...in topic Steun hier Maxime Verhagen....quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Pardon?
Ik ben gewoon een neocon hoor
Niet alleen voor hem, alle neo- cons moeten inzien hoe belachelijk neo- conservatisme is.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:03 schreef Arglist het volgende:
Je geeft PHP wel te veel eer door een topic aan zijn post te wijden. Die jongen weet het zelf allemaal ook niet zo goed.
Alle neo- cons zijn achterlijk, deze man in die video heeft gelijk (hij is zelf canadees overigens)quote:Op woensdag 15 december 2010 01:05 schreef RitseB het volgende:
Amerikanen zijn werkelijk achterlijk.
Nu weet je ook de reden waarom Amerikanen deze gast niet geloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 01:08 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Alle neo- cons zijn achterlijk, deze man in die video heeft gelijk (hij is zelf canadees overigens)
quote:Op woensdag 15 december 2010 00:46 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Na aanleiding van deze reactie...
[..]
...in topic Steun hier Maxime Verhagen....
besluit ik dit topic te openen om te laten zien wat er mis is met het neo- conservatisme.
Deze man legt nou eens goed uit wat er mis is met het neo- conservatisme:
Het neo- conservatisme is een beeld voor pessimisten, die altijd van het negatieve uitgaan, geen vertrouwen meer hebben in de mensheid en altijd egoïstisch en koppig bezig zijn.
Het doet mij zo nog denken aan de Duitse praktijken van de jaren '40, met allemaal haat speeches, en iedereen weet waar die ons hebben gebracht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Connie shouting at Commie?quote:
quote:Revolutionair en grondlegger van Communistisch Nederland, een land met totalitair regime, waar ondergetekende Reichsführer van zal worden.
Beide dingen zijn onjuist.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:37 schreef Zith het volgende:
Ach TS, een 17jarige die vorig schooljaar VMBO haalde en het vak engels maar wat lastig vond die claimt een neocon te zijn, niet te veel van aantrekken
Mensen als jij, AP en Richcalibier die denken dat ze een mening moeten hebben.quote:
Sorry ik had het fout inderdaad na wat extra inlezen. Je bent nu 18, doet nog steeds vmbo, en deed in 2009 vmbo-b, en je vindt dat je Engels slecht is?quote:
Horen wie het zegtquote:Op woensdag 15 december 2010 14:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Mensen als jij, AP en Richcalibier die denken dat ze een mening moeten hebben.
De hofnarretjes van fok.
Fijn dat je zo bij de tijd bent. Not.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:22 schreef Zith het volgende:
[..]
Sorry ik had het fout inderdaad na wat extra inlezen. Je bent nu 18, doet nog steeds vmbo, en deed in 2009 vmbo-b, en je vindt dat je Engels slecht is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |