Hoe bevalt het zo zonder beugel?quote:
ja precies.. ga je ook net de goeie kant op want dat Halfweg is sochtends een drama richting Adam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaand
En ik duik bijna gelijk de A200 op richting Amsterdam, geen last van dus
mazzel heb je danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is het nooit druk op de wegen
Die lach ik inderdaad ook altijd uit als ik ze stil zie staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja precies.. ga je ook net de goeie kant op want dat Halfweg is sochtends een drama richting Adam.
Nah. Ik mis die drukte wel. Ben stiekem wel blij als ik de ring bij Rotterdam of Amsterdam oprijquote:
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Michhas het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie bij Ez...
TT faal
Oh... Goede...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ez
Moest het een goede grap zijn dan?quote:
weinig te doen, koffie werkt amper, koffie bij EZ, misschien andere keer...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ik ben er weer! En ik ben over een half uur weer weg, dus we moeten FC'en!
Hee, hoe gaat het? Koud hé? Buiten? Vervelen jullie je op je werk? Is er nog wat gebeurd?
Groetjes
Da's saai, beterschap.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
weinig te doen, koffie werkt amper, koffie bij EZ, misschien andere keer...
zometeen tijd om naar huis te gaan en denk dat ik ziek wordt.
Ohwquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook niet want ik ga zo douchen.
Daaag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Biffkoffie het volgende:
Annnet.. thanks voor de bijna koffie, Ez, jij ook![]()
Tijd om de zooi uit te doen... Tot morgen !
FC: Fast cleaning![]()
Later!
Waarom moest je aan mij denken danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest het een goede grap zijn dan?
Ik moest vandaag in de auto aan jou denken
Somertijd had geniale moppen
Wel thuisquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Biffkoffie het volgende:
Annnet.. thanks voor de bijna koffie, Ez, jij ook![]()
Tijd om de zooi uit te doen... Tot morgen !
FC: Fast cleaning![]()
Later!
Omdat jij vandaag om moppen vroegquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom moest je aan mij denken dan
Jawel, een collega en ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ez
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat TC'en vind ik toch niet heel erg leuk
quote:
Ik heb er al meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Over 86 posts heb ik mijn tienduizendste post, en nu ben ik dus bang dat het langs me heen gaat.
Heb je daar wel hoop op dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.
Jij zegt toch altijd dat je naakt gaat, en uiteindelijk doe je dat nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.
Dat heb je dan snel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Over 86 posts heb ik mijn tienduizendste post, en nu ben ik dus bang dat het langs me heen gaat.
Nee gij dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
9914 (gemiddeld 92 per dag)
Spamslet
Echt? MEN vind ik echt verschrikkelijk, geen humor, geen relletjes, geen baggerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woonde in het begin in MEN en nu post ik in twee SC's...
Maaaar: B-O-N-G!
Humor: check. Relletjes: nee. Bagger: check.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? MEN vind ik echt verschrikkelijk, geen humor, geen relletjes, geen bagger
Dan zit jij in de verkeerde TCquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij zegt toch altijd dat je naakt gaat, en uiteindelijk doe je dat niet
MEN..ja dan kan je snel je posts opkrikkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woonde in het begin in MEN en nu post ik in twee SC's...
L-U-T-T-Equote:Maaaar: B-O-N-G!
Blijkbaar, PM me als het weer zo ver is danquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zit jij in de verkeerde TC
ik wil douchen,mocht er nog een TC komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik het doeIk ben rebels jwtz!
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
CC!!!!!
Ik ook, dus dat maakt niet uit. Ik ga even mijn tas inpakken en dan douchen en dan papa achter de laptop uit schoppen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik het doeIk stink jwtz!
Oké, maar de kans is groot dat ik er niet ben, bij de TCquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil douchen,mocht er nog een TC komen
Als Lutte er maar isquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, maar de kans is groot dat ik er niet ben, bij de TC
Jaaa. En dan zal Benny er ook wel zijn, en dan tdrone of Michje erbij!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weer
Mag ik ook tegelijk douchen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weer
Hee zo praat je niet over de man waar jij uit bent gekomen voor je in je moeder kwamquote:
Zo praat ik er wel overquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hee zo praat je niet over de man waar jij uit bent gekomen voor je in je moeder kwam
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
Is het TC kanaal nog gelijk of wisselt die steeds?
owja je bent rebels en stinkt ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo praat ik er wel over[ afbeelding ]
Doe ik niet! Nooit meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.
Geil, hé?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja je bent rebels en stinkt ook nog
Thnxquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.
Maar nu heb ik bijna niks meer in mijn mond! Geen kauwgom en geen beugelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook omdat kauwgum.
Maar het was vooral een heel goed gevoel.![]()
![]()
Ik hou van mezelf, van huppelkind, van Tinus en een klein beetje van ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Endy gaat mij helpen. Ik houd van hem. En van Roel.
En mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, van huppelkind, van Tinus en een klein beetje van ez![]()
Iemand hier die Bubble Blast 2 op zn foon speelt?
Ja maar dat spreekt voor zichquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
heb me net toch weer wat meegemaakt
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
nou mijn contract was toch (op een heel nare manier) niet verlengd..
ik vandaag dus verhaal gaan halen bij de baas (want die was er niet toen het gezegd werd)
en nu heb ik hem uiteindelijk zover gekregen om me weer aan te nemen
wat goed van jequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
ik vandaag dus verhaal gaan halen bij de baas (want die was er niet toen het gezegd werd)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
ook echt gevallen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik werd omver getrokken door een Jack Russeltje en dat was het
nee dat niet, ik schoof zo de weg overquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
haha dat is wel grappig
pijn gedaan?
Ajuu!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de Wii opstarten, fijne avond allemaal!
Fijne avond Bongquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:44 schreef BONG4002 het volgende:
Ik ga de Wii opstarten, fijne avond allemaal!
Mijn haar ziet er ook pas de volgende ochtend leuk uit, nu is het echt crackquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mijn haar zit nog in een handdoek gedraaid op mijn hoofd, in de hoop het te temmen..
Geen last vanquote:
dat schijnt een natuurlijk proces te zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen last van![]()
Alleen last van haaruitval
Mjah niet in de hoeveelheden die ik verliesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat schijnt een natuurlijk proces te zijn
Neequote:
Ik was het, handdoek om mn kop, borstel erdoor en klaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het zo geweldig is hoe lang ze erover kunnen doen
waarom is dat geweldig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij zei dat je dr altijd net mistte als ze naakt ging op tc?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je bent toch kaal van onderen?
Vijf seconden. Opmaken doe ik niet meer. Alleen nu is het anders!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoor de geruchten ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zei dat je dr altijd net mistte als ze naakt ging op tc?
Toch? Was jij toch?
haarfetishquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik mijn privé redenen.
ik doe in totaal een uur over aankleden,haar en make upquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vijf seconden. Opmaken doe ik niet meer. Alleen nu is het anders!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe in totaal een uur over aankleden,haar en make up
ik zat me net hetzelfde te bedenkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:56 schreef Lutte het volgende:
Ik scheer me dalijk kaal!
O haargoden, werk mee!!!!
Zo langquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Een uur?!?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan beter bier brouwen, wiet verbouwen of kippen houwenquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ben nogal langzaam denk ik
schreeuw ernaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
Alleen nu word ik wel even depressief want de ene helft van mijn pony staat naar links en de andere helft naar recht.
Nooooes wat een ramp.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:00 schreef Lutte het volgende:
Alleen nu word ik wel even depressief want de ene helft van mijn pony staat naar links en de andere helft naar recht.
haarlak ofzo werkt niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou hangt die pluk steeds voor mijn ogen.
dat lijkt me verstandig, ik kan mijn haar ook beter vormen als het droog isquote:
over dat haar als het droog is?quote:
Beetje buikpijn, vrij moe, verder primaquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Goed Goed, en met jou dan?
Neen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef Annnet het volgende:
Mag het over iets anders dan haar gaan?
quote:
quote:
doe maar!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef Annnet het volgende:
Hem dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef Annnet het volgende:
Maar natuurlijk beste Annetquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Mja, jij bent op zich ook wel raakbaar, heb je ook stoppels en borsthaar?
Ik moet mn automatten nog uitzuigen, zitten vol Nerohaarquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:08 schreef Annnet het volgende:
Ook gewoon uit luiigheid?quote:
sfgquote:
Zit mijn werkdag er op.quote:
tja nou, komt ooit nog wel eensquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's vervelend, ik had op wat meer spanning gehoopt.
Echt? Supertofferdejoepie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja nou, komt ooit nog wel eens
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja nou, komt ooit nog wel eens
Waar is de inhoud gebleven, en waar zijn de hoofdletters?quote:
De inhoud ligt bij mijn verzameling en de hoofdletters hebben geen zinquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
[..]
Waar is de inhoud gebleven, en waar zijn de hoofdletters?
Andersom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
De inhoud ligt bij mijn verzameling en de hoofdletters hebben geen zin
Gatverdamme hebben we hem ook weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:22 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een deel van mij haar
Het is te kort
nee sukkel, de hoofdletters hebben geen ZIN om te werkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Andersom.
De zin heeft geen hoofdletters
Ja, en deze zin heeft geen hoofdletter op het begin.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee sukkel, de hoofdletters hebben geen ZIN om te werken
zeiksnorquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, en deze zin heeft geen hoofdletter op het begin.
En iki ben geen sukkel.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef tdrone het volgende:
begin je al wat gezichtshaar te krijgen HT?
hij is snel wat haar van zn vader uit de prullenbak aan het grissenquote:
Of met het oogpotlood van z'n moeder aan de slag gegaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hij is snel wat haar van zn vader uit de prullenbak aan het grissen
ja dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Of met het oogpotlood van z'n moeder aan de slag gegaan.
Een zeiksnor, blijkbaar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:31 schreef tdrone het volgende:
begin je al wat gezichtshaar te krijgen HT?
Klik dan op prieviewquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Ik moet even kijken welke smiley deze combinatie is.
:#
Edit: oh geen, fijn!
Ik ga morgen. Het viel niet mee om nog ergens te reserveren.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
Ik moet even kijken welke smiley deze combinatie is.
:#
Edit: oh geen, fijn!
Cement.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:00 schreef honkeytonk het volgende:
Welke binding is het sterkst? Een waterstofbrug of een van der waals binding?
Laat mij mee stuk gaan danquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo grappig is het niet. Iets met bananen en beren.
Is het gek als ik doordenk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, zo grappig is het niet. Iets met bananen en beren.
Omdat ik in de wetenschap ben dat ik het morgen ga doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is deze dan,
waarom denk jij nou weer meteen door
oehh lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Omdat ik in de wetenschap ben dat ik het morgen ga doen.
ja das wat handiger, een beugel lijkt me pijn doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Laten we't hopen, en deze keer zonder beugel
Voor mij of voor haar? Volgens mij in geen van de gevallen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja das wat handiger, een beugel lijkt me pijn doen
Als je boers bent en erlangs schraapt lijkt het mij pijn doen,quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:19 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor mij of voor haar? Volgens mij in geen van de gevallen.
Het schraapt niet en het is niet scherpquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als je boers bent en erlangs schraapt lijkt het mij pijn doen,
Bij mijn beugel zaten altijd scherpe hoekjes, niet echt fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:21 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Het schraapt niet en het is niet scherp
waarom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Wat kunnen sommige users toch ongelooflijk zielig zijn![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord, zodra ik dat krijg, en het is leuk genoeg mogen jullie het weten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
Tot nu toe is het oninteressant. Ik zie een baggerkloon. Hij vraagt d.m.v DM waarom ik hem niet mocht, en dat wij toch vrienden waren:S.
Ik DM terug dat het hem zou sieren als hij zou toegeven dat hij een kloon is, en dan meteen zegt van wie.
Ik krijg terug dat hij een kloon van ..... is. (Ik geef de naam zelf niet, da's onaardig) Maar nu geloof ik hem niet. Want het is best een grote user, dus dat vind ik triest. En nu wacht ik nog op een antwoord.
oke alsnog is het oninteressantquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
Tot nu toe is het oninteressant. Ik zie een baggerkloon. Hij vraagt d.m.v DM waarom ik hem niet mocht, en dat wij toch vrienden waren:S.
Ik DM terug dat het hem zou sieren als hij zou toegeven dat hij een kloon is, en dan meteen zegt van wie.
Ik krijg terug dat hij een kloon van ..... is. (Ik geef de naam zelf niet, da's onaardig) Maar nu geloof ik hem niet. Want het is best een grote user, dus dat vind ik triest. En nu wacht ik nog op een antwoord.
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
En we weten allemaal dat het over pb gaat
val ons er dan niet mee lastig als je niet wilt vertellen hoe of watquote:
QFTquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
val ons er dan niet mee lastig als je niet wilt vertellen hoe of wat
Geen idee van wie hij een kloon is, ik heb alles verteld, en ik zie nu dat hij geband is. Ik weet nog steeds niet wie hij is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
val ons er dan niet mee lastig als je niet wilt vertellen hoe of wat
PB is geband,,,,,quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee van wie hij een kloon is, ik heb alles verteld, en ik zie nu dat hij geband is. Ik weet nog steeds niet wie hij is.
ja ik weet het ook niet, ben geen helderziende ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat mij niet lastig vallen, klonen en lopen te baggeren. Denk ik.
Ik zie best helderquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik weet het ook niet, ben geen helderziende ofzo
Ja joh, ik ben hilarisch, menig man ligt vaak om mij dubbel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA GRAPJAS BEN JE OOK
maar ik ben een vrouw, en kan dus niet om je lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben hilarisch, menig man ligt vaak om mij dubbel.
Jij bent een meisje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik ben een vrouw, en kan dus niet om je lachen
Nee hoor. Er zit een duidelijk verschil tussen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ook, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer
Vertel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zit een duidelijk verschil tussen.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zit een duidelijk verschil tussen.
Ik ben een meisje en mag het dus wetenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Da's geheim voor mensen van het vrouwelijk geslacht.
Daarom mag je het juist niet weten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en mag het dus weten
Ik heb geen vagina.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Da's geheim voor mensen van het vrouwelijk geslacht.
Je kan het ook stiekem vertellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarom mag je het juist niet weten.
Meisjes zijn ook van het vrouwelijke geslacht.
Dat zal ik mijzelf nooit vergeven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan het ook stiekem vertellen
Ik wacht geduldigquote:
Oh nou snap ikquote:
Vraag dat aan een willekeurige man. Niemand vertelt het. Mannengeheimen. Iedereen zou het mij verwijten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vertel het nou maar gewoon, niemand zal je iets verwijten
jij bent heul geen manquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vraag dat aan een willekeurige man. Niemand vertelt het. Mannengeheimen. Iedereen zou het mij verwijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |