Vind ik ook best hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag em wel aan Nienke geven, die wil em vast wel voor in de autoDan zijn er 2 mensen blij
Oi, beetje lief doen voor de glazenwasser hequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ie maar geen glazenwasser moeten worden![]()
volgende vraag?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar, maar toch
En hoe is het meis?
het was een inkoppertjequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oi, beetje lief doen voor de glazenwasser he![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ie maar geen slawasser moeten worden![]()
Arme jijquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oi, beetje lief doen voor de slawasser he![]()
Hoe is het met de boom?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
volgende vraag?![]()
![]()
[..]
het was een inkoppertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was geen sla. Ik sorteer palletsquote:
Ivm dit grapje was jij sla, okee?quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het met de boom?die staat wonderbaarlijk nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan?quote:
* LovelyLady zet een kopje thee voor DM neerquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik nou weer koffie.
* DaMart gooit kopje stiekem leeg in de plantenbak in de hoek.
Ruil maar met STquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef DaMart het volgende:
Waarom krijg ik nou weer koffie.
* DaMart gooit kopje stiekem leeg in de plantenbak in de hoek.
En dat mocht ook wel eens he?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan mijn geluk niet op![]()
![]()
voor Marijke
Oh die glazen heb ik bij de pomp zien staan idquote:
Lekkerquote:
Ja, en je kon ze ook winnen, en dat is dus gebeurdquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die glazen heb ik bij de pomp zien staan idZagen er wel mooi ut
Hihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat mocht ook wel eens he?![]()
Vleesbouillonquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerWelke smaak? Ik doe er altijd eentje bij de lunch
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die glazen heb ik bij de pomp zien staan idZagen er wel mooi ut
Winnen? Ik dacht gewoon sparen met zegeltjes of zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en je kon ze ook winnen, en dat is dus gebeurd![]()
Weird enough welquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en je kon ze ook winnen, en dat is dus gebeurd![]()
Nee, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi
Je weet ook dat ik verliefd ben?![]()
Oeh, ik vond die bouillonnetjes niet zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Vleesbouillon
Is aardig te pruimen alleen komt wat te zout over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |