Hihi, jij zei pakken.quote:Op maandag 13 december 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ja Benny zo vroeg! Ik zit nu in de metro
Ik moet nog een half uur reizen voor ik de trein kan pakken
Maar 63? Dat is toch zat.quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck mijn telefoon heeft niet opgeladen vannacht!
Maar 63% over ik ga offline
quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck mijn telefoon heeft niet opgeladen vannacht!
Maar 63% over ik ga offline
Het siert jequote:Op maandag 13 december 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg even wat er gisteravond aan de orde was
Waar ga je heenquote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik vooruit of achteruit zit nu
Je maakt het echt tot een belevenis.quote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik vooruit of achteruit zit nu
quote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je maakt het echt tot een belevenis.
Fris zoals in fris gewassen, schone kleren en een luchtje/quote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan jullie de week ook weer fris in?
ik moest glimlachenquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel dingen gevraagd aan Benny via whatsapp
Zo voelt het anders nietquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan jullie de week ook weer fris in?
Eerst de auto gestart, toen haren doen, tanden poetsen etc.quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, maar gelukkig goed verzorgd de deur uit. Neem ik ook aan van Patje.
Waarom ruik ik ineens sardientjesquote:Op maandag 13 december 2010 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel zo prettig, een warm blik om in te rijden.
Echt, je bent het niet zelf.quote:Op maandag 13 december 2010 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom ruik ik ineens sardientjes
Een sprinter denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik zit in een trein die is wit met blauw
Ik dacht dat ik verkeerd zat
quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is net als voetbalschoenen c_a. Eerst waren ze allemaal zwart, nu hebben ze allerlei kleuren.
Ik ben een poesquote:Op maandag 13 december 2010 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar nu zin in Sardientjes hebben? Dan ben je echt al met je hoofd een paar uur verder.
Waar ga je heen dan? Sprinters duren zo lang...quote:Op maandag 13 december 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat stond op het bordje idd
Naar Amsterdam Bijlmer of zoiets, een uurtje. En ik moet niet plassen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Sprinters duren zo lang...
En C_A...in de nieuwe Sprinter is er geen toilet
quote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar Amsterdam Bijlmer of zoiets, een uurtje. En ik moet niet plassen.
Oh ja X-Factor vandaagquote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar Amsterdam Bijlmer of zoiets, een uurtje. En ik moet niet plassen.
Opnemenquote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben al een half uur mijn stem op gang aan het zingen.
Wat zing je?quote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben al een half uur mijn stem op gang aan het zingen.
Ik vond 1 meisje leuk, weet alleen niet meer of ze door was. Ze zong Spaans en is Spaansquote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben jullie al talenten gezien de vorige auditie?
Je hebt een heel uitgebreid repertoirequote:Op maandag 13 december 2010 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met de radio mee. O.a. Blof, Jochem Meyer, Hurts. Nu Seven Nation Army.
Sumera is backquote:Op maandag 13 december 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond 1 meisje leuk, weet alleen niet meer of ze door was. Ze zong Spaans en is Spaans
Gooi een kwartje (die originele) in me en ik zing mee.quote:Op maandag 13 december 2010 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt een heel uitgebreid repertoire
quote:Op maandag 13 december 2010 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Lost van Jonathan Jeremiah. Heerlijke afsluiter voor ik ga bellen.
Ok, 18 maart neem ik kwartjes meequote:Op maandag 13 december 2010 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gooi een kwartje (die originele) in me en ik zing mee.
quote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, 18 maart neem ik kwartjes mee
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 13 december 2010 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta voor woensdag op de XFA gastenlijst.
Zeker zijn er dan audities, de vriendin van mijn zusje moet dan. Deze datum stond voor haar al een tijd vast.quote:Op maandag 13 december 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Dan zijn er geen audities?
Of is dit een ingelaste auditieronde?
Ow ok...quote:Op maandag 13 december 2010 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker zijn er dan audities, de vriendin van mijn zusje moet dan. Deze datum stond voor haar al een tijd vast.
Dan zit er dus geen gel in! Moet je stiekem zelf auditeren bij X Factor, als verrassing voor c-a?quote:
sssst... iets met een serenadequote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zit er dus geen gel in! Moet je stiekem zelf auditeren bij X Factor, als verrassing voor c-a?
ehm, alsie daar echt niet stopt... stap dan op een ander station in amsterdam uit. Rij ik daar wel naartoequote:Op maandag 13 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeeeeeeeeeeelp!!
Benny er staat opeens stopt niet in Amsterdam Bijlmer!!!!
Dat stond bij Abcoude station
Te jong denk ik. Donker haar en hij kijkt me aan! Omg! Oogcontact! Kut ik ga blozenquote:Op maandag 13 december 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, Duschka, Benny, C_A
C_A specs
quote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te jong denk ik. Donker haar en hij kijkt me aan! Omg! Oogcontact! Kut ik ga blozen
Jong is goed als je thuis een ouder exemplaar hebt zittenquote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te jong denk ik. Donker haar en hij kijkt me aan! Omg! Oogcontact! Kut ik ga blozen
C_A met de treinquote:Op maandag 13 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeeeeeeeeeeelp!!
Benny er staat opeens stopt niet in Amsterdam Bijlmer!!!!
Dat stond bij Abcoude station
Hij stopte er wel opeensquote:Op maandag 13 december 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, alsie daar echt niet stopt... stap dan op een ander station in amsterdam uit. Rij ik daar wel naartoe
Ik begrijp je leedquote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie die lelijke hamburger weer
quote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de slappe lach en 2 jaszakken vol goedemorgen-shit
quote:Op maandag 13 december 2010 10:31 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de slappe lach en 2 jaszakken vol goedemorgen-shit
Is het 3 slokken en dan op? Want dat lurk je het in 1 hap op zodra je dorst hebtquote:Op maandag 13 december 2010 10:40 schreef iBenny het volgende:
Ik heb nu 6 van die dingen... en alleen omdat ik op het verkeerde perron stond
PatrrrrrriQuequote:Op maandag 13 december 2010 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik voel me alsof er een wals over mn gezicht i gegaan, en zo zie ik er ook uit
De verre reis nog nietquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een opluchting plassen
Plassen in Amsterdam, zal ik er naast plassen?
Neeee ik ben te netjes
Ik spuug straks wel even op de grond voor pisces
zoiets jaquote:Op maandag 13 december 2010 10:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is het 3 slokken en dan op? Want dat lurk je het in 1 hap op zodra je dorst hebt
quote:Op maandag 13 december 2010 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een opluchting plassen
Plassen in Amsterdam, zal ik er naast plassen?
Neeee ik ben te netjes
Ik spuug straks wel even op de grond voor pisces
Doe ikquote:Op maandag 13 december 2010 10:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Gewoon ff 1 keer ja, op een tegeltje
nee, wel over zijn witte tandenquote:Op maandag 13 december 2010 11:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een complimentje gemaakt over zijn glimmende insigne?
Volgende keer geven we je een digi mee, "Op reis met C_A"quote:Op maandag 13 december 2010 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik
Ow superlekkere mooie donkere beveiliginsman hier
12, maar denk 1 uurquote:Op maandag 13 december 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe laat beginnen de audities vandaag, Benny?
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 11:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Met c_a op reis lijkt me echt een feest.
Ja klopt. Nu voel ik me wel okee. Even naar de Lidl geweest voor de boodschapjes. en misschien dadelijk naar de Action, maar dat is voor latere zorgquote:Op maandag 13 december 2010 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos! Is gebeurd, nu weer verder denken hoe je mood goed/beter te krijgen.
Borisz! Lekker in de boeken, ik vond dat altijd totaal niet vervelend.
Ja is niet elke maandag precies zoals je zegt. Nu is mijn levensstijl in het weekend ook compleet anders dan door de week.quote:Op maandag 13 december 2010 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker.
Bij mij is de ene maandag de andere niet. Het gaat me voor de wind vandaag.
Dit.quote:Op maandag 13 december 2010 12:59 schreef borisz het volgende:
Al in geen jaren bij de Aldi geweest.. Dan ga ik liever naar de Lidl
.
Nou qua geur en smaak wel hoorquote:Op maandag 13 december 2010 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
De stap van sardientjes naar tonijn is ook niet zo groot.
Ik ga de Aldi eens bezoeken.Vind ik het fijne van de maandag, het breekt zo lekker de dag.
Stomp ze in elkander patj0nquote:Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat weer een mongols op het station..
Yayquote:Op maandag 13 december 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
Ik mag donderdag op gesprek bij E&Y. Hopelijk valt er een stage uit te slepen.
Het sneeuwt dus de trein ging over de kop terwijl die onderweg was van Groningen naar Delfzijl en toen viel die met horten en stoten neer en nu lig je op het perron? Wauwquote:Op maandag 13 december 2010 13:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh het ov gaat nu al over de kop van grunn naar delfzijl.. Trein stottert, staan aan de andere kant van het perron
Bij Xenos hebben ze meestal ook een hele meuk?quote:Op maandag 13 december 2010 14:25 schreef Bos81 het volgende:
Succes bij Ernst en Young Borisz.
En terug van de Action en ik voel me al weer een stuk beter, al hadden ze niet veel voor op mijn kamer. Misschien morgen even naar de Blokker ofzo
De wekelijkse boodschappen. Nu weer druk typen!quote:Op maandag 13 december 2010 13:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou qua geur en smaak wel hoor
Wat ga je bij de Aldi doen?
Ja zit ook al aan te denken, maar dat wordt dan waarschijnlijk donderdag. Dan heb ik iets meer tijd.quote:Op maandag 13 december 2010 14:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij Xenos hebben ze meestal ook een hele meuk?
Waar ben je naar op zoek danquote:Op maandag 13 december 2010 14:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zit ook al aan te denken, maar dat wordt dan waarschijnlijk donderdag. Dan heb ik iets meer tijd.
Peruaanseblokfluitbandmutsquote:Op maandag 13 december 2010 14:29 schreef PatriQue89 het volgende:
In mijn kerstpakket zat deze(en ik heb vanacht maar 3 uur geslapen, let er maar niet op
)
[ afbeelding ]
Gewoon naar leuke kerstdecoratie voor op mijn slaapkamer, gewoon iets kleins, en iets wat kan staan en liggen. Ophangen is een ander verhaal, daarvoor moet ik eerst toestemming vragen aan de begeleiding en als dat zover is, is kerst alweer voorbij, dus dat gaat hem niet worden.quote:
Zo'n soort muts die jij (patje) omschrijft heb ik teovallig vandaag wel bij de action meegenomen. ZIt lekker over mijn oren itt tot mijn andere muts.quote:
Hmm, oke... Zou je inderdaad bij de Blokker en Xenos kunnen kijken, dat hebben ze dat soort frutsels welquote:Op maandag 13 december 2010 14:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gewoon naar leuke kerstdecoratie voor op mijn slaapkamer, gewoon iets kleins, en iets wat kan staan en liggen. Ophangen is een ander verhaal, daarvoor moet ik eerst toestemming vragen aan de begeleiding en als dat zover is, is kerst alweer voorbij, dus dat gaat hem niet worden.
Heb je hem zomaar meegenomen? niet eens betaald?quote:Op maandag 13 december 2010 14:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo'n soort muts die jij (patje) omschrijft heb ik teovallig vandaag wel bij de action meegenomen. ZIt lekker over mijn oren itt tot mijn andere muts.
Wie nietquote:
Nee, ik ben een meesterdief, dat weet je toch?quote:Op maandag 13 december 2010 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb je hem zomaar meegenomen? niet eens betaald?
Waarquote:Op maandag 13 december 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Als de sneeuw van alcohol was gemaakt, lag ik nu met een alcoholvergiftiging in het ziekenhuis.. zo hard sneeuwt het
Voor hoeveel? Als het een beetje te doen is mag je er wel een voor me halen.quote:
Maak daar 2 van, bazenmutsquote:Op maandag 13 december 2010 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je de moeite wilt doen, heel graag.
Jaquote:Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha, jullie willen echt zo'n muts?
Wat voor kleuren zijn er danquote:
Doe mij deze maar, lekker fleurig!quote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet ik eigenlijk niet...
zal morgen foto's maken, en whatsappen!
die ik ook heb?quote:Op maandag 13 december 2010 14:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Doe mij deze maar, lekker fleurig!
Haha.quote:Op maandag 13 december 2010 14:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Eigenlijk had ik moeten zeggen dat ze duurder waren... dikke kaching voor mij dan.. nu nietGrrr
Ja dat is wel een voordeel van het begeleid wonen, maar op den duur moet ik het allemaal zelf doen en rest er enkel controle of aansturingquote:Op maandag 13 december 2010 14:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Grrr, ik wil ook iemand die de wc komt schoonmaken hier ..
okquote:
Weinigquote:Op maandag 13 december 2010 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog wat opvallends meegemaakt vandaag, Michhas? Ook al is het maar iets kleins en alledaags.
Jammer. Ik heb wel een leuk verhaal voor morgen over een uitgegraven put. Maar dan heb ik het over werk. Ik kwam bij de Aldi nog wel een kippenveertje tegen in het eierdoosje.quote:
Het sarcasme druipt er vanafquote:Op maandag 13 december 2010 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jammer. Ik heb wel een leuk verhaal voor morgen over een uitgegraven put. Maar dan heb ik het over werk. Ik kwam bij de Aldi nog wel een kippenveertje tegen in het eierdoosje.
Bekka Pleur!quote:Op maandag 13 december 2010 15:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee Bella!
Ik typte even Bekka, heeft ook wel wat.
Moest meteen aan Stefan denken toen ik dat lasquote:
quote:Op maandag 13 december 2010 15:42 schreef Zeroku het volgende:
Noord-Korea dreigt met atoomoorlog
Dit is pas nieuws.
quote:
Zaad?quote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb liever wt anders in mijn neus..
As ifquote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeyo?quote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
De neus droogt nu op, mooi bruin staat niet lelijk.quote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan wel speed hea.quote:Op maandag 13 december 2010 15:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Nee, geen zaad sjeffrie... zo ordinair ben ik nou ook weer niet..
doe mij maar een wit lijntje
Als ik en Martin ook die muts hebben gaan we voor de aldi een Peruaanse panfluit band opstarten.quote:
Ik wil niets liever.quote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik en Martin ook die muts hebben gaan we voor de aldi een Peruaanse panfluit band opstarten.
Gaan we kei veel doekoes binnenharken jatog xD
Leukquote:
South Parkquote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik en Martin ook die muts hebben gaan we voor de aldi een Peruaanse panfluit band opstarten.
Levensdoel numero uno!quote:Op maandag 13 december 2010 15:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Oké, Sophie Kinsella.quote:
Wel even de kleuren door whatsappen hequote:Op maandag 13 december 2010 15:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
morgen ga ik ook een voor martin en voor patrick kopen!
Ken je me nog? is best een aardig boek van haar handquote:
Yess!!quote:Op maandag 13 december 2010 15:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel even de kleuren door whatsappen he
Ik heb ook bepaalde boeken gelezen, op zich niet verkeerd!quote:Op maandag 13 december 2010 15:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ken je me nog? is best een aardig boek van haar hand
Staat genoteerd.quote:
De shopaholics ?quote:Op maandag 13 december 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb ook bepaalde boeken gelezen, op zich niet verkeerd!
Ja die geloof ik.quote:
en Olé'squote:Op maandag 13 december 2010 15:59 schreef PatriQue89 het volgende:
En dan kunnen we van de opbrengst van onze panfluit-act golden power en schultenbrauer kopen!
Dat eerste boek von dik nog wel grappig, de tweede werd al een stuk minder en de derde...toen heb ik het boek (omnibus) maar weggegevenquote:
En knoepertsquote:
Het is ook allemaal een beetje hetzelfde, vrouw bedrogen door vriend, vrouw succesvol advocate, vrouw gaat 10 maanden naar Italie om daar nieuw leven te beginnen, zoiets allemaalquote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat eerste boek von dik nog wel grappig, de tweede werd al een stuk minder en de derde...toen heb ik het boek (omnibus) maar weggegeven
Wat een slimme marketingtruc is dat. Gewoon steeds minder leuk schrijven bij een omnibus. Zo verspreidt ze de boeken weer een stuk verder.quote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat eerste boek von dik nog wel grappig, de tweede werd al een stuk minder en de derde...toen heb ik het boek (omnibus) maar weggegeven
Ik heb die reeks niet gelezen en ben het eigenlijk ook niet van plan. Hoewel dat boek wat ik dus gelezen had, wel beviel, maar geef mij toch maar een spannender of mooier indrukwekkender boek, dan dit soort chicklits. Hoewel ik nu wel weer in een chicklit bezig ben. Voor de afwisselingquote:Op maandag 13 december 2010 16:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, daar was ik bij,quote:
ja, ik vraag me soms ook af waarom ik een penis heb en geen vaginaquote:Op maandag 13 december 2010 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Bos is een vrouw, want leest chicklits!
quote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, ik vraag me soms ook af waarom ik een penis heb en geen vagina
make that: penisjequote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Godverquote:Op maandag 13 december 2010 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Uitzoeken is zeker wel beter.quote:Op maandag 13 december 2010 16:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb trouwens mijn (eerste) kerstpakket binnen.Vanwege mijn bewonersraadswerkzaamheden
ZO;n uitzoekboekje. Ik denk dat ik ga kiezen uit wat dvd's of cd's. Ik moet nog kijken welke ze op voorraad hebben
Wat moet jij nu met een muts als je ook knakworsten krijgtquote:Op maandag 13 december 2010 16:12 schreef PatriQue89 het volgende:
ik heb mijn muts gekregen, kerstkransjes, deo, wijn, bier, knakworsten, nieuwjaarsrolletjes, slagroom, drop
het zijn magere miniworstjes..quote:Op maandag 13 december 2010 16:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat moet jij nu met een muts als je ook knakworsten krijgt
Van die zorgvuldig door getinte mensen geplukte thee waarvan er een dikke 10 eurocent naar hunzelf toegaat waardoor hun kindjes een dag langer rijst kunnen eten?quote:Op maandag 13 december 2010 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om die troep die mijn ouders krijgen. Allemaal gekkigheid uit de wereldwinkel.
Ja en ik krijg waarschijnlijk nog zo;n boekje voor mijn vrijwilligerswerk al verwacht ik daarvan het boekje voor vrijwillgers/stagaires dat waarschijnlijk iets anders in elkaar steekt. Dit lijkt mij het volwaardige pakket voor werknemers omdat het goudkleurig is, vorig jaar kreeg ik een zilveren en vaste een gouden.quote:
Was het maar thee. Het zijn eerder aparte keiharde koekjes/bamboeknabbels met een zwart gelei-achtige substantie in een potje erbij en meer van die niet te plaatsen delicatessen. Wel op die 10 eurocent manier verbouwd natuurlijk.quote:Op maandag 13 december 2010 16:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van die zorgvuldig door getinte mensen geplukte thee waarvan er een dikke 10 eurocent naar hunzelf toegaat waardoor hun kindjes een dag langer rijst kunnen eten?
Lekker exotisch.quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was het maar thee. Het zijn eerder aparte keiharde koekjes/bamboeknabbels met een zwart gelei-achtige substantie in een potje erbij en meer van die niet te plaatsen delicatessen. Wel op die 10 eurocent manier verbouwd natuurlijk.
Veul plezier!quote:Op maandag 13 december 2010 16:19 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu ga ik even de seizoensafsluiter van Dexter kijken.Te benieuwd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |