* MPG zet zijn beste oosters accent op en meldt zichquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar, mag ik dan ook een knappe herdersman met zwoel Oosters accent die me mag warm houden 's nachts?
Ik zag hierboven al een herder die zich aanbood. En het is bijna een echte, want hij heeft ook daadwerkelijk ervaring op de boerderij!quote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de voorbereiding
Ik zie dat er zich inmiddels al 3 aangeboden hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zag hierboven al een herder die zich aanbood. En het is bijna een echte, want hij heeft ook daadwerkelijk ervaring op de boerderij!
Denk je dat je er drie onder de duim kan houden?quote:Op zondag 12 december 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie dat er zich inmiddels al 3 aangeboden hebben![]()
Wat een liefde
Maar hoeveel met een ingebouwde kachel?quote:Op zondag 12 december 2010 17:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zie dat er zich inmiddels al 3 aangeboden hebben![]()
Wat een liefde
Ik herder die 3 makke schaapjes welquote:Op zondag 12 december 2010 17:16 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Denk je dat je er drie onder de duim kan houden?Zoja, dan is dat geregeld.
Ik heb wel een goede isolatielaagquote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar hoeveel met een ingebouwde kachel?
Brei maar een paar warme vesten van wol, daar hebbie toch genoeg van.quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar die heb ik zelf ookquote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat heeft Marijke daar dan aan?quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb wel een goede isolatielaag
Dan blijf ik warm dus kan ze tegen me aan kruipen als het koud is.quote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar wat heeft Marijke daar dan aan?
Maar kom jij wel uit het oosten?quote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Barretje80 het volgende:
Doe mij maar wijze uit het oosten..
(die waren ook te laat... dat past wel bij me)
Je weet toch dat ik die niet nodig hebquote:Op zondag 12 december 2010 17:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Brei maar een paar warme vesten van wol, daar hebbie toch genoeg van.
Ik niet alleen 's nachtsquote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar die heb ik zelf ook![]()
Ik ben een straalkacheltje ' snachts
Mijn 4e schaap?quote:
Ik zou kunnen zeggen dat we nog een vacature voor ezel hebben, maar dat zou wel erg gemakkelijk scoren zijn.quote:
Ik straal mijn warmte ook nog uitquote:Op zondag 12 december 2010 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan blijf ik warm dus kan ze tegen me aan kruipen als het koud is.
ok ok .. het westen danquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen dat we nog een vacature voor ezel hebben, maar dat zou wel erg gemakkelijk scoren zijn.
Gelukkig ben ik van de makkelijke en goedkope grappen dus dat scheelt.quote:
Een unicum! Een wijze uit het westenquote:
kan je beter aan GF of je bij hem in z'n "herberg" mag slapenquote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat word gewoon een bultje van herder 's nachts.
Jaja, ik weet mijn plek wel weer.quote:Op zondag 12 december 2010 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik straal mijn warmte ook nog uit
die ook nog eens te vroeg is!quote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een unicum! Een wijze uit het westen![]()
Huhu, ik weet wel dat de herders daar ongetwijfeld 's nachts verblijven.quote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kan je beter aan GF of je bij hem in z'n "herberg" mag slapen
Die is er al alleen die weet het nog nietquote:Op zondag 12 december 2010 17:20 schreef Giertje het volgende:
ik vertegenwoordig de boze menigte wel
quote:Op zondag 12 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
gf, de boom van LL is al klaar hoor
ik begin zo maar eens aan de gebakken aardappeltjes met spekjes, uien en champignonsquote:
Nu al een succesquote:
Kortom: we vieren kerst in Belgiequote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, ik weet wel dat de herders daar ongetwijfeld 's nachts verblijven.
Volgens mij was ST dat alquote:Op zondag 12 december 2010 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hoi ik ben Mariade heilige maagd
![]()
En vergeet de Humor nietquote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het KSC-kerstverhaal; een klassieker in een hedendaags jasje.
de ezel of de Osquote:
klinkt goedquote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik begin zo maar eens aan de gebakken aardappeltjes met spekjes, uien en champignons![]()
Dat is dan wel heel ver rennen voor mij en ST die nacht.quote:Op zondag 12 december 2010 17:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kortom: we vieren kerst in Belgie
Lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
heb ik over heen gelezen
[..]
ik begin zo maar eens aan de gebakken aardappeltjes met spekjes, uien en champignons![]()
die grap is al gemaaktquote:
is goed voor je conditiequote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel ver rennen voor mij en ST die nacht.
Spuit 12quote:
Je moet er ook nog wat voor over hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 17:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel ver rennen voor mij en ST die nacht.
Ja fack it, daar heb ik niet voor getekend.. Sterker nog, dat gedoe met het kindje ging allemaal achter mijn rug om.quote:
ik zag hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |