Doe je wel een beetje voorzichtig met mijn neefje?quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dan ga ik wel op jou zitten
Dat zal wel moeten! Veels te weinig stoelen. En ik heb dunne vingers, dus dat is wel handig bij het masseren.quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, dan ga ik wel op jou zitten
Hoi GFquote:
Noem jij mij nou dik?quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
Doe je wel een beetje voorzichtig met mijn neefje?
Dat dacht ik.quote:Op zondag 12 december 2010 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik neem hem terug, het wordt![]()
Stoelen? In een kerk? Luxe hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten! Veels te weinig stoelen. En ik heb dunne vingers, dus dat is wel handig bij het masseren.
Subtiele diss!quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe je wel een beetje voorzichtig met mijn neefje?
Dagdag!quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga me maar eens klaarmaken voor ronde 2![]()
Tot vanavond, schatjes![]()
quote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Klanten midden in de nacht? Komen die vanuit Azië en willen die hun bioritme niet verzetten dan?
het laatste wat we ooit hebben gemaakt was half 9 s'morgensquote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn in mijn stamkroeg beruchte avonden.
Niet eens, het is het lokale dorpszaaltje. Maar het hele dorp gaat ernaartoe en je word geëxcommuniceerd vanuit het lokale dorpsleven als je niet komt.quote:Op zondag 12 december 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoelen? In een kerk? Luxe hoor
Bis Later STquote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
Neuh dat niet maar vind het zelf veel te leuk om hem te pijnigenquote:
Waar werk jij dan?quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
wij zijn altijd s'avonds tot s'nachts open
laters suikertjequote:Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef suikertaartje het volgende:
Dat was bij de kerk waar ik vroeger kwam ook zo. Alleen houten stoelen zitten niet zo luxe.quote:Op zondag 12 december 2010 16:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stoelen? In een kerk? Luxe hoor
Zie fobo.quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pics of we kunnen het niet beoordelen.![]()
Ik weet hoe ze er uit zietquote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pics of we kunnen het niet beoordelen.![]()
kijk eens in me sigquote:
Oh, dus als ik mee ga en op jou ga zitten dan hoor jij dat over 10 jaar nog?quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet eens, het is het lokale dorpszaaltje. Maar het hele dorp gaat ernaartoe en je word geëxcommuniceerd vanuit het lokale dorpsleven als je niet komt.
Dus nu zeg jij dat jij een dikkere kont dan ST hebt, want alleen jij mag mij pijnigen door op mij te zitten?quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Neuh dat niet maar vind het zelf veel te leuk om hem te pijnigen
Dat kan niet, de dikke kontenwedstrijd win ik hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus nu zeg jij dat jij een dikkere kont dan ST hebt, want alleen jij mag mij pijnigen door op mij te zitten?
Hier is 7 uur wel eens voorgekomen op een ordinaire vrijdag. En dan te bedenken dat de kroeg om 2.30u dicht gaat.quote:Op zondag 12 december 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het laatste wat we ooit hebben gemaakt was half 9 s'morgens
Als het niet langer isquote:Op zondag 12 december 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dus als ik mee ga en op jou ga zitten dan hoor jij dat over 10 jaar nog?
Nee dat niet, ik doe het op een andere manierquote:Op zondag 12 december 2010 16:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus nu zeg jij dat jij een dikkere kont dan ST hebt, want alleen jij mag mij pijnigen door op mij te zitten?
Als jij dat graag wiltquote:Op zondag 12 december 2010 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat kan niet, de dikke kontenwedstrijd win ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |