quote:'Collins John vindt club in Azerbeidzjan'
Collins John vervolgt zijn professionele loopbaan bij Gabala FC. De Nederlandse aanvaller vertrekt naar de club uit Azerbeidzjan die onder leiding staat van trainer/coach Tony Adams, meldt Sky Sports.
De 25-jarige aanvaller was naarstig op zoek naar een nieuwe werkgever nadat hij enkele maanden geleden vertrok bij Chicago Fire. Bij de club in Azerbeidzjan treft John een landgenoot. Steve Olfers ondertekende in augustus een contract bij Gabala FC.
John kwam in het verleden onder andere uit voor FC Twente, Fulham, Leicester City, Watford, NEC en KSV Roeselare. Op 18 augustus 2004 maakte de in Liberia geboren aanvaller zijn debuut in het Nederlands elftal. De uitwedstrijd tegen Zweden eindigde destijds
Van alle "roddels" was dat van bran naar osasuna toch wel het meest op waarheid berust.quote:Op maandag 24 januari 2011 20:21 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een nieuws de laatste dag rondom NEC
Collins John naar azerbeidzjan
Grap rondom Kivuvu
Vleminckx en Spurs
Bram en Osasuna![]()
quote:"Ik vind het onbegrijpelijk dat dit soort berichten klakkeloos wordt overgenomen door de diverse media", aldus de speler op de website van SEG International. Kivuvu was verrast door het bericht op de website dat hij voor de amateurclub zou gaan spelen. "Ik weet ook niet wat de bedoeling is geweest van FC Horst met dit bericht, want niemand van de club heeft mij vooraf verteld dat ze het zouden publiceren op hun website. Als het een publiciteitsstunt was vind ik het jammer dat ik daar ongewenst onderwerp van was." De grap leverde de oud-speler van NEC ook problemen op met zijn Roemeense werkgever. "Ik heb me zelfs voor de directie van CFR Cluj moeten verantwoorden voor het feit dat ik uit zou zijn op een vertrek zonder dat kenbaar te maken binnen de club." Kivuvu had ongewild wat uit te leggen. "Ik heb de club uiteraard verteld dat ieder weldenkend mens dit bericht niet serieus neemt en aangegeven dat zij dat ook niet hoeven te doen. Daar gingen ze bij Cluj ook vanuit, maar toch..."
Afkomstig van deze site. Vleminckx staat er ook bij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Grappige geruchten:
Amieux gelinkt aan Lazio en Ajax
Wordt met de dag leuker, Amieux die nu pas echt lekker begint te voetballen en d'n vleem wordt aan iedere club gelinkt, ik ben blij als het 1 februari is en alles blijft zoals het is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:05 schreef appeltjap het volgende:
[..]
Afkomstig van deze site. Vleminckx staat er ook bij.
Bronquote:Alsnog snel besluit over TIP
don. 27 januari 2011
Vorige week bracht de gemeenteraad nog naar buiten dat het besluit over de bouw van een topsportcomplex op de Goffert wederom was uitgesteld. Vandaag weet De Gelderlander echter te melden dat het college van B & W alsnog op 1 februari een besluit wil nemen over de bouw van het topsporthuis.
Het besluit zal aanstaande dinsdag genomen worden tijdens een openbare presentatie waarin de plannen, met een geschatte investering van 80 miljoen euro, uiteengezet zullen worden. Onderdeel van de plannen is een extra tribune-ring in het Goffertstadion. De presentatie zal plaatsvinden tussen 6 en 8 uur 's avonds.
Tenzij het toch weer wordt uitgesteld...quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:35 schreef larry91 het volgende:
[..]
Bron
Mooi nieuws, wordt een belangrijke dag dinsdag.
Ja het was echt zonde.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:09 schreef -J-D- het volgende:
Kutzooi. Wederom was het niet nodig. Seizoen is nu al voorbij, tenzij ze nog heel veel verliezen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:04 schreef -J-D- het volgende:
Moestafa El Kabir schijnt naar Udinese te kunnen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:21 schreef -J-D- het volgende:
Maar ik baal veel meer van het onvolwassen spel van NEC.
Ik wil toevoegen:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef appeltjap het volgende:
Positief:
- Weer een goaltje voor Vleminckx
- Amieux en Will (kwamen goed mee op)
- Af en toe toch redelijke combinaties gezien
Negatief:
- Sibum, weer veel foute passes
- Toch ook wel de Scheids, zul je altijd zien uit een onterecht gegeven vrije trap dat ze scoren
- Inzet, geen overtuigingskracht
Ik zeg ook niet dat Chatelle goed speelde, maar iig wel beter als Schöne. Vind dan ook dat vanaf volgende week George weer terug moet komen in het elftal i.p.v. Chatelle. Liefste heb ik dat Schöne een tijdje naar de bank gaat (die heeft al een aantal wedstrijden heel matig gevoetbald en drijft zijn acties véél te ver door) maar dat gaat toch niet gebeuren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:49 schreef BasNijmegen het volgende:
Chatelle zat ook niet in de wedstrijd. Kwam zijn man niet voorbij, waardoor het op rechts continu vastliep. Ik vond Erton zeer verdienstelijk invallen. Een logische wissel. Schone speelde ook niet goed, maar had bij vlagen nog briljante acties. Daar komt bij dat je een speler niet moet wisselen die je eventueel kunt verkopen in de transferwindow.
Fejzullaha heeft wel paar ballen gehad, en durfde de actie te maken. Daardoor gingen we weer wat naar voren spelen. Speelde wel de ballen af, waardoor hij zelf geen kansen creëerde. Was echter wel meer aanvallend en beter in het spel dan Chatelle de rest van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:03 schreef larry91 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Chatelle goed speelde, maar iig wel beter als Schöne. Vind dan ook dat vanaf volgende week George weer terug moet komen in het elftal i.p.v. Chatelle. Liefste heb ik dat Schöne een tijdje naar de bank gaat (die heeft al een aantal wedstrijden heel matig gevoetbald en drijft zijn acties véél te ver door) maar dat gaat toch niet gebeuren.
Als laatste vind ik je mening over Fejzullahu verassend. Heeft hij wel een bal gehad of er iets goeds mee gedaan
Ik heb echt op hem gelet en goed om hem kunnen lachen. Maar wat jij nu aangeeft heb ik echt niet kunnen ontdekken gisteren in het spel van Ertonquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:15 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Fejzullaha heeft wel paar ballen gehad, en durfde de actie te maken. Daardoor gingen we weer wat naar voren spelen. Speelde wel de ballen af, waardoor hij zelf geen kansen creëerde. Was echter wel meer aanvallend en beter in het spel dan Chatelle de rest van de wedstrijd.
Het is tevens (uitgaande van een kapitaalinjectie van 3 milj) wel een mogelijkheid om de financien weer op orde te brengen. Daarnaast zitten investeerders ook niet te wachten op een cluppie die hun spits van 1,8 milj. doodleuk weigert te verkopen voor 2 keer z'n aanschafwaarde, puur omdat er een minieme kans op play-offs inzit dit jaar. Hadden we nu op plaats 9 gestaan, zou je het kunnen overwegen, maar nu is het nog te ver weg om daarvoor een goed bod te weigeren.quote:Op maandag 31 januari 2011 10:56 schreef Mark het volgende:
Denk niet dat we nog in de problemen komen met een voorsprong van 10+ punten op de degradatie- en playoffs-kandidaten. Maar het is wel een doodssteek voor eventuele ambities naar boven, mochten we die nog hebben.
Zelf verwacht ik niet dat er nog iets gebeuren zal.
Hopelijk voor carlos aalbers is dit niet waarquote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef GSbrder het volgende:
http://www.nectoday.nl/nectoday/nieuws/2339
Denk dat je wel 5 kan vragen. Maar een bod van 7 afslaan, denk dat de investeerders daar niet heel blij mee zijn of ze moeten ras optimistisch zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben benieuwd.. Alles boven de 3 accepteren, dunkt me..
Holman meen ik me te herinneren, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:34 schreef Elvislives het volgende:
Wat is nu de duurste uitgaande transfer van NEC geweest?
Zal wel in het rijtje staan met Barreto en Vadocz?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is Holman idd de duurste uitgaande transfer. Meen dat het iets boven de miljoen lag,
Ik heb 2.1 miljoen over Holman gehoord, maar dat was wel uit tweede hand.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef BasNijmegen het volgende:
Volgens mij is Holman idd de duurste uitgaande transfer. Meen dat het iets boven de miljoen lag,
Jup gelukkig wel... Vlemminckx kon naar West Ham gaan, maar vraag en aanbod lagen gelukkig te ver uit elkaarquote:
NEC heeft 'm voor 1,8 miljoen gehaald.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:27 schreef Elvislives het volgende:
Belachelijk bod. Dat is bijna het bedrag waar NEC hem voor haalde toch? 20+ doelpunten later is zijn waarde dan nauwelijks omhoog gegaan? 5 miljoen en geen cent minder.
En toch mogen ze hier wel wat meer voor vragen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:41 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
NEC heeft 'm voor 1,8 miljoen gehaald.
Ben ik het mee eens. 5 miljoen moet je kunnen krijgen, zeker als hij in de zomer op 20+ doelpunten staat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En toch mogen ze hier wel wat meer voor vragen.
Suarez werd voor 800k gekocht door groningen en voor 7,5 miljoen verkocht.
Nog steeds een lange weg te gaan, maar mooi dat de steun er in ieder geval vanuit de sportcommunity is in Nijmegen en dat het College hier niet onwelwillend tegenover staat.quote:Uitbreiding Goffert stap dichterbij
Het College van B&W heeft enigszins positief gereageerd op de realisatie van het Topsport- en Innovatiepark (TIP), de realisatie van de topsporthal en uitbreiding van het Goffertstadion naar 16.000 plaatsen. Ze zien het project als een innovatief concept en een goede impuls voor de (top)sport in Nijmegen.
Een meerderheid van de gemeenteraad van Nijmegen moet zich de komende weken achter dit Collegebesluit moeten scharen. Dit jaar moeten ook de partijen die zich willen vestigen bij de topsporthal (NEC, Matrixx Magixx, VoCASA, Turnvereniging De Hazenkamp, Top Judo Nijmegen, UMC St Radboud, CWZ, St. Maartenskliniek, ROC en HAN) definitief de handtekening zetten onder de plannen. Ook wordt de subsidieaanvraag afgerond en een bestemmingsplanwijziging voorbereid. De bouw zou eind 2012/begin 2013 moeten starten en veertien maanden later gerealiseerd moeten zijn. De kosten worden geraamd op 55 tot 58 miljoen euro.
NEC is tevreden over het eerste besluit van het College van B&W. "Wij begrijpen de zorgen van het College zoals die staan verwoord in het Collegebesluit maar zijn met de meerderheid van het College eens dat het een prachtig project voor Nijmegen is waarbij de (top)sport, het onderwijs, de zorgsector en de economie in de stad een forse impuls kunnen krijgen. Voor NEC is het van essentieel belang dat de club zich de komende jaren kan blijven ontwikkelen. Uitbreiding van het stadion is daarvoor cruciaal. Wij hebben onze ambities bijgesteld naar een realistisch niveau en hebben bovendien het College aangegeven aan de club strenge voorwaarden te mogen stellen wat betreft de financiële huishouding van NEC.
Bron: Forza.nl
Groen links wil niet nog meer stemmen kwijtraken.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:40 schreef Mark het volgende:
Valt me mee, ik had Groen Links wel als tegenstander ingeschat.
Eens. NEC moet sowieso de wat betere spelers proberen te behouden en wat hogerop te komen. Ik snap dat we een ''klein'' clubbie zijn, maar we verkopen steeds goede spelers wegens financiële nood .quote:Op maandag 31 januari 2011 23:25 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar als je ziet dat Vleminckx, Amieux, Schone en Nuytinck in de belangstelling zijn en je ook nog cillissen hebt, dan gaat NEC eindelijk eens geld verdienen aan zijn spelers.
Inderdaad, niet verkopen uit nood maar nu gewoon gaan voor de hoofdprijs.quote:Op zondag 6 februari 2011 07:39 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Eens. NEC moet sowieso de wat betere spelers proberen te behouden en wat hogerop te komen. Ik snap dat we een ''klein'' clubbie zijn, maar we verkopen steeds goede spelers wegens financiële nood .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |