Dat paint je het zo, upload je het ergens en kloarquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het is dat er geen paint op Fok! zit, anders had ik wel even voor je uitgetekend.
Ja verdulleme, dat is toch een bakkes werk.quote:Op zondag 12 december 2010 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat paint je het zo, upload je het ergens en kloar
stuartquote:
en anders kan je altijd bellen, ik kan heel goed de weg wijzen over de telefoonquote:Op zondag 12 december 2010 19:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel lukken en anders kan ik altijd nog TomTom op de phone gebruiken
laters RZquote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Gaat helemaal goed komen. Thanksquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kan je altijd bellen, ik kan heel goed de weg wijzen over de telefoon
PM maarquote:Op zondag 12 december 2010 19:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is zoveel. Dat komt misschien nog wel eens.![]()
zo dat is ook niet misselijkquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Stuart het volgende:
Oooh, en een boete van £20 omdat ik mijn Oyster card niet goed zou hebben geswiped bij het binnengaan van de metro. Lekker weer. Bagger systeem dat wel vaker faalt![]()
Stuquote:
quote:Op zondag 12 december 2010 19:30 schreef RealZeus het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
Iedereen en een
voor Marijke.
Oeh, nu ga ik zeker met het ov en dan verdwalen om jou te bellen want jou stemquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en anders kan je altijd bellen, ik kan heel goed de weg wijzen over de telefoon
Die kerel die sprak me aan alsof ik had geschoten op de Koningin zeg. Wat een idioot om zo'n heisa te maken. Bovendien, als je verkeerd swiped met binnengaan krijg je het maximale tarief al berekend op je kaart bij het naar buiten gaan dus deze boete slaat nergens op. Weer extra geld voor die kneuzen die toch al te vaak stakenquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo dat is ook niet misselijkpfff
Maar rijden ze wel op tijd?quote:Op zondag 12 december 2010 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kerel die sprak me aan alsof ik had geschoten op de Koningin zeg. Wat een idioot om zo'n heisa te maken. Bovendien, als je verkeerd swiped met binnengaan krijg je het maximale tarief al berekend op je kaart bij het naar buiten gaan dus deze boete slaat nergens op. Weer extra geld voor die kneuzen die toch al te vaak staken![]()
Zeur toch niet zoquote:Op zondag 12 december 2010 19:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja verdulleme, dat is toch een bakkes werk.
hihihi egnietquote:Op zondag 12 december 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oeh, nu ga ik zeker met het ov en dan verdwalen om jou te bellen want jou stem
Elke zoveel minuten dus dat is verder prima. Maar het is hier altijd wel druk en mensen gaan met een hoog tempo door die poortjes en soms swipe je wel maar dan pakt het systeem het niet maar kun je wel doorlopen want dan is het poortje open. Niet te controleren eigenlijk of je het goed doet of niet. Beetje lullig om dan een boete uit te schrijven, maar goedquote:
In de metroquote:Op zondag 12 december 2010 19:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En hebben ze een restauratiewagon?
Ideetje!quote:
Een beetje bazenvervoersbedrijf zorgt ook voor bazenservice.quote:
Waarvanquote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt een zoooooo'n leuk filmpje aan het uploaden
Hier staken ze regelmatig en in het weekend is er vaak onderhoud. Maar eerlijk is eerlijk, op zich is het best goed geregeld hierquote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een beetje bazenvervoersbedrijf zorgt ook voor bazenservice.
quote:
Ik ben benieuwtquote:Op zondag 12 december 2010 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben echt een zoooooo'n leuk filmpje aan het uploaden
Als dat alles isquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier staken ze regelmatig en in het weekend is er vaak onderhoud. Maar eerlijk is eerlijk, op zich is het best goed geregeld hier
wij gaan zo hard verdwalen dat weet ik nu alquote:Op zondag 12 december 2010 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Hoop dat alles een beetje duidelijk is
Gewoon om haar te bellen of niet?quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij gaan zo hard verdwalen dat weet ik nu al
Kijk, als ze dan een restauratiewagon hadden was de vertraging en de staking veel minder erg geweest. Minder klachten van klanten, hogere tevredenheid, meer kunnen vragen voor je kaartjes...quote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier staken ze regelmatig en in het weekend is er vaak onderhoud. Maar eerlijk is eerlijk, op zich is het best goed geregeld hier
En mijn slaapkamer is ongeveer net zo groot/klein als jou badkamerquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een plattegrond van mijn huisje, zoals ik het heb ingericht. De berging is net zo breed als de hal en komt vanaf de voordeur tot aan de badkamerdeur. Dat is de ruimte waarin Trev mag slapen straks.
Ik kan je wel vertellen dat ie kleiner is.quote:Op zondag 12 december 2010 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En mijn slaapkamer is ongeveer net zo groot/klein als jou badkamer
Ja, ik wil het zien of staat het op FB ofzoquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
van mijn zoontje, ik vind het zooo leuk
Dan heb je op zich best een grote badkamerquote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan je wel vertellen dat ie kleiner is.
Sterker nog, mijn badkamer is groter dan die van mijn ouders.quote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb je op zich best een grote badkamer
Doe je heel goedquote:Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Sterker nog, mijn badkamer is groter dan die van mijn ouders.
wat een leuk hokkie johquote:Op zondag 12 december 2010 19:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een plattegrond van mijn huisje, zoals ik het heb ingericht. De berging is net zo breed als de hal en komt vanaf de voordeur tot aan de badkamerdeur. Dat is de ruimte waarin Trev mag slapen straks.
ik ben nog aan het uploaden, zodra hij klaar is stuur ik wel een pmquote:Op zondag 12 december 2010 19:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik wil het zien of staat het op FB ofzo
Ik vind de indeling sowieso een beetje raar. Mijn twee persoonsbed pas er echt precies net in (2 cm speling met een boxspring).quote:
Oe, spannendquote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben nog aan het uploaden, zodra hij klaar is stuur ik wel een pm
Het hokkie waar Trev gaat slapen is iets minder leuk ingericht. Maar ik ben er verder heel tevreden mee.quote:
Yayquote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben nog aan het uploaden, zodra hij klaar is stuur ik wel een pm
Dat is wel nicequote:Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vind de indeling sowieso een beetje raar. Mijn twee persoonsbed pas er echt precies net in (2 cm speling met een boxspring).
Waar is het als ik uit nieuwsgierigheid vragen magquote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het hokkie waar Trev gaat slapen is iets minder leuk ingericht. Maar ik ben er verder heel tevreden mee.
Dat mag je natuurlijk vragen. Hartje Enschede, 200 meter van het centrum af.quote:Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar is het als ik uit nieuwsgierigheid vragen mag
En dan een hoogslaper of standaard?quote:Op zondag 12 december 2010 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel niceik ben aan het kijken of een twijfelaar van 1.4 in mijn kamer kan
Wat leuk, zo dicht bij het centrumquote:Op zondag 12 december 2010 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag je natuurlijk vragen. Hartje Enschede, 200 meter van het centrum af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |