Goeiedag kerel, tot laat heb je nu doorgewerkt vannacht?quote:
Das niet nodig hoorquote:Op zondag 12 december 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, goedemorgen![]()
Bizar he, dat het dan een weekje drama is en dat ze daarna ineens veel meer kunnen?
Sander![]()
En fijn dat het beter lijkt te gaan met J. dan weer![]()
Cadeautje omdat jij de lunch gaat verzorgen
quote:
Ja, zie? Dus je komt?quote:Scheelt toch algauw 20 minuten.
Welquote:
Nee, klopt, maar ik doe het lekker welquote:
trevquote:
Ik woon niet in een uithoek, de rest van Nederland is gewoon een uithoek.quote:Op zondag 12 december 2010 16:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
enschede...![]()
waarom woont iedereen in van die uithoeken van nederland??
quote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik doe het lekker wel
Niehietquote:Op zondag 12 december 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ja, zie? Dus je komt?
[..]
Wel
Als jij meegaat naar de kerstdienst die avond.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:38 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Beetje koorts nog, beetje een hoestje. Ik ga morgen wel proberen netjes aanwezig te zijn op de studie.
En dan hebben wij toch een cadeautje voor haar?quote:Op zondag 12 december 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, goedemorgen![]()
Bizar he, dat het dan een weekje drama is en dat ze daarna ineens veel meer kunnen?
Sander![]()
En fijn dat het beter lijkt te gaan met J. dan weer![]()
Cadeautje omdat jij de lunch gaat verzorgen
WWquote:Op zondag 12 december 2010 16:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Goeiedag kerel, tot laat heb je nu doorgewerkt vannacht?
Wat een chantage allemaalquote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als jij meegaat naar de kerstdienst die avond.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, ik voel me net nu zo'n kleuter waar papa Trevland en mama Suikertaartje gaan kijken hoe ze hem kunnen brengen en halen voor het feestje.
*pakt het speentje dat naast hem ligt*
TUTUT kom nou maar gewoonquote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Jezus, ik voel me net nu zo'n kleuter waar papa Trevland en mama Suikertaartje gaan kijken hoe ze hem kunnen brengen en halen voor het feestje.
Dus zo wint de kerk zieltjes tegenwoordig. Gewoon voor wat hoort wat.quote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Liever jij dan ik. Wat was het dat het zo'n spoedwerkje voor midden in de nacht werd?quote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WW
het is ochtend werk geworden
Ik doe het meer uit eigen belangquote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Een kleuter met een speentje?quote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nee, maar ik doe het lekker welquote:Op zondag 12 december 2010 16:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet gekkie
De huidige manier inderdaad, vroeger verkopen we aflaten, tegenwoordig chanteren wij mensen tot aanwezigheid en gebeden!quote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus zo wint de kerk zieltjes tegenwoordig. Gewoon voor wat hoort wat.
Wat ben je toch weer lekker eigenwijsquote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik doe het lekker wel
Oh, okeequote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van die snoepgoedspeentjes. Die waren lekker.quote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een kleuter met een speentje?![]()
En dan zelf toch zijn naam gebruiken.quote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
De huidige manier inderdaad, vroeger verkopen we aflaten, tegenwoordig chanteren wij mensen tot aanwezigheid en gebeden!
Naar huis?quote:Op zondag 12 december 2010 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niehietmaar zou wel tof zijn als je WW echt naar huis zou brengen
quote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker eigenwijs
Gezellig! Het is altijd een hele bijzondere dienst.quote:
Wij maakten die zelf van snoepsleutels.quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van die snoepgoedspeentjes. Die waren lekker.
Woah! Ja!quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Van die snoepgoedspeentjes. Die waren lekker.
He jammerquote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Naar huis?
Nee man, naar Deventer hooguit
Joah, dat deed ik ook altijdquote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wij maakten die zelf van snoepsleutels.
Er staat nergens in de bijbel dat deze praktijken niet mag.quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En dan zelf toch zijn naam gebruiken.
niks spoed werk het was beregezellig de laatste klanten gingen om half 5 wegquote:Op zondag 12 december 2010 16:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Liever jij dan ik. Wat was het dat het zo'n spoedwerkje voor midden in de nacht werd?
Want allemaal mensen in de kerk die de rest van het jaar niet komen?quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig! Het is altijd een hele bijzondere dienst.
Mag ik wel naast een stopcontact zitten, dan neem ik mijn massagekussen meequote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig! Het is altijd een hele bijzondere dienst.
quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah, dat deed ik ook altijd
Dat deden wij hier ook.quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, dus wat nuquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 16:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gezellig tochquote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks spoed werk het was beregezellig de laatste klanten gingen om half 5 weg![]()
en daarna met het personeel nog zitten napraten
Daar denken vele gelovigen anders over. Al was er hier een dominee die vloekte toen er wat fout ging.quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er staat nergens in de bijbel dat deze praktijken niet mag.
Ik ga ook meequote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik wel naast een stopcontact zitten, dan neem ik mijn massagekussen mee
ik neem hem terug, het wordtquote:Op zondag 12 december 2010 16:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat deden wij hier ook.
[..]
Ja, dus wat nuin je vorige post.
Dat gaat hem niet worden. Het is altijd een volle bak en ik kom vaak laat aankakken.quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag ik wel naast een stopcontact zitten, dan neem ik mijn massagekussen mee
was het iddquote:
Ach, dan ga ik wel op jou zittenquote:Op zondag 12 december 2010 16:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden. Het is altijd een volle bak en ik kom vaak laat aankakken.
Klanten midden in de nacht? Komen die vanuit Azië en willen die hun bioritme niet verzetten dan?quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niks spoed werk het was beregezellig de laatste klanten gingen om half 5 weg![]()
Dat soort dingen zijn in mijn stamkroeg beruchte avonden.quote:Op zondag 12 december 2010 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |