Ik simpel en cynisch??quote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef Oksel het volgende:
Netsplitter, doe's niet zo simpel aub.Ik weet dat je (gedeeltelijk) cynisch bent, maar het gaat wat (te) ver.
Omdat je met een verdachte kerel nog kan praten en met een hond niet. Zo'n hond dribbelt gewoon rechtstreeks op je af, terwijl je bij een soepjurk kan roepen dat ie moet gaan liggen enzo.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben alleen benieuwd naar de drijfveer er achter.
Waarom een hond meteen wordt neergeschoten een een persoon niet.
Ook al gedraagt die zich verdacht of poogt juist niet op te vallen.
Adrenaline gemixt met de gitzwarte militaire humor.quote:Op donderdag 16 december 2010 11:15 schreef dapluiz het volgende:
De hond krijgt tig reply's, maar niemand heeft het over de niet zo handige uitspraak "Dood en verderf zaaien, heerlijk!" ?
Niet dat ik die schokkend vond hoor, wat die psycholoog ook zei, tijdens dat soort moment zeg je wel meer dankzij de adrenaline
Verder niks dan respect ook, werkt zelf ook bij defensie, alleen als nukubu
Sorry, maar hier kan ik maar een reactie op geven:quote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Pumatje het volgende:
zou heel goed kunnen, dat beestje werd erg goed verzorgd.
ook had 11tk een eigen hondje...
en een collega van mij vertelde dat hij een schorpioen als huisdier had..
en altijd op oefening, merk ik dat er vanuit Militairen een fascinatie voor de Natuur uitgaat..
dat hoor je natuurlijk nooitwij zijn die-hard killers volgens de Media en Groenlinks/SP/PvdD
Ik had je hoger aangeslagen ja.quote:
echt?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik had je hoger aangeslagen ja.
Ik weet ook van militairen die honden op de basis moesten ruimen en dat deden door grappend pate op de loop van het wapen te smeren. Niet allemaal dierenvrienden dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Pumatje het volgende:
zou heel goed kunnen, dat beestje werd erg goed verzorgd.
ook had 11tk een eigen hondje...
en een collega van mij vertelde dat hij een schorpioen als huisdier had..
en altijd op oefening, merk ik dat er vanuit Militairen een fascinatie voor de Natuur uitgaat..
dat hoor je natuurlijk nooitwij zijn die-hard killers volgens de Media en Groenlinks/SP/PvdD
En waar heb je die wijsheid vandaan? Via via via via via via via?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:24 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik weet ook van militairen die honden op de basis moesten ruimen en dat deden door grappend pate op de loop van het wapen te smeren. Niet allemaal dierenvrienden dus.
Jij gelooft het niet?quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:34 schreef CpV het volgende:
En waar heb je die wijsheid vandaan? Via via via via via via via?
Van de luitenant die die mannen heeft aangesproken op hun gedrag.quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:46 schreef CpV het volgende:
Volgens mij zei ik dat niet. Ik vraag alleen hoe je aan die wijsheid komt?
Ok, dankjequote:Op vrijdag 17 december 2010 15:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Van de luitenant die die mannen heeft aangesproken op hun gedrag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |