Hoe bevalt het zo zonder beugel?quote:
ja precies.. ga je ook net de goeie kant op want dat Halfweg is sochtends een drama richting Adam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaand
En ik duik bijna gelijk de A200 op richting Amsterdam, geen last van dus
mazzel heb je danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is het nooit druk op de wegen
Die lach ik inderdaad ook altijd uit als ik ze stil zie staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja precies.. ga je ook net de goeie kant op want dat Halfweg is sochtends een drama richting Adam.
Nah. Ik mis die drukte wel. Ben stiekem wel blij als ik de ring bij Rotterdam of Amsterdam oprijquote:
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Michhas het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie bij Ez...
TT faal
Oh... Goede...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ez
Moest het een goede grap zijn dan?quote:
weinig te doen, koffie werkt amper, koffie bij EZ, misschien andere keer...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ik ben er weer! En ik ben over een half uur weer weg, dus we moeten FC'en!
Hee, hoe gaat het? Koud hé? Buiten? Vervelen jullie je op je werk? Is er nog wat gebeurd?
Groetjes
Da's saai, beterschap.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
weinig te doen, koffie werkt amper, koffie bij EZ, misschien andere keer...
zometeen tijd om naar huis te gaan en denk dat ik ziek wordt.
Ohwquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook niet want ik ga zo douchen.
Daaag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Biffkoffie het volgende:
Annnet.. thanks voor de bijna koffie, Ez, jij ook![]()
Tijd om de zooi uit te doen... Tot morgen !
FC: Fast cleaning![]()
Later!
Waarom moest je aan mij denken danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest het een goede grap zijn dan?
Ik moest vandaag in de auto aan jou denken
Somertijd had geniale moppen
Wel thuisquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Biffkoffie het volgende:
Annnet.. thanks voor de bijna koffie, Ez, jij ook![]()
Tijd om de zooi uit te doen... Tot morgen !
FC: Fast cleaning![]()
Later!
Omdat jij vandaag om moppen vroegquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom moest je aan mij denken dan
Jawel, een collega en ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ez
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat TC'en vind ik toch niet heel erg leuk
quote:
Ik heb er al meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Over 86 posts heb ik mijn tienduizendste post, en nu ben ik dus bang dat het langs me heen gaat.
Heb je daar wel hoop op dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.
Jij zegt toch altijd dat je naakt gaat, en uiteindelijk doe je dat nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.
Dat heb je dan snel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Over 86 posts heb ik mijn tienduizendste post, en nu ben ik dus bang dat het langs me heen gaat.
Nee gij dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
9914 (gemiddeld 92 per dag)
Spamslet
Echt? MEN vind ik echt verschrikkelijk, geen humor, geen relletjes, geen baggerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woonde in het begin in MEN en nu post ik in twee SC's...
Maaaar: B-O-N-G!
Humor: check. Relletjes: nee. Bagger: check.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? MEN vind ik echt verschrikkelijk, geen humor, geen relletjes, geen bagger
Dan zit jij in de verkeerde TCquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:01 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij zegt toch altijd dat je naakt gaat, en uiteindelijk doe je dat niet
MEN..ja dan kan je snel je posts opkrikkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woonde in het begin in MEN en nu post ik in twee SC's...
L-U-T-T-Equote:Maaaar: B-O-N-G!
Blijkbaar, PM me als het weer zo ver is danquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zit jij in de verkeerde TC
ik wil douchen,mocht er nog een TC komenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik het doeIk ben rebels jwtz!
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef Lutte het volgende:
CC!!!!!
Ik ook, dus dat maakt niet uit. Ik ga even mijn tas inpakken en dan douchen en dan papa achter de laptop uit schoppen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat betekent niet dat ik het doeIk stink jwtz!
Oké, maar de kans is groot dat ik er niet ben, bij de TCquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil douchen,mocht er nog een TC komen
Als Lutte er maar isquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Oké, maar de kans is groot dat ik er niet ben, bij de TC
Jaaa. En dan zal Benny er ook wel zijn, en dan tdrone of Michje erbij!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weer
Mag ik ook tegelijk douchen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan gaan we tegelijk, en komen we samen weer
Hee zo praat je niet over de man waar jij uit bent gekomen voor je in je moeder kwamquote:
Zo praat ik er wel overquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hee zo praat je niet over de man waar jij uit bent gekomen voor je in je moeder kwam
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
Is het TC kanaal nog gelijk of wisselt die steeds?
owja je bent rebels en stinkt ook nogquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Zo praat ik er wel over[ afbeelding ]
Doe ik niet! Nooit meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.
Geil, hé?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja je bent rebels en stinkt ook nog
Thnxquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ligt eraan, het is of /theo of /grtdojw. Zolang HT niemand banned grtdojw.
Maar nu heb ik bijna niks meer in mijn mond! Geen kauwgom en geen beugelquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook omdat kauwgum.
Maar het was vooral een heel goed gevoel.![]()
![]()
Ik hou van mezelf, van huppelkind, van Tinus en een klein beetje van ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Annnet het volgende:
[..]
Endy gaat mij helpen. Ik houd van hem. En van Roel.
En mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou van mezelf, van huppelkind, van Tinus en een klein beetje van ez![]()
Iemand hier die Bubble Blast 2 op zn foon speelt?
Ja maar dat spreekt voor zichquote:
Vertel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef tdrone het volgende:
hoi allemaal
heb me net toch weer wat meegemaakt
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
nou mijn contract was toch (op een heel nare manier) niet verlengd..
ik vandaag dus verhaal gaan halen bij de baas (want die was er niet toen het gezegd werd)
en nu heb ik hem uiteindelijk zover gekregen om me weer aan te nemen
wat goed van jequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
ik vandaag dus verhaal gaan halen bij de baas (want die was er niet toen het gezegd werd)
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:35 schreef tdrone het volgende:
ook echt gevallen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik werd omver getrokken door een Jack Russeltje en dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |