Hoe bevalt het zo zonder beugel?quote:
ja precies.. ga je ook net de goeie kant op want dat Halfweg is sochtends een drama richting Adam.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaand
En ik duik bijna gelijk de A200 op richting Amsterdam, geen last van dus
mazzel heb je danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier is het nooit druk op de wegen
Die lach ik inderdaad ook altijd uit als ik ze stil zie staanquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:46 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
ja precies.. ga je ook net de goeie kant op want dat Halfweg is sochtends een drama richting Adam.
Nah. Ik mis die drukte wel. Ben stiekem wel blij als ik de ring bij Rotterdam of Amsterdam oprijquote:
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Michhas het volgende:
Ik drink helemaal geen koffie bij Ez...
TT faal
Oh... Goede...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ez
Moest het een goede grap zijn dan?quote:
weinig te doen, koffie werkt amper, koffie bij EZ, misschien andere keer...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef honkeytonk het volgende:
Hoi! Ik ben er weer! En ik ben over een half uur weer weg, dus we moeten FC'en!
Hee, hoe gaat het? Koud hé? Buiten? Vervelen jullie je op je werk? Is er nog wat gebeurd?
Groetjes
Da's saai, beterschap.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
weinig te doen, koffie werkt amper, koffie bij EZ, misschien andere keer...
zometeen tijd om naar huis te gaan en denk dat ik ziek wordt.
Ohwquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat ook niet want ik ga zo douchen.
Daaag!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Biffkoffie het volgende:
Annnet.. thanks voor de bijna koffie, Ez, jij ook![]()
Tijd om de zooi uit te doen... Tot morgen !
FC: Fast cleaning![]()
Later!
Waarom moest je aan mij denken danquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest het een goede grap zijn dan?
Ik moest vandaag in de auto aan jou denken
Somertijd had geniale moppen
Wel thuisquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:59 schreef Biffkoffie het volgende:
Annnet.. thanks voor de bijna koffie, Ez, jij ook![]()
Tijd om de zooi uit te doen... Tot morgen !
FC: Fast cleaning![]()
Later!
Omdat jij vandaag om moppen vroegquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waarom moest je aan mij denken dan
Jawel, een collega en ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is de grap juist. Niemand drinkt koffie bij Ez
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat TC'en vind ik toch niet heel erg leuk
quote:
Ik heb er al meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Over 86 posts heb ik mijn tienduizendste post, en nu ben ik dus bang dat het langs me heen gaat.
Heb je daar wel hoop op dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.
Jij zegt toch altijd dat je naakt gaat, en uiteindelijk doe je dat nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Annnet het volgende:
[..]
Wacht maar tot mijn pc weer werkt.
Dat heb je dan snel gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
Over 86 posts heb ik mijn tienduizendste post, en nu ben ik dus bang dat het langs me heen gaat.
Nee gij dan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef honkeytonk het volgende:
9914 (gemiddeld 92 per dag)
Spamslet
Echt? MEN vind ik echt verschrikkelijk, geen humor, geen relletjes, geen baggerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik woonde in het begin in MEN en nu post ik in twee SC's...
Maaaar: B-O-N-G!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |