Jij werkt vast niet bij de recherche?quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Zith het volgende:
[..]
nee, want dit betekent ook dat ze al zwanger kon zijn geweest voordat ze TS ontmoette
quote:Op maandag 13 december 2010 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Uiteindelijk hebben we de keuze gemaakt om het kind te houden, na lang denken en praten.
Ik heb met nadruk even het woordje 'we' vettig gemaakt. Wat klopt hier nietquote:Op maandag 13 december 2010 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Zij wou het absoluut niet omdat ze het moord vond.
Dat klinkt echt best wel foute boel als je het zo op een rijtje zet...quote:Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Logical het volgende:
[..]
10 weken geleden heb je haar ontmoet
9 weken geleden begon de relatie
9 weken is ze nu zwanger
dus 7 weken geleden zou haar menstruatie moeten zijn begonnen?
en 6 weken geleden, op een zondagochtend, vertelde ze je dat ze zwanger was?
en 5 weken geleden begonnen de irritaties?
quote:Zo 2,5 maand geleden heb ik een leuke meid leren kennen in de kroeg. We raakte aan de praat, en na ongeveer een week begonnen we een relatie.
Na een maand kwamen er wat lichte irritaties.
Tot zij mij op een zondagochtend opbelt en zegt dat ze een week over tijd is met haar menstruatie.
Ze is nu ongeveer 9 weken, ze heeft over 3 weken de eerste echo
Dan is het dus iets zoals:quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
hoe ze die 9 weken berekenen?
Het aantal weken wordt berekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.
Dus dat betekent hier (ervan uitgaande dat TS het aantal weken noemt dat ze van de huisarts oid te horen hebben gekregen) dat het dus pas ca 7 weken geleden bevrucht is......
Inderdaad, de enige manier waarop je het toch (indirect) gedaan kan krijgen is als je weigert het kind te erkennen en de moeder dan naar de rechter stapt voor een vaderschapstest..quote:Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Weliswaar uit 2005. Maar goed: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1423
Kan dus niet als vader
Joh. Megadrol. Dan ligt het toch aan de moeder! Als je het kind erkend hebt ben je gerechtelijk vastgesteld als vader en heb je dus wél recht op een omgangsregeling.quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef Fingon het volgende:
[..]
Inderdaad, de enige manier waarop je het toch (indirect) gedaan kan krijgen is als je weigert het kind te erkennen en de moeder dan naar de rechter stapt voor een vaderschapstest..
Waarom wordt er op FOK! Altijd zo snel gegooid met borderline? Ik bedoel. De moeder van een vriendin van mij heeft dat. Geloof mij. Het verhaal wat TS hier beschrijft is alles behalve borderline.quote:Op maandag 13 december 2010 04:34 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het allerbeste is dat om de relatie te breken, zover ik het heb gelezen is deze meid niks anders dan problemen en daar zit je echt niet op te wachten als er ook nog eens een kind op komst is.
Komt alleen maar meer ellende van, en je kan ook een goede vader zijn zonder een relatie met de moeder van je kind. Het gaat er alleen maar om hoe jullie met elkaar omgaan en of jullie je emoties in bedwang kunnen houden voor dat kind.
Ook zou ik een gesprekje met hun ouders aangaan waar zij niet bij is zodat zij niet het gesprek kan sturen in een richting van dat jij er helemaal niks voor wilt doen (ook dat is borderline).
Probeer met haar ouders te praten wees tactisch vraag subtiel naar haar verleden en haar gewoontes en trek dan je eigen conclusies.
Je moet als een spion aan het werk om achter dingen te komen mocht zij een borderliner zijn dus haal hier je voordeel mee uit en maak de juiste verstandige keuzes zonder naar je hart te luisteren want je bent verliefd.
Sommige mensen voelen zich blijkbaar beter over zichzelf als ze anderen een syndroom aanpraten en onder zich in de natuurlijke rangorde kunnen plaatsen, waarop fanatieke Fok!kers gemiddeld niet al te hoog staan...?quote:Op woensdag 15 december 2010 09:06 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waarom wordt er op FOK! Altijd zo snel gegooid met borderline? Ik bedoel. De moeder van een vriendin van mij heeft dat. Geloof mij. Het verhaal wat TS hier beschrijft is alles behalve borderline.
(Inmiddels wel alles gelezen trouwens.)
Ja maar die wil zo te horen wel een vader dus die dwingt hem dan een vaderschapstest te doen, voila probleem opgelostquote:Op woensdag 15 december 2010 08:46 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Joh. Megadrol. Dan ligt het toch aan de moeder! Als je het kind erkend hebt ben je gerechtelijk vastgesteld als vader en heb je dus wél recht op een omgangsregeling.
Volgende stukje komt trouwens uit 2007. Staat in dat er dus wel mogelijkheden voor de vader bestaan.
http://www.ouders.nl/mjur2007-06.htm
Nja dat dus inderdaad. Beetje triest. En TS is er niet mee geholpen als die zijn vriendin als Borderliner gaat zien.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:22 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Sommige mensen voelen zich blijkbaar beter over zichzelf als ze anderen een syndroom aanpraten en onder zich in de natuurlijke rangorde kunnen plaatsen, waarop fanatieke Fok!kers gemiddeld niet al te hoog staan...?
Jij denkt echt dat je met een pasgeboren baby een week rust kan hebben?quote:Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Exentric90 het volgende:
Hormonen kunnen een heleboel veranderen.ja daar door wordt ze onredelijk. Ja. Daardoor zul je nog de overige maanden een boel moeten slikken van dr. En ja dat is heel moeilijk. Maar geloof mij. Zodra 't kindje geboren is en jullie een week rust gehad hebben zal er een boel veranderen. Geloof me. Dit zijn echt hormonen.
Ik bedoel rust van de hormonen.. Zucht moeilijk serieus blijven en mensen niet iederekeer flamen..quote:Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je met een pasgeboren baby een week rust kan hebben?
Zelfs die hormonen kunnen nog 9 maanden blijvenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik bedoel rust van de hormonen.. Zucht moeilijk serieus blijven en mensen niet iederekeer flamen..
Hij post nog steeds elke dag op fok, alleen niet hierquote:Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef blijdatikglij het volgende:
TS heeft ontmoeting met toekomstige schoonpapa gehad en is nu fysiek niet meer in staat hier te reageren?
Klopt maar over het algemeen zijn ze binnen een maand dusdanig afgebouwd dat je er niks meer van merkt. Daarnaast is het verschil van 1 week al zeker merkbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs die hormonen kunnen nog 9 maanden blijven
Ik flame niet. Hormonen zijn nl niet direct na de bevalling verdwenenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik bedoel rust van de hormonen.. Zucht moeilijk serieus blijven en mensen niet iederekeer flamen..
Oke sorry. Ik weet dat die niet direct weg zijn. Maar ze worden wel altijd merkbaar minder. Daarnaast vind ik niet dat dat onzin is. Het is de meest logische. En meest voorkomende oorzaak. En ja ik heb de OP wel 3x gelezenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik flame niet. Hormonen zijn nl niet direct na de bevalling verdwenenIk vind het trouwens onzin dat iedereen het op hormonen gooit, lees de OP nog eens goed.
mja ik twijfel nu ook nog eens aan de waarheid van dit topic...quote:
Ja, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat iedereen er zo in zou stinken. Hij laat het topic verder links liggen en hosselt chicks in SEX.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja ik twijfel nu ook nog eens aan de waarheid van dit topic...
ik vraag me af, niet voor mezelf ofzo, maar gewoon uit niewsgierigheid:quote:Op donderdag 16 december 2010 09:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat iedereen er zo in zou stinken. Hij laat het topic verder links liggen en hosselt chicks in SEX.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vraag me af, niet voor mezelf ofzo, maar gewoon uit niewsgierigheid:
werkt dat met succes? gratis chicks hosselen in sex op fok
ot:
.... alles is al gepost.
ik zou zelf haar niet gaan verlaten
Wil eigenlijk wel even aangeven dat het ene meisje van 18 het andere niet is.quote:Op maandag 13 december 2010 03:39 schreef Geerd het volgende:
Naja ze is 18 heyje weet hoe dat gaat.
Gaat nog een leuke soap worden
Skippyquote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef skippy22 het volgende:
Ik zou voor onbepaalde tijd onderduiken ts...
Hoezo had dat kind er niet moeten zijn? Ze hebben toch geneukt zonder voorbehoedsmiddel?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Catch_me het volgende:
Als jij abortus wilt plegen en zij niet, niet erkennen dat kind natuurlijk. Anders zul je de rest van je leven moeten boeten omdat zij zonodig een kind op de wereld helpt wat er nooit had moeten zijn
Ohjaquote:Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Skippy![]()
Voor dit soort situaties hebben ze dus het vreemdelingenlegioen uitgevonden
de man heeft altijd de keus om het te accepteren of nietquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Krijg je als je zo stom bent om geen condoom te gebruiken he.
Dat is ook het kutte van man zijn, de vrouw kan altijd bepalen of de baby er komt of niet. Abortus was sowieso de beste optie geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |