Dat we samen moeten rennen voor ons leven terwijl ze met brande kruizen en hooivorken achter ons aanrennen. En dan schuilen we samen in een stal met een os en ezel en een paar schapen en dan vieren we daar samen een heel mooie kerst.quote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een rel in je gelovige durp?
ik ?quote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet boos worden, maar ik schatte je als een hoofd bij één of ander rabobank-filiaal in.
Ja , natuurlijk. Alleen heb ik gewoon de pech dat alles tegelijk komt: geen werk, geldgebrek en gedonder in de liefde. En ik kom heel zuur en bitter over dan, dat weet ik ook wel, maar zo voel ik me op dat moment ook.quote:Op zondag 12 december 2010 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh oeh oeh![]()
Je bent wel eens blij![]()
Ja.quote:
Je kan het ook gewoon overdrijvenquote:Op zondag 12 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat we samen moeten rennen voor ons leven terwijl ze met branden kruizen en hooivorken achter ons aanrennen. En dan schuilen we samen in een stal met een os en ezel en een paar schapen en dan vieren we daar samen een heel mooie kerst.
Het is gewoon ST en mijn kerstverhaal en over duizend jaar zullen er nog mensen zijn die dat verhaal vertellen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon overdrijven
Gewoon een halve kilo suiker erin pleuren en dan opzuipenquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Ik heb een kop thee dat bijna een half uur heeft getrokken.
Ik was vergeten dat ik thee gezet had.
Dat is een strak bakkie geworden.
U wishquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is gewoon ST en mijn kerstverhaal en over duizend jaar zullen er nog mensen zijn die dat verhaal vertellen.
je hebt er koffie van gemaaktquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef RealZeus het volgende:
![]()
Ik heb een kop thee dat bijna een half uur heeft getrokken.
Ik was vergeten dat ik thee gezet had.
Dat is een strak bakkie geworden.
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 17:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is gewoon ST en mijn kerstverhaal en over duizend jaar zullen er nog mensen zijn die dat verhaal vertellen.
We zullen zien.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat we samen moeten rennen voor ons leven terwijl ze met brande kruizen en hooivorken achter ons aanrennen. En dan schuilen we samen in een stal met een os en ezel en een paar schapen en dan vieren we daar samen een heel mooie kerst.
Nou, het is kruidenthee, dus zo erg is het niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt er koffie van gemaakt
Ik bedoelde dat serieus positief hoorquote:Op zondag 12 december 2010 17:01 schreef RealZeus het volgende:
Ja , natuurlijk. Alleen heb ik gewoon de pech dat alles tegelijk komt: geen werk, geldgebrek en gedonder in de liefde. En ik kom heel zuur en bitter over dan, dat weet ik ook wel, maar zo voel ik me op dat moment ook.
Maar wacht maar, als je me in het echt zie zul je zien dat ik best mee val.
Dan moeten we nog wel eerst ergens vooraf aankloppen om plaats in de herberg te vragen en die niet krijgen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Zal ik Thijs dan ook meenemen, dan verdenken ze je van seks voor het huwelijk en dan leggen we hem in de kribbe in de stal
Dat is goed, doen we dat ook nog evenquote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan moeten we nog wel eerst ergens vooraf aankloppen om plaats in de herberg te vragen en die niet krijgen.
En dan de KSC die nacht op kraamschudden komen.
ff verbeterdquote:Op zondag 12 december 2010 17:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel eerst ergens vooraf aankloppen om plaats in de herberg te vragen en die niet krijgen.
En dan de KSC die nacht op kroamschudden komen.
Leuk hoorquote:Op zondag 12 december 2
010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
fles
hoe was de minimeet met LL ?
Dan moeten we nog wel bepalen welke KSC'ers de wijzen zijn en wie de herders mogen spelen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is goed, doen we dat ook nog even![]()
En dan hebben we alsnog een kerstmeet
Hoi Flesquote:
Ik bied me graag aan als wijzequote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel bepalen welke KSC'ers de wijzen zijn en wie de herders mogen spelen.
En dan hebben we onze kerstmeet.
Ik dus overduidelijk een wijze want je weet waar ze vandaan komenquote:Op zondag 12 december 2010 17:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan moeten we nog wel bepalen welke KSC'ers de wijzen zijn en wie de herders mogen spelen.
En dan hebben we onze kerstmeet.
Bis Later STquote:
Heerlijk op brood.quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Plus dajje met de beestjes mag spelenquote:Op zondag 12 december 2010 17:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zie alweer dat de KSC neerkijkt op herders, want ze willen allemaal wijs zijn. Het is een nobel beroep hoor mensen.
Dagdag.quote:
Ik wil alleen herder zijn als ik ook schapen magquote:Op zondag 12 december 2010 17:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik zie alweer dat de KSC neerkijkt op herders, want ze willen allemaal wijs zijn. Het is een nobel beroep hoor mensen.
Ah, okeequote:
En je mag slapen onder de mooie sterrenhemel.quote:Op zondag 12 december 2010 17:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plus dajje met de beestjes mag spelen
Dat helemaal niet maar de wijze komen nu eenmaal uit het oosten dus...quote:Op zondag 12 december 2010 17:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoiquote:
Brrrr, weet je wel hoe koudquote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En je mag slapen onder de mooie sterrenhemel.
Dat kan vast wel geregeld worden.quote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik wil alleen herder zijn als ik ook schapen mag
quote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoihesp is ham van een vet belgisch beest
Daar word je een echte vrouw van! Hoe denk je dat onze voorouders het deden? Die zouden lachen om deze temperatuur en hun bikini van echt mammoet-leer aantrekken.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat kan vast wel geregeld worden.
Als je dan goud, wierook of mirre kan scoren mag je langskomen.quote:Op zondag 12 december 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat helemaal niet maar de wijze komen nu eenmaal uit het oosten dus...
Dan nog pas ikquote:Op zondag 12 december 2010 17:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar word je een echte vrouw van! Hoe denk je dat onze voorouders het deden? Die zouden lachen om deze temperatuur en hun bikini van echt mammoet-leer aantrekken.
Als je er eentje hier weet te vinden kan dat vast geregeld worden!quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar, mag ik dan ook een knappe herdersman met zwoel Oosters accent die me mag warm houden 's nachts?
Wierook heb ik in huisquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je dan goud, wierook of mirre kan scoren mag je langskomen.
Ik zie net dat ik een andere roeping hebquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je dan goud, wierook of mirre kan scoren mag je langskomen.
Meldquote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Maar, mag ik dan ook een knappe herdersman met zwoel Oosters accent die me mag warm houden 's nachts?
Nee, die moet jij dan regelen...quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als je er eentje hier weet te vinden kan dat vast geregeld worden!
Nee joh, ST en ik moeten voor ons leven rennen. Dan kunnen we niet leuke herders checken onderweg.quote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die moet jij dan regelen...
Kut, ik heb een noorders-accent.quote:Op zondag 12 december 2010 17:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat is onderdeel van de voorbereidingquote:Op zondag 12 december 2010 17:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh, ST en ik moeten voor ons leven rennen. Dan kunnen we niet leuke herders checken onderweg.
Ik offer mijn wijze rol graag op om jou herder te zijnquote:Op zondag 12 december 2010 17:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is onderdeel van de voorbereiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |