Nee, Eth toch?quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil whiskers nemen, mag dat ook?
kost je ook niks aangezien ik het in mijn eigen tijd doe.quote:Op zondag 12 december 2010 22:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben vooral weinig en iedereen moet elke hobby hebben wat ze/hij wil zolang het geen geld kost van de gemeenschap.
Waarom niet? Mijn benen liggen er niet af.quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan toch niet alleen daar staan/zitten? Ga je je niet enorm vervelen na 5 minuten?
Daarom ga ik ook vissenquote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
vissen is echt debiel. tenzij voor voer.
Dat lijkt me geen kwestie waarin ik enige zeggenschap heb.quote:Op zondag 12 december 2010 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik wil whiskers nemen, mag dat ook?
En aan welk strand denkt meneer die boeken tot zich te nemen?quote:Op zondag 12 december 2010 22:53 schreef Monolith het volgende:
Maar even besteld voor wanneer ik over drie weken met m'n luie reet aan het strand lig:
-Life Ascending
-Everyday Practice Of Science
-A World Without Ice
-Complexity A Guided Tour
Sommige mensen moeten altijd iets om handen hebben want anders gaan ze nadenken.quote:Op zondag 12 december 2010 22:50 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je kan toch niet alleen daar staan/zitten? Ga je je niet enorm vervelen na 5 minuten?
Je postte "net": Ik hou van...quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eth? Nu snap ik het niet meer.
Even duidelijk graag voor ik iets neem.
Waarschijnlijk wordt het salouquote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En aan welk strand denkt meneer die boeken tot zich te nemen?
Dus je leeft nu van extraspeciale supermagie?quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef betyar het volgende:
kost je ook niks aangezien ik het in mijn eigen tijd doe.
Aan de stranden van Puerto Rico te Gran Canaria dacht meneer zo.quote:Op zondag 12 december 2010 22:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
En aan welk strand denkt meneer die boeken tot zich te nemen?
Ik kan je melden dat ik daar een jaar of 11 geleden voor het laatst geweest ben. Overigens is rancune op jouw leeftijd niet echt een gezonde eigenschap.quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het salou
Leuk dat je je het aantrekt.quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je postte "net": Ik hou van...
Nee hoor, ik krijg gewoon netjes mijn loon van mijn werkgever.quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus je leeft nu van extraspeciale supermagie?
Deeltje 1649 al he.quote:
Reya echter siert het.quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat ik daar een jaar of 11 geleden voor het laatst geweest ben. Overigens is rancune op jouw leeftijd niet echt een gezonde eigenschap.
Aantrekt?? Ik stond tequote:
Ik ben ook een raar rancuneus mannetje.quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan je melden dat ik daar een jaar of 11 geleden voor het laatst geweest ben. Overigens is rancune op jouw leeftijd niet echt een gezonde eigenschap.
Lekker nadenken terwijl je naar een dobber staart. Niks mis mee.quote:Op zondag 12 december 2010 22:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Sommige mensen moeten altijd iets om handen hebben want anders gaan ze nadenken.
Met het pistool op het hoofd omdat je wat mankeert .... zo kan je het ook noemen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg gewoon netjes mijn loon van mijn werkgever.
Ook mijn eigen post hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |