Hihi, jij zei pakken.quote:Op maandag 13 december 2010 08:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ja Benny zo vroeg! Ik zit nu in de metro
Ik moet nog een half uur reizen voor ik de trein kan pakken
Maar 63? Dat is toch zat.quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck mijn telefoon heeft niet opgeladen vannacht!
Maar 63% over ik ga offline
quote:Op maandag 13 december 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
Fuck mijn telefoon heeft niet opgeladen vannacht!
Maar 63% over ik ga offline
Het siert jequote:Op maandag 13 december 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik zeg even wat er gisteravond aan de orde was
Waar ga je heenquote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik vooruit of achteruit zit nu
Je maakt het echt tot een belevenis.quote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik weet niet of ik vooruit of achteruit zit nu
quote:Op maandag 13 december 2010 09:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je maakt het echt tot een belevenis.
Fris zoals in fris gewassen, schone kleren en een luchtje/quote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan jullie de week ook weer fris in?
ik moest glimlachenquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb al veel te veel dingen gevraagd aan Benny via whatsapp
Zo voelt het anders nietquote:Op maandag 13 december 2010 09:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaan jullie de week ook weer fris in?
Eerst de auto gestart, toen haren doen, tanden poetsen etc.quote:Op maandag 13 december 2010 09:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, maar gelukkig goed verzorgd de deur uit. Neem ik ook aan van Patje.
Waarom ruik ik ineens sardientjesquote:Op maandag 13 december 2010 09:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel zo prettig, een warm blik om in te rijden.
Echt, je bent het niet zelf.quote:Op maandag 13 december 2010 09:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waarom ruik ik ineens sardientjes
Een sprinter denk ikquote:Op maandag 13 december 2010 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik zit in een trein die is wit met blauw
Ik dacht dat ik verkeerd zat
quote:Op maandag 13 december 2010 09:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is net als voetbalschoenen c_a. Eerst waren ze allemaal zwart, nu hebben ze allerlei kleuren.
Ik ben een poesquote:Op maandag 13 december 2010 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar nu zin in Sardientjes hebben? Dan ben je echt al met je hoofd een paar uur verder.
Waar ga je heen dan? Sprinters duren zo lang...quote:Op maandag 13 december 2010 09:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat stond op het bordje idd
Naar Amsterdam Bijlmer of zoiets, een uurtje. En ik moet niet plassen.quote:Op maandag 13 december 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Waar ga je heen dan? Sprinters duren zo lang...
En C_A...in de nieuwe Sprinter is er geen toilet
quote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar Amsterdam Bijlmer of zoiets, een uurtje. En ik moet niet plassen.
Oh ja X-Factor vandaagquote:Op maandag 13 december 2010 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Naar Amsterdam Bijlmer of zoiets, een uurtje. En ik moet niet plassen.
Opnemenquote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben al een half uur mijn stem op gang aan het zingen.
Wat zing je?quote:Op maandag 13 december 2010 09:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben al een half uur mijn stem op gang aan het zingen.
Ik vond 1 meisje leuk, weet alleen niet meer of ze door was. Ze zong Spaans en is Spaansquote:Op maandag 13 december 2010 09:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hebben jullie al talenten gezien de vorige auditie?
Je hebt een heel uitgebreid repertoirequote:Op maandag 13 december 2010 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met de radio mee. O.a. Blof, Jochem Meyer, Hurts. Nu Seven Nation Army.
Sumera is backquote:Op maandag 13 december 2010 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond 1 meisje leuk, weet alleen niet meer of ze door was. Ze zong Spaans en is Spaans
Gooi een kwartje (die originele) in me en ik zing mee.quote:Op maandag 13 december 2010 09:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hebt een heel uitgebreid repertoire
quote:Op maandag 13 december 2010 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu Lost van Jonathan Jeremiah. Heerlijke afsluiter voor ik ga bellen.
Ok, 18 maart neem ik kwartjes meequote:Op maandag 13 december 2010 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gooi een kwartje (die originele) in me en ik zing mee.
quote:Op maandag 13 december 2010 09:55 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, 18 maart neem ik kwartjes mee
Weet je dat zeker?quote:Op maandag 13 december 2010 09:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik sta voor woensdag op de XFA gastenlijst.
Zeker zijn er dan audities, de vriendin van mijn zusje moet dan. Deze datum stond voor haar al een tijd vast.quote:Op maandag 13 december 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Dan zijn er geen audities?
Of is dit een ingelaste auditieronde?
Ow ok...quote:Op maandag 13 december 2010 10:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker zijn er dan audities, de vriendin van mijn zusje moet dan. Deze datum stond voor haar al een tijd vast.
Dan zit er dus geen gel in! Moet je stiekem zelf auditeren bij X Factor, als verrassing voor c-a?quote:
sssst... iets met een serenadequote:Op maandag 13 december 2010 10:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan zit er dus geen gel in! Moet je stiekem zelf auditeren bij X Factor, als verrassing voor c-a?
ehm, alsie daar echt niet stopt... stap dan op een ander station in amsterdam uit. Rij ik daar wel naartoequote:Op maandag 13 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeeeeeeeeeeelp!!
Benny er staat opeens stopt niet in Amsterdam Bijlmer!!!!
Dat stond bij Abcoude station
Te jong denk ik. Donker haar en hij kijkt me aan! Omg! Oogcontact! Kut ik ga blozenquote:Op maandag 13 december 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
Miauw, Duschka, Benny, C_A
C_A specs
quote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te jong denk ik. Donker haar en hij kijkt me aan! Omg! Oogcontact! Kut ik ga blozen
Jong is goed als je thuis een ouder exemplaar hebt zittenquote:Op maandag 13 december 2010 10:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Te jong denk ik. Donker haar en hij kijkt me aan! Omg! Oogcontact! Kut ik ga blozen
C_A met de treinquote:Op maandag 13 december 2010 10:19 schreef charmed_angel het volgende:
Heeeeeeeeeeeeelp!!
Benny er staat opeens stopt niet in Amsterdam Bijlmer!!!!
Dat stond bij Abcoude station
Hij stopte er wel opeensquote:Op maandag 13 december 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
ehm, alsie daar echt niet stopt... stap dan op een ander station in amsterdam uit. Rij ik daar wel naartoe
Ik begrijp je leedquote:Op maandag 13 december 2010 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie die lelijke hamburger weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |