Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik zie hetquote:
Posten we deze wel even snel volquote:
Dat is er dus nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef Trevland het volgende:
Wat nou als ik warme chocolademelk wil?
Het was er nogal stil eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:47 schreef cablegunmaster het volgende:
mss was het vorige deel zo gezellig
giertjequote:
nee idd jij moet terugmailen, niet thee leutenquote:
Ik denk daar nooit aan eigenlijkquote:
autootjequote:
Dat is nou ook weer niet de bedoelingquote:
ik begin er niet aanquote:
Ik ook maar niet. Dat mogen de meer ervaren mensen doenquote:
Mogen we weten hoe dat komtquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:50 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi, ik ben vandaag zo vrolijk![]()
![]()
En is de dame in kwestie zich daarvan bewustquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
En is de dame in kwestie zich daarvan bewust![]()
Nou, dan denk ik dat ik het wel logisch vind dat je happy bentquote:
Er zit nog een leuk verhaal achter.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dan denk ik dat ik het wel logisch vind dat je happy bent
Waarom denk je dat ik vrolijk ben?quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:55 schreef cablegunmaster het volgende:
wijst de dame in kwestie je af? of vind ze het leuk dat je er bent
?
Als je iets niet wilt vertellen moet je dat ook gewoon niet doen. We merken het wel als je je bedenkt. Als je maar vrolijk bent tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Er zit nog een leuk verhaal achter.
Maar dat vertel ik (voorlopig) liever niet.
iddquote:
Opgelost!quote:
Ja, de TT is weer correct genummerd.quote:
Je bent een heldquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de TT is weer correct genummerd.
Onbegrijpelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
helft van het topic om 1 nummer
Ik zit hier vrij achteraf. Dus pas vanmiddag als ik naar huis ga moet ik even omrijden.quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent een held
Ik vroeg me af of het was gelukt met je medicijnen eigenlijk
Okay. Zal wel goed komen danquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zit hier vrij achteraf. Dus pas vanmiddag als ik naar huis ga moet ik even omrijden.
Vast wel. En anders dan toch,quote:
En mij!quote:
headhuntersquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij hebik nu twintig headhunters op mijn dak. Tijd voor wat sneeuw.
Ik hou ook wel van thee. Met melkquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:03 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij heb ik nu twintig headpinguinhunters op mijn dak. Tijd voor wat sneeuw.
ja.quote:
Eindelijk rust.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:08 schreef Stuart het volgende:
Morgen, donderdag en vrijdag kan ik overdags niet online komen bedenk ik me nu
quote:
Gasten die geld verdienen om mij ergens aan het werk te krijgen.quote:
Ah, een soort pooiers, dus eigenlijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gasten die geld verdienen om mij ergens aan het werk te krijgen.
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil geen thee maar koffie, ben ik dan een man?![]()
Nee. Dan ben je gewoon een MOORDWIJF. En een NERD-GODDESS. En een LINUX-BABE.quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik wil geen thee maar koffie, ben ik dan een man?![]()
en heb je teruggeflirt??quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef pgrferrari het volgende:
Volgens mij zat die dame van ABN met me te flirten
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
Welke idioot geeft mij nou THEE?
oh, cgm, ik zie het al.quote:
ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, cgm, ik zie het al.
die is ook heulemaal kierewiet
Dezelfde die DaMart koffie geeftquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
zijn we dat niet allemaal een beetje?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Dan ben je gewoon een MOORDWIJF. En een NERD-GODDESS. En een LINUX-BABE.
Ow, hoi Liebchen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ferrari!quote:
Maar jij drinkt toch ook thee?quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:44 schreef suikertaartje het volgende:
OMG dat meen je niet?!quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Houdt dat verband dan met koffie drinken?
Dan is het niet echt een uniek iets
Hoi Liebchen
[..]
Ferrari!![]()
![]()
Ik heb gewoon die Ferrari glazen voor je gewonnen!!!![]()
Dus je moet in februari spelletjes komen spelen, dan kan ik ze je gevenTenzij je zelf ook gewonnen hebt
Dan houd ik ze
[..]
Maar jij drinkt toch ook thee?
Dan mag Marijke jouw Madonna-cd zeker wel hequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb ze niet gewonnen!![]()
![]()
OMG wtf XD
Ik kom zeker in februari
Ja, ik zei het je toch, doe ik niet mee voor mezelf, win ikquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet?!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb ze niet gewonnen!![]()
![]()
OMG wtf XD
Ik kom zeker in februari
Heel heel soms..maar zeker niet op mijn werkquote:
Of Guus Meeuwisquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mag Marijke jouw Madonna-cd zeker wel he
Ik heb al chocolaatjes gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mag Marijke jouw Madonna-cd zeker wel he
Dankje Marijkequote:Op dinsdag 14 december 2010 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik zei het je toch, doe ik niet mee voor mezelf, win ik![]()
Ik ben wel heel blij voor jou
![]()
Dan houd ik de glazen welquote:
Dan mag Marijke jouw Madonna-cd zeker wel he?quote:
Nee, er werd een vreemd pakje bezorgd, maakte open, en toen bleken het die glazenquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dankje Marijke![]()
![]()
Heb je een mail gekregen?
Tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, er werd een vreemd pakje bezorgd, maakte open, en toen bleken het die glazen
Nee, het speelt mee. Er is maar een iemand mijn NERD-GODDESS, LINUX-BABE en MOORDWIJFquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Houdt dat verband dan met koffie drinken?
Dan is het niet echt een uniek iets
Hoi Liebchen
Uhuquote:Op dinsdag 14 december 2010 15:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan mag Marijke jouw Madonna-cd zeker wel he?
Ja, het zijn er inderdaad 2quote:
Hoeft niet hoorquote:
pourquoi dequote:
Nee, ik luister alleen nog MP3's (cd-speler is niet standaard aangesloten en kan de MP3-speler aan de stereo hangenquote:
Nee, ik heb die glazen gewonnen voor ferrariquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja, zijn vingers waren een beetje rood
Okequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik luister alleen nog MP3's (cd-speler is niet standaard aangesloten en kan de MP3-speler aan de stereo hangen). Dus het hoeft echt niet joh
Als jij maar blij bent
Had ie maar geen glazenwasser moeten wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat lijkt me met deze temperatuur niet fijn
al wat beter humeur?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ie maar geen glazenwasser moeten worden![]()
Je mag em wel aan Nienke geven, die wil em vast wel voor in de autoquote:
Ja, dat is wel waar, maar tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik ook best hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag em wel aan Nienke geven, die wil em vast wel voor in de autoDan zijn er 2 mensen blij
Oi, beetje lief doen voor de glazenwasser hequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende vraag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, maar toch
En hoe is het meis?
het was een inkoppertjequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oi, beetje lief doen voor de glazenwasser he![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ie maar geen slawasser moeten worden![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oi, beetje lief doen voor de slawasser he![]()
Hoe is het met de boom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende vraag?![]()
![]()
[..]
het was een inkoppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was geen sla. Ik sorteer palletsquote:
Ivm dit grapje was jij sla, okee?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met de boom?die staat wonderbaarlijk nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan?quote:
* LovelyLady zet een kopje thee voor DM neerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik nou weer koffie.
* DaMart gooit kopje stiekem leeg in de plantenbak in de hoek.
Ruil maar met STquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik nou weer koffie.
* DaMart gooit kopje stiekem leeg in de plantenbak in de hoek.
En dat mocht ook wel eens he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan mijn geluk niet op![]()
![]()
voor Marijke
Oh die glazen heb ik bij de pomp zien staan idquote:
Lekkerquote:
Ja, en je kon ze ook winnen, en dat is dus gebeurdquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die glazen heb ik bij de pomp zien staan idZagen er wel mooi ut
Hihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat mocht ook wel eens he?![]()
Vleesbouillonquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWelke smaak? Ik doe er altijd eentje bij de lunch
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die glazen heb ik bij de pomp zien staan idZagen er wel mooi ut
Winnen? Ik dacht gewoon sparen met zegeltjes of zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en je kon ze ook winnen, en dat is dus gebeurd![]()
Weird enough welquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en je kon ze ook winnen, en dat is dus gebeurd![]()
Nee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Je weet ook dat ik verliefd ben?![]()
Oeh, ik vond die bouillonnetjes niet zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Vleesbouillon
Is aardig te pruimen alleen komt wat te zout over.
Dat ga ik ook maar eens doen. Goed idee wel.quote:
cup a soup is één en al zoutquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Vleesbouillon
Is aardig te pruimen alleen komt wat te zout over.
Hey, spam dat eens hier nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet,Maar super
![]()
[..]
Oeh, ik vond die bouillonnetjes niet zoDan heb ik liever Opkikker Kip
Je kon ze kopen als je een bepaald iets tankte. Maar via een site kon je ze ook winnen en Ferrari vroeg of ik voor hem wilde meedoen. En toen zei ik al, wedden dat ik dan win voor jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Winnen? Ik dacht gewoon sparen met zegeltjes of zo
Je begon zelf over verliefd, dus ik dacht dat kan dan welquote:
Cool! Wattan?quote:
Ha! Tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kon ze kopen als je een bepaald iets tankte. Maar via een site kon je ze ook winnen en Ferrari vroeg of ik voor hem wilde meedoen. En toen zei ik al, wedden dat ik dan win voor jouEn dat was dus zo
Sommigen vallen qua smaak nog wel mee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
cup a soup is één en al zout
ik zit zelf niet op voetbal, maar de plaatselijke voetbalclub heeft zo'n voetbalplaatjes actie.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit zelf niet op voetbal, maar de plaatselijke voetbalclub heeft zo'n voetbalplaatjes actie.
Dus ik pakte het trainingspak van m'n broer die wel op die club zit en ging tussen een team staan van een vriend, hij maakte een foto en nu sta ik erbij
Nee, het ging omdat andere, iets met vliefdquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit zelf niet op voetbal, maar de plaatselijke voetbalclub heeft zo'n voetbalplaatjes actie.
Dus ik pakte het trainingspak van m'n broer die wel op die club zit en ging tussen een team staan van een vriend, hij maakte een foto en nu sta ik erbij
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het ging omdat andere, iets met vliefd
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn dag wee nuttig besteed bij een nog nuttigere cursus
Niet dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
EN nu helemaal sufgeluld?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
Dagroosteren basiscursus, die erg leuk is voor iemand die er nog nooit mee gewerkt heeft, maar het enige dat wij wilden waren wat extra truukjes.quote:
Ja nogalquote:
ik hoop voor je zeuntje?quote:
quote:
* MPG gaat in de edithistory loeren. Loeren, niets hier posten.quote:
Watvoor cursusquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dus
Ik heb me juist opgegeven om te helpen met het geven van een cursus
Voor mensen met schulden, hoe ze hun administratie geordend kunnen houdenquote:
kan ik ook die cursus krijgen, ben echt een chaoot waardoor er wel eens wat blijft liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mensen met schulden, hoe ze hun administratie geordend kunnen houden
Doe je dat ook voor enorm chaotische 'verstrooide professoren' zonder schuldenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mensen met schulden, hoe ze hun administratie geordend kunnen houden
Ja, maar dan privequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan ik ook die cursus krijgen, ben echt een chaoot waardoor er wel eens wat blijft liggen
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je dat ook voor enorm chaotische 'verstrooide professoren' zonder schulden?
prive 'cursus' met Marijkjequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan priveWant dit is alleen voor mensen in de gemeente Zwolle
[..]
Zie hierboven
Opletten jijquote:
Oh, jij wil ook graag cursus hoor ik alquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, jij wil ook graag cursus hoor ik alVolgende meet maar een cursusje geven dan?
Enfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Ff boodschappen gedaan, gekookt (stoofpotje staat nu op), afgewassen, en toen lag mn internet eruitTis nu net weer terug volgens mij. Weet niet precies wat het was, maar het lag niet aan ons
TFMquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ja juf Marijkequote:
Coffee-Muckkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Mwoaaaah, eerst eten, daarna weer koffiequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoaaaah, eerst eten, daarna weer koffie
Merelquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Ff boodschappen gedaan, gekookt (stoofpotje staat nu op), afgewassen, en toen lag mn internet eruitTis nu net weer terug volgens mij. Weet niet precies wat het was, maar het lag niet aan ons
Owja, over 6 minuten verschijnen op magische wijze weer piepers op tafel, hmmquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoaaaah, eerst eten, daarna weer koffie
Zuster Enfermerelquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
He snoetquote:
ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Jupquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
P
[..]
Owja, over 6 minuten verschijnen op magische wijze weer piepers op tafel, hmm?
marijkequote:
TMFquote:
Jij hebt geen kalender of klok meer nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup
En het is dinsdag, dus ook de rode bieten komen zo aanrennen
je had het raam ook moeten open zettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:03 schreef Pheno het volgende:
Holy crap. Ik heb monsterboard maar uitgezet. Mijn God, wat een wereld. En dat zeg ik als atheïst. Eén werkdagje online en je wordt platgebeld, gemaild en er vloog zelfs een postduif tegen het raam!
Ik heb het gewoon terug gezet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat in de edithistory loeren. Loeren, niets hier posten.
Te koud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had het raam ook moeten open zetten
Marijk!quote:
quote:
Ach, heb mn mobiele internet nog!quote:
Fijn dat dat beter gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goedd, goed,Spierpijn van mn val van de fiets is al een stuk minder
Morgen naar de orthopeed, kijken of ik het labeltje 'chronisch' kan krijgen, aangezien ik echt zeker elke 2 weken nu nog fysio nodig heb, en als ik chronisch ben dan wordt dat tenminste vergoedt
Moet toch wat he.
Hoe is t met jou?![]()
[..]
![]()
Heb genoeg hoor!
![]()
[..]
Ach, heb mn mobiele internet nog!
Graagquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat dat beter gaatEn hopen dat dat kan
Hier alles okeeHad alleen slecht geslapen, dus vanavond lekker vroeg naar bed
ik graagquote:
je zei stijver hihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Beetje raar dat ik het label chronisch wil, magoed
Ik moet toch wat. En totdat ik ouder & stijver wordt in mijn gewrichten is het ff niet anders volgens mij.
Mooi!
Goed plan
* Enfermera geeft Marijk een lekker bakkie koffie
ga jij je vriendin vervelen met je stijfjequote:
Okquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij je vriendin vervelen met je stijfje
Ik, natuurlijk! Mine mine mine!quote:
Nu pas wakker?quote:
quote:
* Enfermera maakt een extra sterk koffie-infuus voor MPGquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
daar doe ik niet aanquote:
net nog even geprobeerd om wat te slapen,.quote:
Ik wel, fulltime addict hierquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net nog even geprobeerd om wat te slapen,.
ik heb vannacht helemaal niet geslapen
heb ik ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Je had toch weekend?
Das kutquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik ook![]()
kon niet in slaap komen heb het om 6 uur nog geprobeerd maar geen succes
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nu pas wakker?
[..]
Ik wist dat je erop zou reageren, daarom zei ik het
![]()
[..]
* Enfermera maakt een extra sterk koffie-infuus voor MPG
Nou, mn internet doet het echt nog niet vlekkeloos
Koffie-infuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das kut
Nouja, dan maar lekker brak zijn toch, en vanavondnacht zal je wel slapen dan gok ik
Kudt-puber.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
KOewwwlllllllllllllllllllllllll, over twee dagen is het vakantie
aah ik niet kan wel zonder als et moet maar niet langer dan een dagquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik wel, fulltime addict hier![]()
![]()
![]()
[..]
Hoe kan dat? Je had toch weekend?
echt nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
vacansie wasdaquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
quote:
Ja okequote:
Hahaquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ik niet kan wel zonder als et moet maar niet langer dan een dag
Iets voor het plebs en schoolgaandersquote:
quote:
quote:
ik ben de enige die 2 hele lange, rustige, werkloze, ontspannende, vrije weken waarin ik niet uit ga glijden in de sneeuw, het niet koud zal krijgen, lekker kan doen wat ik wil, en lekker bij kan komen?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets voor het plebs en schoolgaanders
Plebs hierquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iets voor het plebs en schoolgaanders
quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik ben de enige die 2 hele lange, rustige, werkloze, ontspannende, vrije dagen waarin ik niet uit ga glijden in de sneeuw, het niet koud zal krijgen, lekker kan doen wat ik wil, en lekker bij kan komen?
quote:
quote:
niks gewendquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben echt toe aan vakantie
preciesquote:
Volgens mij ben jij over een week of 2 ook een maand vrijquote:
super plebquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij over een week of 2 ook een maand vrijBaas boven baas
Fhaaaaaa!!quote:
Hoe ist?quote:
Still busy and bitchyquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Enfermera het volgende:
Hoe ist?Druk met stage nog steeds?
Hoe ist met die bitch op je stage?
Ik dacht eerst dat het aan mn internet lag die er steeds uit ligt, maar het is gewoon echt rustig hier![]()
Haaaayquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi lievelingetjes van meen andere vage bekende
eet smakelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
Marijke![]()
![]()
Bleggug, maar verder goed hoor
Eten machen
![]()
Eerst macaroni met left over saus en dan spareribswoaah
Dr Flesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Woah, een echte Fha maaltijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef Fha het volgende:
Marijke![]()
![]()
Bleggug, maar verder goed hoor
Eten machen
![]()
Eerst macaroni met left over saus en dan spareribswoaah
Hai lieve Flesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Omdat we een buitensporig groot aantal verzoeken van jouw ip-adres hebben ontvangen, is uit voorzorg de toegang vanaf jouw IP-adres geblokkeerd.
![]()
dat krijg je als je 30 uur niet slaapt en half in slaap valt op je F5 knop
Uhuquote:
nu wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah, een echte Fha maaltijd![]()
[..]
Hai lieve Fles
[..]
En eigenlijk heb je dus 30 uur half niet geslapen?
DaSmartiequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Heerlijk weer eens 20 minuten op de fiets van trein tot huis.
XDquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Still busy and bitchy![]()
Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
UhuGister een volledige maaltijd sis kebab en toen nog een deel spareribs en toen moest ik stoppen van Henry anders was er vandaag niks meer
![]()
![]()
Hoe is jij?
Nice! Wat voor stoofpotje maak je?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Goed, goedStoofpotje staat te pruttelen
Geloof het of niet, mijn eetlust is niet echt denderend de laatste tijdquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij vrettebuule
![]()
Ik is moeMaar verder okee
Lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:15 schreef Enfermera het volgende:
XD
Goed, goedStoofpotje staat te pruttelen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Geloof het of niet, mijn eetlust is niet echt denderend de laatste tijd![]()
Kusje voor moe![]()
[..]
Lekker
Dat er iemand heeft gekeken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat houd een Voyeur in op je FoBo?
oksels!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ben je ziek?
DankjeLief
Zullen we samen gaan slapen nu?
[..]
Dat er iemand heeft gekeken?
Is maar goed dat je webcam uitstaat danquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oksels!
bedankt
Bos heeft me bekeken
ik voel me bekeken
:quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat je webcam uitstaat dan
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat je webcam uitstaat dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ik ga niet kijken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oksels!
bedankt
Bos heeft me bekeken
ik voel me bekeken
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
:
[..]
m'n haar zit namelijk écht niet!Ik gok je okselhaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Nee, kijk maar naar mijn foboquote:
quote:
Oh, dat. De mijne is toch tofferquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, kijk maar naar mijn fobo
quote:
Dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oksels!
bedankt
Bos heeft me bekeken
ik voel me bekeken
Nuut!!! Want Hilde en Sofiequote:
Oksels = Ok,quote:
Weet ik nog niet.. morgen dokter bellen om te overleggen of zij denkt dat ik misschien een longontsteking hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben je ziek?
DankjeLief
Zullen we samen gaan slapen nu?
Longontsteking?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. morgen dokter bellen om te overleggen of zij denkt dat ik misschien een longontsteking hebWooohoo
Wat dom. Kan zo naar TMFquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Oksels = Ok,
Doeisels = doei
Dagsels = Dag
Koewl = Cool
Klwopt = Klopt,
TFM-Taal
Nope, dus dan moet ze het makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Longontsteking?Da's niet goed
Waar slaat dat nou weer opquote:
Dan kom ik langs met kippensoep jaquote:
Het taalgebruik is net zo onbegrijpelijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
TFM mag dan wel op TMF lijken, maar ik bedoel...
QFTquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het taalgebruik is net zo onbegrijpelijk!
Woahquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan kom ik langs met kippensoep ja
Dat helpt tegen allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Woahhelpt dat tegen stukke longs ja?
Je oksel!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Eten!
Doeisels en dagsels voor Marieke![]()
Waarom vertelt niemand mij dat eerderquote:
Okee, bijna allesquote:Op dinsdag 14 december 2010 18:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom vertelt niemand mij dat eerderDus als ik kippensoep eet dan is de kamer vanzelf zonder stof
woah
Wel het proberen waardquote:
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 18:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Wel het proberen waard![]()
Oeh, en ik heb 350 euro van de elektrisiteit mensen terug gekregenjeej!
Wel als je ze terug moet betalen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice![]()
Extra centjes zijn nooit vervelend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |