Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
die hangt goed volquote:Op zondag 12 december 2010 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zie ik als ik naar links kijk:
[ afbeelding ]
Wauw, toffe boom hoor!quote:Op zondag 12 december 2010 17:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit zie ik als ik naar links kijk:
[ afbeelding ]
Heb jij al veel kerstversiering in de zaak? En ook zo' n leuk kerstig pakje voor de mannen en vrouwen?quote:
er is ook nog een blokkeer knopjequote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet nu al dat Jacoba op msn online gaat komen en mij gaat jennen met FC Twente.
Sorry, maar voetbalquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet nu al dat Jacoba op msn online gaat komen en mij gaat jennen met FC Twente.
Wat was de uitslag dan?quote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh joah, joah zooooooquote:
Ik denk dat ik het stiekem wel ergens schattig ga vinden.quote:Op zondag 12 december 2010 17:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
er is ook nog een blokkeer knopje
Deze kerel kijkt ook VI. Is het nu helemaal over tussen onze telefoonliefde?quote:
Deed mijn papa ook maar dan omdat ik voor AZ benquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
6-2 voor de Friezen.quote:
Nee, want dan hebben we het niet over voetbalquote:Op zondag 12 december 2010 17:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het stiekem wel ergens schattig ga vinden.![]()
[..]
Deze kerel kijkt ook VI. Is het nu helemaal over tussen onze telefoonliefde?
we moeten daar nog aan beginnenquote:Op zondag 12 december 2010 17:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij al veel kerstversiering in de zaak? En ook zo' n leuk kerstig pakje voor de mannen en vrouwen?
AZ kan je niet haten na het pokkeseizoen dat ze achter de rug hebben.quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deed mijn papa ook maar dan omdat ik voor AZ ben
Hulp nodig?quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
we moeten daar nog aan beginnen![]()
kerstpakken hebben we wel
flipsquote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want dan hebben we het niet over voetbalDus ik houd nog steeds van je
Flippiequote:Op zondag 12 december 2010 17:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
altijdquote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hulp nodig?
En dan ook met van die leuke fluffy randjes enzo?
Ach, zo erg is dat toch niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier in de Limboe doet mijn mobiel het niet zo heel goed.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, zo erg is dat toch niet?Wel als er al 2 jaar een driehoeksvete bestaat of nu Groningen, Friesland of Twente het beste volk voorbrengt tussen haar, mij en een gemeenschappelijke kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Mijn vergoeding is een treinkaartje en entreequote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
altijd![]()
het kerstman pak niet
zit je nou nog steeds in limburg ?quote:Op zondag 12 december 2010 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier in de Limboe doet mijn mobiel het niet zo heel goed.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn vergoeding is een treinkaartje en entree
quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel als er al 2 jaar een driehoeksvete bestaat of nu Groningen, Friesland of Twente het beste volk voorbrengt tussen haar, mij en een gemeenschappelijke kennis.Leuk toch elkaar te stangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 17:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wel als er al 2 jaar een driehoeksvete bestaat of nu Groningen, Friesland of Twente het beste volk voorbrengt tussen haar, mij en een gemeenschappelijke kennis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zeker. Vorig jaar heb ik een T-shirt van hen gekregen waarop het Ros van Twente bewerkt werd tot een varkentje.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat denk het dus nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lolquote:Op zondag 12 december 2010 17:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeker. Vorig jaar heb ik een T-shirt van hen gekregen waarop het Ros van Twente bewerkt werd tot een varkentje.![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op zondag 12 december 2010 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zondag 12 december 2010 17:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Samen met MarjoleinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja mijn papa is dus voor Feyenoordquote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
AZ kan je niet haten na het pokkeseizoen dat ze achter de rug hebben.![]()
Net zoals het niet meer leuk is zoals het met feyenoord gaat. Eerst had ik wel leedvermaak, maar nu vind ik het gewoon triest.
GFquote:
Trevquote:
Wie is Marjolein?quote:
Dat denk het dus nietquote:Op zondag 12 december 2010 17:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want dit vraagt om revanche, en dat gaat ongetwijfeld een keer gebeuren.
DE KERSTEZELquote:
Excelsior he?quote:Op zondag 12 december 2010 17:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja mijn papa is dus voor FeyenoordDie wonnen vandaag
quote:Op zondag 12 december 2010 17:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]ik ben er toch bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik heb helemaal geen griep.quote:Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
DE KERSTEZEL
(HARRY JEKKERS/KOOS MEINDERTS/LEON SMIT)
solist: Jannes Drop
't Gebeurde op twaalf december
We waren aan 't rekenen en ik was al klaar
Dat de meester zei: 'Leg de pennen maar neer
Wij mogen het kerstspel spelen dit jaar'
Toen ging hij de rollen verdelen
Als eerste koos hij Marjolein
En toen zij Maria mocht spelen
Hoopte ik dat ik Jozef mocht zijn
Maar natuurlijk werd Peter weer Jozef
En Ruben en Kees en Martijn
Die werden als derde gekozen
Die mochten de koningen zijn
Dan maar een herder
Dan sta ik wel wat achteraan
Maar dan schuif ik naar voren steeds verder
Tot ik naast Marjolein kom te staan
Maar ook herder mocht ik niet spelen
En Paul en Yvonne die werden de os
De rol die ik kreeg moest ik delen
Ik moest de ezel zijn samen met Jos
Hij, hij moet dit jaar de ezel zijn
Ik moet de ezel zijn
Ik moet de ezel zijn
Toen ik het hoorde ging ik door de grond
En ik ben niet eens de voorkant
Nee hij is de kont
En toen is het pesten begonnen / Na na na na na na, na na na na na na
Met z'n allen alleen tegen mij / Na na na na na na, na na na na na na
Steeds werden er grapjes verzonnen / Na na na na na na, na na na na na na
Met telkens die stomme ezel erbij / Na na na na na na, na na na na na na
Hé wat kost dat nou ezeltje rijden? / Na na na na na na, na na na na na na
Of ezeltje prik, hup een pen in je rug / Na na na na na na, na na na na na na
Zeg hou jij je hoeven es bij je! / Na na na na na na, na na na na na na
En met gym stond ik opeens in de ezelsbrug! / Na na na na na na, na na na na na na
En de meester zei soms: 'Ja nou weet ik het wel
Hou's op met dat eeuwige ezelgeklier'
Maar ze pakten me terug direct na de bel
En riepen in het speelkwartier
Ik moet de ezel zijn
Ik moet de ezel zijn
Nee hij is de kont
Een dag voor we op moesten treden
Kwam Jos niet op school, hij had zogenaamd griep
Maar 't was enkel alleen om de reden
Dat ie als voorkant voor schut met me liep
In mijn eentje speel ik geen ezel!
Riep ik, maar toen zei Marjolein:
'Laat een ander Maria maar wezen
Ik wil samen met hem de ezel wel zijn'
Pas langzaam drong het tot me door
En de hele klas zong in koor
Hij, hij mag dit jaar de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn
Toen ik het hoorde ging ik uit mijn dak
Hij mag met Marjolein
Ik mag met Marjolein
Hij mag lekker met Marjolein
Samen in één pak
Die Marjolein
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 17:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Excelsior he?
Als ze die hadden verloren waren de rapen helemaal gaar voor Mario.Ze moeten wel nummer 1 van Rotterdam blijven.
Dan weten we bij deze wat er voor ajax te wachten staatquote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
Inderdaad en dan willen ze nog een nieuwe 'Kuip' Maar sowieso voorspel ik nog wel goed nieuws voor Feyenoord. Als ze zich eens binden aan trainer voor een iets langere termijn onder andere.
quote:Op zondag 12 december 2010 17:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weten we bij deze wat er voor ajax te wachten staat
Ik wil niet met Marjoleinquote:Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef D. het volgende:
[..]
DE KERSTEZEL
(HARRY JEKKERS/KOOS MEINDERTS/LEON SMIT)
solist: Jannes Drop
't Gebeurde op twaalf december
We waren aan 't rekenen en ik was al klaar
Dat de meester zei: 'Leg de pennen maar neer
Wij mogen het kerstspel spelen dit jaar'
Toen ging hij de rollen verdelen
Als eerste koos hij Marjolein
En toen zij Maria mocht spelen
Hoopte ik dat ik Jozef mocht zijn
Maar natuurlijk werd Peter weer Jozef
En Ruben en Kees en Martijn
Die werden als derde gekozen
Die mochten de koningen zijn
Dan maar een herder
Dan sta ik wel wat achteraan
Maar dan schuif ik naar voren steeds verder
Tot ik naast Marjolein kom te staan
Maar ook herder mocht ik niet spelen
En Paul en Yvonne die werden de os
De rol die ik kreeg moest ik delen
Ik moest de ezel zijn samen met Jos
Ik moet de ezel zijn
Ik moet de ezel zijn
En ik ben niet eens de voorkant
Nee hij is de kont
En toen is het pesten begonnen / Na na na na na na, na na na na na na
Met z'n allen alleen tegen mij / Na na na na na na, na na na na na na
Steeds werden er grapjes verzonnen / Na na na na na na, na na na na na na
Met telkens die stomme ezel erbij / Na na na na na na, na na na na na na
Hé wat kost dat nou ezeltje rijden? / Na na na na na na, na na na na na na
Of ezeltje prik, hup een pen in je rug / Na na na na na na, na na na na na na
Zeg hou jij je hoeven es bij je! / Na na na na na na, na na na na na na
En met gym stond ik opeens in de ezelsbrug! / Na na na na na na, na na na na na na
En de meester zei soms: 'Ja nou weet ik het wel
Hou's op met dat eeuwige ezelgeklier'
Maar ze pakten me terug direct na de bel
En riepen in het speelkwartier
Ik moet de ezel zijn
Ik moet de ezel zijn
Nee hij is de kont
Een dag voor we op moesten treden
Kwam Jos niet op school, hij had zogenaamd griep
Maar 't was enkel alleen om de reden
Dat ie als voorkant voor schut met me liep
In mijn eentje speel ik geen ezel!
Riep ik, maar toen zei Marjolein:
'Laat een ander Maria maar wezen
Ik wil samen met hem de ezel wel zijn'
Pas langzaam drong het tot me door
En de hele klas zong in koor
Ik mag de ezel zijn
Ik mag de ezel zijn
Toen ik het hoorde ging ik uit mijn dak
Hij mag met Marjolein
Ik mag met Marjolein
Hij mag lekker met Marjolein
Samen in één pak
Die Marjolein
Nee, nu voel ik me helemaal op m'n gemakquote:
Word de nieuwe kuip dan ook door Feyenoord betaald als het doorgaat? Want om je nu direct weer in de schulden te steken..quote:Op zondag 12 december 2010 17:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
Inderdaad en dan willen ze nog een nieuwe 'Kuip' Maar sowieso voorspel ik nog wel goed nieuws voor Feyenoord. Als ze zich eens binden aan trainer voor een iets langere termijn onder andere.
vraariquote:
Je doet maarquote:Op zondag 12 december 2010 17:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]! Deze quote ik even naar een andere sc
Hey PGRquote:
Hey kerel.quote:
Sorryquote:
Niets moet. Het is graag of niet hoorquote:Op zondag 12 december 2010 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryAls het echt moet doe ik het wel hoor
Alleen als Marjolein een beetje appetijtelijk isquote:
Die Marjolein mag er wel wezen jaquote:Op zondag 12 december 2010 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als Marjolein een beetje appetijtelijk is
Daar heb ik geen idee van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Word de nieuwe kuip dan ook door Feyenoord betaald als het doorgaat? Want om je nu direct weer in de schulden te steken..Maar als de gemeente het voornamelijk betaald zie ik niet in waarom niet als ze de capaciteit vergroten, die tent zit altijd vol bij een thuiswedstrijd.
![]()
En ik weet het niet, ik zie het niet van Mario komen. De zelfvertrouwen is compleet weg en dat herover je niet snel onder dezelfde trainer. Ik denk dat een frisse start onder een nieuwe coach, onder de laagste verwachtingen (niet degraderen) misschien wel het beste nu is.
Ja joh even een ajaxfan pestenquote:
FERRARIquote:
Mag ik ook weten wie?quote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van eerlijk gezegd. Mijn pa liet destijds de 3d plaatjes zien van de toekomstige 'Kuip' Dat zag er best mooi uit, maar ik neem aan dat ze het wel aan de gemeente vragen ja.
Ohja, ik bedoel niet dat Mario moet blijven, maar als ze elk seizoen van trainer wisselen, raak je het vertrouwen als team misschien ook kwijt..
[..]
Ja joh even een ajaxfan pesten
[..]
FERRARI
Okeequote:
Flipsquote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van eerlijk gezegd. Mijn pa liet destijds de 3d plaatjes zien van de toekomstige 'Kuip' Dat zag er best mooi uit, maar ik neem aan dat ze het wel aan de gemeente vragen ja.
Ohja, ik bedoel niet dat Mario moet blijven, maar als ze elk seizoen van trainer wisselen, raak je het vertrouwen als team misschien ook kwijt..
[..]
Ja joh even een ajaxfan pesten
[..]
FERRARI
Doegquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
Huppelmutsquote:
Daaagquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
Bis Laterquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
300 meter verderop aan de waterkant toch?quote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja joh alleen dan pakt ze mij weer terug omdat ik voor AZ ben, maar ik alleen nog maar naar Feyenoord wedstrijden ben geweest, omdat mn paquote:
Seeyaquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
tot morgen pgrquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
heb ik net opquote:
ik ookquote:
Ik heb haar vorige jaar verteld dat ze geen echte ajax fan was omdat wou dat feijenoord ging winnenquote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja joh alleen dan pakt ze mij weer terug omdat ik voor AZ ben, maar ik alleen nog maar naar Feyenoord wedstrijden ben geweest, omdat mn pa
Ja op de maas zelf geloof ik wilden ze het proberen. 70.000 kunnen er dan in. Ik denk dat dat wel gevuld kan worden. En mooie kijk voor de toekomst natuurlijk. Eerste stadion dan met 70000 in Nederland.quote:Op zondag 12 december 2010 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
300 meter verderop aan de waterkant toch?![]()
Naja, dat wisselen is natuurlijk ook wel een beetje de waan van de dag. Het gaat er ook om dat de structuur erachter goed is, zoals een docu laatst op TV liet zien (Marseille namen ze als voorbeeld voor Nederlandse clubs). Als je wilt kan ik het nog wel even opzoeken.
Het brengt wel weer nieuwe prestige voor Feyenoord mee. En dat is wel iets wat ze kwijt zijn geraakt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja op de maas zelf geloof ik wilden ze het proberen. 70.000 kunnen er dan in. Ik denk dat dat wel gevuld kan worden. En mooie kijk voor de toekomst natuurlijk. Eerste stadion dan met 70000 in Nederland.
Als het niet te veel moeite kost, zou het tof zijn. Als het je niet lukt laat dan maar zitten
je kent hetquote:
Ja, smerig!quote:
ik ben er dol opquote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, smerig!Mijn ouders lusten dat ook, maar mij niet gezien
Hier dus ook, mijn pa is er echt dol opquote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, smerig!Mijn ouders lusten dat ook, maar mij niet gezien
Jij komt toch ook uit Oost/Noord NL?quote:
Ik was de wijze uit het (zuid-)oostenquote:Op zondag 12 december 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij komt toch ook uit Oost/Noord NL?
Ah jaquote:
Dankje!quote:Op zondag 12 december 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het brengt wel weer nieuwe prestige voor Feyenoord mee. En dat is wel iets wat ze kwijt zijn geraakt.
Kleine vergissing, het is Olympique Lyonnais. Het geeft wel een leuk inkijkje in de keuken die voetbal heet.
http://www.uitgesprokenwnl.nl/content/olympique-lyonnais-0
Smoesjesquote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik in de keuken aan de slag kan
Later
laters Dquote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik in de keuken aan de slag kan
Later
wat was goed?quote:
Het avondeten.quote:
Soep met brood.quote:
Lekker he, dat gesop?quote:
Lekker makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het avondeten.
[..]
Soep met brood.
Sorry hoor, ik hou al op met mijn seksuele frustraties hier te uitenquote:Op zondag 12 december 2010 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh jee, gaat het weer die kant op?
Ik wil je er wel vanaf helpenquote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik hou al op met mijn seksuele frustraties hier te uiten![]()
Uit ze maar op mij, daar heb ik meer aan.quote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik hou al op met mijn seksuele frustraties hier te uiten![]()
Jij mag dat niet van meneer pastoorquote:
En jij hebt mij nog nooit gezien, ik denk dat als je me gezien hebt je ook wel terugkrabbeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uit ze maar op mij, daar heb ik meer aan.
Zei ik dat hardop?![]()
Zo zompig...quote:
Ligt ook makkelijk op de maag.quote:
Ik blij dat ik helemaal niks met meneer pastoor te maken hebquote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dat niet van meneer pastoor
neequote:
Ik heb je fobo gezien.quote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En jij hebt mij nog nooit gezien, ik denk dat als je me gezien hebt je ook wel terugkrabbeld![]()
Goeieavond.quote:
Dat is wel minderquote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
nou het eten was wel lekker
maar de sfeer was niet zo gezellig
Enlighten us.quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet nu met wie Marijke naar GF's herbergje kan gaan.
Het schijnt een echte goddelijke verschijning te zijn.quote:
Ja, met LLquote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
Ik lees net dat ik buiten de prijzen valquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het schijnt een echte goddelijke verschijning te zijn.![]()
quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met mij, maar dat was al duidelijk voor dat jij wist dat we er heen zouden gaan
Oh maar kerstversiering ophangen is fijnquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, als we helpen met kerstversiering ophangen, dan regelt hij het treinkaartje
Het is vrij toegankelijk, dus natuurlijk mag je meequote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik buiten de prijzen val
Dus wie zag jij dan voor je?
Ik denk dat jij onterft wordt door je ouders als je meegaatquote:
Ja en gratis seksquote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar kerstversiering ophangen is fijn
Dat had ik al subtiel in mijn tekst verwerkt.quote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik buiten de prijzen val
Dus wie zag jij dan voor je?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onterft wordt door je ouders als je meegaat
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of dat wat voor mij is.quote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is vrij toegankelijk, dus natuurlijk mag je mee
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onterft wordt door je ouders als je meegaat
Sorryquote:
Welke man wil nou niet naar zo'n club?quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of dat wat voor mij is.
Je mag niet liegen tegen je ouders he mupke?quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
en denk dat ik wel iets ergers moet doen om onterft te worden
quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar daarvoor kan je ook gewoon bij mij langskomen hoor![]()
Heb jij nog wel een paar oorkleppen voor me om de preek van mijn ouders aan te moeten horen?quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat kunnen we natuurlijk gaan uittesten Trev.
Ja, anders betaal je entreequote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt alleen gratis seks in een parenclub als je kerstversiering ophangt?
Bij vrouwen draait alles om sfeer. Als ze niet in de mood zijn komt er ook niks van...quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt alleen gratis seks in een parenclub als je kerstversiering ophangt?
Ja, ballenquote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij vrouwen draait alles om sfeer. Als ze niet in de mood zijn komt er ook niks van
En schijnbaar is MZ's en LL's kinky ding kerstversiering.
Ik.quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Welke man wil nou niet naar zo'n club?
[..]
oh dan mag J op de bank slapenquote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik blijf logeren de 24e, had ik dat al gezegd?
Ik lieg ook niet, verdraai misschien de waarheid een beetje of vertel het gewoon nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Welke man wil nou niet naar zo'n club?
[..]
Je mag niet liegen tegen je ouders he mupke?
Hey GFquote:
trevquote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik lieg ook niet, verdraai misschien de waarheid een beetje
[..]
Hey GF
Ik heb wel berging waar je een paar dagen kunt verschuilen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij nog wel een paar oorkleppen voor me om de preek van mijn ouders aan te moeten horen?
quote:
En die piek.quote:
Nou, ik ken vrouwen, die hadden weinig nodig om in de mood te komen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij vrouwen draait alles om sfeer. Als ze niet in de mood zijn komt er ook niks van...
En schijnbaar is MZ's en LL's kinky ding kerstversiering.
Is misschien beterquote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb wel berging waar je een paar dagen kunt verschuilen.
Het was ook een grapje mopquote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik.Zo ervaren ben ik nou ook weer niet en ik weet niet of ik het wel zo'n geil idee vind dat Jan en alleman staat toe te kijken.
Als je mijn fietsband even oppompt (fiets staat in de berging) mag je er gratis slapen. 1 bij 2,5 meter.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan mag J op de bank slapen![]()
Jummiequote:
Ha'j da goed geregeld.quote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ken vrouwen, die hadden weinig nodig om in de mood te komen.
en dat is ideaal.
Neem de pomp wel mee. oh is maar iets kleiner als mijn slaapkamer nuquote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je mijn fietsband even oppompt (fiets staat in de berging) mag je er gratis slapen. 1 bij 2,5 meter.
Ow.quote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook een grapje mop
Maar mij lijkt het wel een once in a lifetime experienceAch en je weet pas of je iets wat vindt als je het geprobeerd hebt toch?
Ja, maar dan moet je ouders onder ogen komen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem de pomp wel mee. oh is maar iets kleiner als mijn slaapkamer nu
Vertel?quote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.![]()
Er zijn meer dingen die ik geprobeerd wil hebben en dit staat nog niet echt bovenaan.
ja nee dat geeft een goed beeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ouders onder ogen komen.
Huhu, mijn berging is net zo groot als Trev's slaapkamer.
Herkenbaar...quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Dat HAD ik goed geregeld.![]()
Dat doe ik zodra ze uitgepreekt zijnquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ouders onder ogen komen.
Huhu, mijn berging is net zo groot als Trev's slaapkamer.
Ga er maar vanuit dat ik een kleine slaapkamer hebquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nee dat geeft een goed beeld
Byequote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Bis Laterquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Het is dat er geen paint op Fok! zit, anders had ik wel even voor je uitgetekend.quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nee dat geeft een goed beeld
Hey Ladyquote:
Dag kerel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
graag gedaanquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Lady![]()
Thanks voor je PM met de details
Ja, dat gaat wel lukken en anders kan ik altijd nog TomTom op de phone gebruikenquote:Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Hoop dat alles een beetje duidelijk is
Dat paint je het zo, upload je het ergens en kloarquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is dat er geen paint op Fok! zit, anders had ik wel even voor je uitgetekend.
Ja verdulleme, dat is toch een bakkes werk.quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat paint je het zo, upload je het ergens en kloar
stuartquote:
en anders kan je altijd bellen, ik kan heel goed de weg wijzen over de telefoonquote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel lukken en anders kan ik altijd nog TomTom op de phone gebruiken
laters RZquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Gaat helemaal goed komen. Thanksquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kan je altijd bellen, ik kan heel goed de weg wijzen over de telefoon
PM maarquote:Op zondag 12 december 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is zoveel. Dat komt misschien nog wel eens.![]()
zo dat is ook niet misselijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en een boete van £20 omdat ik mijn Oyster card niet goed zou hebben geswiped bij het binnengaan van de metro. Lekker weer. Bagger systeem dat wel vaker faalt![]()
Stuquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Oeh, nu ga ik zeker met het ov en dan verdwalen om jou te bellen want jou stemquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kan je altijd bellen, ik kan heel goed de weg wijzen over de telefoon
Die kerel die sprak me aan alsof ik had geschoten op de Koningin zeg. Wat een idioot om zo'n heisa te maken. Bovendien, als je verkeerd swiped met binnengaan krijg je het maximale tarief al berekend op je kaart bij het naar buiten gaan dus deze boete slaat nergens op. Weer extra geld voor die kneuzen die toch al te vaak stakenquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo dat is ook niet misselijkpfff
Maar rijden ze wel op tijd?quote:Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kerel die sprak me aan alsof ik had geschoten op de Koningin zeg. Wat een idioot om zo'n heisa te maken. Bovendien, als je verkeerd swiped met binnengaan krijg je het maximale tarief al berekend op je kaart bij het naar buiten gaan dus deze boete slaat nergens op. Weer extra geld voor die kneuzen die toch al te vaak staken![]()
Zeur toch niet zoquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdulleme, dat is toch een bakkes werk.
hihihi egnietquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh, nu ga ik zeker met het ov en dan verdwalen om jou te bellen want jou stem
Elke zoveel minuten dus dat is verder prima. Maar het is hier altijd wel druk en mensen gaan met een hoog tempo door die poortjes en soms swipe je wel maar dan pakt het systeem het niet maar kun je wel doorlopen want dan is het poortje open. Niet te controleren eigenlijk of je het goed doet of niet. Beetje lullig om dan een boete uit te schrijven, maar goedquote:
In de metroquote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En hebben ze een restauratiewagon?
Ideetje!quote:
Een beetje bazenvervoersbedrijf zorgt ook voor bazenservice.quote:
Waarvanquote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt een zoooooo'n leuk filmpje aan het uploaden
Hier staken ze regelmatig en in het weekend is er vaak onderhoud. Maar eerlijk is eerlijk, op zich is het best goed geregeld hierquote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje bazenvervoersbedrijf zorgt ook voor bazenservice.
quote:
Ik ben benieuwtquote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt een zoooooo'n leuk filmpje aan het uploaden
Als dat alles isquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier staken ze regelmatig en in het weekend is er vaak onderhoud. Maar eerlijk is eerlijk, op zich is het best goed geregeld hier
wij gaan zo hard verdwalen dat weet ik nu alquote:Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Hoop dat alles een beetje duidelijk is
Gewoon om haar te bellen of niet?quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij gaan zo hard verdwalen dat weet ik nu al
Kijk, als ze dan een restauratiewagon hadden was de vertraging en de staking veel minder erg geweest. Minder klachten van klanten, hogere tevredenheid, meer kunnen vragen voor je kaartjes...quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier staken ze regelmatig en in het weekend is er vaak onderhoud. Maar eerlijk is eerlijk, op zich is het best goed geregeld hier
En mijn slaapkamer is ongeveer net zo groot/klein als jou badkamerquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een plattegrond van mijn huisje, zoals ik het heb ingericht. De berging is net zo breed als de hal en komt vanaf de voordeur tot aan de badkamerdeur. Dat is de ruimte waarin Trev mag slapen straks.
Ik kan je wel vertellen dat ie kleiner is.quote:Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En mijn slaapkamer is ongeveer net zo groot/klein als jou badkamer
Ja, ik wil het zien of staat het op FB ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van mijn zoontje, ik vind het zooo leuk
Dan heb je op zich best een grote badkamerquote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat ie kleiner is.
Sterker nog, mijn badkamer is groter dan die van mijn ouders.quote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je op zich best een grote badkamer
Doe je heel goedquote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn badkamer is groter dan die van mijn ouders.
wat een leuk hokkie johquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een plattegrond van mijn huisje, zoals ik het heb ingericht. De berging is net zo breed als de hal en komt vanaf de voordeur tot aan de badkamerdeur. Dat is de ruimte waarin Trev mag slapen straks.
ik ben nog aan het uploaden, zodra hij klaar is stuur ik wel een pmquote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil het zien of staat het op FB ofzo
Ik vind de indeling sowieso een beetje raar. Mijn twee persoonsbed pas er echt precies net in (2 cm speling met een boxspring).quote:
Oe, spannendquote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben nog aan het uploaden, zodra hij klaar is stuur ik wel een pm
Het hokkie waar Trev gaat slapen is iets minder leuk ingericht. Maar ik ben er verder heel tevreden mee.quote:
Yayquote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben nog aan het uploaden, zodra hij klaar is stuur ik wel een pm
Dat is wel nicequote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind de indeling sowieso een beetje raar. Mijn twee persoonsbed pas er echt precies net in (2 cm speling met een boxspring).
Waar is het als ik uit nieuwsgierigheid vragen magquote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het hokkie waar Trev gaat slapen is iets minder leuk ingericht. Maar ik ben er verder heel tevreden mee.
Dat mag je natuurlijk vragen. Hartje Enschede, 200 meter van het centrum af.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is het als ik uit nieuwsgierigheid vragen mag
En dan een hoogslaper of standaard?quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel niceik ben aan het kijken of een twijfelaar van 1.4 in mijn kamer kan
Wat leuk, zo dicht bij het centrumquote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag je natuurlijk vragen. Hartje Enschede, 200 meter van het centrum af.
Standaard, hoef geen hoogslaper meerquote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag je natuurlijk vragen. Hartje Enschede, 200 meter van het centrum af.
[..]
En dan een hoogslaper of standaard?
2 jongensquote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yay![]()
Heb je 2 jongens of 1 jongen en 1 meisje
Ja, dat is wel heel fijn en gezellig. Supermarkt hoef ik alleen de singel voor over te steken. Stamcafé op 400 meter, de studie op een kilometer net als het station. Alles wat je wilt op loopafstand.quote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk, zo dicht bij het centrum
Kerel, als je dat hebt kan je dus niks meer anders kwijt zoals een bureau.quote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Standaard, hoef geen hoogslaper meerombouw heb ik al, nu de rest nog
Kan nu ook niet, heb nu en gewoon eenpersoons bed en woon toch zo goed als in de computerkamerquote:Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel fijn en gezellig. Supermarkt hoef ik alleen de singel voor over te steken. Stamcafé op 400 meter, de studie op een kilometer net als het station. Alles wat je wilt op loopafstand.
Soms ook wel lastig, ik zit aan één van de uitvalroutes voor stappers. Dus je krijgt wel veel omgevingslawaai mee.
[..]
Kerel, als je dat hebt kan je dus niks meer anders kwijt zoals een bureau.
Krapjes.quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan nu ook niet, heb nu en gewoon eenpersoons bed en woon toch zo goed als in de computerkamer
Zijn ze dan ook allebei aan het kleuter- en peuterpuberen?quote:
Ik denk hooguit eigenwijsquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook allebei aan het kleuter- en peuterpuberen?
Met een beetje hard slaan past er wel 105 cm in een meter.quote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
If it doesnt fit, use a biger hamer
Daarom en anders moet mijn zusje maar moevenquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met een beetje hard slaan past er wel 105 cm in een meter.
Maar dat lawaai zal beperkt zijn tot 2 of 3 avonden per week hoop ikquote:Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel fijn en gezellig. Supermarkt hoef ik alleen de singel voor over te steken. Stamcafé op 400 meter, de studie op een kilometer net als het station. Alles wat je wilt op loopafstand.
Soms ook wel lastig, ik zit aan één van de uitvalroutes voor stappers. Dus je krijgt wel veel omgevingslawaai mee.
Ik wens je heel veel succes met haar daarvan te overtuigen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom en anders moet mijn zusje maar moeven
Ligt aan hoe vaak WW met zijn maten gaatquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat lawaai zal beperkt zijn tot 2 of 3 avonden per week hoop ik
Dank je en dat ga ik zeker nodig hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes met haar daarvan te overtuigen.
De oudste heeft net zijn dwarse lieg-fase achter de rugquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook allebei aan het kleuter- en peuterpuberen?
3 avonden.quote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat lawaai zal beperkt zijn tot 2 of 3 avonden per week hoop ik
Ja, bepaalde omgevingsgeluiden zul je inderdaad best gewend aan rakenquote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
3 avonden.
Donderdag, vrijdag en zaterdagavond. Maar je went daar ook vanzelf aan. Ik woon ook naast de singel van de binnenstad, maar die hoor ik ook niet meer, net als de trein.
Wij zijn heel stilletjes bij het stappen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan hoe vaak WW met zijn maten gaat
Net zo stil al dat we vroeger warenquote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij zijn heel stilletjes bij het stappen.
Daarom.quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bepaalde omgevingsgeluiden zul je inderdaad best gewend aan raken
We rijden in ieder geval netter!quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo stil al dat we vroeger waren
Of ga je gewoon lopend?quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We rijden in ieder geval netter!
Gezellig.quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste heeft net zijn dwarse lieg-fase achter de rug
En de jongste is idd aan het peuterpuberen
Hele avondmaal zo gezeten![]()
[ afbeelding ]
Niet altijd, als we naar Hengelo gaan pakken we de auto. En dan rijden we keurig over de weg en niet over een rotonde.quote:
Wat is het volgende dat je nu krijgt?quote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig.Dus alles zelf willen doen en dan enorm gefrustreerd raken als het niet lukt?
Lekker afzetten tegen mama.
Bij pedagogiek moesten we heel veel familie-opnames gaan kijken. Toen heb ik besloten dat ik nooit kinderen zou krijgen. Nu heb ik net familierecht achter de rug bij MWD en heb ik ook besloten dat ik nooit ga trouwen.
Moet jij geen bluf zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 20:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet altijd, als we naar Hengelo gaan pakken we de auto. En dan rijden we keurig over de weg en niet over een rotonde.
Dit kwartiel gaan we nog een paar psychologische en gespreksvaardigheidsvakken afronden. Daarna krijgen we denk ik een stukje 'werken in een team'.quote:Op zondag 12 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is het volgende dat je nu krijgt?
Moest hij maar geen grote mond hebben.quote:
Heel gezellig .... hij wilde dus ook niet eten nahja dan niet, en volhouden, dat iets echt echt niet mag.... pff vermoeiend hoor want ik heb echt niet altijd het geduld om dat op te brengenquote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig.Dus alles zelf willen doen en dan enorm gefrustreerd raken als het niet lukt?
Lekker afzetten tegen mama.
Bij pedagogiek moesten we heel veel familie-opnames gaan kijken. Toen heb ik besloten dat ik nooit kinderen zou krijgen. Nu heb ik net familierecht achter de rug bij MWD en heb ik ook besloten dat ik nooit ga trouwen.
Dus niet iets wat je kan gaan afzweren?quote:Op zondag 12 december 2010 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit kwartiel gaan we nog een paar psychologische en gespreksvaardigheidsvakken afronden. Daarna krijgen we denk ik een stukje 'werken in een team'.
Ik zie in je sig toch heel wat andersquote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel gezellig .... hij wilde dus ook niet eten nahja dan niet, en volhouden, dat iets echt echt niet mag.... pff vermoeiend hoor want ik heb echt niet altijd het geduld om dat op te brengen
Ik ga ook nooit meer trouwenbeen there done that... trouwen is zoooooo 2005
quote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie in je sig toch heel wat anders
dat is internetliefdequote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie in je sig toch heel wat anders
Dat zijn er nog best wel veel helaasquote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikke nog 13waarvan gelukkig niet allemaal 8 uur
ik nog veel meerquote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikke nog 13waarvan gelukkig niet allemaal 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |