Toine ipv Jack geloof ik ,quote:Op zondag 30 januari 2011 12:18 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond met: Jack, Tom van 't Hek, Youri en Keje Molenaar. Ik neem aan dat er nog iemand bijkomt, maar die is nog niet bekend.
Wat een bagger altijd. Musicals en songfestivals.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom lopen die programma's die voor SV zitten 9 van de 10 keer uit..
Ik zie jou niet graag posten.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor Youri Mulder niet graag praten.²
Die man is een karikatuur van zichzelf geworden.quote:
Ja, dat is echt een pleonasme.quote:
Ik neem hem niet echt serieus, hij doet vaak te interessant.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:39 schreef DrDentz het volgende:
Beetje kritisch doen om het kritisch zijn of niet? Competitievervalsing roepen enzo..
Hij heeft rechten gestudeerd, dan word je in de voetballerij als snel als intellectueel gezien.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik neem hem niet echt serieus, hij doet vaak te interessant.²
Ik denk van wel, hij maakt er echt 20 in een seizoen. Ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:44 schreef Temlin het volgende:
Ik denk niet dat Ajax iets heeft aan Dost. Die 5 miljoen kunnen ze beter in de zak houden.
Lijkt die gast van Graydon wel die elke week onnozel bij Voetbal International zit.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Interessant gesprek weer met iemand die niks mag zeggen
En dan heel verontwaardigd doen als hij niks wil zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Voegt geen fuck toe idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Een zin heeft doorgaans meer woorden nodig dan 6. Dat besef je toch wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:50 schreef GGMM het volgende:
Jans hangt een sentimentele moraalridder uit.
Dus in jouw post staat maar één zin? Rot gewoon op met je niks toevoegende baggerposts.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een zin heeft doorgaans meer woorden nodig dan 6. Dat besef je toch wel?²
Ja klopt. In deze post niet 1.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus in jouw post staat maar één zin? Rot gewoon op met je niks toevoegende baggerposts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |