Hihiquote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk met veel platte en foute grappen
quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef GGMM het volgende:
Sinds wanneer is ontucht belangrijker dan voetbal?
Ok.quote:Op zondag 12 december 2010 23:03 schreef alors het volgende:
SjekWat zou ik me kapot lachen als Feyenoord zondag wint van Ajax.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hoop het uit de grond van mijn hart. Klote Amsterdam.
Morgen écht genieten.quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Nou jongens dat was weer een staaltje pure ethervervuiling hoor.
quote:Op zondag 12 december 2010 23:06 schreef Snuf. het volgende:
Nou jongens dat was weer een staaltje pure ethervervuiling hoor.
Barçaquote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Tering Iniesta op het eind, flikkertjes ook bij de NOS
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Iniesta, maar ik heb er geen rationele argumenten voor.quote:Op zondag 12 december 2010 23:08 schreef j0rdiiii het volgende:
Tering Iniesta op het eind, flikkertjes ook bij de NOS
Is niet nodig, gewoon hatenquote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Iniesta, maar ik heb er geen rationele argumenten voor.²
Ik ook, geniepig mannetje. Hatelijk ventje, hatelijk.......AAAAARWH INIESTA GVDquote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ontzettende hekel aan die Iniesta, maar ik heb er geen rationele argumenten voor.²
Zijn cartoonkop zegt genoeg..quote:Op zondag 12 december 2010 23:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Messi..quote:Op zondag 12 december 2010 23:10 schreef Snuf. het volgende:
Sowieso alle voetballers die niet bij Sparta voetballen![]()
Sowieso bijna alle voetballers van Sparta
Wss Johan (nr. 14 dus) en de ledenraad.quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Type-R het volgende:
Oh my god, waar moet Jack het nu vanavond over hebben nu het grote feest niet doorgaat
Hebben ze het nog wel eens over het WK gehad? Anders zouden ze het daar over kunnen hebben vanavond.quote:Op zondag 19 december 2010 12:30 schreef Type-R het volgende:
Oh my god, waar moet Jack het nu vanavond over hebben nu het grote feest niet doorgaat
PSV ging door. Laten we het daar over hebben.quote:Op zondag 19 december 2010 14:52 schreef bascross het volgende:
Ajax - Feyenoord afgelast. Zeg het maar jongens. Terecht, onterecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |