abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:14:19 #77
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89910631
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Was het niet ook de politie die had aangegeven dat er geen reden was om hem nader te onderzoeken?
Dat meen ik ook begrepen te hebben ja. In dat geval kun je de directeur natuurlijk niets verwijten. Dan kun je als ouder weinig of niets anders doen dan je kind van het verblijf halen als je er zelf wel van overtuigd bent dat er iets niet in de haak is.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:15:11 #78
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_89910663
quote:
2s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Het feit dat de nieuwsberichten nu naar voren brengen dat de kinderen destijds afgedaan zijn als ongeloofwaardig helpt niet mee aan de beeldvorming.
Heb er helemaal geen probleem mee dat die man het ongeloofwaardig vond. Mag toch hopen dat hij van alle mensen die voor hem werkten dit niet zomaar geloven kon. Zulke mensen neem je toch immers niet in dienst ?

Maar hij was het wél gewoon verplicht aan de kinderen om het goed te controleren. Gewoon voor alle zekerheid.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:20:40 #79
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89910877
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch ook?
En daarna lullen ze zichzelf wéér het jeugdwezen is.
Heb je voorbeelden van veroordeelde pedo's die door de TBS-instelling genezen zijn verklaard en zichzelf daarna weer het jeudgwezen in hebben geluld?
Fotoboek
pi_89910951
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef keesjeislief het volgende:
Heb je voorbeelden van veroordeelde pedo's die door de TBS-instelling genezen zijn verklaard en zichzelf daarna weer het jeudgwezen in hebben geluld?
Natuurlijk niet, het is ook een uitspraak van niks. We moeten eerst een nadenken voordat we wat uitkramen...
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:26:02 #81
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_89911106
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat gebeurt toch ook?
En daarna lullen ze zichzelf wéér het jeugdwezen is.
Hij komt nooit meer vrij hoor, jaar of 8 cel en vervolgens TBS met dwangverpleging.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:29:51 #82
194833 Hanoying
pi_89911245
Overigens zal deze zaak de discussie over mannelijk personeel in de opvang van kleine kinderen wel behoorlijk op scherp zetten denk ik.

Aan de ene kant sneu voor alle normale mannen die werken op kinderdagverblijven en dergelijk, aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:33:42 #83
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_89911396
Als die gast niet meewerkt aan een psychologisch onderzoek kan hij geen tbs krijgen, dan wordt ie veroordeelt voor een jaartje of 15, trek daar 1/3 deel af en dan staat hij weer op straat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_89911752
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Mag hopen dat de ouders een fikse schadeclaim tegen hem indienen. Vind het onverantwoord dat hij na de melding niet eens de moeite heeft genomen om na te gaan of het kind wellicht toch de waarheid vertelde.
Niet geloven is 1 ding, maar niet controleren is IMO grove nalatigheid. Dat ben je toch verplicht in een dergelijk geval vind ik. Hij had dus beter wat geld in een paar verborgen camera 's kunnen steken. Had veel leed kunnen voorkomen.
Is vertrouwen in de medemens nu ook al strafbaar?

Je bent op de hoogte dat werknemers in een bedrijf altijd op de hoogte moeten worden gesteld van het plaatsen van verborgen camera's?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:46:08 #85
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_89911805
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Als die gast niet meewerkt aan een psychologisch onderzoek kan hij geen tbs krijgen, dan wordt ie veroordeelt voor een jaartje of 15, trek daar 1/3 deel af en dan staat hij weer op straat.
Dat wordt al een tijdje niet meer (standaard) gedaan, maar verder heb je wel gelijk ja.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:03:06 #86
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_89912310
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Is vertrouwen in de medemens nu ook al strafbaar?
Nee maar daar ging het toch niet om ? Er lag een melding van misbruik en dat hoor goed te controleren. Dan moet je je verantwoording nemen en het niet zomaar afwijzen omdat vertrouwen hebt in de man tegen wie een beschuldiging is ingediend.
quote:
Je bent op de hoogte dat werknemers in een bedrijf altijd op de hoogte moeten worden gesteld van het plaatsen van verborgen camera's?

Nou als dat zo is dan was het spelletje meteen afgelopen na het plaatsen van de camera nietwaar ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_89912427
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
15 jaar? :')

Je mag blij zijn als hij 5 jaar krijgt .
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:18:08 #88
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_89912751
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Overigens zal deze zaak de discussie over mannelijk personeel in de opvang van kleine kinderen wel behoorlijk op scherp zetten denk ik.

Aan de ene kant sneu voor alle normale mannen die werken op kinderdagverblijven en dergelijk, aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
En mannen in het onderwijs, en mannen op de buitenschoolse opvang, en mannen in het zwembad, natuurlijk ook de mannen op de administratie van het kinderdagverblijf, niet te vergeten de mannen bij de padvinders en de mannen die een voetbalteam trainen.

Sneu natuurlijk, maar wel begrijpelijk. We moeten alle risico's uitbannen, pas dan zullen we écht veilig zijn.
pi_89912807
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

zijn er meerdere geweest die na een celstraf weer met kinderen mogen werken.
peter r de vries heeft er weerdere items over gehad en het heeft ook vaak het nieuws gehaald
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:20:42 #90
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89912846
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

En mannen in het onderwijs, en mannen op de buitenschoolse opvang, en mannen in het zwembad, natuurlijk ook de mannen op de administratie van het kinderdagverblijf, niet te vergeten de mannen bij de padvinders en de mannen die een voetbalteam trainen.

Sneu natuurlijk, maar wel begrijpelijk. We moeten alle risico's uitbannen, pas dan zullen we écht veilig zijn.
Wat een mooie wereld moet dat zijn, je continu bewust zijn van alle mogelijke gevaren, hoe klein de kans ook, geen moment de aandacht laten verslappen; je vader die zich verschrikt terugtrekt als je een armple om hem heen wil slaan, maar je bent veilig. O+.
Fotoboek
pi_89912881
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Hanoying het volgende:

volgensmij is zo'n 95% van de ontuchtplegers man en slechts 5% vrouw.

ik vind een man die met kinderen werkt idd erg "raar", ook al voor deze zaak.

dan mag je lekker lullen dat het discriminatie is maar ik zou toch voor een creche kiezen met vrouwelijke oppassers.
liever discrimineren dan mogelijk je ethische keuze hard afgestraft zien worden
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:21:55 #92
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89912882
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:19 schreef blijdatikglij het volgende:

[..]

zijn er meerdere geweest die na een celstraf weer met kinderen mogen werken.
peter r de vries heeft er weerdere items over gehad en het heeft ook vaak het nieuws gehaald
Nog een keer mijn post goed lezen en dan namen en rugnummers bitte. 14.gif.
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:24:07 #93
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89912942
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef blijdatikglij het volgende:

[..]

volgensmij is zo'n 95% van de ontuchtplegers man en slechts 5% vrouw.

ik vind een man die met kinderen werkt idd erg "raar", ook al voor deze zaak.

dan mag je lekker lullen dat het discriminatie is maar ik zou toch voor een creche kiezen met vrouwelijke oppassers.
liever discrimineren dan mogelijk je ethische keuze hard afgestraft zien worden
En al die mannen, van voetbaltrainers tot leraren, die dolgraag met kinderen werken en niet zo goed weten wat ze anders leuk zouden vinden, dat die moeten kiezen tussen of een beroep wat ze niets vinden of voor altijd scheef aangekeken worden als een potentiele kinderverkrachter, dat soort 'collateral damage' vind je acceptabel?
Fotoboek
pi_89912943
quote:

[..]
Moet dat wel? Alle risico's kun je niet uitbannen, want dan kan je simpelweg niet meer normaal leven.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:25:53 #95
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89912998
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat, die post van mij? :o

Het was laat }:|
Nee, de reactie daarop :)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:26:30 #96
194833 Hanoying
pi_89913015
quote:

[..]

Mannen die in een kinderdagverblijf werken met kinderen van 0 tot 4 zitten emotioneel in ieder geval anders in elkaar dan de "standaard man". Mannen die een voetbalteam trainen of hopman bij de scouting zijn niet.
pi_89913017
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nog een keer mijn post goed lezen en dan namen en rugnummers bitte. [ afbeelding ].
google is your friend... (ik ga niet steeds info geven die bij dergelijke onderwerpen als basis kennis mag worden veronderstelt, lees je dan fatsoenlijk in)
pi_89913053
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Wat een mooie wereld moet dat zijn, je continu bewust zijn van alle mogelijke gevaren, hoe klein de kans ook, geen moment de aandacht laten verslappen; je vader die zich verschrikt terugtrekt als je een armple om hem heen wil slaan, maar je bent veilig. O+.
laten we de straffen eens voor dit soort beesten aanpassen.
beginnend bij pedosexuelen verplicht chemisch castreren, een eeuwige enkelband en veel langere straffen, liefst levenslang
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:30:26 #99
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89913112
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:26 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Mannen die in een kinderdagverblijf werken met kinderen van 0 tot 4 zitten emotioneel in ieder geval anders in elkaar dan de "standaard man". Mannen die een voetbalteam trainen of hopman bij de scouting zijn niet.
Eindelijk, de opvolger van Freud. O+.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:26 schreef blijdatikglij het volgende:

[..]

google is your friend... (ik ga niet steeds info geven die bij dergelijke onderwerpen als basis kennis mag worden veronderstelt, lees je dan fatsoenlijk in)
Jij claimt, jij bewijst. Zo zijn de basisregels van een discussie. Ik had gedacht dat je die basiskennis wel had.
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:32:01 #100
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89913153
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:28 schreef blijdatikglij het volgende:

[..]

laten we de straffen eens voor dit soort beesten aanpassen.
beginnend bij pedosexuelen verplicht chemisch castreren, een eeuwige enkelband en veel langere straffen, liefst levenslang
Het is toch geld weggooien om ze ook nog het genoegen van een chemische castratie en een enkelband te doen als ze toch al levenslang worden opgesloten? :{w. Geert gaat kamervragen stellen over dat soort verkwanselingen hoor.
Fotoboek
pi_89913312
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

[..]

Jij claimt, jij bewijst. Zo zijn de basisregels van een discussie. Ik had gedacht dat je die basiskennis wel had.
http://www.google.nl/sear(...)&fp=2709337464ea44e4
pi_89913322
Wat is dit een ongelofelijk ziek, gestoord, gevoelloos mannetje. Ik heb wel het een en ander over pedofielen gelezen en ik heb moeite met mensen die met deze stoornis leven en worstelen om zich te moeten beheersen. Indien dat laatste hen lukt, met of zonder hulpverlening, dan heb ik respect voor ze.

Maar deze man slaat alles. Volgens Elsevier was deze man, samen met zijn vriend ook nog eens een lid van een netwerk van pedofielen en beheerde hij sites waar hij waarschijnlijk grof geld aan verdiende en deed hij alles er aan om het te encrypten.

http://www.elsevier.nl/we(...)wijd-pedonetwerk.htm

Op het journaal werd net duidelijk dat hij al eerder een kind met zijn vriend wilde adopteren en godzijdank werd afgewezen daarvoor.

Hij heeft waarschijnlijk meer dan 50 slachtoffers gemaakt. Deze man is alles behalve normaal, een echte opportunistische psychopaat als je het mij vraagt :r
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:38:45 #103
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89913339
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 08:19 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Het ergste is dat het nog echt waar zou kunnen zijn ook.
Ik moet zeggen dat de afgelopen 3 topics me behoorlijk hebben doen twijfelen aan mijn vertrouwen in het gezond verstand van de mens. Daar word ik niet echt vrolijk van. Ik had gehoopt dat er meer mensen zouden zijn die niet alleen maar vanuit hun onderbuik reageren, maar ook gewoon nadenken en dingen in perspectief plaatsen. Helaas zijn dat er in dit topic maar een handjevol, de rest is vooral bezig om zoveel mogelijk mannen op te knopen aan de hoogste boom.

Ik denk dat ik maar gewoon wegblijf uit dit soort topics...

P.S. @kahaarin: mijn vriendin is het eens met mijn standpunt over camera's in een kinderdagverblijf ;-)
Ik zie Co en Toos zo lopen idd... :D
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat mijn eerste reactie ook was van opsluiten en de sleutel weggooien. Maar om dat te betrekken op mannen en mannelijke werknemers in de kinderopvang is een beetje overdreven.

Lol @PS. ;)
be nice or go away
pi_89913347
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:32 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Het is toch geld weggooien om ze ook nog het genoegen van een chemische castratie en een enkelband te doen als ze toch al levenslang worden opgesloten? :{w. Geert gaat kamervragen stellen over dat soort verkwanselingen hoor.
de beste oplossing met dit beest is dat je nadat je alle info los hebt hem afschiet.
maar nee, dit word de melkkoe van TBS en allerlei maatschappelijk werkers en psychologen om deze vent te "genezen".

dat wanneer hij vrij gelaten word er een minimale kans van 60% is dat die weer zijn leuter in een paar kleuters stopt maakt dan ook niet uit
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:39:21 #105
192672 MissBitchy
Cute but Insane
pi_89913350
Robert M. is getest door de GGD op geslachtsziekten. De dienst heeft aangegeven dat de eerste tests negatief zijn.

De GGD heeft Robert M getest op verschillende soa's. De eerste uitslagen zijn negatief op de ziektes hiv, hepatitis B en syfilis. Nadere tests volgen.
Test in Afrika
M. gaf op zijn weblog in 2008 aan dat hij voor vrijwilligerswerk in Kenia ook is getest op hiv. Hij gaf destijds niet de uitslag, maar schreef wel dat hij drie maanden later nog eens getest moest worden.

Bron: Rtl.nl
Life doesn't have a remote, you have to get up and change the channel yourselve..
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:42:15 #106
194833 Hanoying
pi_89913444
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:30 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Freud zou stellen dat mannen die bobbymatig dan wel professioneel een voorliefde hebben voor het werken met kleine kinderen zelf een neiging hebben tot het vrouwelijke, dat deze neiging deels wordt bepaald door genetische aanleg en deels door een projectie van zichzelf op de kinderen als compensatie voor een gebrek aan een vaderfiguur in hun eigen jeugd en/of een dominante moeder waardoor de emotionele ontwikkeling in de puberteit is geremd.

Of iets dergelijks...

In ieder geval zou hij een dergelijke afwijking van de norm wel zien voor wat het is.. Een afwijking van de norm.. Nu zal het best zijn dat van de 5.000 (ik noem maar wat) mannen die werkzaam zijn in de kinderopvang de overgrote meerderheid de beste intenties heeft maar er zullen er ook zijn die wel degelijk seksuele gevoelens bij kinderen hebben. Dit geval is uiteraard wel een extreem geval maar als je denkt dat hij de enige pedoseksueel is die werkzaam is in de kinderopvang dan ben je wel erg naief.

Ik zou mijn kinderen in ieder geval geen man (buiten mijn familie) op mijn kinderen laten passen, is ook geen enkele noodzaak toe want er zijn zat leuke jonge vrouwen die met liefde in de kinderopvang werken.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:42:48 #107
19242 yavanna
Results may vary.
pi_89913461
Als onderstaand klopt vraag ik mij toch ook af waarom je in hemelsnaam je kind naar zo'n 'feestje' zou laten gaan.

quote:
'Slaapfeestjes bij directeur Hofnarretje'

AMSTERDAM - Bij Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje, zouden regelmatig thuis slaapfeestjes zijn geweest. De feestjes stonden onder leiding van de opgepakte medewerker Edwin R.

Edwin R.

Dat zegt een betrokken ouder tegen de Amsterdamse zender AT5. Tijdens de informatiebijeenkomst maandagavond in het Mövenpick Hotel waren er bij ouders veel vragen over de slaapfeestjes en de rol van directeur Drent en medewerker R., zo laten aanwezige ouders weten.

De 39-jarige R., die na de hoofdverdachte Robert M. en zijn echtgenoot Richard van O. als derde verdachte werd opgepakt, zou als medewerker van de crèche erg actief zijn geweest als organisator van feesten en activiteiten buiten de opvang om. R. zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet.

Volgens één van de betrokken ouders stonden de slaapfeestjes onder de leiding van R., maar werden ze gehouden in het huis van Drent in Enkhuizen, meldt AT5.

De nieuw aangestelde woordvoerder van Het Hofnarretje laat de zender in een reactie weten erg geschrokken te zijn van alle verhalen. Op dit moment wordt er overlegd met de directeur. Burgemeester Eberhard van der Laan liet maandag weten dat Drent op dit moment geen verdachte is.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_89913466
http://www.elsevier.nl/we(...)ijd-pedonetwerk.htm?

quote:
Paspoort
Mikelsons moet, als hij wordt veroordeeld, van de VVD zijn Nederlandse paspoort inleveren. Dat zegt VVD-Kamerlid Ard van der Steur in het AD. 'Dit soort mensen wil ik ons land uit hebben,' aldus Van der Steur over de in Letland geboren verdachte.

De PvdA is het daar niet mee eens. 'Wij zeggen: eenmaal Nederlander, altijd Nederlander,' zegt PvdA-Kamerlid Jeroen Recourt.
typisch pvda :')

zijn ze nu zo diep gezonken dat ze nu zelfs kiezers proberen te winnen onder pedo's :')
pi_89913492
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef yavanna het volgende:
Als onderstaand klopt vraag ik mij toch ook af waarom je in hemelsnaam je kind naar zo'n 'feestje' zou laten gaan.

[..]

verklaard dan meteen waarom in 2008 de directeur door het vuur ging voor zijn werknemer.....
pi_89913550
Ik snap ook niet waarom je je kind van maximaal 4 jaar uit logeren stuurt in Enkhuizen (terwijl het kind in Amsterdam op de creche zit).
pi_89913589
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:46 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik snap ook niet waarom je je kind van maximaal 4 jaar uit logeren stuurt in Enkhuizen (terwijl het kind in Amsterdam op de creche zit).
los van deze zaak snap ik niet waarom zoveel mensen hun kinderen naar de opvang sturen voor vaak veel dagen.
neem dan geen kinderen
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:51:53 #112
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_89913698
eens met de PvdA. nederlanderschap heb je niet in verschillende klasses.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_89913795
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:51 schreef Andromache het volgende:
voorstander van de zwitserse wet.

maar goed, dat grof vuil dumpen in letland is ook weer wat, ik zeg bij den helder over de grens zetten met zijn geliefde porno desktop pc op zijn rug gebonden
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:59:58 #114
145755 kahaarin
pi_89913959
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:51 schreef Andromache het volgende:
Inderdaad, het is ook een vrij loze kreet, natuurlijk kun je binnen de huidige wetten iemand zijn paspoort niet afpakken. Hadden ze maar beter op moeten letten toen hij de aanvraag deed. Trouwens, wat bereik je hiermee? Hij zal toch in Nederland berecht moeten worden, zijn misdaden heeft hij hier gepleegd, wordt het ineens minder erg als hij geen Nederlander meer is?
be nice or go away
pi_89913998
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef yavanna het volgende:

[..]

WTF, slaapfeestjes? welk doel zou dat moeten dienen?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:05:45 #116
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89914189
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:42 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Freud zou stellen dat mannen die bobbymatig dan wel professioneel een voorliefde hebben voor het werken met kleine kinderen zelf een neiging hebben tot het vrouwelijke, dat deze neiging deels wordt bepaald door genetische aanleg en deels door een projectie van zichzelf op de kinderen als compensatie voor een gebrek aan een vaderfiguur in hun eigen jeugd en/of een dominante moeder waardoor de emotionele ontwikkeling in de puberteit is geremd.

Of iets dergelijks...

In ieder geval zou hij een dergelijke afwijking van de norm wel zien voor wat het is.. Een afwijking van de norm.. Nu zal het best zijn dat van de 5.000 (ik noem maar wat) mannen die werkzaam zijn in de kinderopvang de overgrote meerderheid de beste intenties heeft maar er zullen er ook zijn die wel degelijk seksuele gevoelens bij kinderen hebben. Dit geval is uiteraard wel een extreem geval maar als je denkt dat hij de enige pedoseksueel is die werkzaam is in de kinderopvang dan ben je wel erg naief.

Ik zou mijn kinderen in ieder geval geen man (buiten mijn familie) op mijn kinderen laten passen, is ook geen enkele noodzaak toe want er zijn zat leuke jonge vrouwen die met liefde in de kinderopvang werken.
Kom op nou, dit soort generalisaties raken natuurlijk kant noch wal. Alle mannen die vader worden ontwikkelen ook gevoelens voor dat kleine mormeltje dat ze mogen verzorgen hoor, dus is het niet zo vreemd dat er mannen zijn die dat nog wat sterker hebben en er graag hun beroep van maken. En ja, er zal natuurlijk een heel kleine minderheid zijn die dit vanuit perverse seksuele verlangens doet, maar volgens Freud worden wij allemaal in essentie gestuurd door seksuele lusten dus zo vreemd is dat ook weer niet. En het is niet alsof al die vrouwen in de kinderopvang stuk voor stuk engeltjes zijn hoor, daar zullen er ook een aatal bijzitten die misschien hier en daar een keer een tik uitdelen of op een andere manier niet aan het ideaalbeeld voldoen. Uiteraard is dat van een ander kaliber dan seksueel misbruik, maar je moet alles wel een klein beetje in redelijke perspectieven blijven zien.
Fotoboek
pi_89914310
Mensen die hun mannelijke oppas van marktplaats halen :')

Mensen die hun peutertje naar de slaapfeest van de directeur van de creche sturen :') Waarom in Godsnaam deden die ouders dat? Ik bedoel het is nogg niet zo dat kleine Lieve gepest kon worden door kleine Storm als ze niet mee mocht?
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:08:54 #118
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89914311
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:59 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Inderdaad, het is ook een vrij loze kreet, natuurlijk kun je binnen de huidige wetten iemand zijn paspoort niet afpakken. Hadden ze maar beter op moeten letten toen hij de aanvraag deed. Trouwens, wat bereik je hiermee? Hij zal toch in Nederland berecht moeten worden, zijn misdaden heeft hij hier gepleegd, wordt het ineens minder erg als hij geen Nederlander meer is?
Niets, behalve het voeren van een bepaald deel van het electoraat natuurlijk. Eigenlijk wel treurig, je hoopt toch dat politici verstandig zijn op momenten dat het lastig wordt en wat redelijkheid en overzicht aan de dag leggen als er iets ingrijpends gebeurt, maar blijkbaar is ook zo'n incident weer aanleiding tot het voeren van een staaltje symboolpolitiek van de bovenste plank. :{.
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:13:44 #119
145755 kahaarin
pi_89914481
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:08 schreef keesjeislief het volgende:
Niets, behalve het voeren van een bepaald deel van het electoraat natuurlijk. Eigenlijk wel treurig, je hoopt toch dat politici verstandig zijn op momenten dat het lastig wordt en wat redelijkheid en overzicht aan de dag leggen als er iets ingrijpends gebeurt, maar blijkbaar is ook zo'n incident weer aanleiding tot het voeren van een staaltje symboolpolitiek van de bovenste plank. :{.
Inderdaad, in plaats van het onderzoek afwachten en een beetje terughoudendheid aan de dag leggen gaan ze dit roepen. Eigenlijk is het helemaal niet een goed idee om hem aan het kruis te nagelen in de media, dit gaat door zijn advocaat gebruikt worden als argument dat hij al veroordeeld is door de media en dat er geen eerlijk en objectief proces mogelijk is....
be nice or go away
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:17:27 #120
145755 kahaarin
pi_89914625
quote:
99s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:39 schreef MissBitchy het volgende:
Robert M. is getest door de GGD op geslachtsziekten. De dienst heeft aangegeven dat de eerste tests negatief zijn.

De GGD heeft Robert M getest op verschillende soa's. De eerste uitslagen zijn negatief op de ziektes hiv, hepatitis B en syfilis. Nadere tests volgen.
Test in Afrika
M. gaf op zijn weblog in 2008 aan dat hij voor vrijwilligerswerk in Kenia ook is getest op hiv. Hij gaf destijds niet de uitslag, maar schreef wel dat hij drie maanden later nog eens getest moest worden.

Bron: Rtl.nl
Staat nu ook op de FP, de meeste kinderen op de DVD's zijn geidentificeerd: Robert Mikelsons heeft geen soa
be nice or go away
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:19:56 #121
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_89914718
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:26 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Het lijkt me eerder het gevolg van maatschappelijke rolverdeling dan van emotionele gesteldheid. Maar goed, zelfs als dat al zo is, zie ik nog geen link met pedofilie.

Pedofielen koppel ik persoonlijk veel eerder aan typisch mannelijke kenmerken, dan aan typisch vrouwelijke kenmerken als zachtaardigheid etcetera. Dus het enige dat je bereikt wanneer je mannen weert uit de kinderopvang, is dat de pedofielen zich naar binnen proberen te werken bij andere bedrijven en verenigingen waar ze in contact met kinderen kunnen komen. De goede krachten ben je intussen wel gewoon kwijt.

Begin je aan zulke dingen, dan zul je ook mannen moeten verbieden om voetbaltrainers, badmeesters, onderwijzers, oppassers, padvinders en conciërges te worden. En zelfs dan zijn je kinderen niet veilig. Dit soort risico's zijn niet uit te bannen, hoe graag we dat ook willen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:25:00 #122
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89914900
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:13 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Inderdaad, in plaats van het onderzoek afwachten en een beetje terughoudendheid aan de dag leggen gaan ze dit roepen. Eigenlijk is het helemaal niet een goed idee om hem aan het kruis te nagelen in de media, dit gaat door zijn advocaat gebruikt worden als argument dat hij al veroordeeld is door de media en dat er geen eerlijk en objectief proces mogelijk is....
Precies. Plus dat het alleen maar meer voeding en rechtvaardiging geeft aan mensen die puur emotioneel reageren. Dit soort uitspraken helpt bijv. zeker niet, om het maar even voorzichtig uit te drukken, bij het doorkomen van de komende periode voor allerlei mannen die in aanraking komen met kinderen en nu bijna per definitie scheef worden aangekeken door bepaalde figuren.
Fotoboek
pi_89914921
4 jarige kinderen naar een slaapfeestje sturen..? Dan zijn die ouders ook een beetje . :X
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:27:44 #124
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_89914996
lees net dat stuk in de telegraaf over die pedoclub........sta echt versteld te kijken dat dat mag in nederland!......en sta te stuiteren wat die pedo's mogen zeggen.............sorry ik ben kotsmisselijk na dat lezen.

enne makkelijk gezegt dat je je kind niet naar de opvang moet brengen.....wat is dat nou voor domme redenatie!
pi_89915006
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:25 schreef Stephan1237 het volgende:
4 jarige kinderen naar een slaapfeestje sturen..? Dan zijn die ouders ook een beetje . :X
Misschien waren het wel ouders met kinderen met een eigen willetje. Je weet wel kut koters van drie die bepalen wat ze aantrekken :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:33:19 #126
19242 yavanna
Results may vary.
pi_89915182
Nog meer 'feestjes' waar ouders niet welkom waren. Zouden deze ouders nu echt zoveel vertrouwen hebben gehad in die heren? Ik kan mij daar helemaal niets bij voorstellen.

quote:
Verdachten organiseerden uitzwaaifeestjes zonder ouders

14 dec 2010 | 12:36

AMSTERDAM De 39-jarige Zaandammer Edwin R., één van de drie gearresteerden in de grote Amsterdamse misbruikzaak, organiseerde uitzwaaifeestjes voor de peuters van t Hofnarretje.

De feestjes waren bestemd voor peuters die 4 waren geworden en naar de lager school vertrokken. R. werkte bij t Hofnarretje als begeleider. De feestjes werden georganiseerd bij de handboogschietvereniging de Saense Handboogskutters in Zaandam waar R. al jaren jeugdtrainer is.

Bij die feestjes zouden hoofdverdachte Robert M en zijn echtgenoot Richard van O. aanwezig zijn geweest. Ouders waren er niet welkom.

Ouders van kinderen die op t Hofnarretje hebben gezeten, maken zich nu grote zorgen. Dat bleek tijdens de bijeenkomst voor ouders, maandagavond in Amsterdam. Daar werd ook bezorgd gereageerd op berichten dat bij de directeur van t Hofnarretje thuis in Bussum slaapfeestjes voor de kinderen zijn georganiseerd. Kinderen kregen pannenkoeken te eten en mochten daarna blijven logeren. Ook hier waren ouders niet bij aanwezig.

~Cheer up, the worst is yet to come.~
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:37:07 #127
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_89915313
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:33 schreef yavanna het volgende:
Nog meer 'feestjes' waar ouders niet welkom waren. Zouden deze ouders nu echt zoveel vertrouwen hebben gehad in die heren? Ik kan mij daar helemaal niets bij voorstellen.

[..]

ik ook niet maar vind het wat te makkelijk om al deze ouders de schuld te geven
pi_89915326
Er word een grote beerput open getrokken :r
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_89915396
quote:
Niets mis met slaapfeestjes en kinderen vinden dat vaak heel leuk....er is meer iets mis met mensen die daar rare dingen achter zoeken, maar als jij denkt dat kinder slaapfeestjes gelijk staat aan misbruik, dan laat ik je graag in die waan.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:39:53 #130
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89915411
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Och, toen ik leiding gaf bij scouting bij de kids van 5-7, hadden we ook 's zomers een weekendkampje. Zat ook een jochie van vier bij.

Maar vanuit een kinderdagverblijf en bij iemand thuis is wel apart, ja.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89915435
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:08 schreef keesjeislief het volgende:
Jawel, laten we die directeur ook meteen van van alles betichten en zwart maken. :'). Dat er al een paar keer gezegd is dat er in 2008 wel degelijk naar de beschuldigingen is gekeken, zodat de verwijten naar de directeur tot nader order in ieder geval compleet uit de lucht gegrepen zijn doet er even niet toe he. Bloed moet er komen! :(.
quote:
Eén van de drie verdachten in de grootschalige zedenzaak op Amsterdamse kinderdagverblijven heeft regelmatig slaapfeestjes georganiseerd in de woning van Albert Drent, directeur van kinderdagverblijf Het Hofnarretje.

Dat beweert een betrokken ouder tegen nieuwszender AT5. De kinderfeestjes zouden door medewerker Edwin R. zijn opgezet. Die zit vast op verdenking van ontuchtige handelingen op het internet. Burgemeester Eberhard van der Laan zei gisteren dat Drent op dit moment geen verdachte is. "Verbijsterend voor mij, voor de ouders, voor de kinderen", reageerde de directeur op het nieuws dat zijn kinderdagverblijf bij de zaak betrokken is.
:{
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 2010 @ 13:40:58 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_89915463
Waar woont die directeur nou, in Bussum of in Enkhuizen? Tijdens de slaapfeestjes woont hij in Enhuizen en tijdens de uitzwaaifeestjes in Bussum.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_89915500
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niets mis met slaapfeestjes en kinderen vinden dat vaak heel leuk....er is meer iets mis met mensen die daar rare dingen achter zoeken, maar als jij denkt dat kinder slaapfeestjes gelijk staat aan misbruik, dan laat ik je graag in die waan.
Vanaf een jaar of 6 of 7 kan ik me er wat bij voorstellen. Maar vierjarige kinderen, bij de directeur van de creche???
pi_89915516
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:39 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Als kinderen slapen bij vriendjes of vriendinnetjes of famillie of in verenigingsverband (wat niet wil zeggen dat ze dan geen risico lopen op misbruik) heb ik daar toch een heel ander gevoel bij als dat een kerel van een KDV slaapfeestjes organiseert.
pi_89915608
Hackers leggen pedosite plat
Van een onzer verslaggevers
AMSTERDAM - Hackers hebben de site van pedofielenvereniging Martijn platgelegd. Vanmorgen is met succes een aanval geopend door woedende computergebruikers nadat leden van de pedoclub zich zeer schokkend en verontwaardigd hadden uitgelaten over de ophef rond de arrestatie van Robert M., die zich vergreep aan tientallen kinderen van 0 tot 4 jaar in kinderopvangcentra in Amsterdam.

Vanaf vanmorgen is er door tientallen computergebruikers een zogenoemde DDos-aanval uitgevoerd, waarbij met een aantal computers zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.

Dat is ook met de site van Martijn gebeurt. Overigens heeft De Telegraaf op haar website ook een poll uitgeschreven of de pedofielenvereniging Martijn niet verboden moet worden naar aanleiding van de berichtgevingen op de eigen website. De reacties daarop zijn overweldigend. Al bijna 85.000 bezoekers van www.telegraaf.nl reageerden al binnen een paar uur tijd en zijn bijna unaniem (97%) in hun mening dat de club definitief het zwijgen moet worden opgelegd.

De ophef over de site werd aangewakkerd door reacties als: Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij, zoals een pedo schreef.

Een andere schokkende opmerking die er te lezen was: Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest

http://www.telegraaf.nl/b(...)pedosite_plat__.html
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:45:31 #136
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89915631
quote:
15s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

[..]

:{
1. Ik reageerde aan de hand van de op dat moment bekende feiten.
2. Dit zegt nog steeds niets over eventuele betrokkenheid van de directeur bij het misbruik.
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:45:35 #137
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_89915636
ik vind dat een beetje dubbel.............ik zou het liever ook niet hebben maar als het hele klasje gaat ontneem je je kind dat.

en je mag er toch vanuit gaan dat je kids veilig zijn bij de school
pi_89915646
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef shomila het volgende:
Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest
:r
pi_89915667
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:44 schreef shomila het volgende:
AMSTERDAM - Hackers hebben de site van pedofielenvereniging Martijn platgelegd. Vanmorgen is met succes een aanval geopend door woedende computergebruikers nadat leden van de pedoclub zich zeer schokkend en verontwaardigd hadden uitgelaten over de ophef rond de arrestatie van Robert M., die zich vergreep aan tientallen kinderen van 0 tot 4 jaar in kinderopvangcentra in Amsterdam.

Vanaf vanmorgen is er door tientallen computergebruikers een zogenoemde DDos-aanval uitgevoerd, waarbij met een aantal computers zoveel verbindingsverzoeken naar de server van een sites verstuurd worden, dat de service ervan tijdelijk niet beschikbaar is, of de server zelfs crasht.

Dat is ook met de site van Martijn gebeurt. Overigens heeft De Telegraaf op haar website ook een poll uitgeschreven of de pedofielenvereniging Martijn niet verboden moet worden naar aanleiding van de berichtgevingen op de eigen website. De reacties daarop zijn overweldigend. Al bijna 85.000 bezoekers van www.telegraaf.nl reageerden al binnen een paar uur tijd en zijn bijna unaniem (97%) in hun mening dat de club definitief het zwijgen moet worden opgelegd.

De ophef over de site werd aangewakkerd door reacties als: Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij, zoals een pedo schreef.

Een andere schokkende opmerking die er te lezen was: Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest

http://www.telegraaf.nl/b(...)pedosite_plat__.html
Iets zegt mij dat de Politie niet achter de daders aan zal gaan. :')
pi_89915751
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

1. Ik reageerde aan de hand van de op dat moment bekende feiten.
2. Dit zegt nog steeds niets over eventuele betrokkenheid van de directeur bij het misbruik.
1. Was niet specifiek naar jou gericht. :)
2. Nee, maar de aanwijzingen worden steeds sterker. Zal me niks verbazen als hij er wel mee te maken heeft. Verklaard ook gelijk waarom er in 2008 verder geen aanklacht is gekomen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:48:15 #141
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89915756
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Als kinderen slapen bij vriendjes of vriendinnetjes of famillie of in verenigingsverband (wat niet wil zeggen dat ze dan geen risico lopen op misbruik) heb ik daar toch een heel ander gevoel bij als dat een kerel van een KDV slaapfeestjes organiseert.
Waarom zou je de ouders van een vriendje, waar je kind in z'n eentje gaat slapen, meer vertrouwen dan de begeleiding van het kinderdagverblijf waar een hele groep kinderen gaat slapen?
Fotoboek
pi_89915780
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef jennie-pen het volgende:
ik vind dat een beetje dubbel.............ik zou het liever ook niet hebben maar als het hele klasje gaat ontneem je je kind dat.

Jij maakt je nu al druk over of je een drie of vierjarige "iets" ontneemt?
Je drie of vierjarige zal er vast een complex aan overhouden :') . Ga je toch gewoon iets leuks met hem of haar doen. Zijn ze het zo vergeten.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:48:49 #143
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_89915785
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:42 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Dat dus. Ik zou daar als moeder m'n driejarige niet snel aan laten meedoen denk ik. Zeker als er zo duidelijk wordt aangegeven dat ouders niet welkom zijn.

En vanuit mijn ervaring bij een vereniging weet ik dat ook heel veel kinderen van 6-7 een slaapfeestje of kampweekend nog erg spannend en eng vinden, dus 3 vind ik echt jong.
pi_89915790
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:45 schreef jennie-pen het volgende:

Het gaat om een vierjarig kind, die hoef jij toch niet uit te leggen waarom het niet naar een slaapfeestje bij de directeur mag? :')
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:49:51 #145
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89915827
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Verklaard ook gelijk waarom er in 2008 verder geen aanklacht is gekomen.
Nee, want voor zover ik heb begrepen heeft de zedenpolitie destijds onderzoek gedaan, zo'n directeur heeft maar marginaal invloed op de uitkomst daarvan natuurlijk (althans, zo zou het in ieder geval moeten zijn).
Fotoboek
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:51:42 #146
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_89915910
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Jij maakt je nu al druk over of je een drie of vierjarige "iets" ontneemt?
Je drie of vierjarige zal er vast een complex aan overhouden :') . Ga je toch gewoon iets leuks met hem of haar doen. Zijn ze het zo vergeten.
je hebt geen kids zeker?
pi_89915914
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:48 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Waarom zou je de ouders van een vriendje, waar je kind in z'n eentje gaat slapen, meer vertrouwen dan de begeleiding van het kinderdagverblijf waar een hele groep kinderen gaat slapen?
Die zou ik ook niet 1, 2, 3 vertrouwen. En op die leeftijd zou ik zeker een een pot bier met de vader van het vriendje of vriendinnetje willen drinken, dan krijg je in ieder geval een indruk van de persoon (niet dat dat waterdicht is). Als mijn gevoel nee zegt dan gaat het niet door.

Maar mijn kind naar een slaapfeestje van een medewerker van het KDV sturen. Nooit en te nimmer. Dat vind ik dus echt niet normaal.
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:52:39 #148
325019 jennie-pen
het is wat het is.....
pi_89915944
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Die zou ik ook niet 1, 2, 3 vertrouwen. En op die leeftijd zou ik zeker een een pot bier met de vader van het vriendje of vriendinnetje willen drinken, dan krijg je in ieder geval een indruk van de persoon (niet dat dat waterdicht is). Als mijn gevoel nee zegt dan gaat het niet door.

Maar mijn kind naar een slaapfeestje van een medewerker van het KDV sturen. Nooit en te nimmer. Dat vind ik dus echt niet normaal.
ik ook niet maar vind het te makkelijk om te zeggen eigen schuld
  dinsdag 14 december 2010 @ 13:54:06 #149
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89915999
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Als het een ingeburgerd ritueel bij het verblijf is waar iedereen vrolijk aan meedoet en je een prima indruk hebt van de verzorgers (zoals veel mensen blijkbaar hadden van de verdachte) dan is het niet zo heel raar om daar aan mee te doen zou ik denken (maar ik heb geen kinderen, dus ik vind het lastig inschatten).
Fotoboek
pi_89916026
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Nee, want voor zover ik heb begrepen heeft de zedenpolitie destijds onderzoek gedaan, zo'n directeur heeft maar marginaal invloed op de uitkomst daarvan natuurlijk (althans, zo zou het in ieder geval moeten zijn).
Als de politie met de directeur belt en die doet het af als fantasie en de politie laat het er vervolgens bijzitten....
pi_89916047
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 13:51 schreef jennie-pen het volgende:

[..]

je hebt geen kids zeker?
Jij hebt peuters ''met een sterke persoonlijkheid'' :')
pi_89916058
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 13:52 schreef jennie-pen het volgende:

[..]

ik ook niet maar vind het te makkelijk om te zeggen eigen schuld
Ik zeg niet dat het eigen schuld is. Ik ben blij dat er nog mensen zijn die andere mensen blindelings vertrouwen. Daar probeer ik ook zoveel mogelijk naar te leven. Maar in dit geval schreeuwt mijn bewustzijn toch uit dat dit niet echt normaal is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')