waarom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:25 schreef honkeytonk het volgende:
Wat kunnen sommige users toch ongelooflijk zielig zijn![]()
![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord, zodra ik dat krijg, en het is leuk genoeg mogen jullie het weten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
Tot nu toe is het oninteressant. Ik zie een baggerkloon. Hij vraagt d.m.v DM waarom ik hem niet mocht, en dat wij toch vrienden waren:S.
Ik DM terug dat het hem zou sieren als hij zou toegeven dat hij een kloon is, en dan meteen zegt van wie.
Ik krijg terug dat hij een kloon van ..... is. (Ik geef de naam zelf niet, da's onaardig) Maar nu geloof ik hem niet. Want het is best een grote user, dus dat vind ik triest. En nu wacht ik nog op een antwoord.
oke alsnog is het oninteressantquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
Tot nu toe is het oninteressant. Ik zie een baggerkloon. Hij vraagt d.m.v DM waarom ik hem niet mocht, en dat wij toch vrienden waren:S.
Ik DM terug dat het hem zou sieren als hij zou toegeven dat hij een kloon is, en dan meteen zegt van wie.
Ik krijg terug dat hij een kloon van ..... is. (Ik geef de naam zelf niet, da's onaardig) Maar nu geloof ik hem niet. Want het is best een grote user, dus dat vind ik triest. En nu wacht ik nog op een antwoord.
quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
En we weten allemaal dat het over pb gaat
val ons er dan niet mee lastig als je niet wilt vertellen hoe of watquote:
QFTquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
val ons er dan niet mee lastig als je niet wilt vertellen hoe of wat
Geen idee van wie hij een kloon is, ik heb alles verteld, en ik zie nu dat hij geband is. Ik weet nog steeds niet wie hij is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
val ons er dan niet mee lastig als je niet wilt vertellen hoe of wat
PB is geband,,,,,quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee van wie hij een kloon is, ik heb alles verteld, en ik zie nu dat hij geband is. Ik weet nog steeds niet wie hij is.
ja ik weet het ook niet, ben geen helderziende ofzoquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar hij gaat mij niet lastig vallen, klonen en lopen te baggeren. Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |