hahaquote:Op woensdag 15 december 2010 00:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er is ongetwijfeld een prachtig boek te vinden over zijn loopbaan als B-acteur
Mijn excuses, maar ik irriteer me eraan als er namen verkeerd gespeld worden.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, weet jij geen mooi boek over Reagen z'n carriere?
Ok, ik wacht morgen je antwoord afquote:Op woensdag 15 december 2010 00:28 schreef JoaC het volgende:
[..]
Mijn excuses, maar ik irriteer me eraan als er namen verkeerd gespeld worden.
ronald reagAn
Verder: Ik zal zoeken, ik heb een kast vol
Ik moet ook werken, dus morgen kan ik niet belovenquote:Op woensdag 15 december 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik wacht morgen je antwoord af
Neo- conservatismequote:Op woensdag 15 december 2010 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, ik wacht morgen je antwoord af
Open jij eens een topic over modern communisme, puur uit interesse.quote:Op woensdag 15 december 2010 00:50 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Neo- conservatisme
Alsjeblieft, neocon
Wellicht morgen, nu te laat voorquote:Op woensdag 15 december 2010 01:24 schreef JoaC het volgende:
[..]
Open jij eens een topic over modern communisme, puur uit interesse.
Eensquote:Op woensdag 15 december 2010 01:27 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Wellicht morgen, nu te laat voor
Reuzenrat ?quote:Op woensdag 15 december 2010 01:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe ernstig jullie ook draaien, hoe de rat zelf draait overtreffen jullie nooit.
quote:Op woensdag 15 december 2010 01:35 schreef LWD-Godius het volgende:
Zo had ik de zin nog niet eens gelezenHet is als je de rat vervangt door het rad een perfecte zin.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |