quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oudere mannen zijn echt zoooooooooooo goed
Ik heb nog wel diclofenac, hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment mag het eens pondje meer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
springt nog even bij Trev in bed alvorens ze zich bij MPG te rusten legt..quote:
het gaat morgen rond het vriespunt wordenquote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
springt nog even bij Trev in bed alvorens ze zich bij MPG te rusten legt..
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
Ik heb ook nooit beweerd dat ik gezellig benquote:
kamasutraquote:
Maar inhalers weet je dat je er niet snel van afkomt, normaal gesproken. Dit, mag ik hopen, is tijdelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
Ik gebruik inhalers maar heb altijd wel voorraad eigenlijk. Als ik er nog maar 1 of 2 heb liggen bestel ik alweer nieuw zodat ik nooit zonder zit als ik het vergeet op te halen bij de apotheek
Hoi D.quote:
muckiequote:
Da's waarquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik gezellig ben
Ik hoor hiernaast me niemand klagen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh, ik begrijp het. Ik dacht dat het ook iets was voor altijd of voor heel lang, sorryquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar inhalers weet je dat je er niet snel van afkomt, normaal gesproken. Dit, mag ik hopen, is tijdelijk.
het nieuwste album is als iPhone-app te downloadquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi D.
Suske en Wiske, dat las ik vroeger graag
Elke dag is te langquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik begrijp het. Ik dacht dat het ook iets was voor altijd of voor heel lang, sorry
kaartje is al onderwegquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
JOEHOE! Allemaal even een PM naar Hukkie sturen, in FHF deed hij de oproep voor zijn mammie die ernstig ziek is. Hij zou haar graag willen overladen met kaartenZo lief, dus als je een kaartje kunt missen, PM Hukkie voor het adres
ik hoorde het..quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het gaat morgen rond het vriespunt worden
Wat cool. Is dat duurquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
het nieuwste album is als iPone-app te download
In dat gebval wil ik alle klachten over mij schriftelijk ontvangenquote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van jou had ik niet anders verwachtquote:
Maar die hebben het koud!quote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hoorde het..
nouja.. 131 mannan om me mee te vermaken
Ik kan dat toch niet van mezelf zeggen johquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
Da's waar
Foutieve aanname van mijn kant dus?
Vervelendquote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Elke dag is te langMaar sinds september is het butt.
In drievoud?quote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat gebval wil ik alle klachten over mij schriftelijk ontvangen.
ik hoor hier ook niemand klagen, maar ik heb het ook niet in de groep gegooid ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik hoor hiernaast me niemand klagen.
dan kom je ook uitgewoond terugquote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik hoorde het..
nouja.. 131 mannan om me mee te vermaken
Gratisquote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat cool. Is dat duurIk ga gelijk even kijken
Nee, uitgeboord toch?quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan kom je ook uitgewoond terug
al gedaanquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
JOEHOE! Allemaal even een PM naar Hukkie sturen, in FHF deed hij de oproep voor zijn mammie die ernstig ziek is. Hij zou haar graag willen overladen met kaartenZo lief, dus als je een kaartje kunt missen, PM Hukkie voor het adres
mja, mijn concentratie is ruk, dus ik haal geen 100%quote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
muckie
alweer uit gespeeld
Ik wacht eerst nog op iets van jouquote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
In dat gebval wil ik alle klachten over mij schriftelijk ontvangen.
Beetje reclame maken voor jezelf kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 13 december 2010 22:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dat toch niet van mezelf zeggen joh
quote:
Ook voor iPad?quote:
Nou nou, de meeste downloaders draaien hun hand niet om voor een film van 5Gb...quote:
Is dat nodig dan?quote:Op maandag 13 december 2010 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje reclame maken voor jezelf kan geen kwaad toch?
Slaap zequote:
muckquote:
ook leuk maar veel plaatjesquote:
dankquote:
quote:
droom ze boortjequote:
Je lust geen vis, no can doquote:
Maar dan staat mijn iPhone zo vol. Ik heb er ook al TomTom op staan, 3 films en muziek en foto'squote:Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou nou, de meeste downloaders draaien hun hand niet om voor een film van 5Gb...
Ja, dan heeft reclame maken ook geen zinquote:
ze weet wat er komtquote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!
quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Trustequote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet slapenWelterusten lieverds
Ik kom binnen en iedereen vluchtquote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doet hij ook, hij neemt gewoon mijquote:
Sweet dreamsquote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
En da's hetzelfde?quote:Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet hij ook, hij neemt gewoon mij
en hoequote:Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doet hij ook, hij neemt gewoon mij
Ja.quote:
Slaap lekker Liebchenquote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kun jij slapen onder de douche?quote:
Slaap lekker Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebquote:
Slaap lekker Phenoquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Iig welterusten. Ik ga ook naar bed. De ogen dicht doen...
Probeer maar lekker te slapen vogeltjequote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Welterusten Phenoquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef Pheno het volgende:
Daaaag, drukke meneerquote:Op maandag 13 december 2010 22:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Slaap lekker Suikerbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeb
I hope. En anders morgen toch maar op het werk...oh nee, deadline is woensdagquote:
Ik ook. Lekker warmquote:
slaap lekkerquote:Op maandag 13 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is dat zo'n geiser-badhuis?quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker warm
Zo hebben ze me eens slapend uit een onsen gehaald
Ik heb nog maar een minuutje gekeken, maar heb 'm standby voor een geschikt momentquote:Op maandag 13 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
Misschien moet ik Suske en Wiske toch maar installeren want het ziet er leuk uit
Uit een wat?quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker warm
Zo hebben ze me eens slapend uit een onsen gehaald
Het lijkt me wel leuk voor in de bus/trein/metro/vliegtuig en het beeld is mooi scherpquote:Op maandag 13 december 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een minuutje gekeken, maar heb 'm standby voor een geschikt moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |