abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89895817
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Hoe kun jij dat met zekerheid beweren?
Even voor de zekerheid: Je bedoelt dat de moeders liever thuis blijven dan dat ze willen werken? Zo bedoel je dat?
Noot noot.
pi_89895837
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef paddy het volgende:

[..]

Die ben ik niet volledig met je eens. Sommige mensen (waarvan de hoofdkostwinner een minimumloon krijgt) moeten wel werken. Maar geloof wel dat er ook veel zijn die het voor de luxe of carričre maken doen. Maar dan nog hoort een kind veilig te zijn op een dagverblijf etc. Misbruik zie je trouwens ook vaak door een familielid gedaan worden.
nou als je kinderen heb, MOETEN vaak beide ouders werken, want gewoon niet goed is voor een kind. Maar dat noemen mensen welvaart, vroeger kan je wel rondkomen van 1 maandgeld

Van 1700 netto of minder kan je geen gezin onderhouden met 1 of meerdere kinderen
pi_89895848
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja, net als met de zwemleraar.
Zeven jaar was dat toch? Weet trouwens niet of hij na de tijd nog behandeling krijgt in de vorm van TBS
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89895857
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Even voor de zekerheid: Je bedoelt dat de moeders liever thuis blijven dan dat ze willen werken? Zo bedoel je dat?
Ja, je begrijpt mij dus heel goed.
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_89895867
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Verbal het volgende:
Stoor mij trouwens behoorlijk aan de in deze topics geėtaleerde homohaat.

V.
Helemaal mee eens
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_89895895
quote:

V.
  maandag 13 december 2010 @ 22:11:10 #67
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_89895933
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Daar ben ik het wel mee eens hoor, je kunt niet alles voorkomen en het laatste wat je moet willen is dat om 'veiligheidsredenen' Nederland verandert in een politiestaat, waarbij diegenen die kwaad van zin zijn uiteindelijk tóch wel een manier vinden om het systeem te omzeilen.

Maar de mentaliteit van 'alles is normaal' kan ook weer te ver gaan. Niet alles is normaal. De vraag is waar je de grens trekt. En in Nederland vinden we het heel moeilijk (om niemand voor het hoofd te stoten en het dogma van 'iedereen is van de wereld, etc' waar te maken) om die grens dan ergens te trekken.

Bij mij ligt die grens ergens tussen het homohuwelijk en het adopteren van kinderen door homo's in.
Het is wel dat 1 zo'n vrijgevochten gek ervoor zorgt dat ik weer een stukje vrijheid moet inleveren. Ik mag straks geen commentaar meer hebben op Rutte via internet, omdat iemand anders internet gebruikt voor zijn vieze pedhomo plaatjes te verspreiden, en dat laatste zijn we allemaal tegen, dus hef maar op die vrijheid.
Ik ben geen homohater (ook geen homovriend), maar ze moeten het binnen hun huis houden. Adoptie moet voorbehouden blijven aan heterostellen. Niet alleen het risico van misbruik, want dat sluit je ook niet uit in heterogezinnen, maar het belang van het kind. Een kind heeft recht op adoptie en een gezin. Adoptie mag nooit een recht zijn van wensouders.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_89895942
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Samson het volgende:

[..]

En je denkt dat die moeders daar gelukkig van worden? Dat ze alleen de omgeving van hun eigen huis zien? Zich niet verder ontwikkelen in de maatschappij?

Je bent vast een man :)
Noot noot.
  maandag 13 december 2010 @ 22:11:56 #69
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89895987
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:03 schreef yvonne het volgende:

[..]

Maak van sommige maar veel ouders.
Het gaat niet alleen om luxe, maar om gewoon te kunnen leven.
Begin dan niet aan kinderen?

Daarnaast ken ik vanuit de praktijk van mijn vrouw behoorlijk wat verhalen van meneer en mevrouw met beide een dikke carriere en kids 5 dagen op het KDV.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89896023
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Verbal het volgende:

[..]

Begin dan niet aan kinderen?

V.
Ja dat is wel heel makkelijk zeggen he.
Noot noot.
pi_89896026
quote:

[..]

Nu gaan we denk ik helemaal offtopic :P
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 december 2010 @ 22:12:39 #72
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89896038
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En je denkt dat die moeders daar gelukkig van worden? Dat ze alleen de omgeving van hun eigen huis zien? Zich niet verder ontwikkelen in de maatschappij?

Heb jij kinderen? Weet je hoe je je de pestpokken loopt als je werk en kinderen probeert te combineren? En dan heb ik het nog over gewoon werk en niet over 'carriere'.
pi_89896110
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

en jij hebt vast geen kinderen :)
namaste
pi_89896142
quote:

[..]

Volgens mij willen de meeste moeders het liefste beide. Ik zou zeker een dagje minder nog willen werken. Ik werk er nu vier, en dat vind ik er één te veel. Helaas kunnen we een dag minder niet bolwerken, omdat ik kostwinner ben. Mijn vriend werkt fulltime, maar verdient een boel minder dan ik. We zijn in de 15 jaar dat we samen zijn, waarvan 10 samenwonend overigens twee keer op vakantie geweest. We rijden wel beiden een eigen tweedehandsje, puur omdat we dat nodig hebben voor ons werk.

Tegenwoordig kun je gewoon niet anders.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  maandag 13 december 2010 @ 22:14:42 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_89896173
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Het is wel dat 1 zo'n vrijgevochten gek ervoor zorgt dat ik weer een stukje vrijheid moet inleveren. Ik mag straks geen commentaar meer hebben op Rutte via internet, omdat iemand anders internet gebruikt voor zijn vieze pedhomo plaatjes te verspreiden, en dat laatste zijn we allemaal tegen, dus hef maar op die vrijheid.
Ik ben geen homohater (ook geen homovriend), maar ze moeten het binnen hun huis houden. Adoptie moet voorbehouden blijven aan heterostellen. Niet alleen het risico van misbruik, want dat sluit je ook niet uit in heterogezinnen, maar het belang van het kind. Een kind heeft recht op adoptie en een gezin. Adoptie mag nooit een recht zijn van wensouders.
Eens. Adoptie moet primair in het belang van het kind zijn. En een traditioneel gezin is gewoon geschikter voor adoptie dan een homostel. Aangezien er een tekort is aan adoptiekinderen betekent dit dat homostellen nooit moeten mogen kunnen adopteren.
The End Times are wild
  maandag 13 december 2010 @ 22:15:07 #76
136 V.
pi_89896198
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ja dat is wel heel makkelijk zeggen he.
Ontzettend makkelijk...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89896200
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Heb jij kinderen? Weet je hoe je je de pestpokken loopt als je werk en kinderen probeert te combineren? En dan heb ik het nog over gewoon werk en niet over 'carriere'.
Heb het over parttimers he, geen fulltimers. Moeders die thuis blijven, werken zich uit het naadje.

Uit onderzoek komt ook voort dat moeders die financieel gezien niet hoeven te werken als ze moeder zijn geworden, dat die toch kiezen voor een parttime baan om zo toch sociale contacten te onderhouden en zich te ontplooien.

(Ben even zoeken naar de bron)
Noot noot.
  Admin maandag 13 december 2010 @ 22:15:27 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89896223
quote:

V.
Ik heb al de meest imbeciele zaken voorbij zien komen, van homohaat tot geen mannen meer in verzorgende beroepen.
Middeleeuwen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_89896251
Oh, ik ga nu ook weer on topic :+
Noot noot.
pi_89896295
quote:

V.
Stoor mij trouwens nog meer aan de in deze topics geėtaleerde "mannen die met kinderen werken"haat.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_89896305
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ik heb al de meest imbeciele zaken voorbij zien komen, van homohaat tot geen mannen meer in verzorgende beroepen.
Middeleeuwen.
Dit inderdaad. Tegenwoordig mag je ook echt alles roepen, zolang het maar niet politiek correct is, geloof ik. Dat het achterlijk is, dat geeft dan weer helemaal niets. Heel raar.
  Admin maandag 13 december 2010 @ 22:16:53 #82
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89896321
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Stoor mij trouwens nog meer aan de in deze topics geėtaleerde "mannen die met kinderen werken"haat.
Die ja.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 13 december 2010 @ 22:16:55 #83
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_89896326
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef yvonne het volgende:

[..]

Middeleeuwen.
:Y Dat dus.
  maandag 13 december 2010 @ 22:17:13 #84
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89896347
De Televaag heeft 'm een bijnaam gegeven: Het monster van Riga :')
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89896408
Die arme mannen die nu in een kdv werken en toch op de een of andere manier raar aan worden gekeken.

Hmf.
Noot noot.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 december 2010 @ 22:18:04 #86
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89896410
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Heb het over parttimers he, geen fulltimers. Moeders die thuis blijven, werken zich uit het naadje.
:? Waarom zouden moeders die thuisblijven harder werken?

quote:
Uit onderzoek komt ook voort dat moeders die financieel gezien niet hoeven te werken als ze moeder zijn geworden, dat die toch kiezen voor een parttime baan om zo toch sociale contacten te onderhouden en zich te ontplooien.
Sinds wanneer is een parttime baan een 'carriere'? En ik denk dat de meeste moeders dat alleen prettig vinden omdat ze verandering van omgeving hebben. Niet zo zeer voor het werk ansich.
  maandag 13 december 2010 @ 22:18:08 #87
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89896417
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Dit haal ik er even uit, omdat ik misschien hier een klein beetje nuance moet aanbrengen, maar misschien beledig ik hier ook mensen mee.
Waarom is er niks gebeurd? Omdat het een homo is, een allochtoon, een combinatie van beiden? Ik denk dat deze dader te snel geslachtofferd is.
Ik geef toe dat een betrouwbaar verhoor van kinderen moeilijk is. Als ouder kan je je kind heel makkelijk laten zeggen dat een meneer hem heeft aangeraakt. Kinderen kunnen een voorval nooit mondeling tot in detail reproduceren, wat voor de rechter wel belangrijk is om tot een uitspraak te kunnen komen. In geval van een geweldsmisdrijf waarbij getuigen elkaar tegenspreken komt het al vaak niet tot een veroordeling.
Omdat het nu eenmaal een heel moeilijke zaak is als er geen directe bewijzen zijn. We hebben ook de Bolderkar-affaire gehad en vergelijkbare zaken, waarbij er uiteindelijk niets gebeurd bleek te zijn. En gescheiden moeders die vader zwart proberen te maken door te beweren dat ie de kinderen wat heeft aangedaan. Het lijkt me dat je dat soort gevallen ook liever voorkomt. Een agent is ook maar een mens die enkel op feiten en omstandigheden kan afgaan.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_89896498
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:15 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

(Ben even zoeken naar de bron)

Heerlijk ja, dat ouderschapsverlof. Gewoon die 45 uur die ik normaal werkte wordt nu in 32 uur op het werk gestopt. En o, die overige 13 uur die daar toch echt niet in past? Tja, die moeten dan maar thuis. ^O^

Ik doe hetzelfde werk, helaas krijg ik er wel een paar honderd euro minder voor betaald. Goed geregeld die ouderschapsverlof.
  maandag 13 december 2010 @ 22:19:07 #89
136 V.
pi_89896499
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat ook, maar dat was iets meer op de achtergrond geraakt om ruimte te bieden aan ongebreideld "vieze flikker"-gebrul.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89896533
quote:
19s.gif Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef Jojoortje het volgende:
Die arme mannen die nu in een kdv werken en toch op de een of andere manier raar aan worden gekeken.

Hmf.
Dat werden ze al, al langer. En niet alleen de mannen die op een kdv werken. Triest.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')