abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89926721
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:08 schreef Zith het volgende:

[..]

nee, want dit betekent ook dat ze al zwanger kon zijn geweest voordat ze TS ontmoette :)
Jij werkt vast niet bij de recherche? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_89927206
1 week overtijd! Ha ze had een overtijdbehandeling kunnen laten doen.. Maar helaasch pindakaas...

Tsja, wat je (ex?)vriendin deed was niet echt rationeel, maar zwangere vrouwen zijn sowieso vaak labiel...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 14 december 2010 @ 19:23:05 #203
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_89929143
quote:
3s.gif Op maandag 13 december 2010 02:58 schreef Monopoly het volgende:
Uiteindelijk hebben we de keuze gemaakt om het kind te houden, na lang denken en praten.
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 03:31 schreef Monopoly het volgende:
Zij wou het absoluut niet omdat ze het moord vond.
Ik heb met nadruk even het woordje 'we' vettig gemaakt. Wat klopt hier niet ;)

Vind het wel sneu, dat wel. En sorry dat ik het zeg, maar de lady lijkt me een bitch... (A)

[ Bericht 4% gewijzigd door ArnieAlberts op 14-12-2010 19:28:33 ]
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_89930855
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 23:22 schreef Logical het volgende:

[..]

10 weken geleden heb je haar ontmoet
9 weken geleden begon de relatie
9 weken is ze nu zwanger
dus 7 weken geleden zou haar menstruatie moeten zijn begonnen?
en 6 weken geleden, op een zondagochtend, vertelde ze je dat ze zwanger was?
en 5 weken geleden begonnen de irritaties?
Dat klinkt echt best wel foute boel als je het zo op een rijtje zet... :{
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_89934649
quote:
Zo 2,5 maand geleden heb ik een leuke meid leren kennen in de kroeg. We raakte aan de praat, en na ongeveer een week begonnen we een relatie.
Na een maand kwamen er wat lichte irritaties.
Tot zij mij op een zondagochtend opbelt en zegt dat ze een week over tijd is met haar menstruatie.
Ze is nu ongeveer 9 weken, ze heeft over 3 weken de eerste echo
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 18:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
hoe ze die 9 weken berekenen? ;)
Het aantal weken wordt berekend vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.

Dus dat betekent hier (ervan uitgaande dat TS het aantal weken noemt dat ze van de huisarts oid te horen hebben gekregen) dat het dus pas ca 7 weken geleden bevrucht is......
Dan is het dus iets zoals:
10 weken geleden heb je haar ontmoet
9 weken geleden begon de relatie
9 weken geleden was haar laatste menstruatie
7 weken geleden werd ze bevrucht
dus 5 weken geleden zou haar menstruatie moeten zijn begonnen?
en 5 weken geleden begonnen de irritaties?
en 4 weken geleden, op een zondagochtend, vertelde ze je dat ze zwanger was?
People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
pi_89936245
Juist. Dat bedoel ik.

Wandering, ik was even die eerste weken cadeau vergeten. Maar dan nog klopt het niet, als alle tijdsaanduidingen die TS zelf geeft tenminste precies kloppen (en daar ga ik niet helemaal van uit, hoor, dat zal vooral 'ongeveer' zijn).
pi_89941936
Maar denken jullie nou echt dat de vriendin van TS zwanger is van een ander en hem ermee opzadelt? Zou wel echt te erg zijn... Het lijkt wel een soap op deze manier. Ik ben wel benieuwd wat haar ouders zeggen...

Als ze nou niet zwanger was geweest had ik het niet zo raar gevonden dat TS zijn schoonouders nog niet had gezien na 2,5 maand maar nu vind ik het wel erg raar... Dus TS we wachten met smart op een reactie.
pi_89942954
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:29 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Weliswaar uit 2005. Maar goed: http://www.jurofoon.nl/nieuws/weblog.asp?id=1423

Kan dus niet als vader
Inderdaad, de enige manier waarop je het toch (indirect) gedaan kan krijgen is als je weigert het kind te erkennen en de moeder dan naar de rechter stapt voor een vaderschapstest.. :P
Beneath the gold, bitter steel
pi_89947423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:45 schreef Fingon het volgende:

[..]

Inderdaad, de enige manier waarop je het toch (indirect) gedaan kan krijgen is als je weigert het kind te erkennen en de moeder dan naar de rechter stapt voor een vaderschapstest.. :P
Joh. Megadrol. Dan ligt het toch aan de moeder! Als je het kind erkend hebt ben je gerechtelijk vastgesteld als vader en heb je dus wél recht op een omgangsregeling.

Volgende stukje komt trouwens uit 2007. Staat in dat er dus wel mogelijkheden voor de vader bestaan.

http://www.ouders.nl/mjur2007-06.htm
pi_89947571
Hormonen kunnen een heleboel veranderen. :Y ja daar door wordt ze onredelijk. Ja. Daardoor zul je nog de overige maanden een boel moeten slikken van dr. En ja dat is heel moeilijk. Maar geloof mij. Zodra 't kindje geboren is en jullie een week rust gehad hebben zal er een boel veranderen. Geloof me. Dit zijn echt hormonen. :Y
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6
pi_89947580
Tevens alleen OP gelezen :@
pi_89947771
quote:
Op maandag 13 december 2010 04:34 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Het allerbeste is dat om de relatie te breken, zover ik het heb gelezen is deze meid niks anders dan problemen en daar zit je echt niet op te wachten als er ook nog eens een kind op komst is.
Komt alleen maar meer ellende van, en je kan ook een goede vader zijn zonder een relatie met de moeder van je kind. Het gaat er alleen maar om hoe jullie met elkaar omgaan en of jullie je emoties in bedwang kunnen houden voor dat kind.
Ook zou ik een gesprekje met hun ouders aangaan waar zij niet bij is zodat zij niet het gesprek kan sturen in een richting van dat jij er helemaal niks voor wilt doen (ook dat is borderline).
Probeer met haar ouders te praten wees tactisch vraag subtiel naar haar verleden en haar gewoontes en trek dan je eigen conclusies.
Je moet als een spion aan het werk om achter dingen te komen mocht zij een borderliner zijn dus haal hier je voordeel mee uit en maak de juiste verstandige keuzes zonder naar je hart te luisteren want je bent verliefd.
Waarom wordt er op FOK! Altijd zo snel gegooid met borderline? Ik bedoel. De moeder van een vriendin van mij heeft dat. Geloof mij. Het verhaal wat TS hier beschrijft is alles behalve borderline. :{
(Inmiddels wel alles gelezen trouwens.)
  woensdag 15 december 2010 @ 10:22:25 #213
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_89949451
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 09:06 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Waarom wordt er op FOK! Altijd zo snel gegooid met borderline? Ik bedoel. De moeder van een vriendin van mij heeft dat. Geloof mij. Het verhaal wat TS hier beschrijft is alles behalve borderline. :{
(Inmiddels wel alles gelezen trouwens.)
Sommige mensen voelen zich blijkbaar beter over zichzelf als ze anderen een syndroom aanpraten en onder zich in de natuurlijke rangorde kunnen plaatsen, waarop fanatieke Fok!kers gemiddeld niet al te hoog staan...?
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_89949574
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:46 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Joh. Megadrol. Dan ligt het toch aan de moeder! Als je het kind erkend hebt ben je gerechtelijk vastgesteld als vader en heb je dus wél recht op een omgangsregeling.

Volgende stukje komt trouwens uit 2007. Staat in dat er dus wel mogelijkheden voor de vader bestaan.

http://www.ouders.nl/mjur2007-06.htm
Ja maar die wil zo te horen wel een vader dus die dwingt hem dan een vaderschapstest te doen, voila probleem opgelost :P
Of je kan het natuurlijk stiekem wat wangslijm van de baby nemen en laten testen..
Beneath the gold, bitter steel
pi_89956458
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:22 schreef Chewbalhaar het volgende:

[..]

Sommige mensen voelen zich blijkbaar beter over zichzelf als ze anderen een syndroom aanpraten en onder zich in de natuurlijke rangorde kunnen plaatsen, waarop fanatieke Fok!kers gemiddeld niet al te hoog staan...?
Nja dat dus inderdaad. Beetje triest. En TS is er niet mee geholpen als die zijn vriendin als Borderliner gaat zien. :N
  woensdag 15 december 2010 @ 14:43:54 #216
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_89958461
Dude, sterke en respect jonge.
En mijn tip: hormonen versterken emoties die er al zijn.

Behandel haar met respect, als moeder van je kind zijnde.
Maar voor de rest. G.E.T. O.U.T.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_89959245
Waar blijft TS? Ook gierende hormonen? ;)
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 15:37:39 #218
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_89960535
Ik denk dat TS naast Fok! Wel iets belangrijkere zaken heeft zo af en toe ;)

TS sterkte met deze tijd die komen gaat! Vooral voor de kerst zit je ook nog eens dubbel niet op zulk gezeur te wachten.
Wel goed van ej dat je zo open bent naar iedereen om je heen en het niet wegdrukt.
kunnen mensen een voorbeeld aan nemen

succes!
A man's got to do what a man's got to do
pi_89960607
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 08:56 schreef Exentric90 het volgende:
Hormonen kunnen een heleboel veranderen. :Y ja daar door wordt ze onredelijk. Ja. Daardoor zul je nog de overige maanden een boel moeten slikken van dr. En ja dat is heel moeilijk. Maar geloof mij. Zodra 't kindje geboren is en jullie een week rust gehad hebben zal er een boel veranderen. Geloof me. Dit zijn echt hormonen. :Y
Jij denkt echt dat je met een pasgeboren baby een week rust kan hebben? _O-
pi_89960835
quote:
Op woensdag 15 december 2010 15:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Jij denkt echt dat je met een pasgeboren baby een week rust kan hebben? _O-
Ik bedoel rust van de hormonen.. Zucht moeilijk serieus blijven en mensen niet iederekeer flamen..
pi_89961185
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ik bedoel rust van de hormonen.. Zucht moeilijk serieus blijven en mensen niet iederekeer flamen..
Zelfs die hormonen kunnen nog 9 maanden blijven :N
pi_89961394
TS heeft ontmoeting met toekomstige schoonpapa gehad en is nu fysiek niet meer in staat hier te reageren :') ?
pi_89961645
Dan wordt het nu wachten op de uitzending van Peter R. de Vries?
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 17:12:39 #224
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_89964657
Als jij abortus wilt plegen en zij niet, niet erkennen dat kind natuurlijk. Anders zul je de rest van je leven moeten boeten omdat zij zonodig een kind op de wereld helpt wat er nooit had moeten zijn :(
Op elke fokker past een bril.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 17:14:29 #225
230491 Zith
pls tip
pi_89964732
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:58 schreef blijdatikglij het volgende:
TS heeft ontmoeting met toekomstige schoonpapa gehad en is nu fysiek niet meer in staat hier te reageren :') ?
Hij post nog steeds elke dag op fok, alleen niet hier :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89967271
quote:
Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Zelfs die hormonen kunnen nog 9 maanden blijven :N
Klopt maar over het algemeen zijn ze binnen een maand dusdanig afgebouwd dat je er niks meer van merkt. Daarnaast is het verschil van 1 week al zeker merkbaar.
pi_89969501
Geef eens een update, TS.
pi_89970523
Pff, meestal als mij dit soort shit overkomt gaat ineens de wekker...

*ril*

I feel ya pain dawg....
pi_89974019
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Exentric90 het volgende:

[..]

Ik flame niet. Hormonen zijn nl niet direct na de bevalling verdwenen ;) Ik vind het trouwens onzin dat iedereen het op hormonen gooit, lees de OP nog eens goed.
  woensdag 15 december 2010 @ 22:45:47 #230
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_89980999
Die TS komt vast nooit meer terug
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  † In Memoriam † woensdag 15 december 2010 @ 22:51:35 #231
230491 Zith
pls tip
pi_89981299
Hij is nu wel online aan het posten :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89981441
quote:
Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik flame niet. Hormonen zijn nl niet direct na de bevalling verdwenen ;) Ik vind het trouwens onzin dat iedereen het op hormonen gooit, lees de OP nog eens goed.
Oke sorry. Ik weet dat die niet direct weg zijn. Maar ze worden wel altijd merkbaar minder. Daarnaast vind ik niet dat dat onzin is. Het is de meest logische. En meest voorkomende oorzaak. En ja ik heb de OP wel 3x gelezen
  donderdag 16 december 2010 @ 09:07:26 #233
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_89988895
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Szura het volgende:
Die TS komt vast nooit meer terug
mja ik twijfel nu ook nog eens aan de waarheid van dit topic...
  donderdag 16 december 2010 @ 09:13:54 #234
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_89989011
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:07 schreef Olle. het volgende:

[..]

mja ik twijfel nu ook nog eens aan de waarheid van dit topic...
Ja, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat iedereen er zo in zou stinken. Hij laat het topic verder links liggen en hosselt chicks in SEX.
The love you take is equal to the love you make.
pi_90001868
@ts: weet je zeker dat jij de vader wel bent? testtteennnn
I love you..
pi_90001892
Goddamnit die kut monopoly die ineens z'n topic in de steek laat. :'(
pi_90008368
misschien is ie wijs geworden en heeft ie zijn vriendin ook in de steek gelaten
Strek je eens uit !
  donderdag 16 december 2010 @ 19:14:51 #238
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_90011292
quote:
13s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:13 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat iedereen er zo in zou stinken. Hij laat het topic verder links liggen en hosselt chicks in SEX.
ik vraag me af, niet voor mezelf ofzo, maar gewoon uit niewsgierigheid:

werkt dat met succes? gratis chicks hosselen in sex op fok

ot:
.... alles is al gepost.
ik zou zelf haar niet gaan verlaten
pi_90011614
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik vraag me af, niet voor mezelf ofzo, maar gewoon uit niewsgierigheid:

werkt dat met succes? gratis chicks hosselen in sex op fok

ot:
.... alles is al gepost.
ik zou zelf haar niet gaan verlaten
:')
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
  zondag 19 december 2010 @ 14:47:20 #240
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90123933
Als eerste wil ik je complimentere met hoe je met dit alles omgaat.

Mijn broer heeft in exact dezelfde situatie gezeten, hij heeft het geprobeerd om het te laten werken, is zelfs met haar getrouwd en acht maanden later weer gescheiden.
Nu heeft hij een leuke en volwassen vriendin en zijn ex doet er alles aan om zijn kinderen ( uiteindelijk nog een bijgekomen) bij hem weg te houden.
Zo is mijn broer nu al 2 jaar aan het vechten voor zijn kinderen en hij heeft ze nu alweer 5 maanden niet meer gezien.

Mijn advies iniedergeval, laat alles goed beschrijven, laat beschrijven dat het jouw kind is,zet nu al eventueel een regeling op papier als je besluit niet met haar verder te gaan zodat je meer rechten hebt om je kind te blijven zien.

Heel veel sterkte voor ins de toekomst, zorg goed voor je kindje.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 19 december 2010 @ 14:55:00 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_90124314
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 03:39 schreef Geerd het volgende:
Naja ze is 18 hey :') je weet hoe dat gaat.

Gaat nog een leuke soap worden :9
Wil eigenlijk wel even aangeven dat het ene meisje van 18 het andere niet is.
Toen ik 17 was en nog niet zo heel lang ene vriend had raakte ik ook zwanger, ik was wel aan de pil maar was ziek geweest en de pil was niet veilig meer.
Uiteindelijk is die zwangerschap afgelopen in een miskraam.

Nu 13 jaar later ben ik nog steeds bij dezelfde man, hebben we twee kinderen samen die wel gepland zijn en zijn we gelukkig.
Als die zwangerschap niet op een miskraam was uitgelopen hadden we het ook wel gered, daar ben ik zeker van.

Ongelukjes zitten helaas in een klein hoekje, het kan iedereen overkomen en het wil niet meteen zeggen dat die persoon een slechte moeder zou zijn, dat is nogal bevooroordelend.
Vooral als je kijkt dat vroeger en in sommige landen nu nog steeds het juist een normale leeftijd is om een eerste kind te krijgen.
Helaas is het wel zo dat veel meiden en ook jongens van die leeftijd tegenwoordig erg naief zijn, zich niet beseffen wat een baby hebben nu echt betekend voor je leven en dat het echt niet altijd rozegeur en maneschijn is.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 19 december 2010 @ 16:03:11 #242
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_90127518
Respect als je er echt zeker van bent dat je hiervoor wilt gaan. Zo'n keuze lijkt me niet echt makkelijk en zeker niet als je nog zo jong bent.
pi_90148800
Krijg je als je zo stom bent om geen condoom te gebruiken he.

Dat is ook het kutte van man zijn, de vrouw kan altijd bepalen of de baby er komt of niet. Abortus was sowieso de beste optie geweest.
pi_90158834
Haha die monopoly toch ouwe snoepert O+
Tevens heb je mijn ondertitel gejat.

Ik heb alle comments niet gelezen maar een abortus lijkt me de beste optie gezien ik jou nog geen kind zie opvoeden. Als ik jou zo toen heb gezien _O_ wat een baasje
  maandag 20 december 2010 @ 16:40:19 #245
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90183943
Nou ts
pi_90185500
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef skippy22 het volgende:
Ik zou voor onbepaalde tijd onderduiken ts... :')
Skippy :D

Voor dit soort situaties hebben ze dus het vreemdelingenlegioen uitgevonden :Y
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_90185640
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Catch_me het volgende:
Als jij abortus wilt plegen en zij niet, niet erkennen dat kind natuurlijk. Anders zul je de rest van je leven moeten boeten omdat zij zonodig een kind op de wereld helpt wat er nooit had moeten zijn :(
Hoezo had dat kind er niet moeten zijn? Ze hebben toch geneukt zonder voorbehoedsmiddel?
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  maandag 20 december 2010 @ 17:36:02 #248
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_90186918
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Skippy :D

Voor dit soort situaties hebben ze dus het vreemdelingenlegioen uitgevonden :Y
Ohja :')
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:47:13 #249
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_90223984
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Krijg je als je zo stom bent om geen condoom te gebruiken he.

Dat is ook het kutte van man zijn, de vrouw kan altijd bepalen of de baby er komt of niet. Abortus was sowieso de beste optie geweest.
de man heeft altijd de keus om het te accepteren of niet :)
pi_90375685
En wat als zij opeens niet meer verder wil met jou als het kind er is? Dat zou ook nog kunnen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')