Zo wordt het wel vaak gezien. Als een oppas baantje.quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom doe je zo minderwaardig over mensen die zo'n werk doen?
quote:Politie:melding wel serieus genomen
De Amsterdamse politie spreekt tegen dat er in 2008 niet serieus is gekeken naar een melding op kinderdagverblijf 't Hofnarretje over seksueel misbruik.
De chef van de zedenpolitie zei voor AT5 dat er destijds contact is geweest met de leiding van de kinderopvang. Dat heeft toen niet tot een strafrechtelijk onderzoek geleid.
De zaak was aangekaart door de moeder van een kind dat slachtoffer is in de omvangrijke zedenzaak die gisteren naar buiten kwam. Zij zegt dat haar klacht in 2008 niet serieus is genomen. De politie wil niet ingaan op de vraag of er in 2008 een beoordelingsfout is gemaakt.
het verdient geen flikker en heeft amper opleiding nodig.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef made het volgende:
vind het nou net geen onbenullenbaan.
Ik zou ten eerst binnen 10 seconden gek zijn. LOL
Maar de verantwoordelijkheden die je hebt....
Er komt wel wat meer bij kijken hoor. Het zegt meer wat over jullie zelf, als jullie zo denken. Ik ben ziekenverzorgende, en mensen die een beetje onbenullig zijn denken ook dat dat vaak niet meer is dan billen afvegen.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het is wel het beeld dat leeft in de samenleving. Iedereen kan toch wel een beetje luiers verschonen en zo?
Ik ben getrouwd met zo'n onbenul, en ik kan je vertellen dat er wel wat meer bij komt kijken. Heel veel mensen zouden het niet uithouden in zo'n baan.quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Het is wel het beeld dat leeft in de samenleving. Iedereen kan toch wel een beetje luiers verschonen en zo?
Jij weet duidelijk niet waar je over praat.quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het verdient geen flikker en heeft amper opleiding nodig.
Ik heb er respect voor. Ik hou van m'n zoontje en ben gek op hem, maar tien van die mannetjes om me heen dag in dag uit. Aaargh....!quote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met zo'n onbenul, en ik kan je vertellen dat er wel wat meer bij komt kijken. Heel veel mensen zouden het niet uithouden in zo'n baan.
V.
Nou heel eerlijk? Ik werd pas wat makkelijker daarmee toen mijn kinderen rond de zes a zeven jaar en wat mondiger waren. Voor die tijd liet ik ze eigenlijk alleen spelen bij mensen die ik echt kende. Nou woon ik in een kinderrijke buurt en in een goed overzichtelijk hofje dus vaak speelden ze hier gewoon voor de deur met vriendjes en hielden alle ouders een oogje in het zeil.quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Hoe goed moet je de ouders van een vriendje kennen voordat je kind daar mag gaan spelen?
Alsof opleiding het enige is dat bij zo'n baan komt kijken. Ik denk dat een hoop mensen die wel een ''echte'' opleiding hebben afgerond niet geschikt zijn voor deze baan.quote:Op maandag 13 december 2010 14:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het verdient geen flikker en heeft amper opleiding nodig.
quote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Er komt wel wat meer bij kijken hoor. Het zegt meer wat over jullie zelf, als jullie zo denken. Ik ben ziekenverzorgende, en mensen die een beetje onbenullig zijn denken ook dat dat vaak niet meer is dan billen afvegen.
Ik zeg dat dat het beeld is dat er in de samenleving leeft, niet dat ik het daarmee eens ben...quote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met zo'n onbenul, en ik kan je vertellen dat er wel wat meer bij komt kijken. Heel veel mensen zouden het niet uithouden in zo'n baan.
V.
Dat is het ook, alleen doe je met homoseksualiteit een ander geen kwaad aan, dat zijn 2 volwassenen die samen een (seksuele) relatie aangaan.quote:Op maandag 13 december 2010 14:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
Even serieus
Ik vind nog steeds dat pedofilie een ziekte/afwijking is die net als homo niet te genezen is.
Wheee, en ineens wordt homoseksualiteit op een hoop geschoven met pedofilie en moordenaars. Lekkere jaren 50 instelling!quote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is het ook, alleen doe je met homoseksualiteit een ander geen kwaad aan, dat zijn 2 volwassenen die samen een (seksuele) relatie aangaan.
Bij pedofilie is dat niet zo, dus dan kan het wel een aangeboren afwijking zijn, maar dat wil niet zeggen dat diegene zijn gang maar kan gaan.
Net als dat sommige moordenaars ook een aangeboren afwijking in de hersenen hebben en daarom gaan moorden, dat maakt het nog niet ok om ze los te laten lopen.
Als pedo's vrij komen is de kans nog steeds groot dat ze weer een kind misbruikenquote:Op maandag 13 december 2010 14:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is het ook, alleen doe je met homoseksualiteit een ander geen kwaad aan, dat zijn 2 volwassenen die samen een (seksuele) relatie aangaan.
Bij pedofilie is dat niet zo, dus dan kan het wel een aangeboren afwijking zijn, maar dat wil niet zeggen dat diegene zijn gang maar kan gaan.
Net als dat sommige moordenaars ook een aangeboren afwijking in de hersenen hebben en daarom gaan moorden, dat maakt het nog niet ok om ze los te laten lopen.
En na een babbeltje van 5 minuten weet je of je die persoon kunt vertrouwen met je kind?quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mijn zoon is 1 jaar oud dus is dat nog niet echt aan de orde. Als ie straks naar de kleuterschool gaat wil ik een van de ouders na school dan wel even spreken ja. Lijkt me niet meer dan normaal, op die leeftijd kunnen ze dat nog niet echt zelf.
Tuurlijk, maar dan ga je uit van de goedheid van de mensquote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef made het volgende:
Zou seriemoordenaar ook aangeboren kunnen zijn ?
Mijn mening, pedofilie is een ziekte, als je merkt dat je zelf met zulke gevoelens rondloopt wees dan een vent en ga hulp zoeken. En dan niet op en KDV werken !
Ik heb mijn oudste regelmatig met ene vreemde mee laten gaan, als ze bij een vriendje of vriendinnetje ging spelen, die ouders ken ik van het schoolplein maar meer ook niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat is mij ook een raadsel. Zou mijn keuze nooit zijn. Net als een vreemde oppas in m;n huis. Ik wil geen vreemde in mijn huis als ik weg ben.
En ik zou m'n zoontje dan ook niet naar een vreemde thuis brengen.
Zo staat het in de markt, dat verzin ik niet.quote:Op maandag 13 december 2010 14:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Waarom doe je zo minderwaardig over mensen die zo'n werk doen?
Ik geloof dat eigenlijk wel sterk dat door de vele haat in je opvoeding en de dingen die je hebt gezien dat je daardoor een moordenaar wordt.quote:Op maandag 13 december 2010 14:44 schreef made het volgende:
Zou seriemoordenaar ook aangeboren kunnen zijn ?
Mijn mening, pedofilie is een ziekte, als je merkt dat je zelf met zulke gevoelens rondloopt wees dan een vent en ga hulp zoeken. En dan niet op en KDV werken !
Ehhhh ja daar ga ik eigenlijk altijd wel van uit, mensen worden niet als mordenaar geboren.quote:Op maandag 13 december 2010 14:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan ga je uit van de goedheid van de mens
Zodat deze meneer een korte gevangenis straf krijgtquote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef StormWarning het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom foto's van deze dude overal bij de nieuwsberichten staan terwijl hij allang opgepakt is?
Hij heeft als oppas enzo gewerkt, politie 'hoopt' nog meer slachtoffertjes te kunnen vinden door ouders die hem als hun oppas herkennen, etc.quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef StormWarning het volgende:
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom foto's van deze dude overal bij de nieuwsberichten staan terwijl hij allang opgepakt is?
Ik heb niks tegen homofilie hoor, ben zelfs bisexueel.quote:Op maandag 13 december 2010 14:43 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Wheee, en ineens wordt homoseksualiteit op een hoop geschoven met pedofilie en moordenaars. Lekkere jaren 50 instelling!
Omdat er misschien ouders zijn die hem ooit als oppas in huis hebben gehad?quote:Op maandag 13 december 2010 14:47 schreef StormWarning het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |