Dat gebeurt toch ook?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik heb de angst bij dit soort mannetjes die behoorlijk geraffineerd zijn, dat ze instaat zijn om een paar geiten wollen sokken in de kliniek te overtuigen van hun genezing.
Dat meen ik ook begrepen te hebben ja. In dat geval kun je de directeur natuurlijk niets verwijten. Dan kun je als ouder weinig of niets anders doen dan je kind van het verblijf halen als je er zelf wel van overtuigd bent dat er iets niet in de haak is.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Was het niet ook de politie die had aangegeven dat er geen reden was om hem nader te onderzoeken?
Heb er helemaal geen probleem mee dat die man het ongeloofwaardig vond. Mag toch hopen dat hij van alle mensen die voor hem werkten dit niet zomaar geloven kon. Zulke mensen neem je toch immers niet in dienst ?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:09 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het feit dat de nieuwsberichten nu naar voren brengen dat de kinderen destijds afgedaan zijn als ongeloofwaardig helpt niet mee aan de beeldvorming.
Heb je voorbeelden van veroordeelde pedo's die door de TBS-instelling genezen zijn verklaard en zichzelf daarna weer het jeudgwezen in hebben geluld?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook?
En daarna lullen ze zichzelf wéér het jeugdwezen is.
Natuurlijk niet, het is ook een uitspraak van niks. We moeten eerst een nadenken voordat we wat uitkramen...quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef keesjeislief het volgende:
Heb je voorbeelden van veroordeelde pedo's die door de TBS-instelling genezen zijn verklaard en zichzelf daarna weer het jeudgwezen in hebben geluld?
Hij komt nooit meer vrij hoor, jaar of 8 cel en vervolgens TBS met dwangverpleging.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch ook?
En daarna lullen ze zichzelf wéér het jeugdwezen is.
Is vertrouwen in de medemens nu ook al strafbaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Mag hopen dat de ouders een fikse schadeclaim tegen hem indienen. Vind het onverantwoord dat hij na de melding niet eens de moeite heeft genomen om na te gaan of het kind wellicht toch de waarheid vertelde.
Niet geloven is 1 ding, maar niet controleren is IMO grove nalatigheid. Dat ben je toch verplicht in een dergelijk geval vind ik. Hij had dus beter wat geld in een paar verborgen camera 's kunnen steken. Had veel leed kunnen voorkomen.
Dat wordt al een tijdje niet meer (standaard) gedaan, maar verder heb je wel gelijk ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Als die gast niet meewerkt aan een psychologisch onderzoek kan hij geen tbs krijgen, dan wordt ie veroordeelt voor een jaartje of 15, trek daar 1/3 deel af en dan staat hij weer op straat.
Nee maar daar ging het toch niet om ? Er lag een melding van misbruik en dat hoor goed te controleren. Dan moet je je verantwoording nemen en het niet zomaar afwijzen omdat vertrouwen hebt in de man tegen wie een beschuldiging is ingediend.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Is vertrouwen in de medemens nu ook al strafbaar?
Nou als dat zo is dan was het spelletje meteen afgelopen na het plaatsen van de camera nietwaar ?quote:Je bent op de hoogte dat werknemers in een bedrijf altijd op de hoogte moeten worden gesteld van het plaatsen van verborgen camera's?
15 jaar?quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Als die gast niet meewerkt aan een psychologisch onderzoek kan hij geen tbs krijgen, dan wordt ie veroordeelt voor een jaartje of 15, trek daar 1/3 deel af en dan staat hij weer op straat.
En mannen in het onderwijs, en mannen op de buitenschoolse opvang, en mannen in het zwembad, natuurlijk ook de mannen op de administratie van het kinderdagverblijf, niet te vergeten de mannen bij de padvinders en de mannen die een voetbalteam trainen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Overigens zal deze zaak de discussie over mannelijk personeel in de opvang van kleine kinderen wel behoorlijk op scherp zetten denk ik.
Aan de ene kant sneu voor alle normale mannen die werken op kinderdagverblijven en dergelijk, aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
zijn er meerdere geweest die na een celstraf weer met kinderen mogen werken.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van veroordeelde pedo's die door de TBS-instelling genezen zijn verklaard en zichzelf daarna weer het jeudgwezen in hebben geluld?
Wat een mooie wereld moet dat zijn, je continu bewust zijn van alle mogelijke gevaren, hoe klein de kans ook, geen moment de aandacht laten verslappen; je vader die zich verschrikt terugtrekt als je een armple om hem heen wil slaan, maar je bent veilig.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En mannen in het onderwijs, en mannen op de buitenschoolse opvang, en mannen in het zwembad, natuurlijk ook de mannen op de administratie van het kinderdagverblijf, niet te vergeten de mannen bij de padvinders en de mannen die een voetbalteam trainen.
Sneu natuurlijk, maar wel begrijpelijk. We moeten alle risico's uitbannen, pas dan zullen we écht veilig zijn.
volgensmij is zo'n 95% van de ontuchtplegers man en slechts 5% vrouw.quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:29 schreef Hanoying het volgende:
Overigens zal deze zaak de discussie over mannelijk personeel in de opvang van kleine kinderen wel behoorlijk op scherp zetten denk ik.
Aan de ene kant sneu voor alle normale mannen die werken op kinderdagverblijven en dergelijk, aan de andere kant ook wel begrijpelijk.
Nog een keer mijn post goed lezen en dan namen en rugnummers bitte.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:19 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
zijn er meerdere geweest die na een celstraf weer met kinderen mogen werken.
peter r de vries heeft er weerdere items over gehad en het heeft ook vaak het nieuws gehaald
En al die mannen, van voetbaltrainers tot leraren, die dolgraag met kinderen werken en niet zo goed weten wat ze anders leuk zouden vinden, dat die moeten kiezen tussen of een beroep wat ze niets vinden of voor altijd scheef aangekeken worden als een potentiele kinderverkrachter, dat soort 'collateral damage' vind je acceptabel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
volgensmij is zo'n 95% van de ontuchtplegers man en slechts 5% vrouw.
ik vind een man die met kinderen werkt idd erg "raar", ook al voor deze zaak.
dan mag je lekker lullen dat het discriminatie is maar ik zou toch voor een creche kiezen met vrouwelijke oppassers.
liever discrimineren dan mogelijk je ethische keuze hard afgestraft zien worden
Moet dat wel? Alle risico's kun je niet uitbannen, want dan kan je simpelweg niet meer normaal leven.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Sneu natuurlijk, maar wel begrijpelijk. We moeten alle risico's uitbannen, pas dan zullen we écht veilig zijn.
Nee, de reactie daaropquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat, die post van mij?
Het was laat
Mannen die in een kinderdagverblijf werken met kinderen van 0 tot 4 zitten emotioneel in ieder geval anders in elkaar dan de "standaard man". Mannen die een voetbalteam trainen of hopman bij de scouting zijn niet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
En mannen in het onderwijs, en mannen op de buitenschoolse opvang, en mannen in het zwembad, natuurlijk ook de mannen op de administratie van het kinderdagverblijf, niet te vergeten de mannen bij de padvinders en de mannen die een voetbalteam trainen.
google is your friend... (ik ga niet steeds info geven die bij dergelijke onderwerpen als basis kennis mag worden veronderstelt, lees je dan fatsoenlijk in)quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Nog een keer mijn post goed lezen en dan namen en rugnummers bitte. [ afbeelding ].
laten we de straffen eens voor dit soort beesten aanpassen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Wat een mooie wereld moet dat zijn, je continu bewust zijn van alle mogelijke gevaren, hoe klein de kans ook, geen moment de aandacht laten verslappen; je vader die zich verschrikt terugtrekt als je een armple om hem heen wil slaan, maar je bent veilig..
Eindelijk, de opvolger van Freud.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:26 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Mannen die in een kinderdagverblijf werken met kinderen van 0 tot 4 zitten emotioneel in ieder geval anders in elkaar dan de "standaard man". Mannen die een voetbalteam trainen of hopman bij de scouting zijn niet.
Jij claimt, jij bewijst. Zo zijn de basisregels van een discussie. Ik had gedacht dat je die basiskennis wel had.quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:26 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
google is your friend... (ik ga niet steeds info geven die bij dergelijke onderwerpen als basis kennis mag worden veronderstelt, lees je dan fatsoenlijk in)
Het is toch geld weggooien om ze ook nog het genoegen van een chemische castratie en een enkelband te doen als ze toch al levenslang worden opgesloten?quote:Op dinsdag 14 december 2010 12:28 schreef blijdatikglij het volgende:
[..]
laten we de straffen eens voor dit soort beesten aanpassen.
beginnend bij pedosexuelen verplicht chemisch castreren, een eeuwige enkelband en veel langere straffen, liefst levenslang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |