Jaaquote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Succinyl het volgende:
Speeddate is altijd een van de mooiste afleveringen
Dat vind ik ook ja!quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Succinyl het volgende:
Heerlijke ongemakkelijke stiltes.quote:Op zondag 19 december 2010 20:25 schreef Succinyl het volgende:
Ik zal die van Wietse nooit vergetenquote:
Maar die heeft keigoed gescored!quote:Op zondag 19 december 2010 20:26 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Ik zal die van Wietse nooit vergeten
Dat was jouw tekortkoming dan he. Toch?!quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Dat was jouw tekortkoming dan he. Toch?!
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
Ik moet heuuul ergens anders aan denken bij dit.quote:
quote:Op zondag 19 december 2010 20:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
*Uiteraard ben ik volledig op de hoogte van het feit dat dit een serie is waar enkele fragmenten geen recht kunnen doen aan de werkelijkheid. We hebben veel respect voor het feit dat elke boer en boerin op televisie zijn/haar verhaal komt doen. Eventuele ongepaste opmerkingen bedoelen wij dan ook niet serieus, en we hopen dat dit programma ons veel plezier verschaft. Nogmaals, respect voor iedereen, hulde, ik bedoel het niet vervelend.*
quote:Op zondag 19 december 2010 20:28 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik moet heuuul ergens anders aan denken bij dit.
Ja ik had em gekopieerd van Silenus.quote:Op zondag 19 december 2010 20:28 schreef pfaf het volgende:
[..]Misschien moet iedereen dat hier even in z'n signature zetten.
Je ziet de M's al vanaf een afstandje?quote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Wel een paar leuke milf's lopen er bij
Ik had ze veel knapper verwacht inderdaadquote:
ja er lopen volgens mij wel enkele moeders bijquote:Op zondag 19 december 2010 20:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je ziet de M's al vanaf een afstandje?
Dat Arnie-kapsel ook. Hij had wel even naar de kapper gemogen.quote:Op zondag 19 december 2010 20:32 schreef NouMooiNiet het volgende:
Die kleren van Gijsje vallen echt tegen. Ik had hem hipper verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |