ik zou gek wordenquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:47 schreef Enfermera het volgende:
Zo, ben ik weer. Ff boodschappen gedaan, gekookt (stoofpotje staat nu op), afgewassen, en toen lag mn internet eruitTis nu net weer terug volgens mij. Weet niet precies wat het was, maar het lag niet aan ons
Jupquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:54 schreef MPG het volgende:
P
[..]
Owja, over 6 minuten verschijnen op magische wijze weer piepers op tafel, hmm?
marijkequote:
TMFquote:
Jij hebt geen kalender of klok meer nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Jup
En het is dinsdag, dus ook de rode bieten komen zo aanrennen
je had het raam ook moeten open zettenquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:03 schreef Pheno het volgende:
Holy crap. Ik heb monsterboard maar uitgezet. Mijn God, wat een wereld. En dat zeg ik als atheïst. Eén werkdagje online en je wordt platgebeld, gemaild en er vloog zelfs een postduif tegen het raam!
Ik heb het gewoon terug gezet!quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG gaat in de edithistory loeren. Loeren, niets hier posten.
Te koud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je had het raam ook moeten open zetten
Marijk!quote:
quote:
Ach, heb mn mobiele internet nog!quote:
Fijn dat dat beter gaatquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijk!![]()
Goedd, goed,Spierpijn van mn val van de fiets is al een stuk minder
Morgen naar de orthopeed, kijken of ik het labeltje 'chronisch' kan krijgen, aangezien ik echt zeker elke 2 weken nu nog fysio nodig heb, en als ik chronisch ben dan wordt dat tenminste vergoedt
Moet toch wat he.
Hoe is t met jou?![]()
[..]
![]()
Heb genoeg hoor!
![]()
[..]
Ach, heb mn mobiele internet nog!
Graagquote:
Ja inderdaad.quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat dat beter gaatEn hopen dat dat kan
Hier alles okeeHad alleen slecht geslapen, dus vanavond lekker vroeg naar bed
ik graagquote:
je zei stijver hihiquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Beetje raar dat ik het label chronisch wil, magoed
Ik moet toch wat. En totdat ik ouder & stijver wordt in mijn gewrichten is het ff niet anders volgens mij.
Mooi!
Goed plan
* Enfermera geeft Marijk een lekker bakkie koffie
ga jij je vriendin vervelen met je stijfjequote:
Okquote:Op dinsdag 14 december 2010 17:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij je vriendin vervelen met je stijfje
Ik, natuurlijk! Mine mine mine!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |