Oh ja. Meevaller.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent ook niet veel te jong
Oh help. Doe je wel voorzichtig?quote:
Nee ze zet haar nagels in je rugquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Oh ja. Meevaller.
[..]
Oh help. Doe je wel voorzichtig?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee ze zet haar nagels in je rug
succes tot morgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef Annnet het volgende:
Hoi, ik ga even met mn hont naar Gelderland lopen
ook goedquote:
doeiquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:51 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben pleite.
Adios!
Doei!
Ajuus!
Laterspater!
Bye Bye!
Toedeledokelie![]()
![]()
![]()
FipoPipoTostiTaco
Balen... chocolade wil ook je nog weleens energie geven...quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er moet een verbod komen op jongens die er lekker uitzien
Ik ga wel weerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Er moet een verbod komen op jongens die er lekker uitzien
Jou zie ik toch niet gekkiequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik vind jou steeds leuker, je haat kerstbomen, drinkt dubbele espresso's
Die zijn ook strontirritant. Ik stond net ook te stunten met mn BH.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:39 schreef Annnet het volgende:
[..]
Me no like de extra bandjes. Misschien omdat ik geen tieten heb ofzo
iets met epic boobs?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die zijn ook strontirritant. Ik stond net ook te stunten met mn BH.
Maar wat nog erger is. De BH's die ik een beetje leuk vind, zijn er gewoon NIET in mijn maat
Iets met kloteboobs. Ik ga een chirurg zoeken die ze wil weghalenquote:
De ene een scrotum erbij, de ander de tieten eraf... waar gaat het heen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met kloteboobs. Ik ga een chirurg zoeken die ze wil weghalen
plant ze dan wel even in mij.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met kloteboobs. Ik ga een chirurg zoeken die ze wil weghalen
Jij wordt topzwaar met mijn boobs jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Annnet het volgende:
[..]
plant ze dan wel even in mij.
nouja, mijn tieten zijn wel lekker op zich, voor deze verhoudingen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:42 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
De ene een scrotum erbij, de ander de tieten eraf... waar gaat het heen...
Oh ja.. de plastisch chirurg.
*wankel wankel*quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wordt topzwaar met mijn boobs ja
Zal ik je straks weer bellen en pijnlijke grapjes vertellenquote:
Walk like a penguinquote:
Eh, nee. Heb mezelf net NOG erger gekneusd, gewoon zitten en staan doet nu al pijn.. VEEL pijn.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik je straks weer bellen en pijnlijke grapjes vertellen
Waarom doe je dat dan ook wijffiequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Annnet het volgende:
[..]
Eh, nee. Heb mezelf net NOG erger gekneusd, gewoon zitten en staan doet nu al pijn.. VEEL pijn.
Is niet te verzinnen ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:45 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
http://www.wikihow.com/Walk-Like-a-Penguin
je verzint het niet!
Ja ik was aan het bellen en handen vol en dingen stonden ver weg enzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook wijffie
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:49 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja ik was aan het bellen en handen vol en dingen stonden ver weg enzo
Kusje opquote:
Klaslokaal opblazenquote:
komen ze weer met die koffiemelkpoeder en vlammetje..quote:
Koffieeeeequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
komen ze weer met die koffiemelkpoeder en vlammetje..
Hier! ik ga wel ff!!! was toch te groot..
Daarquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Activeringenergie!Concentratiebreuk!
Heterogene evenwichten!
Heb je ?... echt heel graag.. geen zin in slappe bagger uit automaatquote:
Kleurtjes!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarsnap
ik
helemaal
niks
van
Leuk hequote:
Heb ik!quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:07 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
Heb je ?... echt heel graag.. geen zin in slappe bagger uit automaat
relaxed!! Ik las net iets over gelderland ofzo ? hoe lang duurt dat tot Haarlem ?quote:
Je zegt het verkeerdom.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
relaxed!! Ik las net iets over gelderland ofzo ? hoe lang duurt dat tot Haarlem ?
Jij met de auto naar annet of zij op de fiets naar jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:15 schreef Biffkoffie het volgende:
Haarlem --> Gelderlandt zal qua tijd niets schelen
Zit jij in Haarlem?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
relaxed!! Ik las net iets over gelderland ofzo ? hoe lang duurt dat tot Haarlem ?
Ja ga die man eens koffie brengen in je smartquote:
Over 10 minuten is iedereen hier weg, mag hij een bakkie bij me komen doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ga die man eens koffie brengen in je smart
whaha, ja, als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij met de auto naar annet of zij op de fiets naar jou
Hmm
Wedden dat dat qua tijd veel zal schelen
yes..quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij met de auto naar annet of zij op de fiets naar jou
Hmm
Wedden dat dat qua tijd veel zal schelen
Mag ik ook een bakkie komen doen bij je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 10 minuten is iedereen hier weg, mag hij een bakkie bij me komen doen
Ik heb werkelijk geen idee in welke provincie jij woontquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Annnet het volgende:
[..]proest.
daarnaast woon ik niet echt in gelderland.
zit hier nog tot 6 uurquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 10 minuten is iedereen hier weg, mag hij een bakkie bij me komen doen
Weet ik.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee in welke provincie jij woont
Je lacht me uit hequote:
We hebben geen thee hè...quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mag ik ook een bakkie komen doen bij je?
Ik tot half 8quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:20 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
zit hier nog tot 6 uur![]()
net niet in Schalkwijk btw...
OK.. misschien als het heeel druk is richting huisquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
We hebben geen thee hè...
[..]
Ik tot half 8
Randje Waardepolder hier
Geeft nietquote:
quote:[..]
Ik tot half 8
Randje Waardepolder hier
Dat is gemeen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is gemeen!!
Hier een plaatjen voor jou:Moet nog wel even goed bijgesneden worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verliefd, verloofd.
Druk is het nooit hier, vind ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:26 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
OK.. misschien als het heeel druk is richting huisDat er geen thee is, np..
Eindelijk knappe bak D.E.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Annnet het volgende:
[..]
Moet nog wel even goed bijgesneden worden.![]()
[ [url=http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:SB-MQNfMhPKWYM:http://i32.photobucket.co(...)s.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]Ik open de spoiler lekker toch nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
K&G ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Druk is het nooit hier, vind ik
K&G
Kanis en gunnik jonge!!quote:
Ik zou het maar doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik open de spoiler lekker toch niet
Ik trap er lekker toch niet inquote:
Ik schrok zo hard dat ik spontaan moest huilenquote:
hehe oh zoquote:
Ik lust helemaal geen koffiequote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
hehe oh zo![]()
Geen idee wat we hier hebben, alleen die in de kantine is goed, echte bonendan smaakt die koffie ook echt naar koffie...
Hehe, leedvermaak. Ik moet lachen. En nu heb ik nog meer pijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik schrok zo hard dat ik spontaan moest huilen
Zie het zo...quote:
quote:
Zie bovenstaandquote:
Terecht welquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Hehe, leedvermaak. Ik moet lachen. En nu heb ik nog meer pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |