Geen sfeervak persoon?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:19 schreef BasNijmegen het volgende:
Gister bekend geworden dat er een sfeervak komt in K. Balen.... moet ik verkassen.
Ik ben opzich wel een sfeervak persoon, maar ik heb zo'n vermoede dat dit een flop gaat worden. Ik hou niet van die neppe taferelen dat men de polonaise loopt als we dik achter staan. Dus sfeer maken om sfeer te maken, dat hoeft voor mij niet. Laat staan dat er trommels, megafoons of blotebuiken komen. Het is allemaal niet des NEC's.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Geen sfeervak persoon?
Ik trouwens ook niet, al vind ik het wel een goede zaak dat het er komt, mochten er genoeg aanmeldingen zijn tenminste
Misschien dat deze zekerheid wat meer rust brengt.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:01 schreef -J-D- het volgende:
Cillessen heeft de strijd als 1e keeper gewonnen, aldus TV Gelderland.
quote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Gelukt. Maar met voetbal had het vandaag weinig te maken. Mijn hemel, wat slecht. Ik wist niet dat Sibum nog slechter kon dan wat-ie normaal laat zien..
Sibum speelde echt schandalig slecht, al vind ik het juichen bij het wisselen van sibum ook niet echt netjes. Voor de rest, 3 puntjes en hopen dat we de komende weken 4 punten pakken, denk dat je dan tevreden mag zijn (twente uit, utrecht thuis en ado uit)quote:Op zondag 13 februari 2011 17:47 schreef larry91 het volgende:
Ontzettend blij met de drie punten. Maar wat was het pijnlijk slecht en saai, was blij toen het laatste fluitsignaal klonk.
Aldus TV Gelderlandquote:Niet alleen vanwege zijn twee doelpunten tegen Excelsior, maar ook omdat Niki Zimling al het hele seizoen een meerwaarde is voor NEC, wil de Nijmeegse club graag verder met de Deense middenvelder.
Niki Zimling staat echter tot 2013 nog onder contract bij het Italiaanse Udinese, waarvan NEC hem huurt. "En die hebben nog geen haast", weet technisch directeur Carlos Aalbers. "Zeker nu hij hij goed speelt. We hebben geen optie tot koop, maar zouden hem graag nog een jaar huren."
Zimling gaf zelf al aan dat hij vooral aan spelen wil toekomen.
Klopt is niet netjes, maar ik was wel bijna in staat om het te doen. Davids viel behoorlijk goed in en dat zorgde voor meer controle op het middenveld. Ik vind het tijd om Sibum op de bank te zetten ten faveure van Davids.quote:Op zondag 13 februari 2011 19:00 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
[..]
Sibum speelde echt schandalig slecht, al vind ik het juichen bij het wisselen van sibum ook niet echt netjes. Voor de rest, 3 puntjes en hopen dat we de komende weken 4 punten pakken, denk dat je dan tevreden mag zijn (twente uit, utrecht thuis en ado uit)
quote:Op zondag 13 februari 2011 20:23 schreef larry91 het volgende:
ik zou Sibum toch maar de kans geven om hoger op te gaan als ik NEC was
Met dat oog was hij wel veruit de lelijkste voetballer op de Nederlandse veldenquote:Op maandag 14 februari 2011 16:52 schreef BasNijmegen het volgende:
Begin steeds meer fan te worden van Vleminckx (was ik al). Tjonge die vent heeft echt het hart van een leeuw. Blijft maar doorgaan.
[ afbeelding ]
Menig voetballer had zich laten wisselen. Björn blijft gewoon vechten in de duels.
Hulde. Een van de enige spelers die gister een voldoende haalde.
Alleen jammer dat we weer zoveel gele kaarten pakken, weet niet of het terecht is maar toch.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was terecht, spel lag een tijdje stil vanwege die vuurwerkrook.
Goed resultaat. Draak van een wedstrijd verder, van beide kanten.
100% zeker.quote:
Wills schorsing is met Wellenberg prima op te vangen en een NEC zonder Sibum is sowieso beter. Vleminckx zullen we gaan missen. Ik neem aan dat Ten Voorde gewoon gaat spelen.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:41 schreef -J-D- het volgende:
Will, Vleminckx, Sibum volgende week geschorst tegen Utrecht
Ten Voorde is volgens mij nog steeds geblesseerd, toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:57 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Wills schorsing is met Wellenberg prima op te vangen en een NEC zonder Sibum is sowieso beter. Vleminckx zullen we gaan missen. Ik neem aan dat Ten Voorde gewoon gaat spelen.
Ik dacht dat toen het stil lag, de speeltijd ook gepauzeerd werd. Want die vijf minuten gingen, als ik het wel heb meegekregen, pas in om 16:20.quote:Op zondag 20 februari 2011 16:58 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Was terecht, spel lag een tijdje stil vanwege die vuurwerkrook.
Goed resultaat. Draak van een wedstrijd verder, van beide kanten.
Zeker, maar ook slecht dat Bram geen rugdekking aan Sibum gaf, waardoor Bajrami kon doorstomen, anders had hij nooit kunnen schieten.quote:
Bronquote:De kogel is door de kerk. Volgend seizoen zal een vak in de Goffert omgetoverd worden tot sfeervak, wat zoveel betekent dat de stoeltjes ongenummerd en zonder leuning zullen zijn. Een onofficieel staanvak dus eigenlijk, dat tevens zal dienen als thuisbasis van Legio Noviomagum en zal moeten dienen als aanjager van de Goffert- en Hazenkamptribune om weer wat meer leven in de Goffert te krijgen.
NEC had als voorwaarde voor de komst van het vak gesteld dat minimaal 280 supporters zich zouden moeten aanmelden om volgend jaar een seizoenkaart in het vak aan te schaffen. Dat aantal is afgelopen weekend gehaald en dus zal vak K (in de hoek van de Gofferttribune, grenzend aan de Hazenkamp) er volgend jaar aan moeten geloven. Of het een succes wordt is natuurlijk een vraag die nog open staat, maar over het feit dat er iets moest gebeuren in de Goffert waren de meesten het wel eens.
Desondanks is het voor sommige seizoenkaarthouders in vak K een bittere pil, want zij worden voor de keuze gesteld om of plaats te nemen in het sfeervak of te verhuizen naar elders. NEC heeft inmiddels wel aangegeven dat supporters uit vak K die willen verhuizen voorrang krijgen op vrijgekomen plaatsen in het stadion.
Overigens is de inschrijving voor het sfeervak nog niet gesloten. Supporters die volgend seizoen een plekje in vak K willen hebben, hebben tot vrijdagochtend 9 uur de tijd zich aan te melden via de website van NEC. Er is plaats voor maximaal 370 supporters. Komende vrijdag zal NEC het uiteindelijke aantal inschrijvingen alsmede de naam van het sfeervak bekend maken.
Begint hoogst wss wel in de basis Bas. Traint ook weer gewoon mee volwaardig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:17 schreef BasNijmegen het volgende:
Lijkt me niet dat hij in de basis kan en mag starten. Heeft totaal geen wedstrijd ritme
Volgens de training van vandaag, kreeg Goossens de voorkeur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:06 schreef BasNijmegen het volgende:
Goossens, Schone of George.
Ben bang dat Rik geen 90 minuten aan kan. En forceren is niet goed voor zo'n tjonge speler.
Mag je wel zelf kiezen dan, waar je naar toe gaat? Of moet je afwachten?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:14 schreef BasNijmegen het volgende:
Niet verwacht dat er 370 man zouden inschrijven. wel leuk zo'n vol vak. Hopelijk slaat het een beetje aan, en zorgt het niet voor onrust.
Maar meer hoop ik op een acceptabele vervangende plek voor volgend jaar. Ik moet vanuit vak K gaan verhuizen naar elders.
We mogen (als het goed is) een keuze opgeven waar we willen zitten. En dan hopen dat er plekken vrij zijn gekomen (die dus naar sfeervak zijn gegaan). Echter is het de vraag of wij met een groep bij elkaar kunnen zitten. Die kans acht ik niet groot, dus... tja dat wordt afwachten. het kan goed zijn dat ik pas aan het eind van seizoen weet waar ik volgend seizoen zit. Hopelijk is het allemaal sneller geregeld.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 21:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mag je wel zelf kiezen dan, waar je naar toe gaat? Of moet je afwachten?
En als ik nou bewust gekozen heb voor de Gofferttribune...... Daar zit dus het probleem, we willen niet naar de overkant.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:10 schreef Nimma024 het volgende:
Elders op de Gofferttribune zullen zat plekken vrijkomen denk ik. Anders kan je nog naar de overkant, want op vak Z gaan er iig ook een paar weg, inclusief ik zelf.
Er zijn meerdere manieren om fanatiek te zijnquote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:31 schreef -J-D- het volgende:
Bas, ik zie jou wel als een fanatieke supporter. Had wel gedacht dat jij in het sfeervak zou gaan zitten
Klopt. Waar denk jij aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:58 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Er zijn meerdere manieren om fanatiek te zijn
Fanatiek in de zin van betrokkenheid. Zoveel mogelijk wedstrijden bezoeken, maar niet alleen om het voetbal, maar ook om de gezelligheid op de tribune met bekenden om me heen. Genieten van hoogte en dieptepunten, zodat ik wat te vieren of te nuilen heb. Thuis opzoek gaan naar het laatste nieuws en de mening van andere supporters.quote:
Beelden geven geen uitsluitsel, net wel of net niet. Maar volgens Teletekst is Lasse een Zweed:quote:Op maandag 28 februari 2011 08:02 schreef BasNijmegen het volgende:
Ik betwijfel of Schone buitenspel stond.
quote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef Mark het volgende:
Bijna vol, ik opteer voor een volgend deel met als titel "Met de topscorer van Nederland" oid
Inderdaad, klinkt ook een stukje positiever.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:43 schreef Mark het volgende:
Bijna vol, ik opteer voor een volgend deel met als titel "Met de topscorer van Nederland" oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |