Klopt maar over het algemeen zijn ze binnen een maand dusdanig afgebouwd dat je er niks meer van merkt. Daarnaast is het verschil van 1 week al zeker merkbaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelfs die hormonen kunnen nog 9 maanden blijven
Ik flame niet. Hormonen zijn nl niet direct na de bevalling verdwenenquote:Op woensdag 15 december 2010 15:45 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ik bedoel rust van de hormonen.. Zucht moeilijk serieus blijven en mensen niet iederekeer flamen..
Oke sorry. Ik weet dat die niet direct weg zijn. Maar ze worden wel altijd merkbaar minder. Daarnaast vind ik niet dat dat onzin is. Het is de meest logische. En meest voorkomende oorzaak. En ja ik heb de OP wel 3x gelezenquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik flame niet. Hormonen zijn nl niet direct na de bevalling verdwenenIk vind het trouwens onzin dat iedereen het op hormonen gooit, lees de OP nog eens goed.
mja ik twijfel nu ook nog eens aan de waarheid van dit topic...quote:
Ja, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat iedereen er zo in zou stinken. Hij laat het topic verder links liggen en hosselt chicks in SEX.quote:Op donderdag 16 december 2010 09:07 schreef Olle. het volgende:
[..]
mja ik twijfel nu ook nog eens aan de waarheid van dit topic...
ik vraag me af, niet voor mezelf ofzo, maar gewoon uit niewsgierigheid:quote:Op donderdag 16 december 2010 09:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, hij had waarschijnlijk niet verwacht dat iedereen er zo in zou stinken. Hij laat het topic verder links liggen en hosselt chicks in SEX.
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:14 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik vraag me af, niet voor mezelf ofzo, maar gewoon uit niewsgierigheid:
werkt dat met succes? gratis chicks hosselen in sex op fok
ot:
.... alles is al gepost.
ik zou zelf haar niet gaan verlaten
Wil eigenlijk wel even aangeven dat het ene meisje van 18 het andere niet is.quote:Op maandag 13 december 2010 03:39 schreef Geerd het volgende:
Naja ze is 18 heyje weet hoe dat gaat.
Gaat nog een leuke soap worden
Skippyquote:Op maandag 13 december 2010 14:08 schreef skippy22 het volgende:
Ik zou voor onbepaalde tijd onderduiken ts...
Hoezo had dat kind er niet moeten zijn? Ze hebben toch geneukt zonder voorbehoedsmiddel?quote:Op woensdag 15 december 2010 17:12 schreef Catch_me het volgende:
Als jij abortus wilt plegen en zij niet, niet erkennen dat kind natuurlijk. Anders zul je de rest van je leven moeten boeten omdat zij zonodig een kind op de wereld helpt wat er nooit had moeten zijn
Ohjaquote:Op maandag 20 december 2010 17:05 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Skippy![]()
Voor dit soort situaties hebben ze dus het vreemdelingenlegioen uitgevonden
de man heeft altijd de keus om het te accepteren of nietquote:Op zondag 19 december 2010 22:21 schreef Smart_ass het volgende:
Krijg je als je zo stom bent om geen condoom te gebruiken he.
Dat is ook het kutte van man zijn, de vrouw kan altijd bepalen of de baby er komt of niet. Abortus was sowieso de beste optie geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |