Je bent gek, als de 31e lukt, nog 2 wekenquote:Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat duurt ook nog iets van 7 weken..
Jaaa, nog even mijn moeder ompratenquote:Op maandag 13 december 2010 19:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent gek, als de 31e lukt, nog 2 weken
Liegbeest jijquote:
Eeven Skype opstarten.quote:Op maandag 13 december 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet zellef, Nooohhhhhh
Je moet een keer skypen met ons, dan hoor je mijn Nooohhhhh
Weet ik veel, het is Miran, daar kun je alle kanten mee op, al zou ze eerder kotsen op zo'n sjaal en het museum slopenquote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
je geloofde het toch niet echt he?
TC?quote:
Dat denk ik ookquote:Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik veel, het is Miran, daar kun je alle kanten mee op, al zou ze eerder kotsen op zo'n sjaal en het museum slopen
Ohjaquote:
zit mijn kaart nu nog niet op de bus?quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
De jongens hebben eerder hun kerstkaarten geschreven dan ik
Neequote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zit mijn kaart nu nog niet op de bus?
Ging wel... Duurt erg lang zo'n dag, ben van 8 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds van huis weg, met werk bezigquote:Op maandag 13 december 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Prima hoor. Hoe was je werkoverleg?
Ik schrijf de mijne donderdag.quote:Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef Kally het volgende:
De jongens hebben eerder hun kerstkaarten geschreven dan ik
Ik weet het nog nietquote:
Het is gelukt?!quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
HALLLOOOOOOOOOOOOOOO! Ik ben thuis
Heb ik egeinlijk jouw adres, of wil je er geen van mijquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik stuur je nu pmquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb ik egeinlijk jouw adres, of wil je er geen van mij
Jaquote:
Volgens mij had je die nog niet, Komt er ook aanquote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je nu pm
Doe jij de jouwe ook , of had ik die al?
Hoi Miranda
Hey Siepiequote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik stuur je nu pm
Doe jij de jouwe ook , of had ik die al?
Hoi Miranda
Ga jij ook?quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal woensdag ook een lijst van doorganers maken, als me dat lukt.
Waarom nu opeens 2 uur?!quote:Op maandag 13 december 2010 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
Gewoon 2 uur over gedaan om thuis te komen in totaal, maar ik ben thuis
Ik zat wel in de goede trein, ik had alleeen op de heenweg heel station woerden gemist
Dat zou leuk zijnquote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zal woensdag ook een lijst van doorganers maken, als me dat lukt.
Coolquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, vriendin van mijn zusje moet auditeren.Ik sta op de gastenlijst.
Ik ook... was gezellig en leukquote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Ik heb een superdag gehad
Nee, goed dat je het zegt! Ik kom zeker naar Eindhoven zaterdag. Wie nog meer?quote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Is er eigenlijk al een GLazen huis meet gepland?
niet dat ik weetquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef Bos81 het volgende:
Is er eigenlijk al een GLazen huis meet gepland?
Komende zaterdag al. Lijkt me wel okee. ALs jullie laten weten hoe laat jullie op het station ongeveer zijn, zal ik er ook wel staan. ben er toch zo vanaf hier. PSV speelt toch pas zondagquote:Op maandag 13 december 2010 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, goed dat je het zegt! Ik kom zeker naar Eindhoven zaterdag. Wie nog meer?
Ik ben bang dat je me die toch niet stuurt..quote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef Bos81 het volgende:
Als er nog meer vaste mensen van hier een kerstkaart van me willen is dit hun laatste kans om mij te PM-en
18:00 uur de trein, die kwam pas om 10 over 7 aan, 5 minuten lopen naar metro, 10 voor half 8 de metro, 35 minuten in de metro en 5 minuten naar huis.... dat is in totaal 2 uurquote:Op maandag 13 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom nu opeens 2 uur?!
Ohw, hahaha
En wat zei meneer de agent?quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb rondjes gemaakt in de sneeuw.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
UFO UFO ALIENS!quote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog nietquote:Op maandag 13 december 2010 20:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben we al een spoilertopic?
Ach, je kunt eerst nog eens flink uitslapen. Komt wel goed toch.quote:Op maandag 13 december 2010 20:13 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kan zaterdag eventueel wel maar weet niet in welke staat daar ik vrijdag een zuipavond heb.
[ afbeelding ]
Oh, ik zal hem de volgende keer ff inlichtenquote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Meneer agent zei niets. Ik heb meneer agent niet gezien.
quote:Op maandag 13 december 2010 20:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Hans, wat ben je toch een klein kind, daarom hout ik zo van juh!
Zo, die heeft een flink bos hout voor z'n deur.quote:
Hoeft niet hoor. We liggen elkaar gewoon wat minder. Ik heb geen hekel aan je of zo hoor. Maar ik heb ook zoiets van Die Patrick heeft me niet zo hoog zitten, die heeft liever niet dat ie mij een kaart stuurt. Even goede kennissenquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je me die toch niet stuurt..
Hoezo?quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
Gaat er heel toevallig iemand dinsdag naar het Glazen Huis?
Zoals ik vorige keer ook al zei; dat is wat jij denkt..quote:Op maandag 13 december 2010 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor. We liggen elkaar gewoon wat minder. Ik heb geen hekel aan je of zo hoor. Maar ik heb ook zoiets van Die Patrick heeft me niet zo hoog zitten, die heeft liever niet dat ie mij een kaart stuurt. Even goede kennissen
Ik wil best dinsdag weer gaan. Ik woon gewoon in Eindhoven, dus voor mij is het maar even lopen .quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef Lutte het volgende:
Gaat er heel toevallig iemand dinsdag naar het Glazen Huis?
Ja, sorry dat ik je hier mee dan kwets dat is niet mijn bedoelingquote:Op maandag 13 december 2010 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zoals ik vorige keer ook al zei; dat is wat jij denkt..
DOORETEN NIET PRATEN GAARNE.quote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Eer hangt wat pindasaus aan je neus!
Dan zal het hier ook niet lang meer droog blijvenquote:
Ik ben de ideale buienradar.quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan zal het hier ook niet lang meer droog blijven
quote:
Kusje eropquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb nog steeds koude voetjes
quote:Op maandag 13 december 2010 20:22 schreef Lutte het volgende:
En Bos, Patrick: als jullie je vervelen...
quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
Maak jij 'm maarquote:Op maandag 13 december 2010 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maak jij hem of ik
Jij hebt de namen
HAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHAHAHA LUDO IN GTST!!
Lucas wil een poolparty, met zn gayvriendjes(IK DONDERDAG GTST! )
Janine: wat denk jij daarvan, die poolparty, met al die jongens..??
Ludo: Ik gooi wel wat extra chloortabletten in het bad![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zag het.quote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef PatriQue89 het volgende:
HAHAHAHA LUDO IN GTST!!
Lucas wil een poolparty, met zn gayvriendjes(IK DONDERDAG GTST! )
Janine: wat denk jij daarvan, die poolparty, met al die jongens..??
Ludo: Ik gooi wel wat extra chloortabletten in het bad![]()
![]()
dat wordt een apart topicquote:Op maandag 13 december 2010 20:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maak jij 'm maar
( Die laatste 2)
JIJ KOMT OOK NAAR GLAZEN HUIS, BEN IK BLJ OMquote:
HOEZS0W OOK?!quote:Op maandag 13 december 2010 20:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
JIJ KOMT OOK NAAR GLAZEN HUIS, BEN IK BLJ OM
Is het niet van het chloor dan is het wel van alle zaadlozingenquote:
DAT LAS IK???quote:
OHJA, DAT WAS IK WEL VAN PLANquote:
Whehehehe ik weet wel wat je aanhebt danquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaa, ik ben donderdag in sexy zwemkleding te zien in gtst.. nu weten jullie het al
Leuk leuk leuk, gr gr tot dan xxoxox okidokiquote:
Niet met die mutsquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Jaaa, ik ben donderdag in sexy zwemkleding te zien in gtst.. nu weten jullie het al
Dat zou je niet vertellen lieverd..quote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is het niet van het chloor dan is het wel van alle zaadlozingen
ha ha ja hey ha haquote:Op maandag 13 december 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk, gr gr tot dan xxoxox okidoki
Ik kan me soms niet bedwingenquote:Op maandag 13 december 2010 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zou je niet vertellen lieverd..
Maar goed, jij bent ook zo'n zaadkanon!
Veel plezier!quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Lutte het volgende:
Ik ben CSI/Bones kijken, tot later vanavond/morgen!
Het is nog niet behonnen!quote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Lutte het volgende:
Toedeloequote:Op maandag 13 december 2010 20:29 schreef Lutte het volgende:
Heyquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hou jij je toeter nou maar in je pak
quote:
Grappig blijft het.quote:Op maandag 13 december 2010 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar zijn ook al 100 verschillende plaatjes van![]()
quote:
quote:
Is dit van Gummbah? Doet me er echt aan denkenquote:
Heey!quote:
Er valt ook niks te lezen, we posten weer enkel plaatjesquote:Op maandag 13 december 2010 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet uit kunnen lezen door auto-update
quote:
Echtquote:
en, alles naar wens?quote:Op maandag 13 december 2010 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb de vid.kaart binnen en geinstalleerd
Ja, is boven verwachting. CoD MW 1 en 2 zeer soepeltjes. (alle details 1024 res.)quote:
Jij durft.quote:Op maandag 13 december 2010 20:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, dat is Kally over 3 jaar, want dan is ze bejaard
quote:
Ja, is wel weer genoeg zo.quote:Op maandag 13 december 2010 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
Kunnen jullie die onzinplaatjes niet gewoon in ONZ plaatsen
mooiquote:Op maandag 13 december 2010 20:49 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, is boven verwachting. CoD MW 1 en 2 zeer soepeltjes. (alle details 1024 res.)
Zelfs ubuntu in 1x goed. (sneller dan windows)
oh, ik bedoel trouwens dat ubuntu em in een keer goed zag en dat is sneller dan windows (2x reboot). De performance is natuurlijk veel beter in windows, maarja dat is bekend...quote:
Dank u....quote:
Eenschquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u....
Er zijn mensen die wegblijven uit TAL door dit kinderachtige gedoe.... en ik sta ook op het punt om een andere SC te zoeken.
Dit bedoel ik nou dat TAL niet meer zo is zoals eerst![]()
We hebben daar een prachtig forum voorEen forum waar ik niet zo heel erg graag kom
2 of 3 plaatjes zijn leuk, maar niet 2 of 3 pagina's vol
quote:
Ik zal stoppen.quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u....
Er zijn mensen die wegblijven uit TAL door dit kinderachtige gedoe.... en ik sta ook op het punt om een andere SC te zoeken.
We hebben daar een prachtig forum voorEen forum waar ik niet zo heel erg graag kom
Wel in huis. Hij ligt nog in de kelder.quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Nou dan, wie heeft de kerstboom al in huis?
Ja wat, je kan ook overdrijven, ik kan er best om lachen maar niet hele topics volquote:
5 december al neergezetquote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik betwijfel of er dit jaar een kerstboom komt.quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Joooo-pi het volgende:
ja, de opengl drivers van Ati zijn helaas niet om over naar huis te schrijvenquote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, ik bedoel trouwens dat ubuntu em in een keer goed zag en dat is sneller dan windows (2x reboot). De performance is natuurlijk veel beter in windows, maarja dat is bekend...
Ja, ik zeg toch eensch.quote:Op maandag 13 december 2010 20:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja wat, je kan ook overdrijven, ik kan er best om lachen maar niet hele topics vol
Owquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
5 december al neergezet
ok een beetje raar met Sinterklaas, maar ik was 5 december alleen thuis en verveelde me
Eens.quote:Op maandag 13 december 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank u....
ah, dat is jammer. Het is natuurlijk ook een beetje een rare traditiequote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er dit jaar een kerstboom komt.Ik ben de enige die er enthousiast over is, de rest vindt het maar gedoe.
Van een joetoepjequote:
quote:
Nee. Die had ik via Skype gestuurdquote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooow ik heb weer wat gemist geloof ik
ik zit de laatste tijd niet meer op skypequote:Op maandag 13 december 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Die had ik via Skype gestuurd
Die vond ik wel echt geniaalquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Sjeffrie doe je microfoon uit op skype, er blijven mensen om weg!
weltrustenquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
slapen, hopelijk morgen weer een beetje beter
Maar de performance is in ubuntu bij mij niet zo belangrijk. Gamen doe ik wel in windows.quote:Op maandag 13 december 2010 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, de opengl drivers van Ati zijn helaas niet om over naar huis te schrijven
trusten!quote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker slapenquote:Op maandag 13 december 2010 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
O neequote:
overwerken? Zo!quote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef Kally het volgende:
[..]
O nee
Ik had een erg drukke dag vandaag en overgewerkt, ik ga nu even kijken
Ja dat was niet de bedoeling eigenlijkquote:Op maandag 13 december 2010 21:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
overwerken? Zo!
edit: je hoeft niet te kijken hoor, heeft geen haast
Hoezo dan?quote:Op maandag 13 december 2010 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat was niet de bedoeling eigenlijk
Zie je wel wie die bovenste isquote:
Nou er moest iets af, en ik had het wat sneller af verwacht, toen nog uur met de manager wat uitzoeken en toen was ik er wel klaar meequote:
quote:
Toffquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn (eerste) kerstgeschenk besteld. 2 boeken van Tatyana De Rosnay (die ook het redelijk bekende en verfilmde Haar Naam was Sarahheeft geschreven).
Ik krijg woensdag mijn kerstpakket...quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn (eerste) kerstgeschenk besteld. 2 boeken van Tatyana De Rosnay (die ook het redelijk bekende en verfilmde Haar Naam was Sarahheeft geschreven).
Heb ik ook vaak hoor. Vaak mailt mijn vrouw ff hoelaat ik thuis ben ivm eten. Vandaag ook, maar dan belt er natuurlijk iemand --> telefoongesprek van 45 minutenquote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou er moest iets af, en ik had het wat sneller af verwacht, toen nog uur met de manager wat uitzoeken en toen was ik er wel klaar mee
Haar naam was Sarah.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Die wil ik ook nog lezen.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
OMGPokerface wordt even verkracht op SBS6
Ja ook heel fijn, langdradige klantenquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak hoor. Vaak mailt mijn vrouw ff hoelaat ik thuis ben ivm eten. Vandaag ook, maar dan belt er natuurlijk iemand --> telefoongesprek van 45 minuten
Dan wordt het dus iets later
Hachiquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik net thuis kwam zat mijn vader trouwens voor de tv te janken. Hij had net Hachi gezien, over die Japanse hond. Hij huilt nooit was echt zielig
Neenquote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Zeroku het volgende:
Kallyn heb je mijn speeltuin in CV al gezien.
Ik heb nog zoveel ongelezen boeken liggen, ik kan me er niet toe zetten.quote:
En hopelijk zijn deze twee boeken ook de moeite waard. Zullen waarschijnlijk niet het niveau halen van Sarah, maar toch ben ik benieuwdquote:
Ik ook en ik bestel en koop maar bij en leen tussendoor ook nog wle eens bij de biebquote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb nog zoveel ongelezen boeken liggen, ik kan me er niet toe zetten.
Is nu ook een film van uit, heb hem ook nog niet gelezen, over een onmogelijk liefdesverhaal tussen een ''kleurling'' en een nette blanke vrouw ergens in de jaren 40.quote:
Aww, dat is toch heel stoer.quote:Op maandag 13 december 2010 21:14 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik net thuis kwam zat mijn vader trouwens voor de tv te janken. Hij had net Hachi gezien, over die Japanse hond. Hij huilt nooit was echt zielig
Okee, nee. Ik ben ook niet echt het typ dat de boeken leest die iedereen moet lezen zeg maar. Ik koop meestal mijn boeken onder een tientje of bij Boeken voordeel of De SLegte. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iets van Mullisch gelezenquote:Op maandag 13 december 2010 21:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is nu ook een film van uit, heb hem ook nog niet gelezen, over een onmogelijk liefdesverhaal tussen een ''kleurling'' en een nette blanke vrouw ergens in de jaren 40.
O haha dat hoeft toch ook nietquote:Op maandag 13 december 2010 21:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, nee. Ik ben ook niet echt het typ dat de boeken leest die iedereen moet lezen zeg maar. Ik koop meestal mijn boeken onder een tientje of bij Boeken voordeel of De SLegte. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iets van Mullisch gelezen
Ik had van die man nog geen foto's gezien.quote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel peuters misbruikt in crèche A'dam
quote:Op maandag 13 december 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Veel peuters misbruikt in crèche A'dam
Ja, wat wil je met je galgquote:Op maandag 13 december 2010 21:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:gGzt84q_PizYDM:http://i244.photobucket.c(...)g.gif&t=1]afbeelding[/url] ]
Lekker ongefundeerd. Daar houd ik wel van.quote:Op maandag 13 december 2010 21:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat mogen ze wel met die gast doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |