abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 december 2010 @ 16:35:23 #101
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89878824
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef Zeo-kz het volgende:

[..]

verwaarloosbaar klein?? Kom op goos, al was de kans miniscuul. Als je hard kan maken dat iemand een kind misbruikt en al helemaal als hij bekent dan heeft ie zijn recht volledig verloren/opgegeven.
Nee, dat heeft hij niet. Als iemand zich als een beest gedraagt, geeft ons dat niet het recht om ons ook als beesten te gedragen en hem te vermoorden. Tenminste, niet als we als beschaafde samenleving willen bestaan. Maar ik vermoed dat die behoefte bij jou niet aanwezig is (of je bent gewoon lekker aan het trollen :+)

[ Bericht 0% gewijzigd door Chevalric op 13-12-2010 17:54:26 ]
  maandag 13 december 2010 @ 16:37:18 #102
15475 Zeo-kz
- He knows death to the bone -
pi_89878893
Zeo is op de hoogte van zijn nogal extreme meningen omtrend dit soort zaken maar men moet ook kunnen inzien dat je ook te makkelijk kunt zijn; en cijfers en statistieken gebruiken als onderbouwing waarom niet keihard en gewetenloos in te grijpen in dit soort zaken is op zn zachts gezegd triest.
~> Only to God i Shall Surrender <~§~> Tantum Ut Deus Ego Vadum Trado <~
°§° Ego Precor Vos ..... Iuguolo Meus Vita°§°
  maandag 13 december 2010 @ 16:37:41 #103
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_89878909
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ja hoera, de statistieken.
Ga toch weg man met je cijfertjes.
Het punt is dat je wel heel overtrokken alles kunt gaan proberen af te dekken, maar dat de kans dat het uberhaupt gebeurd enorm klein is. Dat betekent niet dat elk afzonderlijk geval niet erg is.
  maandag 13 december 2010 @ 16:38:55 #104
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_89878962
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De politie en dir kdv zijn schuldig aan het feit dat deze man zoveel slachtoffers heeft kunnen maken. Als Amerika de dader niet betrapt had, was ie nog aan het werk geweest. Sowieso de politie in A'dam is een failure.
Het enige wat ik me kan voorstellen is zeggen dat ze wat beter hun best hadden moeten doen op het onderzoek. De enige die schuldig is in mijn ogen is R.M. verder niemand. Op de politie schelden en beschuldigingen uiten naar anderen dan de verdachte vind ik zinloos, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben, als er geen bewijzen zijn dan houdt het op. De betreffende kinderen zijn nog zo jong dat er eigenlijk geen verklaring kan worden opgenomen, wat wil je dan? Uit voorzorg alle mannen weren? (Ook al zijn er ook vrouwen die zieke dingen uithalen met kinderen.)
be nice or go away
  maandag 13 december 2010 @ 16:39:42 #105
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_89878985
quote:
13s.gif Op maandag 13 december 2010 16:24 schreef yvonne het volgende:
En net alsof vrouwen dit soort praktijken niet uitoefenen, komop zeg.
afgezien van wat kloosterpraktijken hoor je toch bijster weinig over misbruikende kinderleidsters... de meeste actieve pedoseksuelen zijn nog altijd mannen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 13 december 2010 @ 16:40:00 #106
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89878994
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:30 schreef DonJames het volgende:

[..]

De kans is nog steeds verwaarloosbaar klein, even snel rekenend zo'n 0,1%.
Dat is jouw mening, naar mijn mening zou 0.0001% al veels te veel kans zijn.

Maar er zijn ongeveer 50 miljoen kinderen in de wereld die seksueel misbruikt worden dit is alleen geteld t/m 18 jaar.
Waarvan ongeveer 4000 of misschien wel meer in Nederland seksueel worden misbruikt.
Dan kan je wel met cijfertjes komen, maar voor een ouder is dat al veels te veel kans en die kans dus nooit verwaarloosbaar klein.

Edit: aangepast en voortaan beter opletten. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door snakelady op 13-12-2010 17:18:26 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 13 december 2010 @ 16:41:08 #107
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_89879025
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens. De politie en dir kdv zijn schuldig aan het feit dat deze man zoveel slachtoffers heeft kunnen maken. Als Amerika de dader niet betrapt had, was ie nog aan het werk geweest. Sowieso de politie in A'dam is een failure.
Onzin, als je 't niet weet weet je 't niet.
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 16:42:27 #108
15475 Zeo-kz
pi_89879068
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:35 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Nee, dat heeft hij niet. Als iemand zich als een beest gedraagd, geeft ons dat niet het recht om ons ook als beesten te gedragen en hem te vermoorden. Tenminste, niet als we als beschaafde samenleving willen bestaan. Maar ik vermoed dat die behoefte bij jou niet aanwezig is (of je bent gewoon lekker aan het trollen :+)
We zijn al lang niet beschaafd meer dude, kijk om je heen, vraag je ouders hoe de wereld er uit zag waar zij in zijn opgegroeid en hoe het er nu uit ziet. Zo ie zo is de mens nooit beschaafd geweest, dat is een illusie die we onszelf doen geloven.
Goed voorbeeld alle stumperds die zogenaamd zo meeleefden en opkwamen voor het Tibetaanse volk en dat wereldkundig maakten tijdens de Olympische Spelen, terwijl de situatie daar nog hetzelfde is hoor je er niemand meer over. Mensen hebben blijkbaar hun "zegje" gedaan en zich gewassen in onschuld.
Nog een vorobeeld Haiti, oh wat erg blabla, geld sturen, over arme negertjes praten in de coffeecorner, en nu niemand die het er meer over heeft terwijl de situatie daar op dit moment nog erger is als toendertijd.

je rug toekeren aan je medemens is niet beschaafd
pi_89879124
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:23 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat is flauwekul natuurlijk.
En een broeder op de kinderafdeling dan?
Mannen zouden ook niet in de verpleging moeten werken, net als dat ik ook weinig vrouwen in de bouw zie.

Als ik met een vrouw zou praten die zou beweren dat ze uitvoerend in de bouw werkt, dan zou ik ook mijn bedenkingen hebben.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 december 2010 @ 16:44:12 #110
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_89879147
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef snakelady het volgende:

Maar er zijn ongeveer 50 miljoen kinderen in nederland, 25 miljoen kinderen,
Ehhh??

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 december 2010 @ 16:44:36 #111
31101 _Led_
pi_89879169
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mannen zouden ook niet in de verpleging moeten werken
En jij zou niet in deze eeuw moeten leven.
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 16:45:46 #112
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_89879209
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:38 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Het enige wat ik me kan voorstellen is zeggen dat ze wat beter hun best hadden moeten doen op het onderzoek. De enige die schuldig is in mijn ogen is R.M. verder niemand. Op de politie schelden en beschuldigingen uiten naar anderen dan de verdachte vind ik zinloos, ze moeten roeien met de riemen die ze hebben, als er geen bewijzen zijn dan houdt het op. De betreffende kinderen zijn nog zo jong dat er eigenlijk geen verklaring kan worden opgenomen, wat wil je dan? Uit voorzorg alle mannen weren? (Ook al zijn er ook vrouwen die zieke dingen uithalen met kinderen.)
Dat hoor je mij niet beweren dat alle mannelijke kdv-medewerkers hadden moeten gaan weren, sowieso maakt het niet uit of de dader een man of vrouw is. Ze hadden de verdachte op non actief moeten zetten en die 2 moeders (!) die aangifte probeerden te doen, serieus moeten nemen. Nu wordt deze handeling afgewimpeld als een beoordelingsfout. Wel ene met grote gevolgen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_89879220
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef _Led_ het volgende:

[..]

En jij zou niet in deze eeuw moeten leven.
Misschien niet. Maar ik draai niet om het feit heen dat sommige beroepen gewoon meer mannenberoepen zijn en andere meer vrouwenberoepen. Wat is daar erg aan? Dat is gewoon een stukje evolutie
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 13 december 2010 @ 16:46:14 #114
15475 Zeo-kz
pi_89879233
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mannen zouden ook niet in de verpleging moeten werken, net als dat ik ook weinig vrouwen in de bouw zie.

Ik bergijp je punt maar dat gaat wel beetje ver. Ik heb in de verpleging gewerkt en niet elke jonge meid kan een man van leeftijd optillen en helpen met het wassen etc. Daar is meestal toch wat testosteron en spierballen voor nodig.
  maandag 13 december 2010 @ 16:46:22 #115
136 V.
pi_89879244
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:37 schreef Zeo-kz het volgende:
Zeo is op de hoogte van zijn nogal extreme meningen omtrend dit soort zaken maar men moet ook kunnen inzien dat je ook te makkelijk kunt zijn; en cijfers en statistieken gebruiken als onderbouwing waarom niet keihard en gewetenloos in te grijpen in dit soort zaken is op zn zachts gezegd triest.
Dat is niet triest. Mensen niet bruut doodmaken is niet meteen 'slap' of zo.

Chevalric heeft helemaal gelijk, wmb.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_89879348
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef Zeo-kz het volgende:

[..]

Ik bergijp je punt maar dat gaat wel beetje ver. Ik heb in de verpleging gewerkt en niet elke jonge meid kan een man van leeftijd optillen en helpen met het wassen etc. Daar is meestal toch wat testosteron en spierballen voor nodig.
Een vriend van mij werkt ook in de verpleging. Daar plaag ik hem graag mee ;).
Toch blijf ik verzorging iets typisch vrouwelijks vinden, net zoals ik zwaar lichamelijke beroepen meer een mannelijke aangelegenheid vind.
  maandag 13 december 2010 @ 16:49:48 #117
31101 _Led_
pi_89879365
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Misschien niet. Maar ik draai niet om het feit heen dat sommige beroepen gewoon meer mannenberoepen zijn en andere meer vrouwenberoepen. Wat is daar erg aan?
Daar is niks mis mee. Er is pas wat mis mee als je gaat stellen dat vrouwen dus niet zo'n 'mannen'-beroep zouden moeten ambieeren, of mannen zo'n 'vrouwen'-beroep.
Ten eerste is 't enorm subjectief wat je een 'mannen'- of 'vrouwen'- beroep noemt, ten tweede mag iedereen lekker zelf weten wat ze/hij voor haar/z'n geld wil doen.

Ik vind 't hartstikke leuk als er weer eens een vrouwelijke programmeur bij komt in 't bedrijf.
Maar naar jouw mening kunnen we die beter wegsturen met 't commentaar dat ze beter op koters kan gaan passen ofzo.
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 16:51:08 #118
15475 Zeo-kz
pi_89879420
Ik ben er ook wel vaak mee geplaagd, maar dat hoort erbij.

Ik heb toen trouwens ook wel de nodige figuren voorbij zien komen ("collega's") die ik nooit met mijn kind alleen in 1 kamer zou laten...
pi_89879455
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Daar is niks mis mee. Er is pas wat mis mee als je gaat stellen dat vrouwen dus niet zo'n 'mannen'-beroep zouden moeten ambieeren, of mannen zo'n 'vrouwen'-beroep.
Ten eerste is 't enorm subjectief wat je een 'mannen'- of 'vrouwen'- beroep noemt, ten tweede mag iedereen lekker zelf weten wat ze/hij voor haar/z'n geld wil doen.

Ik vind 't hartstikke leuk als er weer eens een vrouwelijke programmeur bij komt in 't bedrijf.
Maar dat is natuurlijk ontzettend not-done volgens jou.
Ik zeg nergens dat mannen niet als broeder zouden mogen werken en vrouwen niet in de bouw. Ik laat iedereen vrij in zijn keuze. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet om gelukkig te zijn.

Ik zei dat IK mijn bedenkingen heb als ik mannen in de kinderopvang zie werken.
  maandag 13 december 2010 @ 16:52:14 #120
136 V.
pi_89879459
Ik heb in een ver verleden leiding gegeven op een scouting-club. Alle leeftijdscategorieën leiding gegeven, maar het leukst vond ik de Bevers (5-7 jaar). Ben ik nu een watje, een homo of een pedo?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 december 2010 @ 16:52:35 #121
31101 _Led_
pi_89879474
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef Verbal het volgende:
Ik heb in een ver verleden leiding gegeven op een scouting-club. Alle leeftijdscategorieën leiding gegeven, maar het leukst vond ik de Bevers (5-7 jaar). Ben ik nu een watje, een homo of een pedo?

V.
Waarom denk je dat het een zaak van of/of is ? :)
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 16:53:19 #122
136 V.
pi_89879501
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het een zaak van of/of is ? :)
Ik ben hier niet de hokjesdenker...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 december 2010 @ 16:53:25 #123
31101 _Led_
pi_89879507
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat mannen niet als broeder zouden mogen werken en vrouwen niet in de bouw. Ik laat iedereen vrij in zijn keuze. Iedereen moet lekker zelf weten wat hij doet om gelukkig te zijn.

Nee hoor, je zei letterlijk:
quote:
Je zegt dus duidelijk : geen mannen in de verpleging.
Nu probeer je 't weer af te zwakken.
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 16:54:04 #124
189978 controlaltdelete
pi_89879537
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Precies, ik ook. Zeker nu dit boven water is gekomen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_89879593
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee hoor, je zei letterlijk:

[..]

Klopt, het is mijn mening dat mannen geen verzorgend beroep zouden moeten kiezen. Ik zet er nog achter dat ik weinig vrouwen in de bouw zie, juist om aan te geven dat het een vrijwillige keuze van de mannen moet zijn om die beroepen niet te kiezen, net zoals veel vrouwen niet kiezen voor de bouw
pi_89879612
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:54 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Pas maar op. Straks komen ze met pek en veren achter je aan ;)
  maandag 13 december 2010 @ 16:56:50 #127
15475 Zeo-kz
pi_89879660
quote:

[..]

Inderdaad en al helemaal als ze zo'n kop hebben. Bovendien vind ik dat er cameras geplaatst horen te worden in KDV's, kinderafdelingen ziekenhuizen, opvang etc etc.

Die verdomde overheid wil wel een camera om een bank, of gemeentehuis te bewaken maar onze kinderen worden aan hun lot over gelaten. Viva Kapitalisme!
  maandag 13 december 2010 @ 16:58:54 #128
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_89879753
quote:

[..]

Anders ik wel. Net zoals ik niks van moslims en negers moet hebben, omdat een paar van hun collega's altijd maar aanslagen en overvallen plegen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  maandag 13 december 2010 @ 16:59:48 #129
15475 Zeo-kz
pi_89879793
Idem Dito
  maandag 13 december 2010 @ 17:00:53 #130
189978 controlaltdelete
pi_89879836
Het Knuffelparadijs ligt bij me om de hoek :{ Ik krijg een nare smaak in mn mond van de naam van dit kdv :r
pi_89879848
Ik vind het toch zeer triest weer. Op de eerste plaats voor de kinderen die getekend zijn en wiens misbruik nu op het internet waarschijnlijk vereeuwigd blijft. Veel mensen zouden aan de hand van die mugshot denken dat ze hem wel als pedofiel herkend zouden hebben. In het bulletin van RTL kreeg ik echter de indruk dat dit gewoon een normale jongen kon zijn, die toevallig een vriend heeft en dus homoseksueel is. Op de foto's kwam hij ook sociaal en lief over met kinderen.

Zwaar triest ook dat het om een medewerker gaat in een kinderdagverblijf. Men zou veronderstellen dat daar je kinderen veilig konden verblijven en dat het personeel betrouwbaar is. Ik vraag me ook af hoeveel mensen dit zullen gaan koppelen aan het feit dat hij homo is.

Diep triest, het zal wel weer het vertrouwen schaden in mensen die met kinderen werken en niks verkeerd doen. Ook jammer dat onze eigen politie dit niet ontdekt heeft en dat als de Amerikanen ons niet ingelicht hadden, dat het waarschijnlijk niet naar voren was gekomen.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  maandag 13 december 2010 @ 17:01:39 #132
3542 Gia
User under construction
pi_89879870
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:53 schreef _Led_ het volgende:
Je zegt dus duidelijk : geen mannen in de verpleging.
Nu probeer je 't weer af te zwakken.
Mijn zoon doet de opleiding verpleegkundige. Er werken echt een heleboel mannen in de verpleging. En nu?
pi_89879891
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Het Knuffelparadijs ligt bij me om de hoek :{ Ik krijg een nare smaak in mn mond van de naam van dit kdv :r
Ik vind het de meest achterlijke naam die ik ooit voor een organisatie gehoord heb.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  maandag 13 december 2010 @ 17:02:25 #134
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89879910
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ehhh??

V.
Moet je ook niet selectief lezen he. ;)

quote:
Maar er zijn ongeveer 50 miljoen kinderen in nederland, dit is alleen geteld t/m 18 jaar, dus daar kan nog een hele flink gedeelte vanaf aangezien er de laatste jaren steeds minder kinderen worden geboren, dus laten we de helft nemen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 13 december 2010 @ 17:02:28 #135
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_89879911
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is jouw mening, naar mijn mening zou 0.0001% al veels te veel kans zijn.

Maar er zijn ongeveer 50 miljoen kinderen in nederland, dit is alleen geteld t/m 18 jaar, dus daar kan nog een hele flink gedeelte vanaf aangezien er de laatste jaren steeds minder kinderen worden geboren, dus laten we de helft nemen.

25 miljoen kinderen, waarvan onderveer 4000 of misschien wel meer seksueel worden misbruikt.
Dan kan je wel met cijfertjes komen, maar voor een ouder is dat al veels te veel kans en die kans dus nooit verwaarloosbaar klein.
:?!!!

NL telt maar 16,5 mln inwoners. Best apart dan; 50 mln kinderen. En ook best apart dat je door het gegeven dat er steeds minder kinderen worden geboren, je het aantal voor het gemak maar ff door 2 deelt. Gaat wel errug rap achteruit dan.

Maar goed: NL telde in 2007 2,3mln kinderen (0-18jr), door geboortedaling is dat in 2010 ongeveer 2,025 mln.

Dus 2 miljoen kinderen in Nederland.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  maandag 13 december 2010 @ 17:03:37 #136
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_89879956
Supererg natuurlijk, maar zo 'schokkend' vind ik het eigenlijk niet. Het zou mij niets verbazen als dit in legio andere kinderdagverblijven gebeurt, al jaren lang en niemand die hier weet van heeft. Want laten we eerlijk zijn, er staan ontzettend veel incapabele mensen in zo'n tent. Niveau van een baksteen ('hun zijn'), compleet verkeerd voorbeeld voor kinderen. In sommige landen (Scandinavie bijv) is het zo geregeld dat er alleen mensen met een universitaire opleiding (!) in een kinderdagverblijf werken. Kom daar hier maar eens om. Tuurlijk kan een universitair geschoold iemand ook met zijn tengels aan kinderen zitten, het niveau heeft er niet direct wat mee te maken. Maar er zijn mijns inziens wel te lage eisen voor mensen die in kinderdagverblijven werken. Heb daar zelf ook nog laatst verhalen over gehoord van een moeder, die kwam op een kinderdagverblijf waar alles een soepzooitje was, ze wisten niet eens hoe ze baby's moesten vasthouden. Nouja, het is in ieder geval supertriest voor de kinderen en ouders, en ik hoop dat de dader flink moet bloeden. Maar Nederland kennende komt hij er wel makkelijk vanaf.
  maandag 13 december 2010 @ 17:03:50 #137
189978 controlaltdelete
pi_89879969
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef poldergeist het volgende:

Ook jammer dat onze eigen politie dit niet ontdekt heeft en dat als de Amerikanen ons niet ingelicht hadden, dat het waarschijnlijk niet naar voren was gekomen.

Inderdaad. Dan had die creep er nu nog gezeten, nog steeds zijn gang kunnen gaan en nog meer slachtoffers gemaakt.
  maandag 13 december 2010 @ 17:04:16 #138
15475 Zeo-kz
pi_89879991
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Mijn zoon doet de opleiding verpleegkundige. Er werken echt een heleboel mannen in de verpleging. En nu?
Nu niks, ik heb zelf in de verpleging gewerkt en begrijp heel goed waar Boris op doelt. Als je dit soort zaken ten minste kan halveren door mannen uit dit soort functies te houden, then so be it!

Liever een grotere kans voor een kind op een onschuldig bestaan, dan dat wij zo per se een job moeten doen die we leuk vinden, waar andere perverselingen weer misbruik van maken.
Dat is wel het minste waar een kind recht op heeft.
  maandag 13 december 2010 @ 17:04:51 #139
136 V.
pi_89880007
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Moet je ook niet selectief lezen he. ;)

[..]

Ik snap hem niet? We hebben iets van 16 miljoen inwoners, hoe kom jij dan aan 50 miljoen kids?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 13 december 2010 @ 17:06:42 #140
15475 Zeo-kz
pi_89880063
16 x 5 - 30
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 december 2010 @ 17:06:55 #141
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89880068
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef Eva4Evah het volgende:
Supererg natuurlijk, maar zo 'schokkend' vind ik het eigenlijk niet. Het zou mij niets verbazen als dit in legio andere kinderdagverblijven gebeurt, al jaren lang en niemand die hier weet van heeft. Want laten we eerlijk zijn, er staan ontzettend veel incapabele mensen in zo'n tent. Niveau van een baksteen ('hun zijn'), compleet verkeerd voorbeeld voor kinderen. In sommige landen (Scandinavie bijv) is het zo geregeld dat er alleen mensen met een universitaire opleiding (!) in een kinderdagverblijf werken. Kom daar hier maar eens om. Tuurlijk kan een universitair geschoold iemand ook met zijn tengels aan kinderen zitten, het niveau heeft er niet direct wat mee te maken. Maar er zijn mijns inziens wel te lage eisen voor mensen die in kinderdagverblijven werken. Heb daar zelf ook nog laatst verhalen over gehoord van een moeder, die kwam op een kinderdagverblijf waar alles een soepzooitje was, ze wisten niet eens hoe ze baby's moesten vasthouden. Nouja, het is in ieder geval supertriest voor de kinderen en ouders, en ik hoop dat de dader flink moet bloeden. Maar Nederland kennende komt hij er wel makkelijk vanaf.
Incapable != sexueel kindermisbruik.
  maandag 13 december 2010 @ 17:07:24 #142
189978 controlaltdelete
pi_89880082
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:03 schreef Eva4Evah het volgende:
Yup, daarom kunnen kinderdagverblijven een paradijs voor pedofielen zijn. Het beste is dat 1 van de ouders thuis is voor de kinderen tot een bepaalde leeftijd. Als ik kids had zou ik ze nooit op een kdv doen.
  maandag 13 december 2010 @ 17:08:05 #143
31101 _Led_
pi_89880113
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:55 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Klopt, het is mijn mening dat mannen geen verzorgend beroep zouden moeten kiezen. Ik zet er nog achter dat ik weinig vrouwen in de bouw zie, juist om aan te geven dat het een vrijwillige keuze van de mannen moet zijn om die beroepen niet te kiezen, net zoals veel vrouwen niet kiezen voor de bouw
"het is een vrijwillige keuze maar dan moeten ze wel DIT kiezen en niet DAT !".
Vind je 't zelf niet een beetje vreemd ?

:)
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 17:09:38 #144
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_89880155
@ Swetsenegger: ik kan je post om de een of andere manier niet quoten (pc doet raar), maar tuurlijk hoeft incapabel niet meteen te betekenen dat je kinderen seksueel misbruikt. Ik zeg alleen dat de eisen m.i. veel te laag zijn. (en dat er uberhaupt incapabele mensen in zo'n kdv staan)
  maandag 13 december 2010 @ 17:10:11 #145
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89880171
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:02 schreef Qebbel het volgende:

[..]

:?!!!

NL telt maar 16,5 mln inwoners. Best apart dan; 50 mln kinderen. En ook best apart dat je door het gegeven dat er steeds minder kinderen worden geboren, je het aantal voor het gemak maar ff door 2 deelt. Gaat wel errug rap achteruit dan.

Maar goed: NL telde in 2007 2,3mln kinderen (0-18jr), door geboortedaling is dat in 2010 ongeveer 2,025 mln.

Dus 2 miljoen kinderen in Nederland.
Sorry, bedoelde over de gehele wereld, niet alleen in Nederland. ;)
En haalde wat zaken door elkaar, 50 miloen kinderen in de wereld zijn sexueel misbruikt.
En daarvan is ongeveer de helft ouder dan 12 jaar.

komt ervan als je 2 dingen tegelijk wilt doen, dat werkt niet. :D
  Admin maandag 13 december 2010 @ 17:10:46 #146
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_89880190
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:49 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Een vriend van mij werkt ook in de verpleging. Daar plaag ik hem graag mee ;).
Toch blijf ik verzorging iets typisch vrouwelijks vinden, net zoals ik zwaar lichamelijke beroepen meer een mannelijke aangelegenheid vind.
Prima! Welkom in de verpleging ^O^ Een van de zwaardere beroepen.
Was het gister de dag van de dader op pijnlijke manier vermoorden, is het vandaag de dag van: mannen uit bepaalde beroepen houden, "zovaak komt het niet voor" en gaat men ervan uit dat alleen mannen pedo's zijn.

Eigenlijk is deze hele reeks de achterlijkheid ten top ( in veel gevallen)

[ Bericht 0% gewijzigd door yvonne op 13-12-2010 17:15:59 ]
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 13 december 2010 @ 17:12:07 #147
31101 _Led_
pi_89880242
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef eleusis het volgende:

[..]

Anders ik wel. Net zoals ik niks van moslims en negers moet hebben, omdat een paar van hun collega's altijd maar aanslagen en overvallen plegen.
Uhm, dan kan je beter gewoon een hekel hebben aan mannen, ongeacht ras of geloof.
mannen zijn de grootste bezorgers van pijn en ellende in de wereld.

"Collega's" van jou, om maar even jouw termen te gebruiken.
zzz
  maandag 13 december 2010 @ 17:12:45 #148
189978 controlaltdelete
pi_89880262
Er zijn ook vrouwelijke pedo's maar ze vallen minder snel op. Een man die vaak kinderen op de schoot neemt is sneller verdacht dan als een vrouw het doet. Dat alleen mannen pedo zijn is onzin.
pi_89880269
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef Gia het volgende:

[..]

Hou toch op. Een vriend van mij heeft ook een opleiding in de verpleging gedaan, die zaten met 2 jongens in een klas met 25 meiden. Dat lijkt me dan ook het grote voordeel van een opleiding verpleging :P
  maandag 13 december 2010 @ 17:13:37 #150
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_89880292
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:04 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik snap hem niet? We hebben iets van 16 miljoen inwoners, hoe kom jij dan aan 50 miljoen kids?

V.
Ik haalde wat dingen door elkaar en daarom verwoorde ik me verkeerd, zie boven voor uitleg. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')