quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.
quote:
Ja, weet ik, maar hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik zie geen enkele reden om die gast op deze aarde rond te laten lopen. Kan alleen maar meer schade aanrichten. In de kliko ermee.quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.
Gelukkig kunnen de rechters hem wel een fatsoenlijke rechtszaak geven.quote:Op maandag 13 december 2010 21:33 schreef Joooo-pi het volgende:
Ja, weet ik, maar hier hoef ik niet lang over na te denken. Ik zie geen enkele reden om die gast op deze aarde rond te laten lopen. Kan alleen maar meer schade aanrichten. In de kliko ermee.
Daarvan heb ik de film gezien. en vond het niet echt iets, dus waarschijnlijk ga ik die nooit lezen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O haha dat hoeft toch ook nietIk heb ook boeken die ik eigenlijk moet lezen maar nog nooit gelezen heb, De Avonden van Reve bijvoorbeeld. Komt wel een keer.
Prima als hij maar chemische castratie krijgt en eunich wordt gemaaktquote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen de rechters hem wel een fatsoenlijke rechtszaak geven.
Ik zou niet weten waarom.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Om vervolgens over 20 jaar vrij te komen. Dan zijn de slachtoffers begin/midden 20 en klaar voor wraak.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.quote:Op maandag 13 december 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Hij heeft bekend. Dit is zo klaar als een klontje.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.
quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom.
20 jaar cel (x 2/3 = 14 netto) + tbs. Die gast loop voor zijn 50ste weer gewoon rond.![]()
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Om vervolgens over 20 jaar vrij te komen. Dan zijn de slachtoffers begin/midden 20 en klaar voor wraak.
Rechters zijn ook maar mensen. Ze moeten het zo objectief mogelijk doen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Je gaat geen onbevooroordeelde rechters meer vinden in NL.
ik hoop het. Dat is in ieder geval het zwaarste wat je hier kan krijgen...quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Bellatrix het volgende:
Die man moet natuurlijk wel gewoon levenslang krijgen. Die maak je niet meer beter.
Wtf? Zit je het hier voor die gast op te nemen??quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
_! Volgens mij heb je geen flauw idee waar je over praat.
[..]
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.
[..]
Rechters zijn ook maar mensen. Ze moeten het zo objectief mogelijk doen.
Alsof dat niks isquote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik hoop het. Dat is in ieder geval het zwaarste wat je hier kan krijgen...
Dan nog heeft hij recht op een eerlijk proces. De rechters mogen hun eigen mening niet laten meewegen in de zwaarte van het vonnis.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Hij heeft bekend. Dit is zo klaar als een klontje.
Jawel toch.quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Levenslang is in Nederland geen levenslang...
Ja, dat nog net welquote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Weer een onzinnige aanname. Ik neem het niet op voor die kerel. Iedereen loopt hier maar te gillen levenslang, ophangen etc. Maar dat zijn allemaal emoties. Wat moet een rechter doen als er een rechtszaak later een vijfvoudige moordenaar komt binnenwandelen. Een rechter mist dan de nuancering in de straffen en daarom is levenslang voor dit soort delicten onredelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 21:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wtf? Zit je het hier voor die gast op te nemen??
Onzin. Nederland is het enige land in Europa waar dit wel zo is.quote:Op maandag 13 december 2010 21:38 schreef JJH het volgende:
Dat begrijp ik. Maar dit gaat iets verder dan een moordje als je het mij vraagt. Dit is een in de pers groot uitgemeten verhaal. Liever heb ik dat ze hem bij kennis castreren ofzo. Of vooraltijd opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis. Als dat kan tenminste. Dat is teminste nog redelijk menselijk als straf.quote:Op maandag 13 december 2010 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Je kunt niet iedereen die iets misdaan heeft levenslang vastzetten.
[..]
Nee.quote:
Nee.quote:
Geen idee, dat dacht ikquote:Op maandag 13 december 2010 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
Ik vraag me af waar iedereen dat vandaan haalt.
Dat is TBS in feitequote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Maar dit gaat iets verder dan een moordje als je het mij vraagt. Dit is een in de pers groot uitgemeten verhaal. Liever heb ik dat ze hem bij kennis castreren ofzo. Of vooraltijd opnemen in een psychiatrisch ziekenhuis. Als dat kan tenminste. Dat is teminste nog redelijk menselijk als straf.
De enige manier waardoor een gevangene Nederland uitkomt is door gratieverlening. Alleen dat moet door de koningin worden goedgekeurd en komt heel weinig voor (lees niet in de laatste 20 jaar).quote:Of sturen ze sommige zware criminelen nog wel eens naar het buitenland met een nieuwe identiteit? Dat kan natuurlijk ook nog
Ik kan niet anders dan me hierbij aan te sluiten.quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u....
Er zijn mensen die wegblijven uit TAL door dit kinderachtige gedoe.... en ik sta ook op het punt om een andere SC te zoeken.
Dit bedoel ik nou dat TAL niet meer zo is zoals eerst![]()
We hebben daar een prachtig forum voorEen forum waar ik niet zo heel erg graag kom
2 of 3 plaatjes zijn leuk, maar niet 2 of 3 pagina's vol
Nope, als je in Nederland levenslang krijgt kom je alleen nog tussen 6 planken de gevangenis uit.quote:
ik kan het gewoon niet snappen. Wat voor wereld is dit? Waarom leven deze mensen en waarom moet ze blijven leven?quote:Op maandag 13 december 2010 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Weer een onzinnige aanname. Ik neem het niet op voor die kerel. Iedereen loopt hier maar te gillen levenslang, ophangen etc. Maar dat zijn allemaal emoties. Wat moet een rechter doen als er een rechtszaak later een vijfvoudige moordenaar komt binnenwandelen. Een rechter mist dan de nuancering in de straffen en daarom is levenslang voor dit soort delicten onredelijk.
[..]
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Hola, ben ik weer
Ik ben misschien vervelend, maar ik wil ff terugkomen op die plaatjes en shit van net...
[..]
Ik kan niet anders dan me hierbij aan te sluiten.
Ik word een beetje schijtziek van die shitload aan plaatjes. Een plaatje is best grappig en leuk, maar steeds vaker komt het voor dat er na een plaatje een hoeveelheid andere plaatjes komen. er zijn genoeg topics in ONZ waar je die plaatjes kan posten (en anders maak je er zelf eentje). Maar de SC wordt steeds vaker en vaker overspoeld met zulke plaatjes.
En om daar nog ff wat aan toe te voegen... ook het enorme Peppi en kokki-niveau ben ik een beetje zat. TAL SC is geen fucking Maaskantje!
Ennuh... Wat meer respect naar bepaalde personen mag ook wel.
Dit zeg ik nog niet eens zo zeer als mod, maar ik heb het er nu wel gewoon echt gehad met bagger en shit.
Dankjewel!
Omdat de doodstraf buiten alle proporties gaat.quote:Op maandag 13 december 2010 21:42 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik kan het gewoon niet snappen. Wat voor wereld is dit? Waarom leven deze mensen en waarom moet ze blijven leven?
Ik zat gister voor de tv met tranen in mijn ogen
Doodstraf moet echt nooit mogen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat de doodstraf buiten alle proporties gaat.
Het zelfzuiverend systeem van vroeger is wegquote:Op maandag 13 december 2010 21:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat de doodstraf buiten alle proporties gaat.
Ik weet niet echt welke personen je bedoelt, en dat niveau vind ik ook wel mee vallen, maar verder eens.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Hola, ben ik weer
Ik ben misschien vervelend, maar ik wil ff terugkomen op die plaatjes en shit van net...
[..]
Ik kan niet anders dan me hierbij aan te sluiten.
Ik word een beetje schijtziek van die shitload aan plaatjes. Een plaatje is best grappig en leuk, maar steeds vaker komt het voor dat er na een plaatje een hoeveelheid andere plaatjes komen. er zijn genoeg topics in ONZ waar je die plaatjes kan posten (en anders maak je er zelf eentje). Maar de SC wordt steeds vaker en vaker overspoeld met zulke plaatjes.
En om daar nog ff wat aan toe te voegen... ook het enorme Peppi en kokki-niveau ben ik een beetje zat. TAL SC is geen fucking Maaskantje!
Ennuh... Wat meer respect naar bepaalde personen mag ook wel.
Dit zeg ik nog niet eens zo zeer als mod, maar ik heb het er nu wel gewoon echt gehad met bagger en shit.
Dankjewel!
Jawel, dat kan wel door een verbod wat hij waarschijnlijk ook wel zal krijgenquote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Kally het volgende:
Maar goed, ik snap Zero wel, alleen wat ik jammer vind en daar kan het rechtsysteem niks aan doen, is dat zo'n persoon erna weer met kinderen kan werken
Ach, Bella... het lijkt hier soms wel nachtbagger maar dan overdag.quote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik weet niet echt welke personen je bedoelt, en dat niveau vind ik ook wel mee vallen, maar verder eens.
Okee, begrijp me niet verkeerd. Ik vind het vervelend wat er gebeurt is en dat van castreren had ik niet moeten zeggen. maar ik ben ook bang dat hij na zijn straf geen leven meer heeft. misschien zelfs nog zwaarder dan in de cel. Daarom vind ik dat hij zo;n hoog en zwaar mogelijke straf moet krijgen. Vooral nu zijn foto overal rond wordt geslingerd.quote:Op maandag 13 december 2010 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is TBS in feite. Dat laatste dan. Dat castreren etc. zal je echt niet zien gebeuren.
[..]
De enige manier waardoor een gevangene Nederland uitkomt is door gratieverlening. Alleen dat moet door de koningin worden goedgekeurd en komt heel weinig voor (lees niet in de laatste 20 jaar).
Hmm, eerst huilen om een pedofiel, maar vervolgens wel het hele rechtssysteem wegwensen en iedereen maar elkaar laten afmaken indien nodig. Logischquote:Op maandag 13 december 2010 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het zelfzuiverend systeem van vroeger is weg
Nooit anders geweten.quote:Lengte van de straf
Anders dan vaak gedacht wordt, is een levenslange gevangenisstraf in Nederland geen tijdelijke straf maar betekent ook echt levenslang[5]. Er bestaat ook geen mogelijkheid tot voorwaardelijke invrijheidstelling, zoals gebruikelijk is bij een tijdelijke vrijheidsstraf waarbij de gevangene vrijwel automatisch vervroegd vrijgelaten wordt nadat 2/3 van de straf is uitgezeten.
Oké daar heb je gelijk in Benny. En sommige mensen gaan hier echt heel naar met elkaar om. Laten we gewoon geen steken onder water meer doen maar gewoon leuk SCen!quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, Bella... het lijkt hier soms wel nachtbagger maar dan overdag.
Ik ben het verdomme nou wel eens zat!
Het verschil tussen de ochtend/begin middag en de avond is als wit en zwart. Het kan gewoon wel echt leuk zijn!quote:Op maandag 13 december 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, Bella... het lijkt hier soms wel nachtbagger maar dan overdag.
Ik ben het verdomme nou wel eens zat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |