quote:Op zondag 19 december 2010 10:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, hallo zeg.
Gaan we nu na elke grap een disclaimer erbij zetten?
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Serieus, dan is het programma bijna afgelopen als ik ook nog eens genuanceerd moet gaan lopen doen. Helemaal geen zin in! Dus Richard = eng, Maurits = gay, Annemarie = Toos Emotieloos.
En vanavond de speeddates, yeey! Dat wordt gegarandeerd gênant!
jong van geest misschienquote:Op vrijdag 17 december 2010 16:58 schreef Teslynd het volgende:
Vooral Richard is zo'n "oudere jongere".
Eigenlijk had je boer Pieter erbij moeten hebben: die kan binnen vijf minuten zijn complete levensverhaal en toekomstdromen vertellen, en dan houdt 'ie nog ruim drie minuten over ook. Oké, terwijl hij zijn verhaal aan het vertellen is zullen er zo nu en dan pijnlijke stiltes vallen, maar alleen een kniesoor die daar op let.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu: ik heb vannacht over je gedroomd Haaibaaike.
Had je een speeddate met Haaibaaike?quote:Op zondag 19 december 2010 12:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu: ik heb vannacht over je gedroomd Haaibaaike.
Nee, in mijn droom kafferde me uit in dit topic.quote:Op zondag 19 december 2010 13:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je een speeddate met Haaibaaike?.
Godsamme, nou komt m'n droom nog uit ook.quote:Op zondag 19 december 2010 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee,Viking, Morendo en snellejelle. Zeker Viking en Cee kijken mij hier weg ! Jullie krijgen je zin..Al kijk ik zeker naar BzV en domme Morendo ik ben niet op zoek dommo.
Ik had hem al weer weg ja.quote:Op zondag 19 december 2010 15:30 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Oh je had gelezen wat er eerst stond?!Vreemd he.. Beter dat ik t ff verwijderd heb..
Hij had ook meer dan 40 brieven toch? Daar móet wel een leuke vrouw bij zittenquote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef NouMooiNiet het volgende:
Me too!
Ik heb net de poll ingevuld op de BzV site, waar je kon stemmen op welke boer je t liefst ook had willen volgen.
Adriaan staat bovenaanhad ik ook op gestemd.. hij is zoo lief haha
meid toch....quote:Op zondag 19 december 2010 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Cee,Viking, Morendo en snellejelle. Zeker Viking en Cee kijken mij hier weg ! Jullie krijgen je zin..Al kijk ik zeker naar BzV en domme Morendo ik ben niet op zoek dommo.
Jij komt niet van de boerderie denk ik he.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe slecht
Dat blote lichaam heeft niet eens nut want zit achter een schaap en de tekst staat eroverheen. Zijn fotografen tegenwoordig zo duur?
quote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben er ook, heb me even met pijn en moeite weg kunnen trekken van Serious Request.
Disclaimer: alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, niets is waar, de wereld is overdreven en mensen zijn mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Ceequote:Op zondag 19 december 2010 20:18 schreef Cee het volgende:
Ik ben er ook, heb me even met pijn en moeite weg kunnen trekken van Serious Request.
Disclaimer: alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, niets is waar, de wereld is overdreven en mensen zijn mensen.
Zoek de verborgen boodschap.quote:Op zondag 19 december 2010 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Komt-ie
komtiedanhe.![]()
Oeh lijkt net Wie is de Mol zo.
Ronde tegels, het format was toe aan vernieuwing.quote:Op zondag 19 december 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
Hey geen vierkante tegels in de opening.
Jaaquote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Succinyl het volgende:
Speeddate is altijd een van de mooiste afleveringen
Dat vind ik ook ja!quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Succinyl het volgende:
Heerlijke ongemakkelijke stiltes.quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Succinyl het volgende:
Ik zal die van Wietse nooit vergetenquote:
Maar die heeft keigoed gescored!quote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik zal die van Wietse nooit vergeten
Dat was jouw tekortkoming dan he. Toch?!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat was jouw tekortkoming dan he. Toch?!
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |