quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik probeer de receptie te bellen of ze ff de deur open kunnen doen. Ze nemen alleen niet op
Expres bedoel je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:30 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat ze het dan gewoon weten op de receptie maar extra niet open komen doen
Nouja, als robuuste man ken ik natuurlijk geen angst, maar ik begrijp wat je bedoelt..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Fokkers IRL meemaken is natuurlijk eng!
Dat krijg je ervan he als je gaat zitten fokken in de klasquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw gelukkig, ze sturen iemand naar boven om de deur open te doen![]()
Grote held.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
Ohw gelukkig, ze sturen iemand naar boven om de deur open te doen![]()
Het is aan jou om dat te bevestigenquote:
Daar heb je serieus nog bevestiging voor nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is aan jou om dat te bevestigen
Ik zat helemaal achteraan... achter de computerquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die leraar ziet toch wel dat er nog iemand zit?
Hij zat verstopt onder de tafelquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar die leraar ziet toch wel dat er nog iemand zit?
Ik denk het niet eigenlijk, maar voor je het gaat ontkrachtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je serieus nog bevestiging voor nodig![]()
![]()
Nee echt »»quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk het niet eigenlijk, maar voor je het gaat ontkrachten
Hups en Ez voor altijd, niet te breken.
Dat is zeker goedkoop. Kaal of heel kleinquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Wat zijn kerstbomen goedkoop! 12.50 euro.
quote:
geen kerstboom is goedkoper en geeft ook geen rommel, scheelt tijd en moeite..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Dit jaar helemaal geen kerstboomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef L.no het volgende:
Snap jij het nou dat Ez twijfelt aan of ie een goede vriend is of niet?quote:
quote:
Hihi hij twijfelt aan zichzelf, schattig toch.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snap jij het nou dat Ez twijfelt aan of ie een goede vriend is of niet?
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dit jaar helemaal geen kerstboom
Neuh. Ga verkleed als boomquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?
Vol en redelijk groot.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is zeker goedkoop. Kaal of heel klein
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Biffkoffie het volgende:
[..]
geen kerstboom is goedkoper en geeft ook geen rommel, scheelt tijd en moeite..
Nope, geen kerstzooi dit jaar.
Leuk voor jullie.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laten we hem oppassen op hont en kintquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neuh. Ga verkleed als boom
Of we doen allebei een wulps pakje aan en gaan stappen zonder ez.
quote:
quote:
gebeuren dat soort dingen je vaker?quote:
yep!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
dat stukje over vlees eten, dat doe ik dan wel weer zo veel mogelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vreselijke versiering, achterbaks blije mensen, saaie verplichtingen en proberen zoveel mogelijk vlees te eten
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een liftquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
gebeuren dat soort dingen je vaker?
Ik heb geen versiering, ben niet achterbaks blij, heb alleen verplichting met jou en ezquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Vreselijke versiering, achterbaks blije mensen, saaie verplichtingen en proberen zoveel mogelijk vlees te eten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Annnet het volgende:
Ik ben allergisch voor Kerst.
[..]
Hihi hij twijfelt aan zichzelf, schattig toch.
Is dat wel veilig met de hont van Nettings?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik met kerst mn paarse boom meenemen?
Ga ik wel naar mijn stamkroegquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:41 schreef Annnet het volgende:
[..]
Neuh. Ga verkleed als boom
Of we doen allebei een wulps pakje aan en gaan stappen zonder ez.
En chocolade.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een lift
Je moet ook niet overal 'verplicht' aan mee willen doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:43 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sms van mn zusje: Tal kan je de brandweer even bellen voor me? Ik heb niet genoeg bereik om te bellen. Oh ja ik sta met pa en vin al 45 minuten vast in de lift.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb een keer 2uur vast gezeten in een lift
Die boom welquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Is dat wel veilig met de hont van Nettings?
Nee jij moet op hont en kint passenquote:[..]
Ga ik wel naar mijn stamkroeg
Wij hebben een keer een vriend knock out moeten slaan omdat hij claustrofobisch is, en we vast zaten in de liftquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sms van mn zusje: Tal kan je de brandweer even bellen voor me? Ik heb niet genoeg bereik om te bellen. Oh ja ik sta met pa en vin al 45 minuten vast in de lift.
Eerst 10 minuten dubbel gelegen van het lachen en toen de brandweer maar eens gebeld
Ez als oppasserquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die boom wel
[..]
Nee jij moet op hont en kint passen
dat meen je toch niet serieus hequote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een vriend knock out moeten slaan omdat hij claustrofobisch is, en we vast zaten in de lift
WTF?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij hebben een keer een vriend knock out moeten slaan omdat hij claustrofobisch is, en we vast zaten in de lift
Dat lijkt me ook niet echt leukquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooiquote:
Die neem ik wel meequote:[..]
Nee jij moet op hont en kint passen
Dat klinkt een beetje als mijn liftbezoek van 2 uurquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een sms van mn zusje: Tal kan je de brandweer even bellen voor me? Ik heb niet genoeg bereik om te bellen. Oh ja ik sta met pa en vin al 45 minuten vast in de lift.
Eerst 10 minuten dubbel gelegen van het lachen en toen de brandweer maar eens gebeld
Je weet dat je met huppelkind in de buurt geen chicks kan hosselen he. Die hosselt hij dan, voor zichzelfquote:
Zie je het al voor jequote:
Jawel.quote:
Mja, hij had het daarvoor al een paar keer gezegd. "Als ik vast zit in de lift, mag je mij knockout slaan/schoppen/whatever."quote:
Jij ging ook je zus smsen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klinkt een beetje als mijn liftbezoek van 2 uur
Wtf.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:[..]
Jawel.
[..]
Mja, hij had het daarvoor al een paar keer gezegd. "Als ik vast zit in de lift, mag je mij knockout slaan/schoppen/whatever."
weet aan wie je kint meegeeft huppel...quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, hij had het daarvoor al een paar keer gezegd. "Als ik vast zit in de lift, mag je mij knockout slaan/schoppen/whatever."
Daar ben ik ook niet bang voor hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat je met huppelkind in de buurt geen chicks kan hosselen he. Die hosselt hij dan, voor zichzelf
Ik vertrouw Ez volledig!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef tdrone het volgende:
[..]
weet aan wie je kint meegeeft huppel...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:49 schreef Annnet het volgende:
ez en ik zijn pleegouders als er iets met hupje gebeurt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vertrouw Ez volledig!
Ik zou mn zoon zo bij hem achterlaten(niet voor eeuwig want dan ga ik hem missen)
Ik moet mn ouders nog vertellen dat ik niet bij ze ben deze Kerstquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet ook niet overal 'verplicht' aan mee willen doen
Mijn moeder was mij een keer kwijt in de V&D. We waren daar vlak voor sluit en toen ging ik als 4 jarig huppeltje aan de wandel.quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
![]()
Je mag hem af en toe komen bezoeken hoor
*kreun!!quote:
Waarquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag straks weer door de sneeuw scheuren
Jazeker.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Kan het kind wel breakdancen ergens daar in purm?
Hier ligt nog veel hoorquote:
Mooi anders komt ie heus niet bij je wonenquote:
Mensen die geen sneeuw hebbenquote:
Ik was net zeker 10 minuten bezig met mn auto uitgravenquote:
hier ligt alleen nog een paar millimeter van gisterenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net zeker 10 minuten bezig met mn auto uitgraven
Het lijkt de fucking Noordpool hier man! Ingesneeuwd, doodgevroren mensen onder de brug, alles!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net zeker 10 minuten bezig met mn auto uitgraven
Weet ik. En knuffeldino natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders komt ie heus niet bij je wonen
Mensen die last van sneeuw hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |