Wel erg matig geluid hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:17 schreef Type-R het volgende:
Euj, nieuw decor. Werd tijd ook, die oude was veel te claustrofobisch
Leg eens uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Averroes het volgende:
Gatverdamme die verschrikkelijke partijdigheid van die Youri altijd als het om Twente gaat.
En zo heeft Waterreus dat bij PSV, en Jack bij Ajaxquote:Op zondag 23 januari 2011 22:21 schreef Averroes het volgende:
Gatverdamme die verschrikkelijke partijdigheid van die Youri altijd als het om Twente gaat.
En niemand bij Feyenoordquote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En zo heeft Waterreus dat bij PSV, en Jack bij Ajax
Klopt, al even irritant.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:28 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
En zo heeft Waterreus dat bij PSV, en Jack bij Ajax
AC Milaan heeft echt geen team met allemaal topspelers hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:31 schreef Type-R het volgende:
Die Urby, die krijgt echt 0 speelminuten daar in San Siro. Wel mooi shirt om in te lijsten voor aan de muur
dat klopt ook wel, maar ik betwijfel of hij het daar aan kanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:33 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
AC Milaan heeft echt geen team met allemaal topspelers hoor.
Waar moet ik 'm van kennen buiten dat het de broer van Youp van't Hek is?quote:Op zondag 23 januari 2011 22:38 schreef Barcafan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Krijg echt kippenvel over mijn rug als ik die vent zie.... wat een droeftoeter.......
Zeer zeker.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:32 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Niet verwacht deze transfer, maar gun het hem wel
Dit dus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar dat vochtige gehuil op die verse gelaten van die jonge boys is eigenlijk tenenkrommend. Krijg ik hetzelfde ongemakkelijke gevoel bij als ik vroeger naar Full House keek en die pa weer eens klopte op de slaapkamerdeur van Michelle en zei:"Please, can I come in?".²
De beste Nederlandse hockeyer ooit. Querulant en pain in the ass van de bobo's.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar moet ik 'm van kennen buiten dat het de broer van Youp van't Hek is?
Maar die jongen is écht goed. Ik weet niet hoe oud hij is, maar los van zijn hitsigheid, topvoetballer.quote:
Excl. salaris.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:45 schreef DrDentz het volgende:
Oei, heeft die El Ahmadi 5 miljoen gekost
Ik ben dus niet de enige...quote:Op zondag 23 januari 2011 23:23 schreef laucas het volgende:
Vergelijking goal Janko en gol Cruijff![]()
Morgen weer VI, wat een verademing.
Hockeyquote:Op zondag 23 januari 2011 22:40 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waar moet ik 'm van kennen buiten dat het de broer van Youp van't Hek is?
Ik kijk niet hoor, maar ik vond het voetbal ook leuker op Talpa dus mijn mening telt nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Evertjan het volgende:
[..]
we zijn Nederlanders klagen hoort er bij
Nou das altijd bij studio voetbal smoofiequote:Op zondag 30 januari 2011 19:09 schreef Smoofie het volgende:
Vanavond Studio Ajax, zo'n gevoel heb ik.
Toine ipv Jack geloof ik ,quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Jack, Tom van 't Hek, Youri en Keje Molenaar. Ik neem aan dat er nog iemand bijkomt, maar die is nog niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |