Het hoort misschien niet nee. Maar als jij vanavond 1 oliebol hebt met een rare plek erop dan geef je die ook aan iemand die je het minst mag in plaats van degene die je het aardigst vind. Zo zijn mensen gewoon...quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat wel onredelijk! Het hoort helemaal niet mee te spelen of iemand wel of geen fooi geeft aan het einde van het jaar. Snap je dat echt niet?
[..]
Het lijkt de bezorgmaffia wel. Geef je geen krantbeschermgeld? dan geen krant als het me niet zo goed uitkomt.
Bizar.
vroeger gooide ik bij gasten zoals jij gewoon een strijker door de brievenbus als ik niks kreeg aan het einde van het jaarquote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Gunner het volgende:
Slechte vergelijking. Als ik die oliebollen zelf maak kan ik alleen mijzelf daar de schuld van geven. Voor het bezorgen van een krant heb ik een overeenkomst met een uitgever gesloten die weer laagbetaalde bezorgers inhuurt. Dat die bezorgers het niet zo nauw nemen met die overeenkomst en iemand denken te kunnen afpersen door geen krant te geven omdat ze geen eurootje willen dokken tijdens deze periode, tsjah, dat vind ik moreel verwerpelijk.
dan gaat zo'n kereltje maar terug naar het depot om een extra krant op te halen, want hij heeft hem zelf blijkbaar nat laten worden of te weinig meegenomen.
Dat zal je tegenvallen! Ik kon niet eens een vakantievervanger vinden toentertijd, terwijl het toch echt niet slecht betaald.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Waarom kan je een slechte bezorger niet ontslaan ? Lijkt me dat er genoeg zijn die het willen overnemen
Nou zijn zus deed het eerst, maar die heeft nu een ander baantje, hij doet het samen met zijn moeder, dus dat valt wel mee.quote:
Ik geef mensen niet hun krant niet ongeacht wat ze wel of niet geven, een botterik mag wel is een beschadigde krant krijgen maar dat is het ook.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:55 schreef Gunner het volgende:
Slechte vergelijking....bezorgers inhuurt. Dat die bezorgers het niet zo nauw nemen met die overeenkomst en iemand denken te kunnen afpersen door geen krant te geven omdat ze geen eurootje willen dokken tijdens deze periode, tsjah, dat vind ik moreel verwerpelijk.
dan gaat zo'n kereltje maar terug naar het depot om een extra krant op te halen, want hij heeft hem zelf blijkbaar nat laten worden of te weinig meegenomen.
sorry voor oude quote maar wat ben jij gul zeg dat je de bezorger van de DD 5 euro geeft! jammer dat ie het niet aan mag nemen want het is de postbodequote:Op dinsdag 14 december 2010 12:25 schreef Casos het volgende:
Precies, bezorger van de Donald Duck krijgt 5 euro, de rest een "hetzelfde".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |