Ik heb 2.1 miljoen over Holman gehoord, maar dat was wel uit tweede hand.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is Holman idd de duurste uitgaande transfer. Meen dat het iets boven de miljoen lag,
Jup gelukkig wel... Vlemminckx kon naar West Ham gaan, maar vraag en aanbod lagen gelukkig te ver uit elkaarquote:
NEC heeft 'm voor 1,8 miljoen gehaald.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Elvislives het volgende:
Belachelijk bod. Dat is bijna het bedrag waar NEC hem voor haalde toch? 20+ doelpunten later is zijn waarde dan nauwelijks omhoog gegaan? 5 miljoen en geen cent minder.
En toch mogen ze hier wel wat meer voor vragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
NEC heeft 'm voor 1,8 miljoen gehaald.
Ben ik het mee eens. 5 miljoen moet je kunnen krijgen, zeker als hij in de zomer op 20+ doelpunten staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch mogen ze hier wel wat meer voor vragen.
Suarez werd voor 800k gekocht door groningen en voor 7,5 miljoen verkocht.
Nog steeds een lange weg te gaan, maar mooi dat de steun er in ieder geval vanuit de sportcommunity is in Nijmegen en dat het College hier niet onwelwillend tegenover staat.quote:Uitbreiding Goffert stap dichterbij
Het College van B&W heeft enigszins positief gereageerd op de realisatie van het Topsport- en Innovatiepark (TIP), de realisatie van de topsporthal en uitbreiding van het Goffertstadion naar 16.000 plaatsen. Ze zien het project als een innovatief concept en een goede impuls voor de (top)sport in Nijmegen.
Een meerderheid van de gemeenteraad van Nijmegen moet zich de komende weken achter dit Collegebesluit moeten scharen. Dit jaar moeten ook de partijen die zich willen vestigen bij de topsporthal (NEC, Matrixx Magixx, VoCASA, Turnvereniging De Hazenkamp, Top Judo Nijmegen, UMC St Radboud, CWZ, St. Maartenskliniek, ROC en HAN) definitief de handtekening zetten onder de plannen. Ook wordt de subsidieaanvraag afgerond en een bestemmingsplanwijziging voorbereid. De bouw zou eind 2012/begin 2013 moeten starten en veertien maanden later gerealiseerd moeten zijn. De kosten worden geraamd op 55 tot 58 miljoen euro.
NEC is tevreden over het eerste besluit van het College van B&W. "Wij begrijpen de zorgen van het College zoals die staan verwoord in het Collegebesluit maar zijn met de meerderheid van het College eens dat het een prachtig project voor Nijmegen is waarbij de (top)sport, het onderwijs, de zorgsector en de economie in de stad een forse impuls kunnen krijgen. Voor NEC is het van essentieel belang dat de club zich de komende jaren kan blijven ontwikkelen. Uitbreiding van het stadion is daarvoor cruciaal. Wij hebben onze ambities bijgesteld naar een realistisch niveau en hebben bovendien het College aangegeven aan de club strenge voorwaarden te mogen stellen wat betreft de financiële huishouding van NEC.
Bron: Forza.nl
Groen links wil niet nog meer stemmen kwijtraken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Mark het volgende:
Valt me mee, ik had Groen Links wel als tegenstander ingeschat.
Eens. NEC moet sowieso de wat betere spelers proberen te behouden en wat hogerop te komen. Ik snap dat we een ''klein'' clubbie zijn, maar we verkopen steeds goede spelers wegens financiële nood .quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar als je ziet dat Vleminckx, Amieux, Schone en Nuytinck in de belangstelling zijn en je ook nog cillissen hebt, dan gaat NEC eindelijk eens geld verdienen aan zijn spelers.
Inderdaad, niet verkopen uit nood maar nu gewoon gaan voor de hoofdprijs.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:39 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Eens. NEC moet sowieso de wat betere spelers proberen te behouden en wat hogerop te komen. Ik snap dat we een ''klein'' clubbie zijn, maar we verkopen steeds goede spelers wegens financiële nood .
Geen sfeervak persoon?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Gister bekend geworden dat er een sfeervak komt in K. Balen.... moet ik verkassen.
Ik ben opzich wel een sfeervak persoon, maar ik heb zo'n vermoede dat dit een flop gaat worden. Ik hou niet van die neppe taferelen dat men de polonaise loopt als we dik achter staan. Dus sfeer maken om sfeer te maken, dat hoeft voor mij niet. Laat staan dat er trommels, megafoons of blotebuiken komen. Het is allemaal niet des NEC's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Geen sfeervak persoon?
Ik trouwens ook niet, al vind ik het wel een goede zaak dat het er komt, mochten er genoeg aanmeldingen zijn tenminste
Misschien dat deze zekerheid wat meer rust brengt.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:01 schreef -J-D- het volgende:
Cillessen heeft de strijd als 1e keeper gewonnen, aldus TV Gelderland.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gelukt. Maar met voetbal had het vandaag weinig te maken. Mijn hemel, wat slecht. Ik wist niet dat Sibum nog slechter kon dan wat-ie normaal laat zien..
Sibum speelde echt schandalig slecht, al vind ik het juichen bij het wisselen van sibum ook niet echt netjes. Voor de rest, 3 puntjes en hopen dat we de komende weken 4 punten pakken, denk dat je dan tevreden mag zijn (twente uit, utrecht thuis en ado uit)quote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef larry91 het volgende:
Ontzettend blij met de drie punten. Maar wat was het pijnlijk slecht en saai, was blij toen het laatste fluitsignaal klonk.
Aldus TV Gelderlandquote:Niet alleen vanwege zijn twee doelpunten tegen Excelsior, maar ook omdat Niki Zimling al het hele seizoen een meerwaarde is voor NEC, wil de Nijmeegse club graag verder met de Deense middenvelder.
Niki Zimling staat echter tot 2013 nog onder contract bij het Italiaanse Udinese, waarvan NEC hem huurt. "En die hebben nog geen haast", weet technisch directeur Carlos Aalbers. "Zeker nu hij hij goed speelt. We hebben geen optie tot koop, maar zouden hem graag nog een jaar huren."
Zimling gaf zelf al aan dat hij vooral aan spelen wil toekomen.
Klopt is niet netjes, maar ik was wel bijna in staat om het te doen. Davids viel behoorlijk goed in en dat zorgde voor meer controle op het middenveld. Ik vind het tijd om Sibum op de bank te zetten ten faveure van Davids.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
[..]
Sibum speelde echt schandalig slecht, al vind ik het juichen bij het wisselen van sibum ook niet echt netjes. Voor de rest, 3 puntjes en hopen dat we de komende weken 4 punten pakken, denk dat je dan tevreden mag zijn (twente uit, utrecht thuis en ado uit)
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef larry91 het volgende:
ik zou Sibum toch maar de kans geven om hoger op te gaan als ik NEC was
Met dat oog was hij wel veruit de lelijkste voetballer op de Nederlandse veldenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin steeds meer fan te worden van Vleminckx (was ik al). Tjonge die vent heeft echt het hart van een leeuw. Blijft maar doorgaan.
[ afbeelding ]
Menig voetballer had zich laten wisselen. Björn blijft gewoon vechten in de duels.
Hulde. Een van de enige spelers die gister een voldoende haalde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |