quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer de receptie te bellen of ze ff de deur open kunnen doen. Ze nemen alleen niet op
Expres bedoel je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat ze het dan gewoon weten op de receptie maar extra niet open komen doen
Nouja, als robuuste man ken ik natuurlijk geen angst, maar ik begrijp wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Fokkers IRL meemaken is natuurlijk eng!
Dat krijg je ervan he als je gaat zitten fokken in de klasquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw gelukkig, ze sturen iemand naar boven om de deur open te doen![]()
Grote held.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw gelukkig, ze sturen iemand naar boven om de deur open te doen![]()
Het is aan jou om dat te bevestigenquote:
Daar heb je serieus nog bevestiging voor nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is aan jou om dat te bevestigen
Ik zat helemaal achteraan... achter de computerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die leraar ziet toch wel dat er nog iemand zit?
Hij zat verstopt onder de tafelquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die leraar ziet toch wel dat er nog iemand zit?
Ik denk het niet eigenlijk, maar voor je het gaat ontkrachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je serieus nog bevestiging voor nodig![]()
![]()
Nee echt »»quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, maar voor je het gaat ontkrachten
Hups en Ez voor altijd, niet te breken.
Dat is zeker goedkoop. Kaal of heel kleinquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Wat zijn kerstbomen goedkoop! 12.50 euro.
quote:
geen kerstboom is goedkoper en geeft ook geen rommel, scheelt tijd en moeite..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Dit jaar helemaal geen kerstboomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Snap jij het nou dat Ez twijfelt aan of ie een goede vriend is of niet?quote:
quote:
Hihi hij twijfelt aan zichzelf, schattig toch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap jij het nou dat Ez twijfelt aan of ie een goede vriend is of niet?
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit jaar helemaal geen kerstboom
Neuh. Ga verkleed als boomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?
Vol en redelijk groot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zeker goedkoop. Kaal of heel klein
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
geen kerstboom is goedkoper en geeft ook geen rommel, scheelt tijd en moeite..
Nope, geen kerstzooi dit jaar.
Leuk voor jullie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we hem oppassen op hont en kintquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neuh. Ga verkleed als boom
Of we doen allebei een wulps pakje aan en gaan stappen zonder ez.
quote:
quote:
gebeuren dat soort dingen je vaker?quote:
yep!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
dat stukje over vlees eten, dat doe ik dan wel weer zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vreselijke versiering, achterbaks blije mensen, saaie verplichtingen en proberen zoveel mogelijk vlees te eten
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een liftquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
gebeuren dat soort dingen je vaker?
Ik heb geen versiering, ben niet achterbaks blij, heb alleen verplichting met jou en ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vreselijke versiering, achterbaks blije mensen, saaie verplichtingen en proberen zoveel mogelijk vlees te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |