Ah jaquote:
Dankje!quote:Op zondag 12 december 2010 18:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het brengt wel weer nieuwe prestige voor Feyenoord mee. En dat is wel iets wat ze kwijt zijn geraakt.
Kleine vergissing, het is Olympique Lyonnais. Het geeft wel een leuk inkijkje in de keuken die voetbal heet.
http://www.uitgesprokenwnl.nl/content/olympique-lyonnais-0
Smoesjesquote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik in de keuken aan de slag kan
Later
laters Dquote:Op zondag 12 december 2010 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoor net dat ik in de keuken aan de slag kan
Later
wat was goed?quote:
Het avondeten.quote:
Soep met brood.quote:
Lekker he, dat gesop?quote:
Lekker makkelijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het avondeten.
[..]
Soep met brood.
Sorry hoor, ik hou al op met mijn seksuele frustraties hier te uitenquote:Op zondag 12 december 2010 19:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh jee, gaat het weer die kant op?
Ik wil je er wel vanaf helpenquote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik hou al op met mijn seksuele frustraties hier te uiten![]()
Uit ze maar op mij, daar heb ik meer aan.quote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik hou al op met mijn seksuele frustraties hier te uiten![]()
Jij mag dat niet van meneer pastoorquote:
En jij hebt mij nog nooit gezien, ik denk dat als je me gezien hebt je ook wel terugkrabbeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Uit ze maar op mij, daar heb ik meer aan.
Zei ik dat hardop?![]()
Zo zompig...quote:
Ligt ook makkelijk op de maag.quote:
Ik blij dat ik helemaal niks met meneer pastoor te maken hebquote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag dat niet van meneer pastoor
neequote:
Ik heb je fobo gezien.quote:Op zondag 12 december 2010 19:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En jij hebt mij nog nooit gezien, ik denk dat als je me gezien hebt je ook wel terugkrabbeld![]()
Goeieavond.quote:
Dat is wel minderquote:Op zondag 12 december 2010 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee
nou het eten was wel lekker
maar de sfeer was niet zo gezellig
Enlighten us.quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik weet nu met wie Marijke naar GF's herbergje kan gaan.
Het schijnt een echte goddelijke verschijning te zijn.quote:
Ja, met LLquote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
Ik lees net dat ik buiten de prijzen valquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het schijnt een echte goddelijke verschijning te zijn.![]()
quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op zondag 12 december 2010 19:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met mij, maar dat was al duidelijk voor dat jij wist dat we er heen zouden gaan
Oh maar kerstversiering ophangen is fijnquote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus, als we helpen met kerstversiering ophangen, dan regelt hij het treinkaartje
Het is vrij toegankelijk, dus natuurlijk mag je meequote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik buiten de prijzen val
Dus wie zag jij dan voor je?
Ik denk dat jij onterft wordt door je ouders als je meegaatquote:
Ja en gratis seksquote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar kerstversiering ophangen is fijn
Dat had ik al subtiel in mijn tekst verwerkt.quote:Op zondag 12 december 2010 19:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik lees net dat ik buiten de prijzen val
Dus wie zag jij dan voor je?
quote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onterft wordt door je ouders als je meegaat
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of dat wat voor mij is.quote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is vrij toegankelijk, dus natuurlijk mag je mee
Wat niet weet, wat niet deertquote:Op zondag 12 december 2010 19:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat jij onterft wordt door je ouders als je meegaat
Sorryquote:
Welke man wil nou niet naar zo'n club?quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik weet eerlijk gezegd niet of dat wat voor mij is.
Je mag niet liegen tegen je ouders he mupke?quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat niet weet, wat niet deert
en denk dat ik wel iets ergers moet doen om onterft te worden
quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar daarvoor kan je ook gewoon bij mij langskomen hoor![]()
Heb jij nog wel een paar oorkleppen voor me om de preek van mijn ouders aan te moeten horen?quote:Op zondag 12 december 2010 19:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat kunnen we natuurlijk gaan uittesten Trev.
Ja, anders betaal je entreequote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt alleen gratis seks in een parenclub als je kerstversiering ophangt?
Bij vrouwen draait alles om sfeer. Als ze niet in de mood zijn komt er ook niks van...quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij hebt alleen gratis seks in een parenclub als je kerstversiering ophangt?
Ja, ballenquote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij vrouwen draait alles om sfeer. Als ze niet in de mood zijn komt er ook niks van
En schijnbaar is MZ's en LL's kinky ding kerstversiering.
Ik.quote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Welke man wil nou niet naar zo'n club?
[..]
oh dan mag J op de bank slapenquote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik blijf logeren de 24e, had ik dat al gezegd?
Ik lieg ook niet, verdraai misschien de waarheid een beetje of vertel het gewoon nietquote:Op zondag 12 december 2010 19:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Welke man wil nou niet naar zo'n club?
[..]
Je mag niet liegen tegen je ouders he mupke?
Hey GFquote:
trevquote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik lieg ook niet, verdraai misschien de waarheid een beetje
[..]
Hey GF
Ik heb wel berging waar je een paar dagen kunt verschuilen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb jij nog wel een paar oorkleppen voor me om de preek van mijn ouders aan te moeten horen?
quote:
En die piek.quote:
Nou, ik ken vrouwen, die hadden weinig nodig om in de mood te komen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij vrouwen draait alles om sfeer. Als ze niet in de mood zijn komt er ook niks van...
En schijnbaar is MZ's en LL's kinky ding kerstversiering.
Is misschien beterquote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb wel berging waar je een paar dagen kunt verschuilen.
Het was ook een grapje mopquote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik.Zo ervaren ben ik nou ook weer niet en ik weet niet of ik het wel zo'n geil idee vind dat Jan en alleman staat toe te kijken.
Als je mijn fietsband even oppompt (fiets staat in de berging) mag je er gratis slapen. 1 bij 2,5 meter.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh dan mag J op de bank slapen![]()
Jummiequote:
Ha'j da goed geregeld.quote:Op zondag 12 december 2010 19:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, ik ken vrouwen, die hadden weinig nodig om in de mood te komen.
en dat is ideaal.
Neem de pomp wel mee. oh is maar iets kleiner als mijn slaapkamer nuquote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je mijn fietsband even oppompt (fiets staat in de berging) mag je er gratis slapen. 1 bij 2,5 meter.
Ow.quote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het was ook een grapje mop
Maar mij lijkt het wel een once in a lifetime experienceAch en je weet pas of je iets wat vindt als je het geprobeerd hebt toch?
Ja, maar dan moet je ouders onder ogen komen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neem de pomp wel mee. oh is maar iets kleiner als mijn slaapkamer nu
Vertel?quote:Op zondag 12 december 2010 19:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ow.![]()
Er zijn meer dingen die ik geprobeerd wil hebben en dit staat nog niet echt bovenaan.
ja nee dat geeft een goed beeldquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ouders onder ogen komen.
Huhu, mijn berging is net zo groot als Trev's slaapkamer.
Herkenbaar...quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Dat HAD ik goed geregeld.![]()
Dat doe ik zodra ze uitgepreekt zijnquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je ouders onder ogen komen.
Huhu, mijn berging is net zo groot als Trev's slaapkamer.
Ga er maar vanuit dat ik een kleine slaapkamer hebquote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nee dat geeft een goed beeld
Byequote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Bis Laterquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Het is dat er geen paint op Fok! zit, anders had ik wel even voor je uitgetekend.quote:Op zondag 12 december 2010 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nee dat geeft een goed beeld
Hey Ladyquote:
Dag kerel.quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
graag gedaanquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Lady![]()
Thanks voor je PM met de details
Ja, dat gaat wel lukken en anders kan ik altijd nog TomTom op de phone gebruikenquote:Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Hoop dat alles een beetje duidelijk is
Dat paint je het zo, upload je het ergens en kloarquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is dat er geen paint op Fok! zit, anders had ik wel even voor je uitgetekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |