Standaard, hoef geen hoogslaper meerquote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag je natuurlijk vragen. Hartje Enschede, 200 meter van het centrum af.
[..]
En dan een hoogslaper of standaard?
2 jongensquote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yay![]()
Heb je 2 jongens of 1 jongen en 1 meisje
Ja, dat is wel heel fijn en gezellig. Supermarkt hoef ik alleen de singel voor over te steken. Stamcafé op 400 meter, de studie op een kilometer net als het station. Alles wat je wilt op loopafstand.quote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk, zo dicht bij het centrum
Kerel, als je dat hebt kan je dus niks meer anders kwijt zoals een bureau.quote:Op zondag 12 december 2010 19:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Standaard, hoef geen hoogslaper meerombouw heb ik al, nu de rest nog
Kan nu ook niet, heb nu en gewoon eenpersoons bed en woon toch zo goed als in de computerkamerquote:Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel fijn en gezellig. Supermarkt hoef ik alleen de singel voor over te steken. Stamcafé op 400 meter, de studie op een kilometer net als het station. Alles wat je wilt op loopafstand.
Soms ook wel lastig, ik zit aan één van de uitvalroutes voor stappers. Dus je krijgt wel veel omgevingslawaai mee.
[..]
Kerel, als je dat hebt kan je dus niks meer anders kwijt zoals een bureau.
Krapjes.quote:Op zondag 12 december 2010 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan nu ook niet, heb nu en gewoon eenpersoons bed en woon toch zo goed als in de computerkamer
Zijn ze dan ook allebei aan het kleuter- en peuterpuberen?quote:
Ik denk hooguit eigenwijsquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook allebei aan het kleuter- en peuterpuberen?
Met een beetje hard slaan past er wel 105 cm in een meter.quote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
If it doesnt fit, use a biger hamer
Daarom en anders moet mijn zusje maar moevenquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Met een beetje hard slaan past er wel 105 cm in een meter.
Maar dat lawaai zal beperkt zijn tot 2 of 3 avonden per week hoop ikquote:Op zondag 12 december 2010 19:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel fijn en gezellig. Supermarkt hoef ik alleen de singel voor over te steken. Stamcafé op 400 meter, de studie op een kilometer net als het station. Alles wat je wilt op loopafstand.
Soms ook wel lastig, ik zit aan één van de uitvalroutes voor stappers. Dus je krijgt wel veel omgevingslawaai mee.
Ik wens je heel veel succes met haar daarvan te overtuigen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom en anders moet mijn zusje maar moeven
Ligt aan hoe vaak WW met zijn maten gaatquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat lawaai zal beperkt zijn tot 2 of 3 avonden per week hoop ik
Dank je en dat ga ik zeker nodig hebbenquote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik wens je heel veel succes met haar daarvan te overtuigen.
De oudste heeft net zijn dwarse lieg-fase achter de rugquote:Op zondag 12 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zijn ze dan ook allebei aan het kleuter- en peuterpuberen?
3 avonden.quote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat lawaai zal beperkt zijn tot 2 of 3 avonden per week hoop ik
Ja, bepaalde omgevingsgeluiden zul je inderdaad best gewend aan rakenquote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
3 avonden.
Donderdag, vrijdag en zaterdagavond. Maar je went daar ook vanzelf aan. Ik woon ook naast de singel van de binnenstad, maar die hoor ik ook niet meer, net als de trein.
Wij zijn heel stilletjes bij het stappen.quote:Op zondag 12 december 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan hoe vaak WW met zijn maten gaat
Net zo stil al dat we vroeger warenquote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wij zijn heel stilletjes bij het stappen.
Daarom.quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, bepaalde omgevingsgeluiden zul je inderdaad best gewend aan raken
We rijden in ieder geval netter!quote:Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zo stil al dat we vroeger waren
Of ga je gewoon lopend?quote:Op zondag 12 december 2010 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We rijden in ieder geval netter!
Gezellig.quote:Op zondag 12 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De oudste heeft net zijn dwarse lieg-fase achter de rug
En de jongste is idd aan het peuterpuberen
Hele avondmaal zo gezeten![]()
[ afbeelding ]
Niet altijd, als we naar Hengelo gaan pakken we de auto. En dan rijden we keurig over de weg en niet over een rotonde.quote:
Wat is het volgende dat je nu krijgt?quote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig.Dus alles zelf willen doen en dan enorm gefrustreerd raken als het niet lukt?
Lekker afzetten tegen mama.
Bij pedagogiek moesten we heel veel familie-opnames gaan kijken. Toen heb ik besloten dat ik nooit kinderen zou krijgen. Nu heb ik net familierecht achter de rug bij MWD en heb ik ook besloten dat ik nooit ga trouwen.
Moet jij geen bluf zeggenquote:Op zondag 12 december 2010 20:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet altijd, als we naar Hengelo gaan pakken we de auto. En dan rijden we keurig over de weg en niet over een rotonde.
Dit kwartiel gaan we nog een paar psychologische en gespreksvaardigheidsvakken afronden. Daarna krijgen we denk ik een stukje 'werken in een team'.quote:Op zondag 12 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is het volgende dat je nu krijgt?
Moest hij maar geen grote mond hebben.quote:
Heel gezellig .... hij wilde dus ook niet eten nahja dan niet, en volhouden, dat iets echt echt niet mag.... pff vermoeiend hoor want ik heb echt niet altijd het geduld om dat op te brengenquote:Op zondag 12 december 2010 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gezellig.Dus alles zelf willen doen en dan enorm gefrustreerd raken als het niet lukt?
Lekker afzetten tegen mama.
Bij pedagogiek moesten we heel veel familie-opnames gaan kijken. Toen heb ik besloten dat ik nooit kinderen zou krijgen. Nu heb ik net familierecht achter de rug bij MWD en heb ik ook besloten dat ik nooit ga trouwen.
Dus niet iets wat je kan gaan afzweren?quote:Op zondag 12 december 2010 20:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dit kwartiel gaan we nog een paar psychologische en gespreksvaardigheidsvakken afronden. Daarna krijgen we denk ik een stukje 'werken in een team'.
Ik zie in je sig toch heel wat andersquote:Op zondag 12 december 2010 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel gezellig .... hij wilde dus ook niet eten nahja dan niet, en volhouden, dat iets echt echt niet mag.... pff vermoeiend hoor want ik heb echt niet altijd het geduld om dat op te brengen
Ik ga ook nooit meer trouwenbeen there done that... trouwen is zoooooo 2005
quote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie in je sig toch heel wat anders
dat is internetliefdequote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie in je sig toch heel wat anders
Dat zijn er nog best wel veel helaasquote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikke nog 13waarvan gelukkig niet allemaal 8 uur
ik nog veel meerquote:Op zondag 12 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikke nog 13waarvan gelukkig niet allemaal 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |