Ik zie best helderquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik weet het ook niet, ben geen helderziende ofzo
Ja joh, ik ben hilarisch, menig man ligt vaak om mij dubbel.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
HAHAHA GRAPJAS BEN JE OOK
maar ik ben een vrouw, en kan dus niet om je lachenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja joh, ik ben hilarisch, menig man ligt vaak om mij dubbel.
Jij bent een meisje.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar ik ben een vrouw, en kan dus niet om je lachen
Nee hoor. Er zit een duidelijk verschil tussen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mag ook, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer
Vertel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zit een duidelijk verschil tussen.
Zoals wat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee hoor. Er zit een duidelijk verschil tussen.
Ik ben een meisje en mag het dus wetenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Da's geheim voor mensen van het vrouwelijk geslacht.
Daarom mag je het juist niet weten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben een meisje en mag het dus weten
Ik heb geen vagina.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
[..]
Da's geheim voor mensen van het vrouwelijk geslacht.
Je kan het ook stiekem vertellenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daarom mag je het juist niet weten.
Meisjes zijn ook van het vrouwelijke geslacht.
Dat zal ik mijzelf nooit vergeven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je kan het ook stiekem vertellen
Ik wacht geduldigquote:
Oh nou snap ikquote:
Vraag dat aan een willekeurige man. Niemand vertelt het. Mannengeheimen. Iedereen zou het mij verwijten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja vertel het nou maar gewoon, niemand zal je iets verwijten
jij bent heul geen manquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vraag dat aan een willekeurige man. Niemand vertelt het. Mannengeheimen. Iedereen zou het mij verwijten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |