Humor: check. Relletjes: nee. Bagger: check.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? MEN vind ik echt verschrikkelijk, geen humor, geen relletjes, geen bagger
Dan zit jij in de verkeerde TCquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij zegt toch altijd dat je naakt gaat, en uiteindelijk doe je dat niet
MEN..ja dan kan je snel je posts opkrikkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woonde in het begin in MEN en nu post ik in twee SC's...
L-U-T-T-Equote:Maaaar: B-O-N-G!
Blijkbaar, PM me als het weer zo ver is danquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zit jij in de verkeerde TC
ik wil douchen,mocht er nog een TC komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik het doeIk ben rebels jwtz!
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
CC!!!!!
Ik ook, dus dat maakt niet uit. Ik ga even mijn tas inpakken en dan douchen en dan papa achter de laptop uit schoppen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik het doeIk stink jwtz!
Oké, maar de kans is groot dat ik er niet ben, bij de TCquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil douchen,mocht er nog een TC komen
Als Lutte er maar isquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, maar de kans is groot dat ik er niet ben, bij de TC
Jaaa. En dan zal Benny er ook wel zijn, en dan tdrone of Michje erbij!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weer
Mag ik ook tegelijk douchen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weer
Hee zo praat je niet over de man waar jij uit bent gekomen voor je in je moeder kwamquote:
Zo praat ik er wel overquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hee zo praat je niet over de man waar jij uit bent gekomen voor je in je moeder kwam

Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
Is het TC kanaal nog gelijk of wisselt die steeds?
owja je bent rebels en stinkt ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo praat ik er wel over[ afbeelding ]
Doe ik niet! Nooit meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.
Geil, hé?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja je bent rebels en stinkt ook nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |