Dat ga ik ook maar eens doen. Goed idee wel.quote:
cup a soup is één en al zoutquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Vleesbouillon
Is aardig te pruimen alleen komt wat te zout over.
Hey, spam dat eens hier nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet,Maar super
![]()
[..]
Oeh, ik vond die bouillonnetjes niet zoDan heb ik liever Opkikker Kip
Je kon ze kopen als je een bepaald iets tankte. Maar via een site kon je ze ook winnen en Ferrari vroeg of ik voor hem wilde meedoen. En toen zei ik al, wedden dat ik dan win voor jouquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Winnen? Ik dacht gewoon sparen met zegeltjes of zo
Je begon zelf over verliefd, dus ik dacht dat kan dan welquote:
Cool! Wattan?quote:
Ha! Tofquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kon ze kopen als je een bepaald iets tankte. Maar via een site kon je ze ook winnen en Ferrari vroeg of ik voor hem wilde meedoen. En toen zei ik al, wedden dat ik dan win voor jouEn dat was dus zo
Sommigen vallen qua smaak nog wel mee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:11 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
cup a soup is één en al zout
ik zit zelf niet op voetbal, maar de plaatselijke voetbalclub heeft zo'n voetbalplaatjes actie.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit zelf niet op voetbal, maar de plaatselijke voetbalclub heeft zo'n voetbalplaatjes actie.
Dus ik pakte het trainingspak van m'n broer die wel op die club zit en ging tussen een team staan van een vriend, hij maakte een foto en nu sta ik erbij
Nee, het ging omdat andere, iets met vliefdquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zit zelf niet op voetbal, maar de plaatselijke voetbalclub heeft zo'n voetbalplaatjes actie.
Dus ik pakte het trainingspak van m'n broer die wel op die club zit en ging tussen een team staan van een vriend, hij maakte een foto en nu sta ik erbij
Oh, dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het ging omdat andere, iets met vliefd
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
Zo mijn dag wee nuttig besteed bij een nog nuttigere cursus
Niet dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
EN nu helemaal sufgeluld?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:18 schreef Symphonic het volgende:
Dagroosteren basiscursus, die erg leuk is voor iemand die er nog nooit mee gewerkt heeft, maar het enige dat wij wilden waren wat extra truukjes.quote:
Ja nogalquote:
ik hoop voor je zeuntje?quote:
quote:
* MPG gaat in de edithistory loeren. Loeren, niets hier posten.quote:
Watvoor cursusquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet dus
Ik heb me juist opgegeven om te helpen met het geven van een cursus
Voor mensen met schulden, hoe ze hun administratie geordend kunnen houdenquote:
kan ik ook die cursus krijgen, ben echt een chaoot waardoor er wel eens wat blijft liggenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mensen met schulden, hoe ze hun administratie geordend kunnen houden
Doe je dat ook voor enorm chaotische 'verstrooide professoren' zonder schuldenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor mensen met schulden, hoe ze hun administratie geordend kunnen houden
Ja, maar dan privequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:32 schreef Toekito het volgende:
[..]
kan ik ook die cursus krijgen, ben echt een chaoot waardoor er wel eens wat blijft liggen
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe je dat ook voor enorm chaotische 'verstrooide professoren' zonder schulden?
prive 'cursus' met Marijkjequote:Op dinsdag 14 december 2010 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dan priveWant dit is alleen voor mensen in de gemeente Zwolle
[..]
Zie hierboven
Opletten jijquote:
Oh, jij wil ook graag cursus hoor ik alquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, jij wil ook graag cursus hoor ik alVolgende meet maar een cursusje geven dan?
Enfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Ff boodschappen gedaan, gekookt (stoofpotje staat nu op), afgewassen, en toen lag mn internet eruitTis nu net weer terug volgens mij. Weet niet precies wat het was, maar het lag niet aan ons
TFMquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Enfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
Ja juf Marijkequote:
Coffee-Muckkkkkkkkkkkkkkkkkquote:
Mwoaaaah, eerst eten, daarna weer koffiequote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoaaaah, eerst eten, daarna weer koffie
Merelquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Ff boodschappen gedaan, gekookt (stoofpotje staat nu op), afgewassen, en toen lag mn internet eruitTis nu net weer terug volgens mij. Weet niet precies wat het was, maar het lag niet aan ons
Owja, over 6 minuten verschijnen op magische wijze weer piepers op tafel, hmmquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Mwoaaaah, eerst eten, daarna weer koffie
Zuster Enfermerelquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |