Hihiquote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk met veel platte en foute grappen
quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer is ontucht belangrijker dan voetbal?
Ok.quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef alors het volgende:
SjekWat zou ik me kapot lachen als Feyenoord zondag wint van Ajax.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop het uit de grond van mijn hart. Klote Amsterdam.
Morgen écht genieten.quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Nou jongens dat was weer een staaltje pure ethervervuiling hoor.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Nou jongens dat was weer een staaltje pure ethervervuiling hoor.
Barçaquote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Tering Iniesta op het eind, flikkertjes ook bij de NOS
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Iniesta, maar ik heb er geen rationele argumenten voor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Tering Iniesta op het eind, flikkertjes ook bij de NOS
Is niet nodig, gewoon hatenquote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Iniesta, maar ik heb er geen rationele argumenten voor.²
Ik ook, geniepig mannetje. Hatelijk ventje, hatelijk.......AAAAARWH INIESTA GVDquote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Iniesta, maar ik heb er geen rationele argumenten voor.²
Zijn cartoonkop zegt genoeg..quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Messi..quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso alle voetballers die niet bij Sparta voetballen![]()
Sowieso bijna alle voetballers van Sparta
Wss Johan (nr. 14 dus) en de ledenraad.quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Type-R het volgende:
Oh my god, waar moet Jack het nu vanavond over hebben nu het grote feest niet doorgaat
Hebben ze het nog wel eens over het WK gehad? Anders zouden ze het daar over kunnen hebben vanavond.quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Type-R het volgende:
Oh my god, waar moet Jack het nu vanavond over hebben nu het grote feest niet doorgaat
PSV ging door. Laten we het daar over hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef bascross het volgende:
Ajax - Feyenoord afgelast. Zeg het maar jongens. Terecht, onterecht?
50 min over Ajax lullen ??quote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat ze niet lukken om het helemaal te vullen, dus terugblik op WK dan maar.
als PSV wint de laatste 2 min , anders 4 minquote:Op zondag 19 december 2010 15:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
PSV ging door. Laten we het daar over hebben.
Als Johan daar nu uitkomt als vervelendste, gaat hij dan van televisie?quote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)etbalpersonality.htm
Allemaal even op Sjek stemmen.
Natuurlijkquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag was er alleen de wedstrijd psv - roda jc . Ben benieuwd of het vandaag over ajax gaat.
Jazeker. Wat het effect van de sneeuw is op Ajaxquote:Op zondag 19 december 2010 19:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Vandaag was er alleen de wedstrijd psv - roda jc . Ben benieuwd of het vandaag over ajax gaat.
tsja...quote:22.15-23.05 uur,Ned.1: STUDIO VOETBAL
Opiniërend programma met
Jack van Gelder,die deze
keer aan tafel zit met Tom
van 't Hek,Youri Mulder,
Ronald Koeman en Leo
Beenhakker
Daar hadden ze vorige week geen moeite mee neequote:Op zondag 19 december 2010 15:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
50 min over Ajax lullen ??
makkelijk zat voor ze
Niets leukers dan je ergeren.quote:Op zondag 19 december 2010 22:14 schreef Tallie1982 het volgende:
Maar ja ... elke week zeuren we erover en toch blijven we kijken
Wat is daar zo interessant aan ?quote:Op zondag 19 december 2010 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Nu moet Jack vragen aan Leo hoe het zit met het salaris van Mario Been. Johan en Wilfred hadden hem daar gelijk op aangepakt, maar Jack wil het weer vriendelijk houden
Het is toch allang bekend dat Been vies veel verdiend? Wat valt daar over te vragen?quote:Op zondag 19 december 2010 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Nu moet Jack vragen aan Leo hoe het zit met het salaris van Mario Been. Johan en Wilfred hadden hem daar gelijk op aangepakt, maar Jack wil het weer vriendelijk houden
Dus Mario is ontzettend schijnheilig als hij weer begint over clubliefde.quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat Been vies veel verdiend? Wat valt daar over te vragen?
Achja mensen geloven nogal graag de media.quote:Op zondag 19 december 2010 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is toch allang bekend dat Been vies veel verdiend? Wat valt daar over te vragen?
Van clubliefde kun je je hypotheek en de studie van je kinderen niet betalen...quote:Op zondag 19 december 2010 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus Mario is ontzettend schijnheilig als hij weer begint over clubliefde.²
Ja man.quote:Op zondag 19 december 2010 22:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat de clubliefde van Mario Been door de portemonnee gaat
Nee, daar heb je écht een paar miljoen euro per jaar voor nodig.quote:Op zondag 19 december 2010 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Van clubliefde kun je je hypotheek en de studie van je kinderen niet betalen...
Bij NEC verdiende hij al een godsvermogen...dan is het logisch dat hij er bij Feyenoord niet op achteruit is gegaan...quote:Op zondag 19 december 2010 22:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Achja mensen geloven nogal graag de media.
wel voor een club die meer als 50 miljoen schuld had/heeftquote:Op zondag 19 december 2010 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
Als het waar is wat Johan Derksen heeft gezegd, dan krijgt Mario 1 miljoen per jaar.
Zo schokkend vind ik dat niet.
Voetbaltechnisch lacht hij van Bommel keihard uit.quote:Op zondag 19 december 2010 22:31 schreef Evertjan het volgende:
ze gaan met Affelay hetzelfde doen als met van Bommel over 1 jaar met lekker veel winst verkopen
Au!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie het voor het eerst en het doet erg pijn.quote:Op zondag 19 december 2010 22:34 schreef Ambrosius het volgende:
Laat Reis nou niet nog een keer zien..
Tja zo kun je het ook bekijken, maar gelukkig gaat het financieel weer de goede kant op.quote:Op zondag 19 december 2010 22:33 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel voor een club die meer als 50 miljoen schuld had/heeft
1 miljoen voor Been is niet proportioneel veel...hetgeen ze betaald hebben voor Landzaat, Hofland, De Cler en Makaay,..daar kun je wel vraagtekens bij plaatsen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:35 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja zo kun je het ook bekijken, maar gelukkig gaat het financieel weer de goede kant op.
Daarbij is Mario in mijn ogen de juiste man op de juiste plek, hoe beroerd het nu ook gaat.
En de investeerders willen hem ook koste wat kost behouden.
Jep dat was het gewaagde projectje van P. Bosz. Wat helaas is gefaald.quote:Op zondag 19 december 2010 22:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 miljoen voor Been is niet proportioneel veel...hetgeen ze betaald hebben voor Landzaat, Hofland, De Cler en Makaay,..daar kun je wel vraagtekens bij plaatsen.
toch nog kampioenquote:Op zondag 19 december 2010 22:39 schreef Evertjan het volgende:
JA EEN KAART MET AJAX BOVENAAN!!!!! JACK KOMT ER BIJNA KLAAR VAN!!!!
Je kunt niet alleen Bosz daarvan de schuld geven. Zoveel geld uitgeven voor middelmatige spelers op hun retour getuigde van weinig voetbalvisie en -verstand van de toenmalige technische staf.quote:Op zondag 19 december 2010 22:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep dat was het gewaagde projectje van P. Bosz. Wat helaas is gefaald.
De verwachting/hoop was dat er CL zou worden gehaald, maar met de financiële situatie van toen had het eigenlijk al niet gemogen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen Bosz daarvan de schuld geven. Zoveel geld uitgeven voor middelmatige spelers op hun retour getuigt van weinig voetbalvisie en -verstand van de toenmalige technische staf.
Dit jaar wel.quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Verbeek was de beste trainer voor Feyenoord geweest
Het is nooit 50 miljoen geweest.quote:Op zondag 19 december 2010 22:46 schreef Evertjan het volgende:
Leo het gaat altijd over geld. Ja gek als je 50 miljoen schuld hebt
Maar die cijfers zijn niet meer relevant met die investeringen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit jaar hadden ze geloof ik ook 15 miljoen verlies...
Denk je dat echt? Hoe kom je aan deze info?quote:Op zondag 19 december 2010 22:23 schreef Smoofie het volgende:
EL hamdaoui gaat weg in de winterstop. Denk als ajax hem kan verpatsen voor minim. 5 milj. hij weg is.
quote:Op zondag 19 december 2010 22:59 schreef Me_Wesley het volgende:
Gaan we het nog over Ajax hebben?
Rotterdam dit, rotterdam dat
Bayern >quote:Op zondag 19 december 2010 23:05 schreef Smoofie het volgende:
Ze hebben helemaal niets gezegd over de EL en de CL loting...Inter-Bayern en Arsenal - Barca anyone?
Inter pwned Bayernquote:
Had ik een beetje gelijk? Heb niet gekeken.quote:Op zondag 19 december 2010 15:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Gaat ze niet lukken om het helemaal te vullen, dus terugblik op WK dan maar.
Wie is jouw vader, wie is jouw moeder?quote:Op zondag 19 december 2010 23:08 schreef Paul-89 het volgende:
Raymann, wanneer stampen ze die eens van de tv.
Yep...dus lekker deprimerend de werkweek beginnen.quote:Op zondag 19 december 2010 23:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Had ik een beetje gelijk? Heb niet gekeken.
Zet melk op het vuur m'n schat.quote:Op zondag 19 december 2010 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wie is jouw vader, wie is jouw moeder?
Gelukkig VI nog maandag.quote:Op zondag 19 december 2010 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...dus lekker deprimerend de werkweek beginnen.
Zorgen dat je vakantie hebt.quote:Op zondag 19 december 2010 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...dus lekker deprimerend de werkweek beginnen.
even een prozacje pakken,quote:Op zondag 19 december 2010 23:07 schreef Paul-89 het volgende:
Doet alleen maar meer pijn als ze dit weer laten zien.
Gelukkig maar, zou niet goed zijn als het hele land nu 2 weken vrij pakt.quote:Op zondag 19 december 2010 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel moeten werken.
Manolevje heeft weer voor 2 Gijp momentjes gezorgd. Toch attent van die gekke Bulgaar.quote:Op zondag 19 december 2010 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, morgen gaan Genee en Derksen weer knallen.
11 juli had de dag moeten worden...quote:Op zondag 19 december 2010 23:07 schreef Snuf. het volgende:
16 mei was toch wel de voetbaldag van het jaar hoor.
Ik verheug me al op de lach van Gijpie.quote:Op zondag 19 december 2010 23:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Manolevje heeft weer voor 2 Gijp momentjes gezorgd. Toch attent van die gekke Bulgaar.
Johan tweedequote:Op woensdag 29 december 2010 13:33 schreef bascross het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)efd-op-televisie.htm
Arme Sjek.
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ateloos-populair.htmquote:
quote:Op woensdag 29 december 2010 13:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)ateloos-populair.htm
Hier staat hij ook tweede
You either love him or hate him..
quote:Hugo Borst stopt met tv-werk en column AD
Uitgegeven: 6 januari 2011 17:52
Laatst gewijzigd: 6 januari 2011 18:12
AMSTERDAM - Hugo Borst stopt per direct met zijn televisiewerk. Ook maakt hij na vijftien jaar een einde aan zijn zaterdagse voetbalcolumn in het AD.
"Ik ben al maanden doodmoe. Zat tegen een burnout aan. Ik ben dus erg voorzichtig", legt de 48-jarige Borst uit op de website van het AD. "Dat ik met tv maken stop, heeft meer redenen trouwens. Ik betrapte mezelf in 2010 op een gebrek aan inspiratie. Ik ben erg kritisch op mezelf."
"Ik vind dat een mens alles wat hij doet gepassioneerd moet doen. Dat was te vaak niet meer het geval", licht Borst toe.
Hard Gras
Borst blijft wel algemeen columnist bij het AD. Hij zegt dat hij in goed overleg het contract voor Studio Voetbal bij de NOS, waar hij sinds 2002 te zien was, heeft beëindigd. Ook de voor de zomer geplande vierde serie Over vaders en zonen (VPRO) gaat niet door.
De zes afleveringen van Hard Gras, die voor april op de planning staan, moet presentator Henk Spaan zonder Borst doen. De Rotterdammer besloot in december al te stoppen als tafelheer bij De Wereld Draait Door (DWDD) van de VARA.
Lekker schrijven
Borst kan niet zeggen of hij ooit weer terugkeert op televisie. "Ik zie wel. Ik ga lekker schrijven", zegt hij. Want daar ligt zijn passie.
"Ik heb wel zeven boeken in mijn hoofd zitten. Goede non-fictie, daar ga ik nu eindelijk weer de tijd voor vinden.''
© ANP/Novum
Misschien eisen die wel het recht om een eigen mening te hebben. Want boeiende discussies waarbij mensen elkaar echt minder aardig van kunnen gaan vinden zijn natuurlijk niet de bedoeling. Het moet wel gezellig blijven!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Tom vind ik ook maar saai, waarom geven ze Toine geen kans? Of Henri Schut, die vond ik het tijdens het WK heel prima doen
Toine heeft het al een paar keer gedaan, en dat gaat vrij goed - Maar volgens mij komt hij al vaak op radio en doet hij daarom minder studio voetbalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:31 schreef alors het volgende:
Tom vind ik ook maar saai, waarom geven ze Toine geen kans? Of Henri Schut, die vond ik het tijdens het WK heel prima doen
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Altijd maar weer dat "zielige" feyenoord. Terwijl ze dit hele seizoen al kut spelen. Accepteer gewoon dat het een degradatiekandidaat is en move on.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Altijd maar weer dat "zielige" feyenoord. Terwijl ze dit hele seizoen al kut spelen. Accepteer gewoon dat het een degradatiekandidaat is en move on.
Wel erg matig geluid hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef Type-R het volgende:
Euj, nieuw decor. Werd tijd ook, die oude was veel te claustrofobisch
Leg eens uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Averroes het volgende:
Gatverdamme die verschrikkelijke partijdigheid van die Youri altijd als het om Twente gaat.
En zo heeft Waterreus dat bij PSV, en Jack bij Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Averroes het volgende:
Gatverdamme die verschrikkelijke partijdigheid van die Youri altijd als het om Twente gaat.
En niemand bij Feyenoordquote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En zo heeft Waterreus dat bij PSV, en Jack bij Ajax
Klopt, al even irritant.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En zo heeft Waterreus dat bij PSV, en Jack bij Ajax
AC Milaan heeft echt geen team met allemaal topspelers hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Type-R het volgende:
Die Urby, die krijgt echt 0 speelminuten daar in San Siro. Wel mooi shirt om in te lijsten voor aan de muur
dat klopt ook wel, maar ik betwijfel of hij het daar aan kanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
AC Milaan heeft echt geen team met allemaal topspelers hoor.
Waar moet ik 'm van kennen buiten dat het de broer van Youp van't Hek is?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Barcafan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Krijg echt kippenvel over mijn rug als ik die vent zie.... wat een droeftoeter.......
Zeer zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Niet verwacht deze transfer, maar gun het hem wel
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat vochtige gehuil op die verse gelaten van die jonge boys is eigenlijk tenenkrommend. Krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als ik vroeger naar Full House keek en die pa weer eens klopte op de slaapkamerdeur van Michelle en zei:"Please, can I come in?".²
De beste Nederlandse hockeyer ooit. Querulant en pain in the ass van de bobo's.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar moet ik 'm van kennen buiten dat het de broer van Youp van't Hek is?
Maar die jongen is écht goed. Ik weet niet hoe oud hij is, maar los van zijn hitsigheid, topvoetballer.quote:
Excl. salaris.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Oei, heeft die El Ahmadi 5 miljoen gekost
Ik ben dus niet de enige...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef laucas het volgende:
Vergelijking goal Janko en gol Cruijff![]()
Morgen weer VI, wat een verademing.
Hockeyquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar moet ik 'm van kennen buiten dat het de broer van Youp van't Hek is?
Ik kijk niet hoor, maar ik vond het voetbal ook leuker op Talpa dus mijn mening telt nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zijn Nederlanders klagen hoort er bij
Nou das altijd bij studio voetbal smoofiequote:Op zondag 30 januari 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond Studio Ajax, zo'n gevoel heb ik.
Toine ipv Jack geloof ik ,quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Jack, Tom van 't Hek, Youri en Keje Molenaar. Ik neem aan dat er nog iemand bijkomt, maar die is nog niet bekend.
Wat een bagger altijd. Musicals en songfestivals.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom lopen die programma's die voor SV zitten 9 van de 10 keer uit..
Ik zie jou niet graag posten.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Youri Mulder niet graag praten.²
Die man is een karikatuur van zichzelf geworden.quote:
Ja, dat is echt een pleonasme.quote:
Ik neem hem niet echt serieus, hij doet vaak te interessant.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Beetje kritisch doen om het kritisch zijn of niet? Competitievervalsing roepen enzo..
Hij heeft rechten gestudeerd, dan word je in de voetballerij als snel als intellectueel gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik neem hem niet echt serieus, hij doet vaak te interessant.²
Ik denk van wel, hij maakt er echt 20 in een seizoen. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:44 schreef Temlin het volgende:
Ik denk niet dat Ajax iets heeft aan Dost. Die 5 miljoen kunnen ze beter in de zak houden.
Lijkt die gast van Graydon wel die elke week onnozel bij Voetbal International zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Interessant gesprek weer met iemand die niks mag zeggen
En dan heel verontwaardigd doen als hij niks wil zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Voegt geen fuck toe idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Een zin heeft doorgaans meer woorden nodig dan 6. Dat besef je toch wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
Jans hangt een sentimentele moraalridder uit.
Dus in jouw post staat maar één zin? Rot gewoon op met je niks toevoegende baggerposts.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een zin heeft doorgaans meer woorden nodig dan 6. Dat besef je toch wel?²
Ja klopt. In deze post niet 1.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus in jouw post staat maar één zin? Rot gewoon op met je niks toevoegende baggerposts.
Toch ga ik hem missen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:53 schreef Temlin het volgende:
Ajax speelt al 7 wedstrijden zonder Suarez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |