quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.
quote:
Ja, weet ik, maar hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik zie geen enkele reden om die gast op deze aarde rond te laten lopen. Kan alleen maar meer schade aanrichten. In de kliko ermee.quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.
Gelukkig kunnen de rechters hem wel een fatsoenlijke rechtszaak geven.quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, weet ik, maar hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik zie geen enkele reden om die gast op deze aarde rond te laten lopen. Kan alleen maar meer schade aanrichten. In de kliko ermee.
Daarvan heb ik de film gezien. en vond het niet echt iets, dus waarschijnlijk ga ik die nooit lezen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O haha dat hoeft toch ook nietIk heb ook boeken die ik eigenlijk moet lezen maar nog nooit gelezen heb, De Avonden van Reve bijvoorbeeld. Komt wel een keer.
Prima als hij maar chemische castratie krijgt en eunich wordt gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de rechters hem wel een fatsoenlijke rechtszaak geven.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om vervolgens over 20 jaar vrij te komen. Dan zijn de slachtoffers begin/midden 20 en klaar voor wraak.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Hij heeft bekend. Dit is zo klaar als een klontje.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
20 jaar cel (x 2/3 = 14 netto) + tbs. Die gast loop voor zijn 50ste weer gewoon rond.![]()
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om vervolgens over 20 jaar vrij te komen. Dan zijn de slachtoffers begin/midden 20 en klaar voor wraak.
Rechters zijn ook maar mensen. Ze moeten het zo objectief mogelijk doen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.
ik hoop het. Dat is in ieder geval het zwaarste wat je hier kan krijgen...quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Die man moet natuurlijk wel gewoon levenslang krijgen. Die maak je niet meer beter.
Wtf? Zit je het hier voor die gast op te nemen??quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat.
[..]
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.
[..]
Rechters zijn ook maar mensen. Ze moeten het zo objectief mogelijk doen.
Alsof dat niks isquote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik hoop het. Dat is in ieder geval het zwaarste wat je hier kan krijgen...
Dan nog heeft hij recht op een eerlijk proces. De rechters mogen hun eigen mening niet laten meewegen in de zwaarte van het vonnis.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Hij heeft bekend. Dit is zo klaar als een klontje.
Jawel toch.quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Levenslang is in Nederland geen levenslang...
Ja, dat nog net welquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Weer een onzinnige aanname. Ik neem het niet op voor die kerel. Iedereen loopt hier maar te gillen levenslang, ophangen etc. Maar dat zijn allemaal emoties. Wat moet een rechter doen als er een rechtszaak later een vijfvoudige moordenaar komt binnenwandelen. Een rechter mist dan de nuancering in de straffen en daarom is levenslang voor dit soort delicten onredelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wtf? Zit je het hier voor die gast op te nemen??
Onzin. Nederland is het enige land in Europa waar dit wel zo is.quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Dat begrijp ik. Maar dit gaat iets verder dan een moordje als je het mij vraagt. Dit is een in de pers groot uitgemeten verhaal. Liever heb ik dat ze hem bij kennis castreren ofzo. Of vooraltijd opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis. Als dat kan tenminste. Dat is teminste nog redelijk menselijk als straf.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.
[..]
Nee.quote:
Nee.quote:
Geen idee, dat dacht ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Ik vraag me af waar iedereen dat vandaan haalt.
Dat is TBS in feitequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dit gaat iets verder dan een moordje als je het mij vraagt. Dit is een in de pers groot uitgemeten verhaal. Liever heb ik dat ze hem bij kennis castreren ofzo. Of vooraltijd opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis. Als dat kan tenminste. Dat is teminste nog redelijk menselijk als straf.
De enige manier waardoor een gevangene Nederland uitkomt is door gratieverlening. Alleen dat moet door de koningin worden goedgekeurd en komt heel weinig voor (lees niet in de laatste 20 jaar).quote:Of sturen ze sommige zware criminelen nog wel eens naar het buitenland met een nieuwe identiteit? Dat kan natuurlijk ook nog
Ik kan niet anders dan me hierbij aan te sluiten.quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u....
Er zijn mensen die wegblijven uit TAL door dit kinderachtige gedoe.... en ik sta ook op het punt om een andere SC te zoeken.
Dit bedoel ik nou dat TAL niet meer zo is zoals eerst![]()
We hebben daar een prachtig forum voorEen forum waar ik niet zo heel erg graag kom
2 of 3 plaatjes zijn leuk, maar niet 2 of 3 pagina's vol
Nope, als je in Nederland levenslang krijgt kom je alleen nog tussen 6 planken de gevangenis uit.quote:
ik kan het gewoon niet snappen. Wat voor wereld is dit? Waarom leven deze mensen en waarom moet ze blijven leven?quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weer een onzinnige aanname. Ik neem het niet op voor die kerel. Iedereen loopt hier maar te gillen levenslang, ophangen etc. Maar dat zijn allemaal emoties. Wat moet een rechter doen als er een rechtszaak later een vijfvoudige moordenaar komt binnenwandelen. Een rechter mist dan de nuancering in de straffen en daarom is levenslang voor dit soort delicten onredelijk.
[..]
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Hola, ben ik weer
Ik ben misschien vervelend, maar ik wil ff terugkomen op die plaatjes en shit van net...
[..]
Ik kan niet anders dan me hierbij aan te sluiten.
Ik word een beetje schijtziek van die shitload aan plaatjes. Een plaatje is best grappig en leuk, maar steeds vaker komt het voor dat er na een plaatje een hoeveelheid andere plaatjes komen. er zijn genoeg topics in ONZ waar je die plaatjes kan posten (en anders maak je er zelf eentje). Maar de SC wordt steeds vaker en vaker overspoeld met zulke plaatjes.
En om daar nog ff wat aan toe te voegen... ook het enorme Peppi en kokki-niveau ben ik een beetje zat. TAL SC is geen fucking Maaskantje!
Ennuh... Wat meer respect naar bepaalde personen mag ook wel.
Dit zeg ik nog niet eens zo zeer als mod, maar ik heb het er nu wel gewoon echt gehad met bagger en shit.
Dankjewel!
Omdat de doodstraf buiten alle proporties gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet snappen. Wat voor wereld is dit? Waarom leven deze mensen en waarom moet ze blijven leven?
Ik zat gister voor de tv met tranen in mijn ogen
Doodstraf moet echt nooit mogen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat de doodstraf buiten alle proporties gaat.
Het zelfzuiverend systeem van vroeger is wegquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat de doodstraf buiten alle proporties gaat.
Ik weet niet echt welke personen je bedoelt, en dat niveau vind ik ook wel mee vallen, maar verder eens.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Hola, ben ik weer
Ik ben misschien vervelend, maar ik wil ff terugkomen op die plaatjes en shit van net...
[..]
Ik word een beetje schijtziek van die shitload aan plaatjes. Een plaatje is best grappig en leuk, maar steeds vaker komt het voor dat er na een plaatje een hoeveelheid andere plaatjes komen. er zijn genoeg topics in ONZ waar je die plaatjes kan posten (en anders maak je er zelf eentje). Maar de SC wordt steeds vaker en vaker overspoeld met zulke plaatjes.
En om daar nog ff wat aan toe te voegen... ook het enorme Peppi en kokki-niveau ben ik een beetje zat. TAL SC is geen fucking Maaskantje!
Dit zeg ik nog niet eens zo zeer als mod, maar ik heb het er nu wel gewoon echt gehad met bagger en shit.
Dankjewel!
Jawel, dat kan wel door een verbod wat hij waarschijnlijk ook wel zal krijgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik snap Zero wel, alleen wat ik jammer vind en daar kan het rechtsysteem niks aan doen, is dat zo'n persoon erna weer met kinderen kan werken
Ach, Bella... het lijkt hier soms wel nachtbagger maar dan overdag.quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet echt welke personen je bedoelt, en dat niveau vind ik ook wel mee vallen, maar verder eens.
Okee, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het vervelend wat er gebeurt is en dat van castreren had ik niet moeten zeggen. maar ik ben ook bang dat hij na zijn straf geen leven meer heeft. misschien zelfs nog zwaarder dan in de cel. Daarom vind ik dat hij zo;n hoog en zwaar mogelijke straf moet krijgen. Vooral nu zijn foto overal rond wordt geslingerd.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is TBS in feite. Dat laatste dan. Dat castreren etc. zal je echt niet zien gebeuren.
[..]
De enige manier waardoor een gevangene Nederland uitkomt is door gratieverlening. Alleen dat moet door de koningin worden goedgekeurd en komt heel weinig voor (lees niet in de laatste 20 jaar).
Hmm, eerst huilen om een pedofiel, maar vervolgens wel het hele rechtssysteem wegwensen en iedereen maar elkaar laten afmaken indien nodig. Logischquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het zelfzuiverend systeem van vroeger is weg
Nooit anders geweten.quote:Lengte van de straf
Anders dan vaak gedacht wordt, is een levenslange gevangenisstraf in Nederland geen tijdelijke straf maar betekent ook echt levenslang[5]. Er bestaat ook geen mogelijkheid tot voorwaardelijke invrijheidstelling, zoals gebruikelijk is bij een tijdelijke vrijheidsstraf waarbij de gevangene vrijwel automatisch vervroegd vrijgelaten wordt nadat 2/3 van de straf is uitgezeten.
Oké daar heb je gelijk in Benny. En sommige mensen gaan hier echt heel naar met elkaar om. Laten we gewoon geen steken onder water meer doen maar gewoon leuk SCen!quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, Bella... het lijkt hier soms wel nachtbagger maar dan overdag.
Ik ben het verdomme nou wel eens zat!
Het verschil tussen de ochtend/begin middag en de avond is als wit en zwart. Het kan gewoon wel echt leuk zijn!quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, Bella... het lijkt hier soms wel nachtbagger maar dan overdag.
Ik ben het verdomme nou wel eens zat!
Sorry, zo ben ik normaal niet, maar hier kan ik niet tegenquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm, eerst huilen om een pedofiel, maar vervolgens wel het hele rechtssysteem wegwensen en iedereen maar elkaar laten afmaken indien nodig. Logisch.
Ik vind het overdag een stuk leuker en gezelliger dan 's avondsquote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het verschil tussen de ochtend/begin middag en de avond is als wit en zwart. Het kan gewoon wel echt leuk zijn!
Het gaat er mij om dat het weer steeds meer op een verkapt ONZ gaat lijken hier.quote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké daar heb je gelijk in Benny. En sommige mensen gaan hier echt heel naar met elkaar om. Laten we gewoon geen steken onder water meer doen maar gewoon leuk SCen!
Oh, je mag zeggen wat je wilt hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het vervelend wat er gebeurt is en dat van castreren had ik niet moeten zeggen. maar ik ben ook bang dat hij na zijn straf geen leven meer heeft. misschien zelfs nog zwaarder dan in de cel. Daarom vind ik dat hij zo;n hoog en zwaar mogelijke straf moet krijgen. Vooral nu zijn foto overal rond wordt geslingerd.
Daar ben ik het zeer zeker mee eens, alleen kan ik de benadeelden ook geen ongelijk geven.quote:Dat heeft hij misschien wel; verdiend, maar mensen moeten niet het recht in eigen hand gaan nemen. Hij heeft gezeten, laat hem daarna gewoon met rust.
Vind ik ook. Soms heb ik echt geen zin om me er tussen te mengen omdat het bericht in het niets opgaat.quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het overdag een stuk leuker en gezelliger dan 's avondsDe laatste tijd dan he
Ja dat ook, maar het is tussen de mensen soms ook gewoon niet leuk meer, dat begrijp je toch wel?quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat het weer steeds meer op een verkapt ONZ gaat lijken hier.
Ik vraag me af hoe je uit mijn posts kunt halen dat ik het voor hem opneem. Ik heb het niet een keer over zijn daden gehad, ik heb alleen gehad over de rechtszaak + straf.quote:Op maandag 13 december 2010 21:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Sorry, zo ben ik normaal niet, maar hier kan ik niet tegen
Maar ik snap dan ook niet waar je de energie vandaan haalt om het "nuchter" te bekijken en het min of meer voor hem kunt nemen
Nou Vaduz, ik ben die shitload van plaatjes en New Kids-style tegen elkaar lullen wel zat hoor.quote:Op maandag 13 december 2010 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het verschil tussen de ochtend/begin middag en de avond is als wit en zwart. Het kan gewoon wel echt leuk zijn!
Waarschijnlijk door de irritaties om de ONZ stijlquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar het is tussen de mensen soms ook gewoon niet leuk meer, dat begrijp je toch wel?
Maar daarna zal hij altijd een gevaar zijn voor kinderen. Elk risico op een nieuw kind dat door hem gepakt wordt is onacceptabelquote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heeft hij misschien wel; verdiend, maar mensen moeten niet het recht in eigen hand gaan nemen. Hij heeft gezeten, laat hem daarna gewoon met rust.
Je hoeft ook neit iedereen aardig te vinden. Maar dat is niet het punt waar ik nu op probeer te wijzenquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar het is tussen de mensen soms ook gewoon niet leuk meer, dat begrijp je toch wel?
quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de irritaties om de ONZ stijl
Sorry dan van mijn TT van laatstquote:Op maandag 13 december 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou Vaduz, ik ben die shitload van plaatjes en New Kids-style tegen elkaar lullen wel zat hoor.
Zou dat het echt alleen zijn ja? Ben benieuwd, laten we de ONZ dingen voortaan achterwege laten en dan kijken we wel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarschijnlijk door de irritaties om de ONZ stijl
Stel hij krijgt 20 jaar + tbs. Hoe groot denk je dat de kans op recidive is als hij de gemiddelde TBS-tijd (8 jaar) uitzit?quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar daarna zal hij altijd een gevaar zijn voor kinderen. Elk risico op een nieuw kind dat door hem gepakt wordt is onacceptabel
Voor een groot gedeelte wel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou dat het echt alleen zijn ja? Ben benieuwd, laten we de ONZ dingen voortaan achterwege laten en dan kijken we wel.
alles >0 is onacceptabelquote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stel hij krijgt 20 jaar + tbs. Hoe groot denk je dat de kans op recidive is als hij de gemiddelde TBStijd (8 jaar) uitzit?
Dat was niet de vraag. Maargoed, de kans is bij niemand 0.quote:
Bij mij speelt dat wel ja, ik irriteer me er soms aan en kom dan scherper uit de hoek, ook niet goed, vandaar dat ik af en toe maar niet post.quote:Op maandag 13 december 2010 21:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou dat het echt alleen zijn ja? Ben benieuwd, laten we de ONZ dingen voortaan achterwege laten en dan kijken we wel.
Ja, maar je kan hem ook negeren en kinderen van hem weghouden. Sommige mensen gaan dan zijn ruiten in gooien, of zijn autobanden lek steken en dat soort kinderachtige geintjes. Hij heeft nu eenmaal recht op vrijheid, ook na zulke vreselijke daad. Kijk ik ben het er ook niet mee eens dat hij dadelijk weer vrij wordt gelaten. Maar het gebeurt nu eenmaal en dan heeft hij alle recht op een rustig leven..quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar daarna zal hij altijd een gevaar zijn voor kinderen. Elk risico op een nieuw kind dat door hem gepakt wordt is onacceptabel
huh? Ik mag er vanuit gaan dat bij 99.99% van de mensen de kans 0 is, toch!!quote:Op maandag 13 december 2010 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag. Maargoed, de kans is bij niemand 0.
Ik zal vanuit mijn eigen persoon er op gaan letten dat ik niet te ver doorga, ook al kan ik van mezelf wel zeggen dat ik het niet zo erg doe als andere mensen hier. Ik zelf vind het persoonlijk niet vervelend o.i.d , maar kan mij voorstellen dat anderen dit wel vinden.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Hola, ben ik weer
[..]
Dankjewel!
Tuurlijk niet. De kans is altijd aanwezig dat iemand zich aan kinderen vergrijpt. Hij is weliswaar niet groot, maar iedereen zou het in theorie toch kunnen doen?quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
huh? Ik mag er vanuit gaan dat bij 99.99% van de mensen de kans 0 is, toch!!
Maar het blijft feit dat zo iemand wel in de gaten gehouden moet worden.quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar je kan hem ook negeren en kinderen van hem weghouden. Sommige mensen gaan dan zijn ruiten in gooien, of zijn autobanden lek steken en dat soort kinderachtige geintjes. Hij heeft nu eenmaal recht op vrijheid, ook na zulke vreselijke daad. Kijk ik ben het er ook niet mee eens dat hij dadelijk weer vrij wordt gelaten. Maar het gebeurt nu eenmaal en dan heeft hij alle recht op een rustig leven..
Dat.quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Maar zou je even New kids style kunnen definiëren? Heb je het alleen over gescheld of ook over iets anders dan kan ik daar rekening mee houden.
Daar zou plaats voor moeten zijn hier. Ik snap best dat sommige mensen er soms moe van worden maar daar lees je dan gewoon over heen. Ga je gangquote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
En vinden jullie mijn psychishce toestand geblaat ook erg. Dan zorg ik wel dat ik dat enkel in het Depressie topic houdt?
Ik heb er niet zo'n problemen mee. Als ik het echt niet wil lezen, lees ik er desnoods overheen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
En vinden jullie mijn psychishce toestand geblaat ook erg. Dan zorg ik wel dat ik dat enkel in het Depressie topic houdt?
tsjah, ik snap je punt, maar ik weet niet of je dan te goedgelovig bent in zo'n gast.quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar je kan hem ook negeren en kinderen van hem weghouden. Sommige mensen gaan dan zijn ruiten in gooien, of zijn autobanden lek steken en dat soort kinderachtige geintjes. Hij heeft nu eenmaal recht op vrijheid, ook na zulke vreselijke daad. Kijk ik ben het er ook niet mee eens dat hij dadelijk weer vrij wordt gelaten. Maar het gebeurt nu eenmaal en dan heeft hij alle recht op een rustig leven..
Dit dusquote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar zou plaats voor moeten zijn hier. Ik snap best dat sommige mensen er soms moe van worden maar daar lees je dan gewoon over heen. Ga je gang
Nee, dat hoort hier ook. Ieders wel en wee is welkom en die kant moeten we op. Alledaagse dingen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
De kans bestaat ook dat hij zijn leven lang in een TBS-kliniek zit, dat weet je?quote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
tsjah, ik snap je punt, maar ik weet niet of je dan te goedgelovig bent in zo'n gast.
waar haal je dat vandaan?quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De kans is altijd aanwezig dat iemand zich aan kinderen vergrijpt. Hij is weliswaar niet groot, maar iedereen zou het in theorie toch kunnen doen?
Ja dat preciesquote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, dat hoort hier ook. Ieders wel en wee is welkom en die kant moeten we op. Alledaagse dingen.
Als het geen levenslang wordt, dan hoop ik daar maar op...quote:Op maandag 13 december 2010 21:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De kans bestaat ook dat hij zijn leven lang in een TBS-kliniek zit, dat weet je?
Je moet je niet door ons tegen laten houden hoor. Als je wat kwijt wilt doe je dat gewoon lekker, ook hier.quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat wel. Maar dan wel door proffesionele mensen. Niet dat hij er keer op keer door Jan en Alleman op gewezen wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar het blijft feit dat zo iemand wel in de gaten gehouden moet worden.
Pedofilie is naar mijn mening een voorkeur, iets wat niet iedereen heeft. Het is verschrikkelijk, maar ik denk dat het toch dicht in de buurt komt van een seksualiteit.quote:Op maandag 13 december 2010 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De kans is altijd aanwezig dat iemand zich aan kinderen vergrijpt. Hij is weliswaar niet groot, maar iedereen zou het in theorie toch kunnen doen?
Logisch redeneren.quote:
Het is een ziekte.quote:Op maandag 13 december 2010 21:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pedofilie is naar mijn mening een voorkeur, iets wat niet iedereen heeft. Het is verschrikkelijk, maar ik denk dat het toch dicht in de buurt komt van een seksualiteit.
Nee hoor dat vind ik niet erg.quote:Op maandag 13 december 2010 21:54 schreef Bos81 het volgende:
Meer een chronische aandoening dan?quote:
Dat kan.quote:
Het is wel zielig dat de meeste pedo's zelf misbruikt zijn vroeger...quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meer een chronische aandoening dan?
Ja dat komt vaak voor inderdaad, zelfde met mishandeling. Maar er zijn ook mensen die het juist niet doen, maar dat is allemaal psychologisch gedoe waar ik geen weet van heb.quote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het is wel zielig dat de meeste pedo's zelf misbruikt zijn vroeger...
Wat is dat voor aannamequote:Op maandag 13 december 2010 21:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het is wel zielig dat de meeste pedo's zelf misbruikt zijn vroeger...
Uhm, niet per definitie chronisch denk ik. Je hebt ook pedofielen die het weten en die ervoor behandeld worden. Vaak werken die behandelingen wel.quote:Op maandag 13 december 2010 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Meer een chronische aandoening dan?
Pas maar opquote:
Okee, je hoeft er ook niet altijd op te reageren. Ik ben dan even mijn ei kwijt en dat lucht ook soms op.quote:Op maandag 13 december 2010 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hoor dat vind ik niet erg.
Ik vind het soms wel moeilijk hoe ik er op moet reageren.
En als ik dat echt niet weet, dan lees ik er gewoon overheen
Ik vind dat op zich best wel meevallen, als ik dat mag zeggenquote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, je hoeft er ook niet altijd op te reageren. Ik ben dan even mijn ei kwijt en dat lucht ook soms op.
En ook ik kan soms op anderen mensen raar reageren, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik heb gewoon moeite in de omgang met mensen.
Dat mag jij zo zeggen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich best wel meevallen, als ik dat mag zeggen.
Je kan soms een heftige reactie hebben, maar dat is altijd wel snel uitgepraat met jou, dat siert jequote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, je hoeft er ook niet altijd op te reageren. Ik ben dan even mijn ei kwijt en dat lucht ook soms op.
En ook ik kan soms op anderen mensen raar reageren, maar zo ben ik nu eenmaal. Ik heb gewoon moeite in de omgang met mensen.
In eerste instantie dacht ik dat het nog over de TAL SC ging.quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
Feit blijft dat dit inderdaad erg emotioneel is en dat je dan al gauw roept ik zou hem doodslaan, maar weet je ik denk dat als het je kind overkomt je dan zo lamgeslagen bent, en zo bezig met je kind op te vangen dat die kwaadheid pas maanden later komt
Pics!quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat het nog over de TAL SC ging.
Maar dat zijn inderdaad de eerste reacties, daarna woede en bitterheid waarschijnlijk.
Daar past geenquote:Op maandag 13 december 2010 22:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat is dat voor aanname? Waar baseer je dat op?
[..]
Ik denk dat een kind niet zozeer echt woede kent tegenover een pedofiel. Ik denk dat zo'n ervaring puur traumatisch zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Kally het volgende:
Feit blijft dat dit inderdaad erg emotioneel is en dat je dan al gauw roept ik zou hem doodslaan, maar weet je ik denk dat als het je kind overkomt je dan zo lamgeslagen bent, en zo bezig met je kind op te vangen dat die kwaadheid pas maanden later komt
Hier op het forum misschien wel. Maar als je me op de meet hebt gezien. Kon ik me moeilijk aanpassen en niet echt met de gesprekken bemoeien. Heb wel even met Koen gepraat, maar dat voelde aan mijn kant ook niet altijd prettig. Dat is overeigens buiten de schuld van Koen om. Ik liep ook een beetje verdwaald rond tussen toilet groepje, groepje en buiten.quote:Op maandag 13 december 2010 22:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind dat op zich best wel meevallen, als ik dat mag zeggen.
Lekker Amerikaanse dramaquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daar past geenbij hoor... Kijk ook maar een Oprah
Ik was niet op die meetquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op het forum misschien wel. Maar als je me op de meet hebt gezien. Kon ik me moeilijk aanpassen en niet echt met de gesprekken bemoeien. Heb wel even met Koen gepraat, maar dat voelde aan mijn kant ook niet altijd prettig. Dat is overeigens buiten de schuld van Koen om. Ik liep ook een beetje verdwaald rond tussen toilet groepje, groepje en buiten.
Hee, bij het Glazen Huis zal het een kleiner groepje zijn én in je hometown, dat zal voor jou fijner zijn denk ik!quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier op het forum misschien wel. Maar als je me op de meet hebt gezien. Kon ik me moeilijk aanpassen en niet echt met de gesprekken bemoeien. Heb wel even met Koen gepraat, maar dat voelde aan mijn kant ook niet altijd prettig. Dat is overeigens buiten de schuld van Koen om. Ik liep ook een beetje verdwaald rond tussen toilet groepje, groepje en buiten.
Okeequote:Op maandag 13 december 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Je kan soms een heftige reactie hebben, maar dat is altijd wel snel uitgepraat met jou, dat siert je
quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik nu ook geen plaatjes meer posten van Bonny st. Claire, en dan zeggen dat Kally er zo uitziet, over 3 jaar?
Ik had het over de omgeving van het kind en dan met name de ouders, ik roep ook altijd wie er aan mijn kind komt....maar als het zo zou zijn (afkloppen).quote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk dat een kind niet zozeer echt woede kent tegenover een pedofiel. Ik denk dat zo'n ervaring puur traumatisch zijn.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een grapje met een plaatje mag best natuurlijk
quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Maar zou je even New kids style kunnen definiëren? Heb je het alleen over gescheld of ook over iets anders dan kan ik daar rekening mee houden.
Gelukkig Bannyquote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een grapje met een plaatje mag best natuurlijk
Ja klopt en als de groep minder dan 5-7 man bevat. Zet ik wel een pot koffie en zijn jullie hier welkomquote:Op maandag 13 december 2010 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hee, bij het Glazen Huis zal het een kleiner groepje zijn én in je hometown, dat zal voor jou fijner zijn denk ik!
Zoiets had mijn moeder ook. Tot het echt gebeurde. Toen werden haar gedachten daarover iets aangepast.quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had het over de omgeving van het kind en dan met name de ouders, ik roep ook altijd wie er aan mijn kind komt....maar als het zo zou zijn (afkloppen).
NEENquote:Op maandag 13 december 2010 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Mag ik nu ook geen plaatjes meer posten van Bonny st. Claire, en dan zeggen dat Kally er zo uitziet, over 3 jaar?
Preciesquote:Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoiets had mijn moeder ook. Tot het echt gebeurde. Toen werden haar gedachten daarover iets aangepast.
Ik denk dat je dat zelf maar al te goed weet en anders zal ik straks/morgen wel ff wat quotes voor je zoekenquote:
Je kunt, ook al duurt het 20 jaar, zoiets beter gerechtelijk uit laten zoeken dan het recht in eigen handen nemen. Jij gaat zitten, terwijl meneer/mevrouw vrijuit gaat.quote:
Hoewel ik dan natuurlijk niet kan vluchten als het "mis" dreigt te gaan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt en als de groep minder dan 5-7 man bevat. Zet ik wel een pot koffie en zijn jullie hier welkom
Ik denk dat als ze het twee keer op een dusdanige manier vraagt dat ze het echt niet weet.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf maar al te goed weet en anders zal ik straks/morgen wel ff wat quotes voor je zoeken
Pff Benny kom op nou, ik vraag het je toch en dan hoef je niet zo te reageren? Als ik het wist dan zou ik niets vragen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat zelf maar al te goed weet en anders zal ik straks/morgen wel ff wat quotes voor je zoeken
Ik zal wel ff kijkenquote:Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Pff Benny kom op nou, ik vraag het je toch en dan hoef je niet zo te reageren? Als ik het wist dan zou ik niets vragen.
We hoeven niet bij je te komen als je dat liever niet hebt! We kunnen ook gewoon meteen op de markt ofzoquote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik dan natuurlijk niet kan vluchten als het "mis" dreigt te gaan.
Dat bedoel ik, en ach op zo'n moment moet je er zijn voor je kind, hoe dan ook, en zorgen dat hij/zij de beste hulp krijgt die er is.quote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je kunt, ook al duurt het 20 jaar, zoiets beter gerechtelijk uit laten zoeken dan het recht in eigen handen nemen. Jij gaat zitten, terwijl meneer/mevrouw vrijuit gaat.
Als je het liever niet doet, moet je dat zeggen, maar het is een serieuze vraag en we zijn toch aan het praten over dit onderwerp? Dan is het niet teveel gevraagd, lijkt me zo.quote:
Dan kun je het ook aangeven, dan gaat de rest heus wel weg hoorquote:Op maandag 13 december 2010 22:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoewel ik dan natuurlijk niet kan vluchten als het "mis" dreigt te gaan.
Ja, een warm badquote:
Ja klopt, Maar het leek me wel leuk om sommige van jullie te laten zien hoe ik woon. Maar misschien is het maar beter van niet en alleen maar Vaduz of zo. Die ken ik al wat langer en beter en zo.quote:Op maandag 13 december 2010 22:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We hoeven niet bij je te komen als je dat liever niet hebt! We kunnen ook gewoon meteen op de markt ofzo
Ik las het? Beetje uitgesproken?quote:Op maandag 13 december 2010 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Het gaat over het ONZ niveau hier, de laatste tijd.
Nee, doe maar niet teruglezen , dat heeft geen nut.quote:
het gaat erom dat het soms hier wel Maaskantje lijkt met zulks (Brabants) gelul ed.quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als je het liever niet doet, moet je dat zeggen, maar het is een serieuze vraag en we zijn toch aan het praten over dit onderwerp? Dan is het niet teveel gevraagd, lijkt me zo.
Kijk hoe je je voelt, we zijn echt allemaal leuke mensen die jouw situatie kennen. Voel je nergens toe verplicht.quote:Op maandag 13 december 2010 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja klopt, Maar het leek me wel leuk om sommige van jullie te laten zien hoe ik woon. Maar misschien is het maar beter van niet en alleen maar Vaduz of zo. Die ken ik al wat langer en beter en zo.
Wil je hier mee zeggen dat geen Brabants mogen praten?quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
het gaat erom dat het soms hier wel Maaskantje lijkt met zulks (Brabants) gelul ed.
Iets meer kwaliteit zou wel fijn zijn enzo...
Nee.quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil je hier mee zeggen dat geen Brabants mogen praten?
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Oh en Benny. Leg ook aub even uit wat je bedoelt met respect naar bepaalde personen. Wie zijn die bepaalde personen en waarom zouden zij meer respect dan een ander verdienen?
Okeequote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kijk hoe je je voelt, we zijn echt allemaal leuke mensen die jouw situatie kennen. Voel je nergens toe verplicht.
Ik heb er wat van gezegd over die ONZ troep in de TAL SCquote:
Namen wil je?quote:Op maandag 13 december 2010 22:14 schreef Zeroku het volgende:
Oh en Benny. Leg ook aub even uit wat je bedoelt met respect naar bepaalde personen. Wie zijn die bepaalde personen en waarom zouden zij meer respect dan een ander verdienen?
Oké.quote:Op maandag 13 december 2010 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
het gaat erom dat het soms hier wel Maaskantje lijkt met zulks (Brabants) gelul ed.
Iets meer kwaliteit zou wel fijn zijn enzo...
Ik ga er maar vanuit dat je niet alles hebt gelezen, dus ja dat vind ik respectvol.quote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Namen wil je?
Wat jij de laatste laatst allemaal richting/over pgr hebt gezegd.... vind je dat respectvol enzo?
Nou, er zijn ook dingen die je uit het niks hier hebt gepost enzo.quote:Op maandag 13 december 2010 22:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je niet alles hebt gelezen, dus ja dat vind ik respectvol.
Ik vermoedde al zoietsquote:Op maandag 13 december 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb er wat van gezegd over die ONZ troep in de TAL SC
Ik was het zat, en ik vond het gewoon echt niet meer gezellig, tof en leuk hier
Ik weet ook wel wat je bedoeld. Maar ik weet ook dat je niet alles hebt gelezen wat Marcel ook over mij heeft gezegd. En ik laat me, zeker door hem, echt niet voor alles uitmaken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nou, er zijn ook dingen die je uit het niks hier hebt gepost enzo.
En als je goed nadenkt weet je precies wat ik bedoel.
Ik weet dat hij ook tegen jou is bezig geweest. Dat praat ik ook neit goed.quote:Op maandag 13 december 2010 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat je bedoeld. Maar ik weet ook dat je niet alles hebt gelezen wat Marcel ook over mij heeft gezegd. En ik laat me, zeker door hem, echt niet voor alles uitmaken.
Tegen welke personen ben ik naar?quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zeroku en Bella jullie weten heus wel wat Benny bedoelt.
Doe nou niet of jullie dom zijnEn val vooral Benny hier niet op aan. Ok Benny is het ook zat, maar er zijn er nog veel meer die het zat zijn!
En dat schijnheilige gedoe moet ook afgelopen zijn vind ik. Zegt gewoon waar het op staat, en geen gelul en gezeik achter iemand zijn rug om.
Bella eerst doe je naar tegen bepaalde personen. En als iemand anders het doet naar die bepaalde personen (Graseter bijvoorbeeld), dan ben je het opeens schijnheilig en het eens met Vaduz, omdat hij er wat van zegt.
En Zeroku sinds Bella terug is van haar ban vind ik je gewoon irritant. Jullie trekken elkaar aan op een bepaalde manier, en als jij iets doet dan krijg je het dubbel terug van Bella en ga zo maar door.
Zal ik zo doen Erik...quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef Tha_Erik het volgende:
iBen, misschien moet je even achter de schermen loeren.
Wat is dit voor gelul. Als ik iets zou weten zou ik er niet naar vragen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Zeroku en Bella jullie weten heus wel wat Benny bedoelt.
Doe nou niet of jullie dom zijnEn val vooral Benny hier niet op aan. Ok Benny is het ook zat, maar er zijn er nog veel meer die het zat zijn!
Ja, als ik dat doe is het weer gezeik dat ik niets moet zeggenquote:En dat schijnheilige gedoe moet ook afgelopen zijn vind ik. Zegt gewoon waar het op staat, en geen gelul en gezeik achter iemand zijn rug om.
Ja... Dat kan. Ik vind ook niet iedereen aardig hier, moet daarom heel de SC op z'n gat liggen?quote:En Zeroku sinds Bella terug is van haar ban vind ik je gewoon irritant. Jullie trekken elkaar aan op een bepaalde manier, en als jij iets doet dan krijg je het dubbel terug van Bella en ga zo maar door.
Dit kun je denken, maar is absoluut niet waar.quote:Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Bella eerst doe je naar tegen bepaalde personen. En als iemand anders het doet naar die bepaalde personen (Graseter bijvoorbeeld), dan ben je het opeens schijnheilig en het eens met Vaduz, omdat hij er wat van zegt.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Nou mensen, dit speelde zich af voordat ik me hier weer heb gemeld, dus een mooie tijd om af te sluiten voor vandaag...
Laters y'all!![]()
(ps. Benny, c_a en kally zullen wel gelijk hebben, zoals ik ze ken)
Doei Joooo-piquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Nou mensen, dit speelde zich af voordat ik me hier weer heb gemeld, dus een mooie tijd om af te sluiten voor vandaag...
Laters y'all!![]()
Toedeloe Joooopiquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Joooo-pi het volgende:
Laters y'all!![]()
Nou het is goed om het even uit te praten, gewoon openbaar.quote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
Nou laten we de SC dan maar gezellig houden
Dan geef ik me uitleg wel aan Bella en Vaduz via pm ofzo
Dus ditquote:Op maandag 13 december 2010 22:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou het is goed om het even uit te praten, gewoon openbaar.
Ik ben niet schijnheilig dus ik noem gewoon namenquote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Maarja, iedereen zit maar te klagen, maar als niemand namen durft te noemen schieten we nog geen flikker op. Met je je weet het zelf wel en dat soort opmerkingen schiet niemand ook maar iets op.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet schijnheilig dus ik noem gewoon namen
Klopt..quote:Bella eerst doe je naar tegen bepaalde personen.
Als mensen nou eerst eens ff bij zichzelf ten raden gaan....quote:Op maandag 13 december 2010 22:28 schreef Zeroku het volgende:
Maarja, iedereen zit maar te klagen, maar als niemand namen durft te noemen schieten we nog geen flikker op. Met je je weet het zelf wel en dat soort opmerkingen schiet niemand ook maar iets op.
Lees mijn post nog eensquote:Op maandag 13 december 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als mensen nou eerst eens ff bij zichzelf ten raden gaan....
Zoals ik al zei. Kijk eerst eens naar jezef.quote:Op maandag 13 december 2010 22:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens. Je doet precies wat erin staat. Als je nou gewoon eens een keer zegt wat er is in plaats van eromheen draaien. Zo blijf je aan de gang.
Laysa, ik zat gisteren nog te denken dat het zo lang gelee was dat ik je zagquote:
ja...ik ben wat minder op fok en een heel stuk minder hier....ben erg druk met de verhuizing....quote:Op maandag 13 december 2010 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Laysa, ik zat gisteren nog te denken dat het zo lang gelee was dat ik je zag
De laatste keer dat ik mezelf herhaal. Noem het beestje nou eens bij zijn naam. Je kunt wel blijven hamereren met je naar jezelf kijken, maar als je het over dat gejank met Marsel hebt. A, je kent niet het hele verhaal en B Marsel komt hier niet eens meer.quote:Op maandag 13 december 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Kijk eerst eens naar jezef.
Dude... WTFquote:Op maandag 13 december 2010 22:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik mezelf herhaal. Noem het beestje nou eens bij zijn naam. Je kunt wel blijven hamereren met je naar jezelf kijken, maar als je het over dat gejank met Marsel hebt. A, je kent het hele verhaal niet en B Marsel komt hier niet eens meer.
quote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dude... WTF
Dus als iemand hier niet komt mag je maar gewoon alles zeggen?
Dus dan zeg je maar gewoon uit het niks dat je pgr op z'n bek wil rammen (of weet ik veel wat het precies wasquote:Op maandag 13 december 2010 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Als iemand hier niet meer komt kan ik toch ook niks tegen hem zeggen ofwel?
Ik ga voortaan alles missen, ik denk dat ik uit TAL stap, ik word hier niet goed van.quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
En nu heb ik gemist wie er uit Popstars is
Ja.quote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus dan zeg je maar gewoon uit het niks dat je pgr op z'n bek wil rammen (of weet ik veel wat het precies was)?
Rene, die jongen met het zwarte haarquote:Op maandag 13 december 2010 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
En nu heb ik gemist wie er uit Popstars is
Jawel. Omdat jij het niet in perspectief kunt plaatsen snap je het niet.quote:
quote:
Halloahquote:
Af en toe.quote:
Ik denk dat we nu moeten laten zien dat deze groep een echte toffe groep is. Met veel verschillende mensen, maar wel een eenheid. We weten best dat dat kan.quote:Op maandag 13 december 2010 22:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga voortaan alles missen, ik denk dat ik uit TAL stap, ik word hier niet goed van.
Ik weet ook dat het kan, maar ik denk dat de eerder genoemde kampen nu meer dan duidelijk zijn gewordenquote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu moeten laten zien dat deze groep een echte toffe groep is. Met veel verschillende mensen, maar wel een eenheid. We weten best dat dat kan.
Iedereen wil z'n ei kwijt. Laten begaan en straks naar een oplossing toewerken.quote:Op maandag 13 december 2010 22:43 schreef iBenny het volgende:
Openheid en dan nog achterlangs lullen!
Gelukkig doe je daar zelf ook niet aan mee.quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het kan, maar ik denk dat de eerder genoemde kampen nu meer dan duidelijk zijn geworden
Zolang ik de kampen niet kan benoemen is het niet gebeurd, iedereen kronkelt overal langsheen.quote:Op maandag 13 december 2010 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet ook dat het kan, maar ik denk dat de eerder genoemde kampen nu meer dan duidelijk zijn geworden
Ja ik zag het en je hebt een reacite terugquote:Op maandag 13 december 2010 22:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Is bos er nog?
Zo ja, bos ik heb jou even een PM gestuurd
Dat dusquote:Op maandag 13 december 2010 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat we nu moeten laten zien dat deze groep een echte toffe groep is. Met veel verschillende mensen, maar wel een eenheid. We weten best dat dat kan.
Wat bedoel je met onterecht veroordelen?quote:Op maandag 13 december 2010 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Er ontstaan vriendschappen, dat is gaaf, maar ik voel gewoon dat we elkaar vaak onterecht zitten te veroordelen. Iedereen voelt dat, we kunnen weinig meer zeggen tegen elkaar. Posts worden als een steek onder water gezien terwijl ze zo niet zijn bedoeld enz... Ja, dan is het einde zoek en klapt het een keer. Nu is het zaak om elkaar echt in onze waarde te laten en respect hebben voor elkaar.
Hou je hem wel goed vastquote:Op maandag 13 december 2010 23:01 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga even in bad.... maar neem me iphone mee
quote:
Ik krijg het gevoel dat we elkaar in vakjes aan het plaatsen zijn en dat posts aan dat denken getoetst worden. En dat een van de gevolgen is dat er wel eens geroddeld kan worden. Teveel onnodig onbegrip.quote:Op maandag 13 december 2010 23:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat bedoel je met onterecht veroordelen?
Oke eens, wat ik dan weer wel jammer vind is dat jullie daar net zo schuldig aan zijn maar nu de vermoorde onschuld uithangen. Dat bedoelde ik daarnet met zoek het bij jezelf.quote:Op maandag 13 december 2010 23:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat we elkaar in vakjes aan het plaatsen zijn en dat posts aan dat denken getoetst wordt. En dat een van de gevolgen is dat er wel eens geroddeld kan worden. Teveel onnodig onbegrip.
Iedereen is daar schuldig aan.quote:Op maandag 13 december 2010 23:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke eens, wat ik dan weer wel jammer vind is dat jullie daar net zo schuldig aan zijn maar nu de vermoorde onschuld uithangen. Dat bedoelde ik daarnet met zoek het bij jezelf.
Oke maar zo komt het niet over, daar liggen voornamelijk mijn irritaties.quote:Op maandag 13 december 2010 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
De vele bijzondere individuen maken TAL tot een sterk geheel.
[..]
Iedereen is daar schuldig aan.
Ik ook, maar je kan het ook niet zomaar tussen de ONZ plaatjes neerplempen, dan leest niemand hetquote:
Zo kwam het van de andere kant ook niet over.quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar zo komt het niet over, daar liggen voornamelijk mijn irritaties.
Er komt wel meer niet over op het internet, daarom is het ook fijn dat we het uitpraten. Iedereen is eigenlijk wel ergens schuldig aan, ik zeker ook, daarom ook de discussie.quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke maar zo komt het niet over, daar liggen voornamelijk mijn irritaties.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, maar je kan het ook niet zomaar tussen de ONZ plaatjes neerplempen, dan leest niemand het
Ik ben schuldig aan het eten van een halve zak winegums, maar dat komt hier ook niet over!quote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er komt wel meer niet over op het internet, daarom is het ook fijn dat we het uitpraten. Iedereen is eigenlijk wel ergens schuldig aan, ik zeker ook, daarom ook de discussie.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan het eten van een halve zak winegums, maar dat komt hier ook niet over!
Ach weet je je kan mij op alles aanspreken, ik ben ook geen heilig boontje.quote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo kwam het van de andere kant ook niet over.
Preciesquote:Op maandag 13 december 2010 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Er komt wel meer niet over op het internet, daarom is het ook fijn dat we het uitpraten. Iedereen is eigenlijk wel ergens schuldig aan, ik zeker ook, daarom ook de discussie.
quote:
Mag ik de andere helft?quote:Op maandag 13 december 2010 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben schuldig aan het eten van een halve zak winegums, maar dat komt hier ook niet over!
Neen, winegumsquote:
Dankjequote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Winegums voor iedereen.
Foei!quote:Op maandag 13 december 2010 23:14 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Winegums voor iedereen.
Is ook goed om dat eens te doen ja.quote:Op maandag 13 december 2010 23:13 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik vind jullie oprecht, ook na vanavond, allemaal, ieder voor zich, toffe mensen. Dat verandert no way zomaar. Dit moest eruit blijkbaar!
Kan gebeuren.quote:
Geen problemosquote:
Is iets minder dan de helftquote:
Daar maak je toch geen tissue van.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is iets minder dan de helft. Zijn er nog 6 over.
quote:Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daar maak je toch geen tissue van.
Get it[ afbeelding ]
quote:
Winegums.quote:Op maandag 13 december 2010 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is iets minder dan de helft. Zijn er nog 6 over.
Dat is wel een heel leuk spelquote:
quote:
quote:Een 44-jarige man uit het Brabantse Veghel is maandagavond aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de verdwijning van zijn 35-jarige vriendin. Dat maakte de politie bekend
quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
Effe wat anders tussendoor:
Ze hebben vandaag de gasmeter vervangen. Dus gas afgesloten, nu komen we er achter dat de ketel kapot is
Dus geen warm water en geen verwarming. Vandaar dat ik het koud had
Dus ik kan niet douchen en ik stink
Zou goed kunnen.quote:
Echt he?quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
De dag dat ik ontdekte dat de zwarte winegums geen drop waren is er een die me erg dierbaar is.
Daar denkt je maag iets anders over.quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
De dag dat ik ontdekte dat de zwarte winegums geen drop waren is er een die me erg dierbaar is.
Oh gets C_A wat kutquote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hebben vandaag de gasmeter vervangen. Dus gas afgesloten, nu komen we er achter dat de ketel kapot is
quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef charmed_angel het volgende:
Die zien me aankomen om half 12quote:Op maandag 13 december 2010 23:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Kun je niet bij je schoonouders douchen dan?
Omg, waterkoker aan en dan lekker ouderwets wassenquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die zien me aankomen om half 12die liggen allang op bed
We komen er ook gewoon net achter. Het bad was ijskoud
quote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Omg, waterkoker aan en dan lekker ouderwets wassen
Dat weet ik heul nog niet jaquote:Op maandag 13 december 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het fijne aan winegums is dat je ze ook zonder gebit prima kunt eten.
Wat?quote:
Slaap lekker Bennyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |