Oudere mannen zijn echt zoooooooooooo goedquote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft zijn tong niet eens tegen je clit gedaan, alleen zijn mond open!
quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oudere mannen zijn echt zoooooooooooo goed
Ik heb nog wel diclofenac, hebben?quote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op dit moment mag het eens pondje meer zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
springt nog even bij Trev in bed alvorens ze zich bij MPG te rusten legt..quote:
het gaat morgen rond het vriespunt wordenquote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
springt nog even bij Trev in bed alvorens ze zich bij MPG te rusten legt..
tot morgen lieve kijkbuiskindertjes!
Ik heb ook nooit beweerd dat ik gezellig benquote:
kamasutraquote:
Maar inhalers weet je dat je er niet snel van afkomt, normaal gesproken. Dit, mag ik hopen, is tijdelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
Ik gebruik inhalers maar heb altijd wel voorraad eigenlijk. Als ik er nog maar 1 of 2 heb liggen bestel ik alweer nieuw zodat ik nooit zonder zit als ik het vergeet op te halen bij de apotheek
Hoi D.quote:
muckiequote:
Da's waarquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik gezellig ben
Ik hoor hiernaast me niemand klagen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oudere mannen zijn echt zoooooooooooo goed
Oooh, ik begrijp het. Ik dacht dat het ook iets was voor altijd of voor heel lang, sorryquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar inhalers weet je dat je er niet snel van afkomt, normaal gesproken. Dit, mag ik hopen, is tijdelijk.
het nieuwste album is als iPhone-app te downloadquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi D.
Suske en Wiske, dat las ik vroeger graag
Elke dag is te langquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, ik begrijp het. Ik dacht dat het ook iets was voor altijd of voor heel lang, sorry
kaartje is al onderwegquote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
JOEHOE! Allemaal even een PM naar Hukkie sturen, in FHF deed hij de oproep voor zijn mammie die ernstig ziek is. Hij zou haar graag willen overladen met kaartenZo lief, dus als je een kaartje kunt missen, PM Hukkie voor het adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |