Flipsquote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van eerlijk gezegd. Mijn pa liet destijds de 3d plaatjes zien van de toekomstige 'Kuip' Dat zag er best mooi uit, maar ik neem aan dat ze het wel aan de gemeente vragen ja.
Ohja, ik bedoel niet dat Mario moet blijven, maar als ze elk seizoen van trainer wisselen, raak je het vertrouwen als team misschien ook kwijt..
[..]
Ja joh even een ajaxfan pesten
[..]
FERRARI
Doegquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
Huppelmutsquote:
Daaagquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
Bis Laterquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
300 meter verderop aan de waterkant toch?quote:Op zondag 12 december 2010 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar heb ik geen idee van eerlijk gezegd. Mijn pa liet destijds de 3d plaatjes zien van de toekomstige 'Kuip' Dat zag er best mooi uit, maar ik neem aan dat ze het wel aan de gemeente vragen ja.
Ohja, ik bedoel niet dat Mario moet blijven, maar als ze elk seizoen van trainer wisselen, raak je het vertrouwen als team misschien ook kwijt..
Ja joh alleen dan pakt ze mij weer terug omdat ik voor AZ ben, maar ik alleen nog maar naar Feyenoord wedstrijden ben geweest, omdat mn paquote:
Seeyaquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
tot morgen pgrquote:Op zondag 12 december 2010 17:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Flips
Maar ik ga weer
Tot morgen
heb ik net opquote:
ik ookquote:
Ik heb haar vorige jaar verteld dat ze geen echte ajax fan was omdat wou dat feijenoord ging winnenquote:Op zondag 12 december 2010 18:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja joh alleen dan pakt ze mij weer terug omdat ik voor AZ ben, maar ik alleen nog maar naar Feyenoord wedstrijden ben geweest, omdat mn pa
Ja op de maas zelf geloof ik wilden ze het proberen. 70.000 kunnen er dan in. Ik denk dat dat wel gevuld kan worden. En mooie kijk voor de toekomst natuurlijk. Eerste stadion dan met 70000 in Nederland.quote:Op zondag 12 december 2010 17:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
300 meter verderop aan de waterkant toch?![]()
Naja, dat wisselen is natuurlijk ook wel een beetje de waan van de dag. Het gaat er ook om dat de structuur erachter goed is, zoals een docu laatst op TV liet zien (Marseille namen ze als voorbeeld voor Nederlandse clubs). Als je wilt kan ik het nog wel even opzoeken.
Het brengt wel weer nieuwe prestige voor Feyenoord mee. En dat is wel iets wat ze kwijt zijn geraakt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja op de maas zelf geloof ik wilden ze het proberen. 70.000 kunnen er dan in. Ik denk dat dat wel gevuld kan worden. En mooie kijk voor de toekomst natuurlijk. Eerste stadion dan met 70000 in Nederland.
Als het niet te veel moeite kost, zou het tof zijn. Als het je niet lukt laat dan maar zitten
je kent hetquote:
Ja, smerig!quote:
ik ben er dol opquote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, smerig!Mijn ouders lusten dat ook, maar mij niet gezien
Hier dus ook, mijn pa is er echt dol opquote:Op zondag 12 december 2010 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, smerig!Mijn ouders lusten dat ook, maar mij niet gezien
Jij komt toch ook uit Oost/Noord NL?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |